Γιώργος Μούζος, 5/9/2019 - 13:19 facebook twitter linkedin Πώς «πολεμάει» η Nissan τους θανάτους από θερμοπληξία; Γιώργος Μούζος, 5/9/2019 facebook twitter linkedin H τεχνολογία ειδοποίησης πίσω πόρτας, έρχεται για να υπενθυμίσει στους οδηγούς ότι πρέπει να ελέγχουν πάντοτε τα πίσω καθίσματα. Τα πιθανά ζητήματα που προκύπτουν από τις υψηλές θερμοκρασίες στην καμπίνα του αυτοκινήτου εξακολουθούν να ενέχουν κινδύνους, ακόμα και το φθινόπωρο. Γι’ αυτό και η Nissan ελπίζει ότι η απλή, αλλά έξυπνη τεχνολογία ειδοποίησης πίσω πόρτας (RDA), μπορεί να συμβάλει στην εξάλειψη αυτών των κινδύνων. Ακόμα και με τις εξωτερικές θερμοκρασίες στα επίπεδα των 30°C, το εσωτερικό ενός αυτοκινήτου μπορεί να θερμανθεί γρήγορα και σε επικίνδυνα επίπεδα. Πώς δουλεύει το RDA; Το σύστημα παρακολουθεί όταν μια πίσω πόρτα ανοίγει και κλείνει πριν και μετά από κίνηση του οχήματος. Εάν μια από τις πίσω πόρτες ανοίξει πριν από ένα ταξίδι, αλλά στη συνέχεια (και κατά τη στάθμευση του αυτοκινήτου) μείνει κλειστή, το σύστημα παρέχει σχετική υπενθύμιση στον οδηγό. Μόλις το όχημα σταθμεύσει, το σύστημα θα εμφανίσει πρώτα μια ειδοποίηση στον πίνακα οργάνων. Εάν ο οδηγός εξέλθει από το όχημα και δεν ανοίξει μια από τις πίσω πόρτες, τότε το σύστημα ενεργοποιεί την κόρνα με ξεχωριστούς συριγμούς. Το σύστημα RDA είναι εύκολο στη διαμόρφωση και μπορεί προσωρινά ή μόνιμα να ενεργοποιηθεί μέσω ενός μενού στο κεντρικό πίνακα οργάνων του οχήματος, ή μέσω ενός ξεχωριστού διακόπτη RDA, ανάλογα με το μοντέλο. Οχήματα της Nissan με το σύστημα RDA Το RDA είναι στάνταρ στα Nissan Altima, Armada, LEAF, Murano, Maxima, Pathfinder, Rogue, Rogue Sport (2019.5) και TITAN (King Cab και Crew Cab). Επιπλέον, είναι διαθέσιμο στο ολοκαίνουργιο Versa (ως στάνταρ στις εκδόσεις SV και SR). Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38 Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα
Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27 Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών
Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54 Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος
Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών! Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει μια τεράστια αγορά. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργεί σύνθετους κινδύνους που ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί πλέον να αγνοεί. Η... Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41
Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα; Ένας πρακτικός, επίκαιρος και καθόλου θεωρητικός οδηγός για το τι οφείλετε να έχετε ήδη εξηγήσει στους ασφαλισμένους σας, ώστε να... Γιώργος Μούζος, 21/11/2025 - 08:40
ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια; Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού μειώνουν τα ατυχήματα, αλλά φέρνουν ακριβότερες ζημιές, γκρίζες ζώνες ευθύνης και νέο πονοκέφαλο για κάθε ασφαλιστή... Γιώργος Μούζος, 19/11/2025 - 14:47
Όταν «ρίχνει καρέκλες», βρέχει ζημιές! Γιατί κάθε καταιγίδα είναι stress test για τα συμβόλαιά σου και πώς μπορείς να μειώσεις τις ζημιές πριν σηκώσει ο... Γιώργος Μούζος, 17/11/2025 - 09:09
Η Kaspersky επισημαίνει έναν ακόμα ασφαλιστικό κίνδυνο! Οι νέες ψηφιακές απειλές στα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα αυξάνουν τον κίνδυνο για οδηγούς, επιβάτες και ασφαλιστικές εταιρείες, απαιτώντας άμεση... Γιώργος Μούζος, 12/11/2025 - 08:50
Φωτιστικά σώματα: Ασπίδα ασφάλειας για τους πελάτες σας! Γιατί η κατάσταση και η τεχνολογία των φωτιστικών σωμάτων αποτελούν καθοριστικό παράγοντα στην πρόληψη ατυχημάτων και στη μείωση των ασφαλιστικών... Γιώργος Μούζος, 10/11/2025 - 08:45