Γιώργος Μούζος, 5/9/2019 - 13:19 facebook twitter linkedin Πώς «πολεμάει» η Nissan τους θανάτους από θερμοπληξία; Γιώργος Μούζος, 5/9/2019 facebook twitter linkedin H τεχνολογία ειδοποίησης πίσω πόρτας, έρχεται για να υπενθυμίσει στους οδηγούς ότι πρέπει να ελέγχουν πάντοτε τα πίσω καθίσματα. Τα πιθανά ζητήματα που προκύπτουν από τις υψηλές θερμοκρασίες στην καμπίνα του αυτοκινήτου εξακολουθούν να ενέχουν κινδύνους, ακόμα και το φθινόπωρο. Γι’ αυτό και η Nissan ελπίζει ότι η απλή, αλλά έξυπνη τεχνολογία ειδοποίησης πίσω πόρτας (RDA), μπορεί να συμβάλει στην εξάλειψη αυτών των κινδύνων. Ακόμα και με τις εξωτερικές θερμοκρασίες στα επίπεδα των 30°C, το εσωτερικό ενός αυτοκινήτου μπορεί να θερμανθεί γρήγορα και σε επικίνδυνα επίπεδα. Πώς δουλεύει το RDA; Το σύστημα παρακολουθεί όταν μια πίσω πόρτα ανοίγει και κλείνει πριν και μετά από κίνηση του οχήματος. Εάν μια από τις πίσω πόρτες ανοίξει πριν από ένα ταξίδι, αλλά στη συνέχεια (και κατά τη στάθμευση του αυτοκινήτου) μείνει κλειστή, το σύστημα παρέχει σχετική υπενθύμιση στον οδηγό. Μόλις το όχημα σταθμεύσει, το σύστημα θα εμφανίσει πρώτα μια ειδοποίηση στον πίνακα οργάνων. Εάν ο οδηγός εξέλθει από το όχημα και δεν ανοίξει μια από τις πίσω πόρτες, τότε το σύστημα ενεργοποιεί την κόρνα με ξεχωριστούς συριγμούς. Το σύστημα RDA είναι εύκολο στη διαμόρφωση και μπορεί προσωρινά ή μόνιμα να ενεργοποιηθεί μέσω ενός μενού στο κεντρικό πίνακα οργάνων του οχήματος, ή μέσω ενός ξεχωριστού διακόπτη RDA, ανάλογα με το μοντέλο. Οχήματα της Nissan με το σύστημα RDA Το RDA είναι στάνταρ στα Nissan Altima, Armada, LEAF, Murano, Maxima, Pathfinder, Rogue, Rogue Sport (2019.5) και TITAN (King Cab και Crew Cab). Επιπλέον, είναι διαθέσιμο στο ολοκαίνουργιο Versa (ως στάνταρ στις εκδόσεις SV και SR). Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45 Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται
Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00 Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25 Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50
Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας! Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω... Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι... Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47
Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις! Δίνει ο πελάτης σας στο ανήλικο παιδί του το αυτοκίνητο, έστω και για έναν γύρο στο τετράγωνο; Ενημερώστε τον πως... Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03
Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ Μια «αθώα» συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού, περιπλέκει τις αποζημιώσεις και φουσκώνει τον δείκτη ζημιών. Πώς πρέπει να συμβουλέψετε... Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55