Γιώργος Μούζος, 28/8/2019 - 12:31 facebook twitter linkedin Τι προσφέρει η υπηρεσία Jeep Mobility by Mopar; Γιώργος Μούζος, 28/8/2019 facebook twitter linkedin Με τη νέα υπηρεσία Jeep® mobility by Mopar όλοι οι κάτοχοι μοντέλων της μάρκας μπορούν να απολαμβάνουν μία σειρά μοναδικών προνομίων που εξασφαλίζουν ότι με ένα Jeep δεν θα χρειαστείς να σταματήσεις πουθενά. Με τα μοντέλα της Jeep® να αποτελούν σημείο αναφοράς για την αντοχή, την αξιοπιστία και τις υψηλές εκτός δρόμου δυνατότητες τους, η Mopar, επίσημη μάρκα υπηρεσιών After Sales της Jeep, δημιούργησε την πρωτοποριακή υπηρεσία Jeep® mobility by Mopar, ώστε να εξασφαλίσει τη μέγιστη δυνατή προστασία ακόμα και στις δύσκολες στιγμές που μπορεί να προκύψουν σε ένα ταξίδι. Η κάλυψη της υπηρεσίας καλύπτει όλη την Ευρώπη, ενώ βασίζεται σε 6 βασικούς πυλώνες: Επιτόπου Επισκευή: Αν το αυτοκίνητο ακινητοποιηθεί στέλνεται τεχνικός για να επισκευάσει τη βλάβη επιτόπου και το αυτοκίνητο να συνεχίσει το ταξίδι του. Ρυμούλκηση: Σε περίπτωση που δεν μπορεί η επισκευή να πραγματοποιηθεί επιτόπου η υπηρεσία υποστήριξης μεταφέρει το αυτοκίνητο στο πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο σημείο Jeep. Αυτοκίνητο Εξυπηρέτησης: Αν ο χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις 4 ώρες τότε στον πελάτη χορηγείται αυτοκίνητο εξυπηρέτησης. Συνέχιση Ταξιδιού ή Επιστροφή στο Σπίτι: Σε περίπτωση που το αυτοκίνητο ακινητοποιηθεί σε απόσταση μεγαλύτερη των 50χλμ. από τον τόπο κατοικίας του πελάτη και δεν μπορεί να επισκευαστεί την ίδια ημέρα, το πρόγραμμα Jeep® mobility by Mopar οργανώνει την επιστροφή του οδηγού και των επιβατών στο τόπο κατοικίας τους ή τη συνέχιση του ταξιδιού τους με άλλο μέσο. Παραμονή σε Ξενοδοχείο: Η υπηρεσία υποστήριξης καλύπτει την παραμονή σε ξενοδοχείο αν το αυτοκίνητο ακινητοποιηθεί σε σημείο με απόσταση μεγαλύτερη των 50 χιλιομέτρων από τον τόπο κατοικίας του πελάτη. 24ωρη Γραμμή Οδικής Βοήθειας: Η υπηρεσία Jeep® mobility by Mopar διαθέτει Γραμμή Οδικής Βοήθειας (210 99 88 183) που λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες το χρόνο. Οι πελάτες Jeep που ενδιαφέρονται να ενταχθούν ή να μάθουν περισσότερα για την υπηρεσία Jeep® mobility by Mopar μπορούν να απευθυνθούν στο Επίσημο Δίκτυο Διανομέων και Επισκευαστών της Jeep στην Ελλάδα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 03/09/2025 - 08:50 Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
Γιώργος Μούζος, 01/09/2025 - 09:02 Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές;
Γιώργος Μούζος, 29/08/2025 - 08:51 Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα;
OTA Updates: O νέος πονοκέφαλος του ασφαλιστικού κλάδου Αν οι οδηγοί αγνοούν τις ασύρματες ενημερώσεις, ίσως οι ασφαλιστικές να κληθούν να πληρώσουν μεγάλο λογαριασμό. Η αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει με ρυθμούς... Γιώργος Μούζος, 27/08/2025 - 09:11
Γιατί οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κρατούν σε εγρήγορση τον ασφαλιστικό κλάδο; Η ηλεκτροκίνηση τρέχει, αλλά μαζί της μεγαλώνουν οι κίνδυνοι: πυρκαγιές σε κλειστούς χώρους, ηλεκτροπληξίες, κυβερνοεπιθέσεις, διακοπές λειτουργίας και νέες ρυθμιστικές... Γιώργος Μούζος, 25/08/2025 - 08:50
Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις; Συσκευές παρακολούθησης και έξυπνα προγράμματα υπόσχονται λιγότερα ατυχήματα. Αλλά το κλειδί είναι πώς θα τα χρησιμοποιήσουν οι ασφαλιστικές. Είναι γεγονός πως... Γιώργος Μούζος, 20/08/2025 - 08:55
Ο πιο επικίνδυνος «συνεπιβάτης» του καλοκαιριού δεν είναι η κούραση. Είναι το μυαλό. Η ύπνωση του αυτοκινητόδρομου σκοτώνει χωρίς να το καταλάβεις – κυριολεκτικά. Και ναι, έχεις πελάτες που κινδυνεύουν αυτό το Δεκαπενταύγουστο. Η... Γιώργος Μούζος, 14/08/2025 - 08:49
Ξέρετε τι είναι το «φαινόμενο του ελέφαντα»; Οι πελάτες σας το αγνοούν και κινδυνεύουν και στις διακοπές τους! Πίσω καθίσματα χωρίς ζώνη, βαλίτσες χωρίς στήριξη και επιβάτες που μετατρέπονται σε απρόβλεπτο κίνδυνο. Πράγματα που δεν ξέρουν οι πελάτες... Γιώργος Μούζος, 11/08/2025 - 10:58
Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές; Από την οδήγηση με σαγιονάρες μέχρι την αφυδάτωση, το καλοκαίρι κρύβει παγίδες που οι πελάτες σας αγνοούν. Πώς θα τους... Γιώργος Μούζος, 07/08/2025 - 08:53