Γιώργος Μούζος, 17/5/2018 - 13:44 facebook twitter linkedin Μια κάμερα στο ταμπλό θα μειώσει το ασφαλιστικό κόστος; Πως αντιδρά η ασφαλιστική αγορά; Γιώργος Μούζος, 17/5/2018 facebook twitter linkedin Η χρήση κάμερας για τη λήψη εικόνων, είτε εντός, είτε εκτός του οχήματος, μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, προσφέροντας ταυτόχρονα σημαντικά οφέλη στις ασφαλιστικές εταιρείες. Οφέλη που μπορεί να αποκομίσει κι ο οδηγός μιας και μπορούν να μειώσουν το κόστος ασφάλισης. Οι κάμερες στο ταμπλό, ή αλλιώς Dash Cams, είναι μια τάση που ξεκίνησε από χώρες της Ρωσίας και τις άλλες χώρες της ανατολικής Ευρώπης, κυρίως για να καταγράφουν συμβάντα και να λειτουργούν ως μάρτυρες, ώστε να καταφέρουν να βρουν το δίκιο τους! Οι εν λόγω κάμερες κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος, όπου και οι ασφαλιστικές εταιρείες αναγνωρίζουν ότι οι οδηγοί με μια τέτοια κάμερα, είναι πιο πιθανό να είναι προσεκτικοί στους δρόμους και ως εκ τούτου τους προμοτάρουν με γενναίες εκπτώσεις στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό τους. Για να γίνουν όμως αυτές οι εκπτώσεις, οι ασφαλιστικές εταιρείες θέλουν οι κάμερες να είναι υψηλής ποιότητας, ώστε να καταγράφουν τα πάντα λεπτομερώς, και να είναι εφικτή η αναγνώριση της πινακίδας του εμπλεκόμενου οχήματος. Αυτό που συμβουλεύουν οι εταιρείες του εξωτερικού, είναι πως πριν προβεί ο οδηγός στην τοποθέτηση μιας κάμερας καταγραφής, καλό θα ήταν να μιλήσει με τον ασφαλιστικό του σύμβουλο για να δει ποια του προτείνει. Υπάρχουν δυο τύποι καμερών και είναι οι παρακάτω: Κάμερα στο ταμπλό Αυτές καταγράφουν τα τεκταινόμενα του δρόμου, άρα και ένα πιθανό ατύχημα. Χαρακτηριστικό ιδιαίτερα χρήσιμο ώστε να προσδιοριστεί η υπαιτιότητα και κατ’ επέκταση η αποζημίωση. Κάμερες καταγραφής της καμπίνας Οι συγκεκριμένες προορίζονται για την καταγραφή του εσωτερικού του αυτοκινήτου, άρα και της συμπεριφοράς του οδηγού. Οι λήψεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν για εκπαίδευση, αλλά και βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς, με κύριο άξονα την αύξηση της οδικής ασφάλειας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/12/2025 - 14:24 EV & PHEV: Το πραγματικό ρίσκο δεν είναι η μπαταρία! Είναι να το ασφαλίσεις «σαν απλό Ι.Χ.»
Γιώργος Μούζος, 17/12/2025 - 09:00 Τα real-time δεδομένα οδήγησης αλλάζουν την τιμολόγηση: Ο ασφαλιστής ως data analyst!
Γιώργος Μούζος, 15/12/2025 - 08:45 Συνδεδεμένα αυτοκίνητα: Ποιος ελέγχει πραγματικά τα δεδομένα του αυτοκινήτου;
Γιώργος Μούζος, 11/12/2025 - 08:40 Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα
Over-the-air ενημερώσεις: Η νέα πρόκληση για ασφαλιστικές και συνεργεία Οι ενημερώσεις λογισμικού μέσω διαδικτύου φέρνουν άνεση, λειτουργικότητα και φυσικά ασφάλεια. Ελλοχεύουν όμως και νέους κινδύνους, συχνά αθέατους, για την... Γιώργος Μούζος, 09/12/2025 - 08:55
Κάμερες στο ταμπλό: Αλλάζει τους κανόνες για τον ασφαλιστή Οι κάμερες στο ταμπλό γίνονται το νέο «μαύρο κουτί» των οχημάτων. Για τον ασφαλιστή φέρνουν ευκαιρίες, όπως επίσης νομικές και... Γιώργος Μούζος, 03/12/2025 - 08:50
Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα Οι στόλοι οχημάτων γίνονται στόχος οργανωμένων κυβερνοεπιθέσεων. Για τις ασφαλιστικές εταιρείες, αυτό δεν είναι τεχνολογικό ζήτημα. Είναι κίνδυνος επιχειρησιακής κατάρρευσης. Μέχρι... Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38
Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών Το να κολλήσει το γκάζι είναι ο χειρότερος εφιάλτης κάθε οδηγού. Και ναι, μπορεί να συμβεί τόσο σε εσάς, όσο... Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27
Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος Το συνεργείο του 2025 δεν είναι πλέον μόνο μια αίθουσα με εργαλεία. Είναι ένας ψηφιακός κόμβος δεδομένων και αυτό αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54
Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών! Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει μια τεράστια αγορά. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργεί σύνθετους κινδύνους που ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί πλέον να αγνοεί. Η... Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41