Γιώργος Μούζος, 12/4/2019 - 13:38 facebook twitter linkedin Πώς μπορεί το λειτουργικό του κλειδιού να αποτρέψει μια κλοπή; Γιώργος Μούζος, 12/4/2019 facebook twitter linkedin Είναι γεγονός πως πλέον τα σύγχρονα μοντέλα λειτουργούν με τα keyless συστήματα εισόδου, που δεν απαιτούν το φυσικό κλειδί να εισαχθεί στην μίζα για να έρθει στη ζωή ο κινητήρας! Σε μια προσπάθεια να αντιμετωπιστούν τα περιστατικά κλοπής αυτοκινήτων με keyless σύστημα εισόδου, η Ford αναβαθμίζει το λειτουργικό των κλειδιών της. Μέχρι τώρα οι επίδοξοι κλέφτες χρησιμοποιούσαν έναν ενισχυτή του σήματος που εξέπεμπε το κλειδί, μέσω του οποίου υπέκλεπταν τον κωδικό του, με αποτέλεσμα να μπορούν να μπουν στο αυτοκίνητό σας και να το ξεκινήσουν χωρίς καν ίχνος παραβίασης. Η Ford όμως προχωράει σε μια σημαντική αναβάθμιση του λογισμικού του κλειδιού που πραγματικά δεν θα είναι εύκολη η παραβίαση και η υποκλοπή του σήματος. Για την ακρίβεια θα εισαχθεί ένα νέο σύστημα, στο οποίο θα ενσωματώνεται αισθητήρας κίνησης και όταν μείνει ακίνητο σε ένα σημείο για 40 δευτερόλεπτα, τότε το πλήκτρο του μπαίνει σε κατάσταση «ύπνωσης» και δεν ανταποκρίνεται. Επιπρόσθετα για να λειτουργήσει εκ νέου το κλειδί θα πρέπει να βρίσκεται σε ακτίνα το λιγότερο δυο μέτρων. Κάτι που σημαίνει πως όταν ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου μετακινήσει το κλειδί, το πλήκτρο γίνεται μεν ενεργό εκ νέου, αλλά παράλληλα πρέπει να πλησιάσει στα δύο μέτρα από το αυτοκίνητο για να το ξεκλειδώσει. Το νέο αυτό λειτουργικό θα ενσωματώνεται στα νέα κλειδιά των νέων Fiesta και Focus, ενώ για τα παλιότερα μοντέλα θα υπάρχει η δυνατότητα αγοράς του νέου κλειδιού, με την σύνδεση των κλειδαριών να απαιτεί λιγότερο από μία ώρα. Οπότε υπάρχει κάθε λόγος για τις ασφαλιστικές εταιρείες να χαίρονται για αυτή την αναβάθμιση του λογισμικού! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00