Λάμπρος Καραγεώργος, 17/8/2016 - 08:23 facebook twitter linkedin Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο: Ποιος φέρει την ευθύνη όταν το όχημα χωρίς οδηγό προκαλέσει ατύχημα; Λάμπρος Καραγεώργος, 17/8/2016 facebook twitter linkedin H ενδεχόμενη καθιέρωση των οχημάτων χωρίς οδηγό, προβληματίζει και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο καθώς είναι δυσδιάκριτα τα νομικά όρια της ευθύνης έναντι τρίτων όταν δεν υπάρχει οδηγός στο όχημα. Ευρωβουλευτές κατέθεσαν λοιπόν στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ψήφισμα με το οποίο καλούν την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να εξετάσει τρόπους καταμερισμού της ευθύνης σε περίπτωση ατυχήματος με αυτόνομα κινούμενο όχημα.Ειδικότερα το ψήφισμα αναφέρει: ΠΡΟΤΑΣΗ ΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ σύμφωνα με το άρθρο 133 του Κανονισμού σχετικά με τον καθορισμό της ευθύνης σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος στο οποίο εμπλέκεται όχημα χωρίς οδηγόSophie Montel, Florian PhilippotPE585.379v01-00 2/2 RE\1100816EL.doc, , B8-0938/2016Πρόταση ψηφίσματος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου σχετικά με τον καθορισμό της ευθύνης σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος στο οποίο εμπλέκεται όχημα χωρίς οδηγόΤο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο,– έχοντας υπόψη το άρθρο 133 του Κανονισμού του,Α. λαμβάνοντας υπόψη ότι σε διάφορα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης αναπτύσσονται οχήματα που είναι 100% αυτόνομα, τα οποία κυκλοφορούν δηλ. χωρίς οδηγό,Β. λαμβάνοντας υπόψη ότι ο πολλαπλασιασμός των οχημάτων αυτών θέτει εκ των πραγμάτων το ζήτημα της ευθύνης σε περίπτωση ατυχήματος, δεδομένου ότι η απουσία οδηγού που να ελέγχει πλήρως το όχημα καθιστά, από νομική άποψη, δυσκολότερο τον καθορισμό της ευθύνης·Γ. λαμβάνοντας υπόψη ότι τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν έχουν ασχοληθεί επαρκώς εκ των προτέρων με το εν λόγω ζήτημα του καθορισμού της ευθύνης για τα 100% αυτόνομα αυτοκίνητα, και ότι, ως εκ τούτου, υπάρχει σοβαρή νομική ανασφάλεια, ειδικότερα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες1. καλεί την Επιτροπή να αναλογιστεί τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να καθοριστούν οι μηχανισμοί κατανομής της ευθύνης σε περίπτωση ατυχήματος στο οποίο εμπλέκεται όχημα χωρίς οδηγό. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάμπρος Καραγεώργος, 04/09/2025 - 15:48 Ισαβέλλα Βήτου: H Allianz µιλάει τη «γλώσσα» της ελληνικής αγοράς
Λάμπρος Καραγεώργος, 11/08/2025 - 16:23 Τι κινδύνους εντοπίζει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στον καθορισμό ενός δείκτη υγείας για τα ασφαλιστικά προγράμματα
Η ασφάλιση υποχρέωση απέναντι στους ίδιους, όχι την Πολιτεία Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 564) που κυκλοφορεί - Στήλη 'Θέσεις' Οι πρώτες μεγάλες φωτιές μετά την 1η Ιουνίου, που... Λάμπρος Καραγεώργος, 07/08/2025 - 10:26
Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 564) που κυκλοφορεί - Πρώτο θέμα Του Λάμπρου Καραγεώργου Οι καταλύτες των αλλαγών στις σχέσεις ασφαλιστικών... Λάμπρος Καραγεώργος, 06/08/2025 - 09:48
Τροχαία ατυχήματα: Πάνω από 185 εκατ. ευρώ αποζημιώσεις για σωματικές βλάβες έδωσαν οι ασφαλιστικές (κλάδος αυτοκινήτων) Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) που κυκλοφορεί Του Λάμπρου Καραγεώργου Μία από τις πιο σημαντικές πτυχές του ρόλου... Λάμπρος Καραγεώργος, 01/08/2025 - 15:50
Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Νέες συνεργασίες και νέα προϊόντα με τον ασφαλιστικό κλάδο Στο ποσό των €269.845 χιλ., έναντι ποσού €258.363 χιλ. το 2023, ανήλθε το 2024 σε ενοποιημένη βάση, ο κύκλος εργασιών... Λάμπρος Καραγεώργος, 28/07/2025 - 10:12
Υγεία: Οι συμβάσεις με ασφαλιστικές εταιρείες εξασφαλίζουν μια «υγιή» ρευστότητα Θετικό πρόσημο στον κύκλο εργασιών αλλά μείωση καθαρών κερδών για το 2024 κατέγραψε η «Διαγνωστικόν και Θεραπευτικόν Κέντρον Αθηνών “ΥΓΕΙΑ” Μονοπρόσωπη... Λάμπρος Καραγεώργος, 25/07/2025 - 09:19
Θετικά αποτελέσματα το 2024 για το Metropolitan Hospital και τα οφέλη από τις ασφαλιστικές εταιρείες Θετικά οικονομικά αποτελέσματα κατέγραψε για τη χρήση του 2024 η ΠΕΡΣΕΥΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ Μ.Α.Ε., που ελέγχει το νοσοκομείο Metropolitan Hospital. Σύμφωνα με τα... Λάμπρος Καραγεώργος, 24/07/2025 - 15:35