Γιώργος Μούζος, 28/1/2019 - 15:21 facebook twitter linkedin Κινητό κι οδήγηση: Απαγορευτικός συνδυασμός! Γιώργος Μούζος, 28/1/2019 facebook twitter linkedin Σίγουρα το θέμα του τίτλου, είναι κάτι που έχετε βαρεθεί να το ακούτε! Μπορεί να ισχύει, αλλά φαίνεται πως αρκετοί οδηγοί δεν το έχουν εμπεδώσει κι εξακολουθούν να οδηγούν με το κινητό στο χέρι και κινούμενοι παράλληλα με μεγάλες ταχύτητες. Αφορμή για τις παραπάνω γραμμές, ένα πρόσφατο ταξίδι στην εθνική οδό Αθηνών – Πατρών, όπου παρατηρήσαμε μεγάλο νούμερο οδηγών να κινούνται και να έχουν το κινητό στο χέρι, χαζεύοντας την οθόνη του. Χαρακτηριστικότατο παράδειγμα ένας μεσήλικας οδηγός ενός Kia Sportage ο οποίος κινούμενος, στο όριο ταχύτητας του δρόμου, και βλέποντας τον από τον καθρέπτη μας, παρατηρήσαμε ότι δεν μπορούσε να διατηρήσει το όχημα του στην λωρίδα. Μόλις μας προσπέρασε μας λύθηκε και η απορία: Ήταν προσηλωμένος στην οθόνη του κινητού του! Για τον συγκεκριμένο κύριο, αλλά και για όσους αρέσκονται να συνδυάζουν κινητό και οδήγηση διαβάστε τα παρακάτω γραφόμενα, γιατί κάποια στιγμή πρέπει να τα κάνετε πράξη! Σύνθετη δραστηριότητα η οδήγηση! Εν αντιθέσει με ότι μπορεί να πιστεύουν αρκετοί, η οδήγηση δεν είναι μια απλή διεργασία. Τουναντίον είναι αρκετά πολύπλοκη όπου ο μέσος οδηγός καλείται για κάθε 1,6 χιλιόμετρα, να λαμβάνει 20 αποφάσεις, ενώ διαθέτει λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο για να αποφύγει μια σύγκρουση. Επομένως αντιλαμβάνεστε γιατί δεν πρέπει να εστιάζετε την προσοχή σας σε μια οθόνη! Επιπρόσθετα έρευνες μεγάλων πανεπιστημίων και ερευνητικών κέντρων έχουν καταγράψει τα παρακάτω: Οι οδηγοί που κρατούσαν στο χέρι το κινητό τηλέφωνο είχαν χρόνο αντίδρασης κατά 30% μεγαλύτερο σε σύγκριση με αυτούς που είχαν επίπεδα αλκοόλης στο αίμα λίγο υψηλότερα από το επιτρεπόμενο όριο. Οι οδηγοί που μιλούν σε κινητό που το κρατούν στο χέρι χρειάζονται μισό δευτερόλεπτο περισσότερο να αντιδράσουν σε κάτι ξαφνικό στον δρόμο σε σύγκριση με αυτούς που οδηγούν χωρίς κινητό. Μισό δευτερόλεπτο περισσότερο σημαίνει 14 μέτρα περισσότερα για να σταματήσει το αυτοκίνητο, όταν κινείται με 110 χιλιόμετρα την ώρα. Ο χρόνος αντίδρασης των οδηγών ήταν 50% μεγαλύτερος όταν μιλούσαν στο κινητό σε σύγκριση με εκείνους που οδηγούσαν κανονικά. Ακόμα και όμως και το να μιλάτε μέσω Bluetooth ενώ οδηγείτε, ο κίνδυνος ατυχήματος είναι 4 φορές μεγαλύτερος κι αυτό γιατί ο εγκέφαλος επεξεργάζεται πολύ πιο αργά τις οπτικές πληροφορίες που λαμβάνει Τι συμβουλεύει το Next Deal τους οδηγούς για τη χρήση κινητού τηλεφώνου; Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι απλά να μην χρησιμοποιείτε το τηλέφωνο ενώ οδηγείτε! Βάλτε το στη σίγαση και κάπου που δεν θα σας αποσπάει τη προσοχή! Η ζωή σας αξίζει περισσότερα από ένα τηλεφώνημα. Αν είναι επιτακτική ανάγκη να κάνετε κάποια κλήση, τότε σταματήστε κάπου με ασφάλεια και κάντε το τηλεφώνημά μας. Μη γράφετε/διαβάζετε μηνύματα μιας και είναι ακόμη πιο επικίνδυνο από το να μιλάτε. Εάν τύχει να πάρετε κάποιον τηλέφωνο και αντιληφθείτε ότι οδηγεί, πείτε του ότι θα ξανακαλέσετε και αποδεσμεύστε τον από τηλέφωνο! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45 Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται
Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00 Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25 Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50
Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας! Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω... Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι... Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47
Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις! Δίνει ο πελάτης σας στο ανήλικο παιδί του το αυτοκίνητο, έστω και για έναν γύρο στο τετράγωνο; Ενημερώστε τον πως... Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03
Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ Μια «αθώα» συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού, περιπλέκει τις αποζημιώσεις και φουσκώνει τον δείκτη ζημιών. Πώς πρέπει να συμβουλέψετε... Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55