Nextdeal newsroom, 8/12/2016 - 11:42 facebook twitter linkedin Πώς συμβάλλουν τα social media στην καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης; Nextdeal newsroom, 8/12/2016 facebook twitter linkedin Στη χρήση των social media για την ανίχνευση ψευδών απαιτήσεων έχουν στραφεί το τελευταίο διάστημα οι ασφαλιστικές εταιρίες, αναφέρει σε έγγραφό της με τίτλο "Καινοτομίες από τη χρήση Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης για την Καταπολέμηση της Ασφαλιστικής Απάτης, Βελτιώνουν τις Υπηρεσίες" ("Innovations in Using Social Media to Fight Insurance Fraud, Improve Service") η ασφαλιστική εταιρία QBE North America. Το έγγραφο περιγράφει διάφορα παραδείγματα ανθρώπων που αιτούν αποζημίωση για κάποιο συμβάν ενώ ταυτόχρονα αναρτούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γεγονότα από τη ζωή τους που έρχονται σε αντίθεση με το αίτημά τους, όπως για παράδειγμα αθλητές που συμμετέχουν σε τοπικά πρωταθλήματα, ενώ ταυτόχρονα λαμβάνουν αποζημίωση για ατύχημα ή πρόβλημα υγείας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν απεριόριστες δυνατότητες σε όσους ερευνούν για ασφαλιστικές απάτες καθώς τα 2/3 των ενηλίκων χρησιμοποιούν τα social media ενώ κάθε δύο μέρες αναρτούνται ένα δισεκατομμύριο δημοσιεύσεις (posts). Οι δημοσιεύσεις αφήνουν "ίχνη" και πολλές φορές αποκαλύπτουν τις κινήσεις ανθρώπων που αιτούν ψευδείς αξιώσεις. Η ασφαλιστική απάτη εκτιμάται ότι κοστίζει στη βιομηχανία 80 δισ. δολάρια ετησίως, με κάποιες μελέτες να υποστηρίζουν ότι το 10% του συνόλου των απαιτήσεων στον κλάδο περιουσίας και ατυχημάτων είναι ψευδείς. Η εύρεση νέων μεθόδων για την καταπολέμηση της απάτης είναι κρίσιμης σημασίας για τη διατήρηση των χαμηλών ασφαλίστρων και των οικονομικά προσιτών ασφαλιστηρίων συμβολαίων. Το έγγραφο επισημαίνει επίσης ότι άνθρωποι της αγοράς συνεχίζουν να επεκτείνουν τους τρόπους με τους οποίους τα social media θα μπορούσαν να βοηθήσουν στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, όπως για παράδειγμα: Μετά από μια φυσική καταστροφή, ο έλεγχος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα μπορούσε να βοηθήσει τις ασφαλιστικές εταιρίες να προσδιορίσουν τις περιοχές που επλήγησαν περισσότερο και ως εκ τούτου να δράσουν πιο γρήγορα ώστε να μετριάσουν τις απώλειες και να επιταχύνουν την αποκατάσταση των ζημιών. Ομοίως, τα social media μπορούν να αποκαλύψουν καταστάσεις αυξημένου κινδύνου επιτρέποντας στις ασφαλιστικές εταιρίες να προτείνουν μέτρα ασφαλείας που θα μπορούσαν να αποτρέψουν την απώλεια. Τέλος, τα social media μπορούν να βοηθήσουν την ασφαλιστική εταιρία να αντλήσει πληροφορίες για περιπτώσεις που απαιτούν επέκταση της κάλυψης, όπως μια ανακαίνιση σπιτιού η οποία εμπεριέχει τον κίνδυνο τραυματισμού των εργατών. Βρείτε το έγγραφο της QBE North America στα "Συνημμένα αρχεία". Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 28/3/2024 H Allianz Trade στην Ελλάδα στην 1η θέση στη Λίστα Best WorkplacesTM for Women Hellas 2024!
Αστρονομικά κέρδη για τους Lloyd's το 2023! Οι Lloyd's του Λονδίνου κατέγραψαν κέρδη προ φόρων ύψους 10,7 δισεκατομμυρίων λιρών (13,51 δισεκατομμυρίων δολαρίων) το 2023, ανακοίνωςαν σήμερα Πέμπτη.... Nextdeal newsroom, 28/03/2024 - 11:36 28/3/2024
Απάτη: Τι μέτρα παίρνουν οι ασφαλιστικές! Ποια είναι τα αποτελέσματα του Πρωτοκόλλου για την πρόληψη και καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης ένα χρόνο μετά τη δημιουργία του. Στο πλαίσιο του... Nextdeal newsroom, 28/03/2024 - 10:41 28/3/2024