close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Suzuki Swift 1,2 Hybrid: Για... εναλλακτικούς ασφαλιστές!
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
1/7/2019 - 13:19
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Suzuki Swift 1,2 Hybrid: Για... εναλλακτικούς ασφαλιστές!

Γιώργος Μούζος, 1/7/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το Suzuki Swift εξοπλίζεται με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα, που σε συνεργασία με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,2 λτ.,προσφέρει οικονομία χρήσης, αλλά και δυναμικές επιδόσεις όταν χρειαστεί!

Το νέο Suzuki Swift διαθέτει πλήθος σχεδιαστικών αλλαγών μέσα και έξω, ενώ πατάει σε νέο πάτωμα, όμως το μεγάλο νέο όμως είναι πως για πρώτη φορά το δημοφιλές μικρό της Suzuki προσφέρεται με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα, το οποίο η εταιρεία ονομάζει SHVS (Smart Hybrid Vehicle Suzuki). 

 

Δυναμικός σχεδιασμός

Εξωτερικά, η κύρια διαφορά της υβριδικής από τις «απλές» εκδόσεις, εστιάζεται στο λογότυπο “Hybrid” που βρίσκεται στο πίσω μέρος του Suzuki Swift. Η μάσκα ξεχωρίζει με το μέγεθός της ενώ η οροφή διαθέτει μεγαλύτερη κλίση προς τα πίσω. Προσωπικά τα φωτιστικά σώματα (εμπρός και πίσω) μας κέντρισαν την προσοχή χάρη στο νέο σχεδιασμό τους, τα οποία διαθέτουν τεχνολογία LED, ενώ οι πίσω χειρολαβές είναι «κρυμμένες» ψηλά. Παράλληλα, έχουν διαφοροποιηθεί και οι διαστάσεις του ιαπωνικού μοντέλου, με μήκος 3,8 μέτρα, πλάτος 1,7 μέτρα και ύψος 1,5 μέτρο, ενώ είναι ελαφρύτερο κατά 117 κιλά.

  

Νεανικό, λιτό και για τέσσερις επιβάτες άνετο!

Το εσωτερικό του νέου Swift είναι πλήρως ανασχεδιασμένο, όπου ξεχωρίζει ο ευανάγνωστος πίνακας οργάνων με την μεγάλη ψηφιακή οθόνη 4,2 ιντσών ανάμεσα στα δύο κυκλικά αναλογικά όργανα. Σε επίπεδο υλικών, τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι στο σύνολό τους σκληρά με καλή συναρμολόγηση και φινίρισμα που ικανοποιεί. Ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας του Swift τονίζεται και από την κεντρική κονσόλα, η οποία έχει κλίση προς τον οδηγό 5 μοιρών και διακρίνεται η οθόνη αφής 7,0 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων. Οι χώροι για τους επιβάτες, εμπρός είναι αρκετοί, με μπόλικες θήκες μικροαντικειμένων, ενώ πίσω ο χώρος για τα γόνατα και το κεφάλι των επιβατών έχει αυξηθεί και είναι σε πολύ καλό επίπεδο. Αυξημένος όμως είναι και ο χώρος αποσκευών, κατά 54 λίτρα φτάνοντας πλέον στα 265 λίτρα.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Ιδανικός συνδυασμός

Το νέο Suzuki Swift προσφέρεται με δύο βενζινοκινητήρες, έναν turbo 1.0 λτ. και έναν ατμοσφαιρικό 1.2 λτ., όπου είναι κι αυτός που δοκιμάζουμε. Ο 1.2 λτ. DualJet ατμοσφαιρικός, αποδίδει 90 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 120 Nm ροπής στις 4.400 σ.α.λ. με την μετάδοση της κίνησης να πραγματοποιείται μέσω 5ταχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Στο τομέα των επιδόσεων, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,9 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα. 

Το μεγάλο νέο όμως είναι το ήπιο υβριδικό 12βολτο σύστημα, με το οποίο μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου, αλλά και οι εκπομπές ρύπων. Η λειτουργία του δεν διαφοροποιείται σε σχέση με τα κανονικά υβριδικά, απλώς δεν μπορεί να εξασφαλίσει κίνηση αποκλειστικά με μπαταρία. Ανακτά ενέργεια κατά το φρενάρισμα, την οποία συγκεντρώνει σε μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου που βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του οδηγού και έτσι βοηθά το μοτέρ στις επιταχύνσεις μέσω της ηλεκτρογεννήτριας ISG (που λειτουργεί τόσο ως δυναμό, όσο και ως ηλεκτροκινητήρας). 

Η μέση εργοστασιακή κατανάλωση ανέρχεται στα 4,0 λτ./100 χλμ. εμείς όμως στην πράξη είδαμε μέση κατανάλωση στα 5,2 λτ./100 χλμ. Τιμή πολύ καλή που δείχνει πως το υβριδικό σύστημα κάνει ότι υπόσχεται.

Τα πάει εξαιρετικά στο δρόμο!

Το νέο Suzuki Swift είναι φιλικό προς το χρήστη, όντας ευκολοδήγητο σε καθημερινή βάση μιας και η νέα πλατφόρμα έχει λιγότερο βάρος, ενώ όσο κι αν το πιέσετε δεν θα σας 
προβληματίσει σε καμία των περιπτώσεων. Η ανάρτησή του Swift, κάνει καλά τη δουλειά της και σε άνεση, διατηρώντας παράλληλα περιορισμένες τις κλίσεις του αμαξώματος, όταν ξεκινήσουν οι στροφές. Το τιμόνι είναι αρκετά άμεσο και προσφέρει καλή πληροφόρηση, τα φρένα ισχυρά και το πεντάρι κιβώτιο έχει ευχάριστο κούμπωμα χωρίς να δυσανασχετεί στις γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων. Σε γενικές γραμμές εμάς μας άρεσε το Suzuki Swift, μιας και συνδυάζει μια νεανική εμφάνιση, πλήρη εξοπλισμό και fun to drive συμπεριφορά, με εντυπωσιακή οικονομία καυσίμου παράλληλα!

 

Πίνακας κόστους ασφάλισης

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Suzuki
  • Suzuki Swift
  • Test Drive

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ
    Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55

    Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ

  • Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας;
    Γιώργος Μούζος, 17/09/2025 - 08:57

    Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας;

  • Κρύβει τις πινακίδες του ο πελάτης σας; Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται
    Γιώργος Μούζος, 15/09/2025 - 08:55

    Κρύβει τις πινακίδες του ο πελάτης σας; Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται

  • Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς
    Γιώργος Μούζος, 11/09/2025 - 08:55

    Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς

  • Νοθευμένα καύσιμα και ασφαλιστικές επιπτώσεις!

    Νοθευμένα καύσιμα και ασφαλιστικές επιπτώσεις!

    Πώς μια παραβατική πρακτική δημιουργεί νέους κινδύνους στην αυτοκινητική ασφάλιση Η νοθεία καυσίμων είναι ένα αέναο πρόβλημα που ταλανίζει χρόνια την...
    Γιώργος Μούζος, 08/09/2025 - 08:52
  • Ελαστικά: Οι λεπτομέρειες που πληρώνει ακριβά η ασφαλιστική αγορά

    Ελαστικά: Οι λεπτομέρειες που πληρώνει ακριβά η ασφαλιστική αγορά

    Η αμέλεια στον έλεγχο τους αυξάνει τα ατυχήματα, τις αποζημιώσεις και πιέζει ολόκληρη την ασφαλιστική αγορά. Οι περισσότεροι οδηγοί ξοδεύουν ώρες...
    Γιώργος Μούζος, 05/09/2025 - 08:58
  • Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων

    Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων

    Ο κανόνας που κάθε ασφαλιστής πρέπει να γνωρίζει και να μεταφέρει στους πελάτες του αν θέλει να μειώσει τις αποζημιώσεις...
    Γιώργος Μούζος, 03/09/2025 - 08:50
  • Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές;

    Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές;

    Μετά την αγορά κατοικίας, η επόμενη μεγάλη πίεση για την ασφαλιστική βιομηχανία έρχεται από την ασφάλιση αυτοκινήτου. Η κλιματική αλλαγή δεν...
    Γιώργος Μούζος, 01/09/2025 - 09:02
  • Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα;

    Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα;

    Τεχνητή νοημοσύνη, τηλεματική & big data: Η νέα πραγματικότητα στην απόδοση ευθύνων;  Για δεκαετίες, η απόδοση ευθύνης σε ένα τροχαίο βασιζόταν...
    Γιώργος Μούζος, 29/08/2025 - 08:51
  • OTA Updates: O νέος πονοκέφαλος του ασφαλιστικού κλάδου

    OTA Updates: O νέος πονοκέφαλος του ασφαλιστικού κλάδου

    Αν οι οδηγοί αγνοούν τις ασύρματες ενημερώσεις, ίσως οι ασφαλιστικές να κληθούν να πληρώσουν μεγάλο λογαριασμό. Η αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει με ρυθμούς...
    Γιώργος Μούζος, 27/08/2025 - 09:11

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Audi: Καθρεφτίζει αυτό που είσαι - Στην καρδιά της πόλης, η καρδιά της καινοτομίας
16:00 Audi: Καθρεφτίζει αυτό που είσαι - Στην καρδιά της πόλης, η καρδιά της καινοτομίας
  • 15:54 2 Gold και 1 Silver βραβείo για την Deloitte στα BITE Awards 2025 για έργα που αφορούν εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης
  • 15:39 Ένα Τρεχαντηράκι!
  • 15:11 Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 22 έως 26 Σεπτεμβρίου
  • 13:15 Προετοιμασία για συνταξιοδότηση - 3 συμβουλές από την Allianz
  • 13:08 Εορτασμός με τιμές για τα 100 χρόνια του κτιρίου του Γυμνασίου Γαβαλούς
  • 13:05 “Πιο Δυνατοί από Ποτέ” - Εκπαιδευτική Ημερίδα Δυναμικού Πωλήσεων ERB CYPRIALIFE
  • 13:00 Σε υψηλά επίπεδα οι πωλήσεις από απόσταση λέει το ΚΕ.Π.ΚΑ.- Λίγα τα παράπονα για τις αποζημιώσεις ασφαλιστικών
  • 12:49 Ευπάλιο Φωκίδας: «Οι εισβολείς θα πυροβολούνται και θα θάβονται επιτόπου», προειδοποιεί πινακίδα!
  • 12:41 Συλλογος Εργαζομένων ERGO-ΟΑΣΕ: Εκδήλωση ενημέρωσης για την συλλογική σύμβαση και το ΤΕΑΕΑΠΑΕ
  • 11:11 ΟΕΕ: Προβληματισμός από την τελική απόφαση εισαγωγής του Οικονομικού Εγγραμματισμού στα σχολεία
  • 11:01 Νέα θεματική ενότητα στην Αστυνομική Ακαδημία για την ελευθερία της έκφρασης και την ασφάλεια των δημοσιογράφων - Σύνδεση με το έργο της Task Force της ΓΓΕΕ και συνεργασία με UNESCO & ICSJ
  • 10:56 Παρέμβαση Σαμαρά για τον απεργό πείνας πατέρα θύματος των Τεμπών έξω από τη Βουλή
  • 10:44 ΕΑΕΕ: Αποφάσεις στη νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα
  • 10:39 «Μένουμε Ελλάδα» το μήνυμα του Χασέν Φεκί της Groupama - Στόχος η κορυφή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
  • 09:54 Ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union
  • 09:50 Η Αυστριακή GRAWE διευρύνει την παρουσία της στην Κυπριακή αγορά - Η Prime Insurance είναι πλέον μέλος του Ομίλου GRAWE
  • 09:40 Εσύ ξέρεις τι ακούν οι άλλοι όταν μιλάμε για ασφάλεια;
  • 09:28 3 διακρίσεις για τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στα BITE Awards 2025!
  • 09:25 «Παιχνίδια» με την οικονομία, η «ώρα» της Moody΄s, τα εύσημα του ΟΟΣΑ και ο «ΔΑΙΔΑΛΟΣ», μετά τη Γαλλία και η Γερμανία(;) και τα νέα υψηλά της Wall Street
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 16/9 Η Εθνική Ασφαλιστική ενδυναμώνει τη διοικητική της ομάδα
  2. 19/9 Ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union
  3. 19/9 «Μένουμε Ελλάδα» το μήνυμα του Χασέν Φεκί της Groupama - Στόχος η κορυφή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
  4. 18/9 Η Εθνική Ασφαλιστική αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών των εταιριών Elysee
  5. 17/9 Οι τρεις μεγάλες προκλήσεις των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
  6. 19/9 Ευπάλιο Φωκίδας: «Οι εισβολείς θα πυροβολούνται και θα θάβονται επιτόπου», προειδοποιεί πινακίδα!
  7. 16/9 Νικόλαoς Κόκκινος («Λάμπρος Κόκκινος Insurance Brokers»): Προχωράμε σε νέα στρατηγική συνεργασία

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube