Γιώργος Μούζος, 24/1/2019 - 12:34 facebook twitter linkedin Το Metropolitan Hospital, εξοπλίζεται με ασθενοφόρα Nissan NV300 Γιώργος Μούζος, 24/1/2019 facebook twitter linkedin Πρόσφατα το πρότυπο θεραπευτήριο Metropolitan, ενέταξε στον στόλο του δύο ασθενοφόρα NV300, τα οποία και διασκεύασε η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε, τηρώντας στο ακέραιο τις προδιαγραφές που προβλέπονται για τέτοιου είδους οχήματα. Τα συγκεκριμένα οχήματα, αποτελούν μια εξαιρετική επιλογή για τους φορείς υπηρεσιών υγείας, καθώς με την ευελιξία τους, τον εργονομικό σχεδιασμό τους, αλλά και τις ανέσεις που προσφέρουν για τον οδηγό και το ιατρικό προσωπικό, δύναται να φέρουν εις πέρας το δύσκολο έργο της μεταφοράς ασθενών. Συνοδευόμενα από εγγύηση πέντε ετών ή 160 χιλιάδων χιλιόμετρων, τα ΝV300 διαθέτουν τα «διαπιστευτήρια» για να αντεπεξέλθουν και στις σκληρές απαιτήσεις του ασθενοφόρου. Το ασθενοφόρο Nissan NV300 αναλυτικότερα Στην έκδοση ασθενοφόρου του Nissan NV300, o θάλαμος του ασθενούς είναι χωρισμένος από τον θάλαμο του οδηγού με επενδεδυμένο (και από τις δύο πλευρές) πολυεστέρα. Στο πάνω μέρος του διαχωριστικού τοιχώματος υπάρχει γυάλινο συρταρωτό παράθυρο ασφαλείας, χωρισμένο στα δύο. Τα υλικά διασκευής – διαμόρφωσης του θαλάμου ασθενούς (επένδυση οροφής, δαπέδου, τοιχωμάτων κ.λπ.) είναι κατάλληλα για πλύσιμο, απολύμανση, αλλά και ανθεκτικά σε περίπτωση πυρκαγιάς. Η στήριξη του εξοπλισμού επί των πολυεστερικών τοιχωμάτων, εξασφαλίζεται με την ύπαρξη κατάλληλων μεταλλικών αντικρισμάτων ή νευρώσεων στο εσωτερικό μέρος του τοιχώματος, προκειμένου να εξασφαλιστεί η μηχανική αντοχή και η ακεραιότητά του. Μεταξύ της εσωτερικής διασκευής του θαλάμου ασθενούς και του εξωτερικού περιβλήματος, υπάρχει μονωτικό υλικό υψηλής ποιότητος, πετροβάμβακας τύπου RF 100-0 και RF 10060-0, ο οποίος εξασφαλίζει: Θερμική μόνωση με συντελεστή μικρότερο από 2 Kcal ανά τετραγωνικό μέτρο, ανά ώρα και βαθμό Κελσίου(m2,h,°C). Ηχητική μόνωση στο εσωτερικό του θαλάμου ασθενούς σύμφωνα με την οδηγία CEN, ΕΝ 1789:2010. Το δάπεδο του θαλάμου ασθενούς είναι επενδυμένο εσωτερικά με κατάλληλο υλικό πάχους 16 χλστ και έχει επιστρωθεί με ειδικό αντιολισθητικό εποξειδικό υλικό μεγάλης αντοχής, που μπορεί να πλυθεί και να απολυμανθεί. H οροφή και τα τοιχώματα είναι καλυμμένα με ενισχυμένο πολυεστέρα λευκό, άριστης ποιότητας, που καλύπτει τις προδιαγραφές τροφίμων και αντέχει τις συνήθεις κρούσεις. Ο προσφερόμενος πολυεστέρας, είναι ειδικός για αντοχή σε πυρκαγιά, με ρυθμό καύσης μικρότερο από 100mm/min. To ασθενοφόρο Nissan NV300 κινείται από τον καταξιωμένο Euro6, προηγμένης τεχνολογίας κινητήρα πετρελαίου, χωρητικότητας 1,6 λίτρων και απόδοσης 125 ίππων, σε συνδυασμό με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Με στάνταρ φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων diesel, το NV300 είναι εξοπλισμένο με σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων (SCR) χρησιμοποιώντας διάλυμα ουρίας AdBlue και έχοντας ως αποτέλεσμα την μείωση των εκπομπών καυσαερίων NOx. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31 Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25