close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η τεχνολογία στα οχήματα ζωτικής σημασίας για την αντιμετώπιση της υπερβολικής ταχύτητας!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
18/2/2019 - 14:58
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η τεχνολογία στα οχήματα ζωτικής σημασίας για την αντιμετώπιση της υπερβολικής ταχύτητας!

Nextdeal newsroom, 18/2/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η κίνηση με ταχύτητα πάνω από το όριο εξακολουθεί να αποτελεί σημαντικό πρόβλημα σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες σύμφωνα με νέα έρευνα που δημοσιεύθηκε σήμερα από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC), λίγες ημέρες πριν από τη σημαντική ψηφοφορία (την ερχόμενη Πέμπτη) στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο σχετικά με τις τεχνολογικές εφαρμογές ασφαλείας που τα οχήματα  θα πρέπει μελλοντικά να έχουν ως βασικό εξοπλισμό.

Οι ερευνητές εξέτασαν τον αριθμό των οχημάτων που βρέθηκαν να κινούνται πάνω από το όριο ταχύτητας σε διαφορετικούς τύπους οδών στις χώρες που ήταν σε θέση να παρέχουν τέτοια δεδομένα.

  • Στις αστικές οδούς, όπου παρατηρείται το 37% όλων των θανάτων από τροχαία συμβάντα στην ΕΕ, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι ποσοστό μεταξύ 35% και 75% των οχημάτων κινούνταν με ταχύτητες που ήταν υψηλότερες από την επιτρεπόμενη.
  • Στις υπεραστικές οδούς (εκτός αυτοκινητοδρόμων) όπου παρατηρείται το 55% όλων των θανάτων από τροχαία συμβάντα στην ΕΕ, το 9% έως 63% των ταχυτήτων των οχημάτων ήταν υψηλότερο από το όριο ταχύτητας.
  • Στους αυτοκινητόδρομους, όπου το 8% όλων των θανάτων από τροχαία συμβάντα στην ΕΕ συμβαίνουν, μεταξύ 23% και 59% των παρατηρούμενων ταχυτήτων των οχημάτων ήταν υψηλότερες από το όριο ταχύτητας.

Η ταχύτητα αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την οδική ασφάλεια. Η υπερβολική και ακατάλληλη ταχύτητα είναι υπεύθυνη για το ένα τρίτο περίπου των θανατηφόρων συγκρούσεων και αποτελεί επιβαρυντικό παράγοντα στις περισσότερες συγκρούσεις.
Ενώ η μείωση της ταχύτητας απαιτεί συνδυασμό μέτρων, όπως εντονότερη και συστηματικότερη τροχονομική επιτήρηση, βελτιωμένη υποδομή και αξιόπιστα όρια ταχύτητας, οι συγγραφείς επεσήμαναν το σύστημα Intelligent Speed Assistance (ISA) (Ευφυής Υποβοήθηση Ταχύτητας) ένα σύστημα υποστήριξης των οδηγών που είναι σήμερα διαθέσιμο, ως τη βασική τεχνολογική εφαρμογή ασφάλειας των οχημάτων για την αντιμετώπιση στο συγκεκριμένο πρόβλημα. Το σύστημα ISA χρησιμοποιεί μια βιντεοκάμερα αναγνώρισης σημάτων ταχύτητας ή/και δεδομένα ορίου ταχύτητας που συνδέονται με το GPS για να ενημερώνει τους οδηγούς για το όριο ταχύτητας στο δρόμο που κινούνται και να περιορίσει αυτόματα την ταχύτητα του οχήματος, όπως είναι απαραίτητο. Τα συστήματα ISA δεν εφαρμόζουν αυτόματα την πέδηση, αλλά απλώς περιορίζουν την ισχύ του κινητήρα, εμποδίζοντας το όχημα να επιταχύνει πέρα από το τρέχον όριο ταχύτητας, εκτός αν καταργηθεί από τον οδηγό. Οχήματα με αυτό το είδος συστήματος εγκατεστημένα από το εργοστάσιο παραγωγής βρίσκονται ήδη στην αγορά - βοηθούμενα εν μέρει από την απόφαση του Euro NCAP να ανταμείβει με επιπλέον βαθμούς τα οχήματα που περιλαμβάνουν το ISA (περισσότερες πληροφορίες στο www.etsc.eu/isa).

Στις 21 Φεβρουαρίου, η Επιτροπή Εσωτερικής Αγοράς (IMCO) του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου θα ψηφίσει για τα νέα κρίσιμα συστήματα ασφάλειας των οχημάτων της ΕΕ, τα οποία περιλαμβάνουν πρόταση για να καταστεί το Intelligent Speed Assistance υποχρεωτική τεχνολογία σε όλα τα νέα οχήματα από το 2022. Εκτιμάται ότι μόνο αυτό το μέτρο θα μπορούσε να μειώσει τους θανάτους στους ευρωπαϊκούς δρόμους κατά 20%. Το συνολικό πακέτο των μέτρων ασφαλείας των οχημάτων αναμένεται να αποτρέψει περισσότερους από 25.000 θανάτους μεταξύ 2022 και 2037, αλλά μόνο εάν υιοθετηθεί στο σύνολό του.

Η Graziella Jost, Διευθύντρια Έργων του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC) δήλωσε:
«500 άνθρωποι σκοτώνονται κάθε εβδομάδα στους δρόμους της ΕΕ, αριθμός που δεν μειώνεται για αρκετά χρόνια τώρα. Και η γρήγορη οδήγηση εξακολουθεί να είναι η νούμερο ένα αιτία. Είναι πολύ απλό: αν θέλουμε να μειώσουμε τον αριθμό των θανάτων από τροχαία συμβάντα, πρέπει να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά την ταχύτητα. Αυτή τη στιγμή, η ΕΕ έχει μία μοναδική ευκαιρία να κάνει μια τεράστια διαφορά. Η συμπερίληψη του συστήματος  Intelligent Speed Assistance (ISA) σε κάθε νέο όχημα ως βασικό εξοπλισμό θα μπορούσε να αποτρέψει το ένα πέμπτο των θανάτων από τροχαίες συγκρούσεις. Καλούμε τους ευρωβουλευτές να υποστηρίξουν αυτό το βασικό μέτρο που θα σώσει ζωές».

Η Βασιλική Δανέλλη-Μυλωνά, Πρόεδρος του Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς», δήλωσε σχετικά: 
«Η ταχύτητα είναι από τις βασικότερες αιτίες θανάτων στους δρόμους της Ελλάδας και διεθνώς. Ιδιαίτερα στη χώρα μας, οι έρευνες έχουν δείξει μεγάλες υπερβάσεις των ορίων ταχύτητας που οφείλονται στην απειθαρχία των οδηγών και στα μη αξιόπιστα όρια ταχυτήτων των οδών. Είναι πρώτης προτεραιότητας η επιβολή της τήρησης των ορίων είτε μέσω τεχνολογικών εφαρμογών (των οχημάτων και της υποδομής) είτε μέσω τροχονομικών ελέγχων, που θα πρέπει να είναι συστηματικοί, στοχευμένοι, συνεχείς και αυστηροί».

Η νέα έκθεση επισημαίνει επίσης τα μέτρα σχετικά με την ταχύτητα που εφαρμόζονται σήμερα στα κράτη μέλη της ΕΕ. Συγκεκριμένα, σημειώνεται κάποια πρόοδος όσον αφορά στη μείωση της ταχύτητας στις εθνικές και επαρχιακές οδούς. Η Γαλλία μείωσε πρόσφατα το όριο ταχύτητας σε υπεραστικές οδούς με ενιαίο οδόστρωμα από 90km/h σε 80km/h. Μια πρώτη ανάλυση από το ερευνητικό ινστιτούτο Cerema έδειξε 116 λιγότερους θανάτους σε υπεραστικές οδούς που εφαρμόσθηκε το νέο όριο ταχύτητας (80 χλμ/ώρα) σε σύγκριση με το μέσο όρο 2013-2017 στους ίδιους δρόμους για τους μήνες Ιούλιο έως Δεκέμβριο, τη χρονική δηλαδή περίοδο από τότε που εφαρμόσθηκε το νέο όριο. Η Ισπανία ανακοίνωσε επίσης τη μετάβαση από 100 χλμ./ώρα σε 90 χλμ./ώρα για το βασικό υπεραστικό οδικό δίκτυο ενώ η Φλάνδρα (βόρεια περιοχή του Βελγίου) άλλαξε από 90 χλμ./ώρα σε 70 χλμ./ώρα το όριο ταχύτητας από το 2017.

Ορισμένες από τις χώρες με τις καλύτερες επιδόσεις στην οδική ασφάλεια στην Ευρώπη έχουν χαμηλά όρια ταχύτητας σε υπεραστικές οδούς, όπως η Σουηδία με 70 km/h και 27 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκους, και οι χώρες Νορβηγία (26), η Ελβετία (26), η Δανία (37) και η Ολλανδία (37), οι οποίες όρισαν το όριο στα 80 km/h.

Οι ερευνητές αναφέρουν ότι ένας συνδυασμός μέτρων όπως αστυνομικοί έλεγχοι και αυτοματοποιημένα συστήματα, συμπεριλαμβανομένων σταθερών και μέσης ταχύτητας κίνησης καμερών, έχει αποδειχθεί αποτελεσματικό εργαλείο για την αντιμετώπιση της υπερβολικής ταχύτητας.

Γενικά, φαίνεται να υπάρχει αύξηση των υπερβολικών ταχυτήτων που εντοπίζονται σε όλη την ΕΕ, κυρίως λόγω της επέκτασης των δικτύων κάμερας ταχύτητας. Ωστόσο, υπάρχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ των κρατών μελών όσον αφορά τον αριθμό των καμερών ταχύτητας.

Από τις 27 χώρες που μπορούσαν να παράσχουν στοιχεία σχετικά με τον αριθμό των παραβάσεων για υπερβολική ταχύτητα που εντοπίσθηκαν κατά την περίοδο 2010-2017, φαίνεται ότι σε 18 αυξήθηκαν ενώ σε 9 σημείωσαν μείωση.

Την έκθεση μπορεί κανείς να τη βρει στο σύνδεσμο www.etsc.eu/pinflash36.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • τεχνολογία
  • οχήματα
  • υπερβολική ταχύτητα
  • Ευρώπη
  • ETSC
  • ΙΟΑΣ
  • Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Αυτοκίνητο: O νέος κανονισμός της Ε.Ε. που θα σώσει ζωές!
    Γιώργος Μούζος, 13/2/2019

    Αυτοκίνητο: O νέος κανονισμός της Ε.Ε. που θα σώσει ζωές!

  • Νέοι ευρωπαϊκοί κανόνες για την προστασία των θυμάτων αυτοκινητιστικών ατυχημάτων!
    Nextdeal newsroom, 11/2/2019

    Νέοι ευρωπαϊκοί κανόνες για την προστασία των θυμάτων αυτοκινητιστικών ατυχημάτων!

  • Ευρωκοινοβούλιο: Αναζητείται νέο πλαίσιο για την ασφάλιση αυτόνομων αυτοκινήτων

    Ευρωκοινοβούλιο: Αναζητείται νέο πλαίσιο για την ασφάλιση αυτόνομων αυτοκινήτων

    Το υφιστάμενο καθεστώς ασφάλισης αστικής ευθύνης οχημάτων δεν καλύπτει την ασφάλιση των αυτόνομων αυτοκινήτων, διαπιστώνει η Επιτροπή Νομικών Θεμάτων του Ευρωπαϊκού...
    Nextdeal newsroom, 08/01/2019 - 16:42 8/1/2019
  • Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο: Δείτε την πρόταση ψηφίσματος σχετικά με την αυτόνομη οδήγηση στις ευρωπαϊκές μεταφορές!

    Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο: Δείτε την πρόταση ψηφίσματος σχετικά με την αυτόνομη οδήγηση στις ευρωπαϊκές μεταφορές!

    Πρόταση ψηφίσματος σχετικά με την αυτόνομη οδήγηση στις ευρωπαϊκές μεταφορές κατέθεσε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Ειδικότερα, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο καλεί την Επιτροπή...
    Nextdeal newsroom, 08/01/2019 - 16:38 8/1/2019
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Attica Bank και Ergo Ασφαλιστική ενισχύουν τη συνεργασία τους
16:16 Attica Bank και Ergo Ασφαλιστική ενισχύουν τη συνεργασία τους
  • 15:50 Παραιτήθηκαν ο Μ. Βορίδης, τρεις υφυπουργοί κι ένας γενικός γραμματέας για την υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ
  • 14:25 2ο ΣΦΕΕ Summit: Αποκλειστική δήλωση του Κ. Παπαγιάννη, προέδρου και δ/νοντος συμβούλου Novartis Ελλάς, στην κάμερα του Healthng.gr! (βίντεο)
  • 13:54 Π. Σουρέτης (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ): «Η Βόρεια Ελλάδα μετασχηματίζεται σε ευρωπαϊκό κόμβο υποδομών, ενέργειας και καινοτομίας»
  • 13:50 AON: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο ήταν κεντρικό θέμα στο 2ο Mergers & Acquisitions Summit
  • 13:35 2ο ΣΦΕΕ Summit: Αποκλειστική δήλωση του Μπάμπη Καραθάνου, στην κάμερα του Healthng.gr! (βίντεο)
  • 13:20 ΓΣΕΕ: Αντιμετώπιση της θερμικής καταπόνησης των εργαζομένων από τον καύσωνα
  • 12:20 Πρακτικές συμβουλές της ΕΥΔΑΠ για την εξοικονόμηση νερού
  • 11:45 ΕΑΕΕ: +1,1% το σύνολο παραγωγής ασφαλίσεων Ιανουαρίου - Απριλίου 2025
  • 10:55 ΕΟΠΥΥ: Μόνο με βεβαίωση από δημόσιο νοσοκομείο θα υποβάλλονται οι ανασφάλιστοι σε αιμοκάθαρση σε ιδιωτικές κλινικές
  • 10:40 Double listing της Eurobank στην Κύπρο - Τι οδήγησε τη διοίκηση στην απόφαση της
  • 10:35 Παναγιώτης Κακολύρης στο Europanext: H Ευρώπη χρειάζεται μεγαλύτερη ενσυναίσθηση και καλύτερη επικοινωνία με τους πολίτες της
  • 10:30 Την ανάγκη ασφάλισης κατοικιών ανέδειξε η φωτιά στην Παλαιά Φώκαια: Ζημιές σε πολλά σπίτια, 4 καταστράφηκαν ολοσχερώς
  • 10:24 ΕΑΕΕ: Έγγραφο ΑΑΔΕ "Υποβολή Δήλωσης Πληροφοριακών Στοιχείων Μίσθωσης Ακίνητης Περιουσίας με τη χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου επικοινωνίας"
  • 10:10 SOS από 15 επιχειρηματικούς φορείς για κατεπείγουσα ανάγκη μείωσης του κόστους ηλεκτρικής ενέργειας
  • 10:00 Συμβόλαιο vs Πραγματικότητα: Η Εσωτερική Μάχη του Επαγγελματία
  • 09:55 Πανελλαδικές Εξετάσεις: Από τη σχολική τάξη στην επόμενη ημέρα
  • 09:48 Ανάλυση Eurobank: Ανάγκη της ελληνικής οικονομίας για διεύρυνση παραγωγικής βάσης και ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς
  • 09:44 Global Female Leaders Outlook 2025: 500 γυναίκες σε ηγετικές θέσεις παγκοσμίως και 90 στην Ελλάδα ενώνουν τις φωνές τους για τις προκλήσεις του σύγχρονου επιχειρείν
  • 09:20 To sos της βιομηχανίας για το ενεργειακό κόστος, το νέο ρεκόρ 15ετίας στο Χ.Α, νέα «πονταρίσματα» στις τράπεζες, η Metlen στην τελική ευθεία για το LSE, τα μηνύματα στη Λιβύη, οι δασμοί έπληξαν τις ΗΠΑ και σε χαμηλά 3ετίας το δολάριο
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 26/6 Τετραπλασιάστηκε η ζήτηση λόγω της υποχρεωτικής ασφάλισης, δηλωνει στην κάμερα του Nextdeal.gr ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου
  2. 25/6 Μεγάλη φωτιά σε αποθήκες της Cosmodata στον Κολωνό - Η επιχείρηση καταστράφηκε ολοσχερώς
  3. 26/6 Groupama: «Ξηλώνει» το παλιό ο Hassène Feki
  4. 27/6 Attica Bank και Ergo Ασφαλιστική ενισχύουν τη συνεργασία τους
  5. 24/6 «Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, με στρατηγική και οδηγό την Αριστεία»
  6. 23/6 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto
  7. 23/6 Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube