close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ποια η αντίδραση της ΕΕ στο σκάνδαλο «ντίζελγκεϊτ»;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
7/2/2019 - 13:01
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ποια η αντίδραση της ΕΕ στο σκάνδαλο «ντίζελγκεϊτ»;

Nextdeal newsroom, 7/2/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σύμφωνα με νέο ενημερωτικό έγγραφο του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου, παρότι η νομοθεσία της ΕΕ σχετικά με τις εκπομπές των οχημάτων βελτιώθηκε μετά το σκάνδαλο «ντίζελγκεϊτ», ορισμένα ζητήματα δεν έχουν επιλυθεί (δείτε εδώ το έγγραφο).

Οι ελεγκτές χαιρετίζουν τις βελτιώσεις όσον αφορά την εποπτεία της αγοράς, αλλά επισημαίνουν ότι η αποτελεσματικότητά της εξαρτάται από την εφαρμογή της από τα κράτη μέλη. Προειδοποιούν επίσης για το ενδεχόμενο οι κατασκευαστές να μηχανευτούν άλλους τρόπους προκειμένου να παρακάμψουν τα νέα συστήματα δοκιμών και ότι το περιθώριο εφαρμογής ανεξάρτητων δοκιμών από τρίτους ενδέχεται να είναι περιορισμένο λόγω του υψηλού κόστους που συνεπάγονται.

Το 2015 οι αποκλίσεις μεταξύ των μετρήσεων που καταγράφονται στο εργαστήριο και των εκπομπών ρύπων των οχημάτων σε κανονικές συνθήκες οδήγησης βρέθηκαν στο επίκεντρο της επικαιρότητας μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου «ντίζελγκεϊτ», ήτοι της πρακτικής ορισμένων κατασκευαστών αυτοκίνητων να χρησιμοποιούν «διατάξεις αναστολής», προκειμένου οι εκπομπές των οχημάτων τους κατά τη μέτρησή τους στο πλαίσιο επίσημων δοκιμών να είναι σημαντικά χαμηλότερες από αυτές που πράγματι παράγονται κατά την οδήγηση.

Το σκάνδαλο «ντίζελγκεϊτ» έδωσε στην ΕΕ την ώθηση να επισπεύσει νομοθετικές πρωτοβουλίες που ήταν ήδη σε εξέλιξη ή να λάβει νέα μέτρα. Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο συγκρότησε εξεταστική επιτροπή προκειμένου να διερευνήσει το θέμα των μετρήσεων των εκπομπών και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε τα σχέδιά της να βελτιώσει τα στοιχεία που διατίθενται σχετικά με τις δοκιμές εκπομπών των οχημάτων, τα οποία επί του παρόντος είναι περιορισμένα, αποσπασματικά και η πρόσβαση σε αυτά είναι δυσχερής. Πέραν αυτών, επήλθαν πολλές αλλαγές στους ελέγχους των εκπομπών των οχημάτων στην ΕΕ:

  • Η Επιτροπή εξουσιοδοτείται πλέον να εξετάζει τις εργασίες των εθνικών αρχών που είναι αρμόδιες για την έγκριση τύπου, να υποβάλλει οχήματα σε δοκιμές, να ανακαλεί ή να αναστέλλει εγκρίσεις τύπου και να επιβάλλει κυρώσεις.
  • Η δοκιμή οχημάτων σε κυκλοφορία είναι πλέον υποχρεωτική στα κράτη μέλη της ΕΕ, και μπορεί να διενεργείται και από ενδιαφερόμενα τρίτα μέρη.
  • Καθιερώθηκαν νέες δοκιμές προκειμένου να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της μεγάλης απόκλισης μεταξύ των επίπεδων εκπομπών CO2 (διοξειδίου του άνθρακα) που μετρούνται σε συνθήκες εργαστηρίου και σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης καθώς και για τη μέτρηση των εκπομπών NOx (οξειδίου του αζώτου).

Πολλοί από τους νέους αυτούς κανόνες δεν έχουν ακόμη τεθεί σε πλήρη εφαρμογή, και, ως εκ τούτου, είναι ακόμη πολύ νωρίς για να αξιολογηθεί κατά πόσον τα προβλήματα έχουν επιλυθεί. Παρ’ όλα αυτά, οι ελεγκτές υπογραμμίζουν σειρά ζητημάτων που θα κληθεί να αντιμετωπίσει το νέο σύστημα δοκιμών.

«Χαιρετίζουμε το γεγονός ότι έχουν ληφθεί μέτρα, αλλά ενδεχομένως να χρειαστούν πολλά χρόνια έως ότου βελτιωθεί η ποιότητα του αέρα στις αστικές περιοχές, δεδομένου του μεγάλου αριθμού των εξαιρετικά ρυπογόνων αυτοκινήτων που εξακολουθούν να κυκλοφορούν» δήλωσε ο Samo Jereb, Μέλος του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου και αρμόδιος για το συγκεκριμένο ενημερωτικό έγγραφο. «Αν και ο αριθμός των οχημάτων που έχουν ανακληθεί μέχρι σήμερα ξεπερνά τα δέκα εκατομμύρια, από τα περιορισμένα στοιχεία που είναι διαθέσιμα προκύπτει ότι ο αντίκτυπος των ανακλήσεων στις εκπομπές NOx ήταν πολύ περιορισμένος.»

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο
  • ΕΕ
  • εκπομπές ρύπων
  • ντίζελγκεϊτ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο θέλει πιο «καθαρά» αυτοκίνητα στους δρόμους έως το 2030
    Nextdeal newsroom, 4/10/2018

    Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο θέλει πιο «καθαρά» αυτοκίνητα στους δρόμους έως το 2030

  • Νέοι κανόνες για ασφαλέστερα και «καθαρότερα» αυτοκίνητα (βίντεο)
    Nextdeal newsroom, 20/4/2018

    Νέοι κανόνες για ασφαλέστερα και «καθαρότερα» αυτοκίνητα (βίντεο)

  • Ποιο θα είναι το νέο σύστημα έγκρισης οχημάτων στην ΕΕ;

    Ποιο θα είναι το νέο σύστημα έγκρισης οχημάτων στην ΕΕ;

    Το σκάνδαλο Volkswagen, έδειξε ότι ισχύον σύστημα πιστοποίησης αυτοκινήτων της ΕΕ έχει αδυναμίες. Την Πέμπτη, οι ευρωβουλευτές ενέκριναν προτάσεις που στοχεύουν...
    Nextdeal newsroom, 13/02/2017 - 08:58 13/2/2017
  • Το Ευρωκοινοβούλιο ψηφίζει για να εμποδίσει νέο σκάνδαλο τύπου Volkswagen

    Το Ευρωκοινοβούλιο ψηφίζει για να εμποδίσει νέο σκάνδαλο τύπου Volkswagen

    Μέτρα-σταθμό για την παρεμπόδιση της δημιουργίας ενός ακόμα σκανδάλου Dieselgate στην Ευρώπη υιοθέτησε το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο.   Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΚΠΟΙΖΩ,...
    Nextdeal newsroom, 27/04/2017 - 08:57 27/4/2017
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Bristol Myers Squibb: Διαθέσιμη η ιστοσελίδα www.tonousou.info για την Πολλαπλή Σκλήρυνση!
15:50 Bristol Myers Squibb: Διαθέσιμη η ιστοσελίδα www.tonousou.info για την Πολλαπλή Σκλήρυνση!
  • 15:44 ΤτΕ: Οριακή μείωση της συνολικής αξίας του ενεργητικού των ασφαλιστικών επιχειρήσεων στο α΄ τρίμηνο 2025
  • 15:40 KPMG: Έλλειψη εμπιστοσύνης και διαχείριση δεδομένων ως κρίσιμες προκλήσεις στον μετασχηματισμό του ασφαλιστικού κλάδου μέσω της ΤΝ
  • 15:34 Σοφία Ζαχαράκη: Κάνουμε το επόμενο βήμα για την αναβάθμιση λειτουργίας του ΚΕΔΑΣΥ και των υπηρεσιών προς κάθε οικογένεια - Νέα ψηφιακή πλατφόρμα για απλοποίηση και επιτάχυνση των διαδικασιών
  • 15:18 Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση που διέπραττε κακουργηματικές απάτες σε βάρος του Ε.Ο.Π.Υ.Υ., μέσω εικονικής συνταγογράφησης φαρμακευτικών σκευασμάτων - 7 συλλήψεις (βίντεο)
  • 15:11 Καραμπόλα 3 οχημάτων στην περιφερειακή Υμηττού - Με μεγάλα προβλήματα η διέλευση αυτοκινήτων
  • 15:00 ΕΣΑΠΕ-ΕΙΑΣ-ΕΕΑ: Εκπαιδευτικό σεμινάριο "Ασφαλίσεις Επιχειρήσεων και Επιχειρηματικών Κινδύνων"
  • 14:37 Κάπνισμα και Ρύπανση Περιβάλλοντος: Οι σιωπηλοί εχθροί της Υγείας μας
  • 14:29 Χωρίς ταξί σήμερα και αύριο η Αττική
  • 14:09 ΙΣΑ: Ζητά άμεση συνάντηση με τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών για την επίλυση της πληρωμής του clawback
  • 14:00 Το Ελληνο-Aμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο ιδρύει μόνιμη παρουσία στις ΗΠΑ και απευθύνει κάλεσμα για στενότερη στρατηγική οικονομική συνεργασία
  • 13:50 Eurolife FFH: 14ος κύκλος για το επιτυχημένο Advanced Program in Management for Insurance Executives της Αθήνας
  • 13:27 Πρώτο Αίτημα για Ραντεβού σε Υπηρεσίες Ψυχικής Υγείας (First Intake)
  • 13:23 Alpha Bank: Στη UniCredit περνά το 9,75% της Reggeborgh Invest - Με 20% πλέον η Ιταλική Τράπεζα
  • 13:05 Η Howden ανάμεσα στους Global Partners του Marine Insurance Greece 2025
  • 13:00 Ασφαλιστικό Συνέδριο Ύδρας: Τρεις CEO της ασφαλιστικής αγοράς αποκαλύπτουν τις θέσεις τους για την ασφάλιση υγείας, αυτοκινήτων και περιουσίας (video)
  • 12:36 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου: Οι έλληνες πληρώνουν από την τσέπη τους για την υγεία τα διπλάσια, ποσοστιαία, από ότι οι ευρωπαίοι
  • 12:23 AEGEAN: Βασικά Μεγέθη Πρώτου Τριμήνου 2025
  • 12:10 «Έφυγε» από τη ζωή ο Νίκος Κονδυλόπουλος
  • 11:32 George Minetas (MINETTA Asfalistiki): We leverage artificial intelligence
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 23/5 Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
  2. 26/5 Ο Ιωάννης ΚοτζαΑϊβάζογλου στην Howden Hellas, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Senior Corporate Executive
  3. 22/5 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου: Έδειξε τα νοσοκομεία ως υπεύθυνα για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας
  4. 22/5 Τάσος Ηλιακόπουλος: Αναλαμβάνει καθήκοντα CEO στην Howden Agents
  5. 22/5 Υπασφαλισμένος: Ένας απών ο Υπουργός Τάκης Θεοδωρικάκος, το πιο πολυσυζητημένο πρόσωπο στο ασφαλιστικό συνέδριο της Ύδρας
  6. 23/5 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου προς την κυβέρνηση: Μην χτυπάτε το σαμάρι για τα ασφάλιστρα υγείας
  7. 23/5 Η Υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων και η άρνηση Ασφάλισης από τις Ασφαλιστικές - Τι ισχύει για το πρόστιμο;

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube