Γιώργος Μούζος, 5/6/2019 - 14:52 facebook twitter linkedin Διπλή βράβευση για τη Mercedes-Benz Ελλάς Γιώργος Μούζος, 5/6/2019 facebook twitter linkedin Δύο σημαντικά βραβεία απονεμήθηκαν στη Mercedes-Benz Ελλάς από τον ανεξάρτητο οργανισμό “Superbrands”, ο οποίος αξιολογεί τις κορυφαίες προϊοντικές και εταιρικές επωνυμίες. Η ανάδειξη των Corporate Superbrands 2018-2019 έγινε βάσει βαθμολογίας της 15μελούς Κριτικής Επιτροπής του θεσμού και πανελλαδικής δημοσκόπησης κοινής γνώμης που διενήργησε η εταιρεία ερευνών MARC Α.Ε. σε δείγμα 1.000 ατόμων ηλικίας από 20-65 ετών μετά από αξιολόγηση 1.500 εταιριών που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, σε 37 διαφορετικές κατηγορίες. Η Mercedes-Benz Ελλάς έλαβε την υψηλότερη βαθμολογία ως “Corporate Superbrand 2018 - 2019” στην κατηγορία «Αυτοκίνητο – Μοτοσικλέτα», έχοντας να ανταγωνιστεί άλλες 6 αξιόλογες εταιρείες του κλάδου. Η μεγάλη αυτή διάκριση ως κορυφαία εταιρική επωνυμία στην Ελλάδα συμπληρώθηκε από το σημαντικό ειδικό βραβείο «Χρυσή Νίκη» που αποκόμισε η Mercedes-Benz Ελλάς ως “Κορυφαία Διεθνής Εταιρεία που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα” και ουσιαστικά αποτελεί την αναγνώριση της Εταιρείας ως πρωταγωνιστή στην αναγνωρισιμότητα και τη δύναμη του ονόματός της, στην αξιοπιστία, στη μακροχρόνια συνέπεια και στην εταιρική υπευθυνότητα, αφού συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία από όλες τις διεθνείς εταιρίες που λειτουργούν στην Ελλάδα! Τα βραβεία παρέλαβε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-Benz Ελλάς κος Ι. Καλλίγερος, ο οποίος δήλωσε: «Οι διακρίσεις αυτές ανήκουν στον κάθε ένα από εμάς, που αποτελούμε τη μεγάλη Οικογένεια της Mercedes-Benz Ελλάς και κάθε μέρα δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό, ώστε η Εταιρεία μας να αποκομίζει βραβεία διεθνούς κύρους και αναγνώρισης. Ένα μεγάλο Ευχαριστώ για το πάθος και τη δέσμευση στο Όραμα και στις Αξίες μας. Εύχομαι οι διακρίσεις να μας συνοδεύουν σε κάθε μας ενέργεια.» Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45 Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται
Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00 Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25 Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50
Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας! Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω... Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι... Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47
Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις! Δίνει ο πελάτης σας στο ανήλικο παιδί του το αυτοκίνητο, έστω και για έναν γύρο στο τετράγωνο; Ενημερώστε τον πως... Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03
Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ Μια «αθώα» συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού, περιπλέκει τις αποζημιώσεις και φουσκώνει τον δείκτη ζημιών. Πώς πρέπει να συμβουλέψετε... Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55