Nextdeal newsroom, 13/6/2016 - 07:36 facebook twitter linkedin Αποκλειστική συνέντευξη: Γιατί είναι χρήσιμη η DAT στην ασφαλιστική εταιρεία και τον ασφαλισμένο (video) Nextdeal newsroom, 13/6/2016 facebook twitter linkedin Τις απαντήσεις στις ερωτήσεις αυτές δίνει με αποκλειστική του συνέντευξη στο nextdeal.gr και στον Κωστή Σπύρου ο κ. Helmut Eifert, Managing Director Foreign Countries. Η DAT, μία γερμανική εταιρεία που παρέχει λογισμικό, υπηρεσίες και δεδομένα και επίσης οτιδήποτε έχει να κάνει με τον κύκλο ζωής ενός αυτοκινήτου, στην βιομηχανία αυτοκινήτου αλλά και τις ασφαλιστικές εταιρείες, μπορεί να βοηθήσει και την ελληνική ασφαλιστική αγορά να ξεφύγει από τα «τεφτέρια» και να αυτοματοποιήσει διαδικασίες εκτίμησης και επανεκτίμησης στο κλάδο αυτοκινήτου μειώνοντας σημαντικά τα κόστη. Το nextdeal.gr συνεχίζοντας την παράδοση που έχει δημιουργήσει να συνδέει την ελληνική με την ευρωπαϊκή ασφαλιστική αγορά, μετά τη μεγάλη συνέντευξη με τον πρόεδρο της EIOPA κ. Gabriel Bernardino, τις συνεντεύξεις με στελέχη της βρετανικής αντασφαλιστικής αγοράς στο Λονδίνο, τη συνέντευξη του Ceo της Darag Arndt Gossmann στο Αμβούργο, του προέδρου της Euroins κ. Kiril Boshov στη Σόφια, μιλά σήμερα με τον εκπρόσωπο της DAT τον οποίο συνάντησε στα γραφεία της εταιρείας στη Στουτγκάρδη. Σε λίγες ημέρες ο κ. Eifert θα είναι και πάλι στην Ελλάδα.Βρισκόμαστε εδώ στην Στουτγκάρδη, στα κεντρικά του Ομίλου DAT. Κατ’ αρχήν να σας ευχαριστήσουμε για το χρόνο σας και πριν αρχίσουμε, θα ήθελα να μου μιλήσετε λίγο για τον Όμιλό σας. Τι ακριβώς κάνετε και τι ακριβώς είναι ο Όμιλος DAT;Εμείς παρέχουμε λογισμικό, υπηρεσίες και δεδομένα και επίσης οτιδήποτε έχει να κάνει με τον κύκλο ζωής ενός αυτοκινήτου. Έτσι, από την αρχή, από την κατασκευή ενός καινούργιου αυτοκινήτου, παρέχουμε δεδομένα στους κατασκευαστές, για παράδειγμα, και προβλέπουμε την αξία αυτού του αυτοκινήτου τη στιγμή που θα βγει στην αγορά. Αρχίζουμε λοιπόν από το πρώτο στάδιο και μετά προχωράμε στα επόμενα στάδια, όπου το αυτοκίνητο θα βγει στην κυκλοφορία, θα πουληθεί. Έτσι, παρέχουμε πληροφορίες σχετικά με τη τιμή πώλησής του, από εκεί προκύπτουν και οι τιμές των μεταχειρισμένων ή παρέχουμε στην αγορά πληροφορίες όσον αφορά την τιμή ενός αυτοκινήτου. Έπειτα, σε επόμενη φάση, όταν το αυτοκίνητο πάθει κάποια ζημιά, όταν χρειάζεται επισκευή, όταν κάνει το σέρβις, παρέχουμε επίσης στη βιομηχανία το λογισμικό, το οποίο θα την βοηθήσει να χειριστεί όλη αυτή τη διαδικασία. Συγκεκριμένα: εκτιμήσεις επισκευής, διαχείριση ροής εργασιών, διαχείριση επικοινωνίας. Οτιδήποτε μπορεί να αφορά το σέρβις, τη συντήρηση ή την επισκευή ενός αυτοκινήτου. Καθώς και τον χειρισμό της όλης διαδικασίας μεταξύ των συμβαλλομένων μερών. Έτσι, δεν βοηθάμε μόνο έναν ιδιώτη, π.χ. ένα συνεργείο, αλλά επίσης, εάν αυτό το συνεργείο είναι υποχρεωμένο να επικοινωνήσει με οποιονδήποτε, π.χ. την ασφαλιστική, την εταιρία στόλου ή την εταιρεία διαχείρισης, ώστε να τους αποστείλει πληροφορίες, αυτοί να τις δουν και να δώσουν έγκριση. Με αυτόν τον τρόπο η ροή εργασίας ψηφιοποιείται και αυτοματοποιείται σε υψηλό βαθμό, μεταξύ των εμπλεκομένων μερών. Με δυο λόγια, αυτή είναι η δραστηριότητά μας. Δείτε στο video όλη την συνέντευξη. Επίσης, ολόκληρη η συνέντευξη θα δημοσιευθεί στο επόμενο τεύχος της εφημερίδας Nextdeal. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 16/5/2024 Αποκλειστική συνεργασία ης Abelica Global στην Ελλάδα με την Anras P.C.!
Meetings για «χειροπιαστά αποτελέσματα»! Η διεξαγωγή μιας συνάντησης σημαίνει τη συγκέντρωση μιας ομάδας ανθρώπων (που πιθανότατα θα προτιμούσαν να βρίσκονται κάπου αλλού) για να... Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 16/05/2024 - 13:53 16/5/2024
Αθηνά Σιηπιλλή-Τσίγκη: 35 χρόνια βρισκόμαστε δίπλα στους πελάτες μας (Eurolife Κύπρου)! *Συνέντευξη στον ΓΙΑΝΝΗ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ Στη διατήρηση της ηγετικής της Eurolife στην κυπριακή ασφαλιστική αγορά, αποτελώντας την πρώτη επιλογή των Κυπρίων, στοχεύει... Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 16/05/2024 - 12:50 16/5/2024