close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Carglass® στο 5ο συνέδριο για τις καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom, 10/4/2019 - 08:55
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Carglass® στο 5ο συνέδριο για τις καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Nextdeal newsroom, 10/4/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Carglass® έλαβε μέρος στο 5ο συνέδριο για τις καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών, που διοργανώθηκε από το Marketing Week και υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, την Πέμπτη 28/03 στο Αμφιθέατρο OTEAcademy.

Ο Κώστας Σταθοκωστόπουλος, Customer Contact Center Manager Carglass®, παρουσίασε το Omnichannel σύστημα που έχει αναπτύξει η εταιρεία στο πλαίσιο τόσο της άρτιας εξυπηρέτησης πελατών όσο και της ανταπόκρισή της στις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις του σύγχρονου ψηφιακού κοινού. Η ανάπτυξη πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας, από το παραδοσιακό τηλέφωνο έως το Chatbot του Facebook Messenger, αλλά και η άρρηκτη διασύνδεση μεταξύ τους, έχουν ως στόχο την διευκόλυνση του πελάτη, ο οποίος μπορεί να έρθει σε επαφή με την εταιρία με οποιοδήποτε τρόπο επιλέξει, από οποιαδήποτε συσκευή χωρίς να χρειασθεί να επαναλάβει τον εαυτό του.

Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν 30 κορυφαία case-studies από σημαντικά brands της ελληνικής αγοράς, με στόχο την ανάδειξη των τρόπων με τους οποίους οι επιχειρήσεις καταφέρνουν να θέτουν και να διατηρούν ψηλά τον πήχη όσον αφορά στο customer service.

Η Carglass® ακολουθώντας πιστά τον Σκοπό της «Να κάνει τη Διαφορά δίνοντας λύση στα προβλήματα των πελατών με πραγματικό ενδιαφέρον», καθοδηγείται από τις ανάγκες των πελατών και συνεργατών της και προσφέρει μια εξατομικευμένη ολιστική εμπειρία εξυπηρέτησης. 

  • TAGS:
  • Carglass
  • συνέδριο
  • καλές πρακτικές
  • εξυπηρέτηση πελατών

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η Carglass® Εθνικός Υποστηρικτής στο Let’s do it Greece 2019!
    Nextdeal newsroom, 5/4/2019

    Η Carglass® Εθνικός Υποστηρικτής στο Let’s do it Greece 2019!

  • Carglass® Facebook Messenger: Ανάπτυξη chatbot!
    Nextdeal newsroom, 27/2/2019

    Carglass® Facebook Messenger: Ανάπτυξη chatbot!

  • Carglass.gr: Νέα βελτιωμένη online εμπειρία για τον πελάτη

    Carglass.gr: Νέα βελτιωμένη online εμπειρία για τον πελάτη

    Η Carglass® με ενθουσιασμό ανακοινώνει τη λειτουργία της νέας της ιστοσελίδας, κάτω από το ίδιο domain που οι πελάτες μας...
    Nextdeal newsroom, 29/01/2019 - 11:50 29/1/2019
  • Παγκόσμια διάκριση της Carglass® Ελλάδος στο Best of Belron® 2018

    Παγκόσμια διάκριση της Carglass® Ελλάδος στο Best of Belron® 2018

    Μεγάλη διάκριση απέσπασε στον παγκόσμιο Διαγωνισμό Καλύτερου Τεχνικού, Best of Belron® 2018, ο Έλληνας τεχνικός Αλέξανδρος Καραγιάννης, ο οποίος αναδείχθηκε...
    Nextdeal newsroom, 11/07/2018 - 08:40 11/7/2018
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αραρίσκοντας Ηλίας Προβόπουλος: Ο Παλαμάς, η φοινικιά και το φεγγάρι
19:28 Αραρίσκοντας Ηλίας Προβόπουλος: Ο Παλαμάς, η φοινικιά και το φεγγάρι
  • 19:09 Ανακοινώθηκε παράταση στα τέλη κυκλοφορίας - Πότε λήγει η προθεσμία
  • 19:05 Κορονοϊός: 1630 νέα κρούσματα και 29 νεκροί το τελευταίο 24ωρο
  • 11:36 Ολοκληρώθηκε η τέταρτη φάση πληρωμών της κρατικής επιδότησης από το πρόγραμμα ΓΕΦΥΡΑ
  • 11:06 ΕΕΤ: Ενημέρωση καταναλωτών για ασφάλεια συναλλαγών με κάρτες
  • 10:59 Κυριάκος Μητσοτάκης: Ανάγκη συνεργασίας της ΕΕ με το ΝΑΤΟ
  • 10:18 Στουρνάρας: Υπέρ της αύξησης των αγορών ομολόγων από την ΕΚΤ
  • 09:23 Παράταση έως 30/6 για δηλώσεις φόρου κληρονομιών, δωρεών και γονικών παροχών
  • 09:18 Μπορούν τα εμβόλια να μειώσουν τη μετάδοση της COVID-19; 
  • 21:01 Παρατείνεται το αυστηρό lockdown στην Αττική - Πώς διαμορφώνεται ο υγειονομικός χάρτης
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 23/2 Υπασφαλισμένος: Η εξαγορά της AXA από την Generali, και το μέλλον των εργαζομένων και των συνεργατών των δύο εταιρειών
  2. 24/2 My e-doctor: Η νέα υπηρεσία της Generali φέρνει το γιατρό στο κινητό σας!
  3. 25/2 Απελεύθερος: Τι ισχύει για το deal της Εθνικής Ασφαλιστικής
  4. 25/2 Το νέο Δ.Σ. της ΕΑΕΕ - Πρόεδρος επανεξελέγη ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου
  5. 22/2 «Πλάνο Υγείας» από την Υδρόγειο Ασφαλιστική - Νέα προγράμματα ασφάλισης που βάζουν την υγεία σε πρώτο πλάνο!
  6. 24/2 Alpha Bank: Το συνταξιοδοτικό σύστημα στην Ελλάδα, η γήρανση του πληθυσμού, οι προσπάθειες μεταρρύθμισης και οι απειλές
  7. 22/2 Απελεύθερος: Η μέγιστη ζημιά για την ΤΕΝΕΡΓ και το παρασκήνιο για Aegean

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube