Γιώργος Μούζος, 22/1/2019 - 16:00 facebook twitter linkedin Honda Jazz 1,5 i-VTEC 130 PS: Αξιόπιστο σαν το καλό ασφαλιστήριο συμβόλαιο! Γιώργος Μούζος, 22/1/2019 facebook twitter linkedin Το Honda Jazz μπήκε αισίως στην 3η του γενιά, όπου πέρα από την αισθητική ανανέωση, ενσωματώθηκε κι ο εξαιρετικός 1.500αρης κινητήρας i-VTEC με τους 130 ίππους! Αν το νούμερο της ιπποδύναμης σας κέντρισε το ενδιαφέρον, να σας ενημερώσουμε πως το Jazz των 130 ίππων είναι διαθέσιμο μόνο στην έκδοση Dynamic, με κόστος αγοράς 20.250 ευρώ αν μιλάμε για την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ αν επιλεγεί το CVT αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέση η τιμή ανεβαίνει στις 21.650 ευρώ. Ας το γνωρίσουμε ελαφρώς καλύτερα! Μικρές αισθητικές πινελιές Σε ότι αφορά την εξωτερική εμφάνιση του Jazz και συγκριτικά με το μοντέλο που αντικατέστησε, οι εντονότερες διαφορές εντοπίζονται στο εμπρόσθιο μέρος του Jazz. Εκεί υπάρχει το «Solid Wing» όπου η γρίλια και τα φώτα θυμίζουν έντονα το νέο Civic, με τον εμπρός προφυλακτήρα να είναι έντονα δυναμικός. Περνώντας στο πίσω μέρος, διακρίνουμε το σχεδόν κάθετο παρμπρίζ, αλλά και τα αιχμηρά πίσω φωτιστικά τα οποία έρχονται για να συμπληρώσουν το δυναμικό παρουσιαστικό. Κερασάκι στη τούρτα οι ζάντες μαύρου χρώματος σε διάσταση 16 ίντσων. Άνετο και πρακτικό εσωτερικό Ανέκαθεν το εσωτερικό του Honda Jazz ξεχώριζε με την ευρυχωρία του και την πρακτικότητά του, όντας παράλληλα και αρκετά οδηγοκεντρικό! Στην έκδοση Dynamic έχει κι αρκετά σπορτίφ χαρακτηριστικά, όπως σπορ τιμόνι και λεβιέ με κόκκινες ραφές, νέα καθίσματα με καλή πλευρική στήριξη και κόκκινες λεπτομέρειες. Γενικά έχουν χρησιμοποιηθεί σκληρά υλικά, άψογα δεμένα μεταξύ τους, με την όλη εικόνα να είναι εξαιρετικά στιβαρή! Και στο ανανεωμένο Jazz συναντάμε τα Magic Seats τα οποία εκτοξεύουν την πρακτικότητα, ενώ ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 354 λτ. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. «Γαζώνει» ο κινητήρας Το μηχανικό σύνολο που κινεί το Jazz, το έχουμε γνωρίζει από το μεγαλύτερο HR-V. Η ισχύς των 130 ίππων αποδίδει στις 6.600 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη ροπή των 155 Nm, είναι διαθέσιμη στις 4.600 σ.α.λ. Εξαιρετικά πολύστροφο μοτέρ, με τη βελόνα του στροφομέτρου να «βουτάει» με άνεση στα κόκκινα, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να αξιοποιήσει τις κορυφαίες τεχνολογίες της Honda. Εν προκειμένω υπάρχει τα συστήματα VTEC (Variable Timing and Lift Electronic Control) και VTC (Variable Timing Control), τα οποία συνδυάζονται με άμεσο ψεκασμό, αυλούς εισαγωγής υψηλού στροβιλισμού και βελτιστοποιημένο σχήμα εμβόλων προς όφελος της ισχύος και της απόδοσης. Εξοικονόμηση βάρους στον 1.5 i-VTEC επιτυγχάνεται με τη μείωση του βάρους του στροφάλου και την υιοθέτηση ανεξάρτητων κουζινέτων. Με όλα τα παραπάνω λοιπόν, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 8,7 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 190 χλμ./ώρα. All around παίχτης Το Honda Jazz έχει τη δυνατότητα να κινηθεί σε κάθε διαδρομή με άνεση, χωρίς να ταλαιπωρήσει οδηγό κι επιβάτες, όντας ένα εξαιρετικό εργαλείο κίνησης. Οι compact διαστάσεις του και η εξαιρετική περιφερειακή ορατότητα θα σας λύσουν τα χέρια εντός πόλης, ενώ ο πρόθυμος και δυνατός κινητήρας σε συνδυασμό με την καλή ποιότητα κύλισης, θα σας ταξιδέψουν κι εκτός των τειχών της πρωτεύουσας. Άνετο κι ευθύβολο, διατηρεί με μεγάλη ευκολία υψηλές ταχύτητες μένοντας ανεπηρέαστο από πλευρικούς ανέμους. Εξίσου καλά τα πάει όμως και στο επαρχιακό δίκτυο, μιας κι η ανάρτηση συνδυάζει με μεγάλη επιτυχία την άνεση και το κράτημα, μη επιτρέποντας μεγάλη κλίση στο αμάξωμα! Σταθερή αξία! Πολύ καλό στο δρόμο, ευρύχωρο και πρακτικό για την κατηγορία του, το ανανεωμένο Honda Jazz διαθέτει ένα ελκυστικό πακέτο αγοράς. Ειδικά στην έκδοση Dynamic με τους 130 ίππους προσφέρει και σβέλτες επιδόσεις χωρίς μεγάλο αντίκτυπο σε κατανάλωση καυσίμου. Με τα καλά επίπεδα εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας να συμπληρώνουν την εικόνα, το Jazz έχει τα φόντα να πρωταγωνιστήσει στην δική σας καθημερινότητα. Πίνακας κόστους ασφάλισης Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 16/06/2025 - 09:00 Ανάλυση τηλεματικών δεδομένων: Το «κλειδί» για μείωση ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
Γιώργος Μούζος, 12/06/2025 - 09:08 BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;
Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09 Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης
Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00 Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;
Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς Η ραγδαία άνοδος των υβριδικών αλλάζει τους όρους εκτίμησης κινδύνου και απαιτεί από τους ασφαλιστές νέες στρατηγικές, τεχνογνωσία και εργαλεία. Μέχρι... Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00
Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές; Οι ασφαλιστές καλούνται να αντιμετωπίσουν νέους κινδύνους και να σχεδιάσουν έξυπνες καλύψεις για την εποχή του Internet of Things (IoT). Η... Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19
AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα; Από τα προγράμματα telematics μέχρι το EU AI Act, η ασφάλιση αυτοκινήτου περνά στην εποχή της προγνωστικής τιμολόγησης και αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11
Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων; Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος... Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55
Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές για τις μειωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και την επίδρασή τους στις αποζημιώσεις; Η ταχεία... Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55
Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές Πώς οι «over-the-air» αναβαθμίσεις αλλάζουν το τοπίο στην ασφάλιση αυτοκινήτου και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές σήμερα; Η εποχή όπου... Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07