Γιώργος Μούζος, 17/9/2018 - 14:53 facebook twitter linkedin Το νέο 360c autonomous concept της Volvo Cars: η εναλλακτική του μέλλοντος στα αεροπορικά ταξίδια Γιώργος Μούζος, 17/9/2018 facebook twitter linkedin Φανταστείτε έναν κόσμο στον οποίο μπορείτε να ταξιδεύετε σε μακρινές αποστάσεις χωρίς να μεσολαβούν αεροδρόμια, έλεγχοι ασφαλείας, ατελείωτες ώρες στην αναμονή, συνωστισμός στις ουρές και οι θορυβώδεις, στενάχωρες καμπίνες των αεροπλάνων. Αυτό ακριβώς το όραμα για το μέλλον του αυτόνομου ταξιδιού αποκαλύπτει σήμερα η Volvo Cars με το Volvo 360c concept, ένα μέλλον αυτόνομο, ηλεκτρικό, συνδεδεμένο και ασφαλές. Η βάση για το 360c είναι ένα πλήρως αυτόνομο, πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο που δεν οδηγείται από άνθρωπο. Το πρωτότυπο εκμεταλλεύεται στο έπακρο την ελευθερία σχεδιασμού που δημιουργείται από την απουσία τιμονιού και κινητήρα εσωτερικής καύσης, κάτι που δίνει τη δυνατότητα εφαρμογής νέων ιδεών για τη διάταξη των καθισμάτων των επιβατών σε σειρές των δύο ή των τριών. Το 360c παρουσιάζει τέσσερις πιθανές χρήσεις των αυτόνομων οχημάτων - ένα περιβάλλον για ύπνο, κινητό γραφείο, καθιστικό και χώρο ψυχαγωγίας - οι οποίες στο σύνολό τους αποτελούν νέες ιδέες για τον τρόπο που ταξιδεύουν οι άνθρωποι. Το 360c προτείνει ένα παγκόσμιο πρότυπο ασφαλείας για την επικοινωνία των αυτόνομων οχημάτων Το 360c ανοίγει επίσης μια συζήτηση για τις μεγάλες ευκαιρίες που δημιουργεί η τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης στην οδική ασφάλεια, οδηγώντας σε σημαντικές βελτιώσεις, ανάλογες με την εφεύρεση της ζώνης ασφαλείας τριών σημείων από τη Volvo, το 1959. Με το 360c, η Volvo προτείνει ένα νέο παγκόσμιο πρότυπο για το πώς τα αυτόνομα οχήματα μπορούν να επικοινωνούν με ασφάλεια με τους άλλους χρήστες του δρόμου. Καθώς η αυτόνομη τεχνολογία θα εφαρμοστεί σταδιακά, τα πλήρως αυτόνομα οχήματα χωρίς οδηγό θα κινούνται σε ένα μικτό περιβάλλον, όπου θα μοιράζονται το δρόμο με χρήστες συμβατικών οχημάτων. Σε αυτές τις κυκλοφοριακές συνθήκες, όπου δεν θα υπάρχει οπτική επαφή μεταξύ των οδηγών, ώστε να δηλώνουν ο ένας στον άλλον τις προθέσεις τους, είναι πολύ σημαντικό το πώς τα οχήματα θα επικοινωνούν μεταξύ τους. Κατά την εξέλιξη του 360c, οι μηχανικοί ασφαλείας της Volvo αντιμετώπισαν αυτή την πρόκληση εξοπλίζοντας το πρωτότυπο με ένα σύστημα που περιλαμβάνει εξωτερικούς ήχους, χρώματα, οπτικά βοηθήματα και συνδυασμό όλων των παραπάνω, ώστε το αυτοκίνητο να επικοινωνεί τις προθέσεις του στους άλλους χρήστες του δρόμου. Η Volvo πιστεύει ότι αυτή η μέθοδος πρέπει να αποτελέσει πρότυπο για όλους τους κατασκευαστές αυτόνομων οχημάτων, ώστε όλοι οι χρήστες του δρόμου να επικοινωνούν εύκολα με τα αυτόνομα οχήματα. Επιπλέον, οι ειδικοί της Volvo Cars εξέτασαν το πώς οι διαφορετικές θέσεις επιβατών μπορούν να επιδράσουν στην ασφάλεια. Όταν το 360c λειτουργεί ως περιβάλλον για ύπνο, μια ειδική κουβέρτα ασφαλείας παίζει το ρόλο ενός μελλοντικού συστήματος πρόσδεσης που δουλεύει όπως η ζώνη ασφαλείας τριών σημείων, με τη διαφορά ότι προσαρμόζεται σε ανθρώπους που ταξιδεύουν ξαπλωμένοι. Το 360c προβάλλει ιδέες για μια νέα ισορροπία εργάσιμου και ελεύθερου χρόνου, αλλά και για το μέλλον των πόλεων Το 360c είναι ένα πρώτο, απόλυτα συνειδητό βήμα προς μία ευρύτερη συζήτηση για τη δυνατότητα που έχει η τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης να αλλάξει ριζικά την κοινωνία με πολλούς τρόπους. Η αυτόνομη οδήγηση κάνει δυνατή την υλοποίηση πολλών σεναρίων που βελτιώνουν το μέλλον των μεταφορών και της ζωής των ανθρώπων, μετασχηματίζοντας τον αντιπαραγωγικό ή βαρετό χρόνο μετακίνησης σε χρήσιμα και απολαυστικά λεπτά ή ώρες στο δρόμο. Ένα αυτόνομο όχημα που έχει τη δυνατότητα να λειτουργήσει ως περιβάλλον γραφείου μπορεί να προσφέρεται σε συνδρομητική βάση ή να παρέχεται από τον εργοδότη στους εργαζόμενους. Η πλήρως αυτόνομη και ηλεκτρική μετακίνηση προσφέρει επίσης περιβαλλοντικά οφέλη, όπως μικρότερη μόλυνση και μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης, αλλά και καλύτερη υγεία και βελτιωμένο τρόπο ζωής για όσους ζουν στις πόλεις. Δημιουργεί νέες δυνατότητες στην επιλογή κατοικίας, κάτι που μπορεί να αποσυμπιέσει τις τιμές των ακινήτων και να καταστήσει πιο προσιτή την απόκτηση σπιτιού. Η αύξηση του παραγωγικού χρόνου στη διάρκεια του ταξιδιού θα κάνει τους ανθρώπους να εξαρτώνται λιγότερο από την εγγύτητα της κατοικίας τους στον τόπο εργασίας τους. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 09/12/2025 - 08:55 Over-the-air ενημερώσεις: Η νέα πρόκληση για ασφαλιστικές και συνεργεία
Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38 Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα
Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27 Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών
Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος Το συνεργείο του 2025 δεν είναι πλέον μόνο μια αίθουσα με εργαλεία. Είναι ένας ψηφιακός κόμβος δεδομένων και αυτό αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54
Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών! Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει μια τεράστια αγορά. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργεί σύνθετους κινδύνους που ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί πλέον να αγνοεί. Η... Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41
Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα; Ένας πρακτικός, επίκαιρος και καθόλου θεωρητικός οδηγός για το τι οφείλετε να έχετε ήδη εξηγήσει στους ασφαλισμένους σας, ώστε να... Γιώργος Μούζος, 21/11/2025 - 08:40
ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια; Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού μειώνουν τα ατυχήματα, αλλά φέρνουν ακριβότερες ζημιές, γκρίζες ζώνες ευθύνης και νέο πονοκέφαλο για κάθε ασφαλιστή... Γιώργος Μούζος, 19/11/2025 - 14:47
Όταν «ρίχνει καρέκλες», βρέχει ζημιές! Γιατί κάθε καταιγίδα είναι stress test για τα συμβόλαιά σου και πώς μπορείς να μειώσεις τις ζημιές πριν σηκώσει ο... Γιώργος Μούζος, 17/11/2025 - 09:09
Η Kaspersky επισημαίνει έναν ακόμα ασφαλιστικό κίνδυνο! Οι νέες ψηφιακές απειλές στα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα αυξάνουν τον κίνδυνο για οδηγούς, επιβάτες και ασφαλιστικές εταιρείες, απαιτώντας άμεση... Γιώργος Μούζος, 12/11/2025 - 08:50