Γιώργος Μούζος, 10/4/2018 - 15:30 facebook twitter linkedin Subaru Forester 2,0i: Μικρός εξερευνητής, για περιπετειώδεις ασφαλιστές! Γιώργος Μούζος, 10/4/2018 facebook twitter linkedin Το Subaru Forester, είναι ένα γνώριμο μοντέλο για τους λάτρεις των SUV και της περιπέτειας. Το όνομα Forester αντέχει στο πέρασμα του χρόνου, έχοντας δημιουργήσει ένα φανατικό κοινό που ακολουθεί το μοντέλο όλα αυτά τα χρόνια της καριέρας του. Στιβαρό κι επιβλητικό! Στο φαίνεσθαι, το Forester σε κερδίζει με την στιβαρότητα που αποπνέει σε όλα τα επίπεδα, όπου και σε κερδίζει από την πρώτη επαφή μαζί του. Η συνολική εικόνα γνώριμη αλλά αναβαθμισμένη στα σημεία, τόσο εξωτερικά, όσο και στη καμπίνα του. Το αμάξωμα ξεχωρίζει με τα μυώδη χαρακτηριστικά του και τις έντονες ακμές. Στο εμπρός μέρος διακρίνονται τα μεγάλα φωτιστικά σώματα, αλλά και η μεγάλη γρίλια για την εισαγωγή του αέρα. Λιτό, καλοσχεδιασμένο κι άνετο εσωτερικό! Στο εσωτερικό, διακρίνεται η μεγάλη οθόνη αφής, μέσω της οποίας ελέγχεται το σύστημα πολυμέσων, το οποίο παίζει και συνδυάζεται με τα πάντα. Εντύπωση επίσης προκαλεί η οθόνη πληροφοριών στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ποιοτικά, ενώ και η συναρμογή είναι άψογοι. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι υπεράνω κριτικής, μιας και θα βολευτούν με άνεση πέντε άτομα, όπως και οι αποσκευές στο χώρο αποσκευών των 505 λίτρων. Ο οδηγός κάθεται άνετα, με τη θέση οδήγησης να είναι εύκολα ρυθμίσιμη, όπου και θα βολευτεί κάθε σωματότυπος. Εξαιρετική είναι και η πρακτικότητα, με άφθονες θήκες για μικροαντικείμενα. Δυνατός κινητήρας, άψογο σε κάθε διαδρομή Κάτω από το μοτέρ υπάρχει ένας ατμοσφαιρικός μπόξερ κινητήρας, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και 198 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 4.200 σ.α.λ. Στη πράξη ο κινητήρας είναι γραμμικός, δεν κομπιάζει πουθενά και θα ικανοποιήσει και τον πιο απαιτητικό οδηγό. Η μέση κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, ανέρχεται στα 9λτ./100 χλμ. Βέβαια, μέσα από το σύστημα SI Drive o οδηγός μπορεί να επιλέξει το οικονομικότερο πρόγραμμα λειτουργίας «i» κάτι που επηρεάζει την απόκριση η οποία βελτιώνεται σημαντικά στο πρόγραμμα «s». Στο δρόμο, το Forester πραγματικά κατορθώνει να κάνει τον οδηγό να νιώθει ότι βρίσκεται πάνω σε μαγικό χαλί. Προτεραιότητα του, είναι η άνεση, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα αρνηθεί να οδηγηθεί και πιο σβέλτα. Από το Forester λάμπουν δια της απουσίας τους οι οποιεσδήποτε ταλαντώσεις και κοπανήματα, καθώς περνάει από παντού, εντός και εκτός ασφάλτου, με την 4κινηση να κάνει εξαιρετική δουλειά. Υπερ-πλούσια εξοπλισμένο Πέρα από το φαίνεσθαι και την άρτια οδική συμπεριφορά, το Forester ξεχωρίζει και για τον πλούσιο εξοπλισμό του, ο οποίος προσφέρεται με τιμή 28.635 ευρώ με το Subaru Forester, να προσφέρεται με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Πίνακας κόστους ασφάλισης Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας; Ένα στοιχείο ασφαλείας που πολλοί δεν γνωρίζουν, αλλά επηρεάζει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις περισσότερο από όσο νομίζετε. Οι μαύρες κουκίδες γύρω από... Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10