Το Διοικητικό Συμβούλιο της Αττικής Οδού γνωστοποίησε ότι δεν θα εφαρμόσει τις αυξήσεις διοδίων τελών που ανακοίνωσε στις 14 Ιουνίου 2019.
Συγκεκριμένα, η εταιρία είχε ανακοινώσει ότι τα διόδια θα αυξηθούν κατά 50 λεπτά σε διάσημα έξι μηνών. Οι τιμές των διοδίων θα αυξάνονταν σε δυο δόσεις: την 1η Ιουλίου θα πήγαιναν στα 3 ευρώ έναντι 2,80 ευρώ και την 1η Ιανουαρίου του 2020 στα 3,30 ευρώ. Για τα φορτηγά και άλλα μεγαλύτερα οχήματα οι αυξήσεις θα ήταν ακόμα πιο τσουχτερές (δείτε εδώ αναλυτικά).
Ωστόσο, οι αυξήσεις αυτές "πάγωσαν", έπειτα από την κατάθεση Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου του πρώην υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη, προκαλώντας την αντίδραση της Αττικής Οδού (δείτε εδώ).