Γιώργος Μούζος, 17/9/2019 - 13:47 facebook twitter linkedin Τα αυτόνομα αυτοκίνητα κάτω από το επίπεδο 5 είναι πονοκέφαλος για τις ασφαλιστικές! Γιώργος Μούζος, 17/9/2019 facebook twitter linkedin Αυτό το συμπέρασμα βγήκε έπειτα από ένα πείραμα που διεξήγαγε η εταιρεία Waymo, θυγατρική της Google, η οποία εργάζεται πάνω στα αυτόνομα αυτοκίνητα. Τα πειράματα αυτά έλαβαν χώρα το 2013 με σκοπό η εταιρεία να διαπιστώσει εάν μπορεί να εμπιστευτεί τους δοκιμαστές κι αν αυτή θα τηρήσουν τους κανονισμούς της αυτόνομης τεχνολογίας επιπέδου μικρότερου του 5, δηλαδή για οχήματα που επιβάλλουν ο οδηγός να είναι προσηλωμένος κατά την οδήγηση και να μην ασχολείται με άλλα πράγματα όταν βρίσκεται πίσω από το βολάν. Και τα αποτελέσματα του πειράματος δεν ήταν καλά! Για την ακρίβεια, μέσω των καμερών που ήταν εξοπλισμένα τα μοντέλα δοκιμών, ουδείς από τους δοκιμαστές ακολούθησε τους κανόνες. Δηλαδή κανείς από το προσωπικό που μετείχε στο πείραμα δεν κοιτούσε συνεχώς τον δρόμο, ενώ κατά την οδήγηση ήταν απασχολημένη με οτιδήποτε άλλο, εκτός από το τιμόνι. Σύμφωνα με την Waymo δυστυχώς ο κόσμος έχει υπερβολική εμπιστοσύνη στην αυτόνομη τεχνολογία, αλλά αν δεν αγγίξουμε το επίπεδο 5 δηλαδή της πλήρους αυτονομίας, τότε ο κίνδυνος πρόκλησης ατυχήματος είναι τεράστιος. Όπου πέρα από τις ανθρώπινες απώλειες σε περίπτωση ατυχήματος, θα μπορεί να έχει και τεράστιο ασφαλιστικό κόστος για την αποζημίωση ενός τέτοιου ατυχήματος. Όπως άλλωστε δήλωσε κι ο CEO της Waymo, John Krafcik: «Ο μόνος τρόπος για να λυθεί το πρόβλημα της ασφάλειας στους δρόμους και ο μόνος τρόπος για να δοθεί η ευκαιρία της κινητικότητας για όλους είναι να βγάλουμε τον άνθρωπο εντελώς έξω από την εξίσωση. Δεσμευόμαστε στην πλήρως αυτόνομη οδήγηση (επιπέδου 5), που δεν απαιτεί άνθρωπο πίσω από το τιμόνι, ούτε οι επιβάτες να έχουν δίπλωμα οδήγησης». Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44 Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες
Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03 Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!
Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ Μια «αθώα» συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού, περιπλέκει τις αποζημιώσεις και φουσκώνει τον δείκτη ζημιών. Πώς πρέπει να συμβουλέψετε... Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55
Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας; Μήπως η ανανέωση κρίνεται και από άλλους παράγοντες και δεν είναι μόνο θέμα τιμής; Πώς μπορείτε να διατηρήσετε το χαρτοφυλάκιο... Γιώργος Μούζος, 17/09/2025 - 08:57
Κρύβει τις πινακίδες του ο πελάτης σας; Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται και για τις κρυμμένες πινακίδες προβλέπει αυστηρά πρόστιμα, μέσω του άρθρου 94! Τι πρέπει να... Γιώργος Μούζος, 15/09/2025 - 08:55
Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς Η παραποίηση των χιλιομέτρων που έχουν διανύσει τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αποτελεί σοβαρό πρόβλημα για την ασφαλιστική αγορά στην Ελλάδα, επηρεάζοντας... Γιώργος Μούζος, 11/09/2025 - 08:55
Νοθευμένα καύσιμα και ασφαλιστικές επιπτώσεις! Πώς μια παραβατική πρακτική δημιουργεί νέους κινδύνους στην αυτοκινητική ασφάλιση Η νοθεία καυσίμων είναι ένα αέναο πρόβλημα που ταλανίζει χρόνια την... Γιώργος Μούζος, 08/09/2025 - 08:52
Ελαστικά: Οι λεπτομέρειες που πληρώνει ακριβά η ασφαλιστική αγορά Η αμέλεια στον έλεγχο τους αυξάνει τα ατυχήματα, τις αποζημιώσεις και πιέζει ολόκληρη την ασφαλιστική αγορά. Οι περισσότεροι οδηγοί ξοδεύουν ώρες... Γιώργος Μούζος, 05/09/2025 - 08:58