Nextdeal newsroom, 9/2/2015 - 02:37 facebook twitter linkedin Real Time προμήθειες για τους ασφαλιστές από την Generali! Nextdeal newsroom, 9/2/2015 facebook twitter linkedin Ταράζει τα «ασφαλιστικά νερά» η Generali με την πρωτοβουλία της να υλοποιήσει από τον Μάρτιο την real time καταβολή προμηθειών στους συνεργάτες της. Όπως ανακοινώθηκε στην εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίττας για το δίκτυο πωλήσεων στο ξενοδοχείο Hilton την προηγούμενη Παρασκευή, η διοίκηση της εταιρείας έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες και τις επενδύσεις προκειμένου από τον Μάρτιο να είναι δυνατή η καταβολή της προμήθειας στο συνεργάτη αμέσως μόλις ο ασφαλισμένος καταβάλλει το ασφάλιστρο για το συμβόλαιο του. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στην στρατηγική ανάπτυξης της Generali σε τρεις πυλώνες έτσι όπως τους ανέλυσε στην εκδήλωση ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Πάνος Δημητρίου. Ο πρώτος πυλώνας είναι η πλήρης αξιοποίηση της τεχνολογίας προς όφελος των πελατών της Generali, δηλαδή των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Ο δεύτερος πυλώνας είναι η καινοτομία, τα καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες.. Ο τρίτος πυλώνας είναι η εξυπηρέτηση, η συνεχής βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης των συνεργατών και ασφαλισμένων. Ένα κορυφαίο παράδειγμα που ενσωματώνει και τους τρεις πυλώνες ανάπτυξης της Generali είναι η πρωτοβουλία για την «real time» καταβολή της προμηθείας, εξέλιξη που πρώτη η Generali υλοποιεί στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Στην ίδια εκδήλωση που την παρακολούθησαν περισσότεροι από κάθε άλλη χρονιά, συνεργάτες της Generali (γι αυτό άλλωστε επελέγη η μεγάλη αίθουσα του Hilton) μίλησαν ακόμη ο κ. Τάκης Βασιλόπουλος τεχνικός διευθυντής της Generali και ο κ. Μιχάλης Σωτηράκος, διευθυντής πωλήσεων. Ο κ. Βασιλόπουλος έκανε ένα απολογισμό μιας πολύ επιτυχημένης χρονιάς, χρονιάς των ρεκόρ για την Generali, όπως αποκάλεσε το 2014, ενώ ο κ. Σωτηράκος έδωσε και κάποια νούμερα, για να πιστοποιήσει το ρεκόρ, σημειώνοντας ότι η παραγωγή ασφαλίστρων της εταιρείας έφτασε στο ψηλότερο σημείο «ever» στα 162,5 εκατ. ευρώ , +5,86% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, όταν στο σύνολο της η αγορά κινήθηκε ελαφρώς αρνητικά σε σύγκριση με το 2013. Και σε αυτή την εκδήλωση πάντως όπως σε κάθε προηγούμενη και συνολικά στη δραστηριότητα της Generali ξεχωρίζει και ένας ακόμη «πυλώνας» ανάπτυξης τον οποίο απέφυγαν να αναφέρουν οι άνρθωποι της εταιρείας αλλά θα τον επισημάνουμε εμείς. Tον πυλώνα «φροντίδα». «Φροντίδα» για πρόσωπα και υπηρεσίες. «Φροντίδα» για τον συνεργάτη και τον εργαζόμενο. Η «φροντίδα» για τον εργαζόμενο είναι εμφανής σε όποιον επισκέπτεται τα γραφεία της εταιρείας αλλά και στην πολιτική αμοιβών που ακολουθεί σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες, στις προσλήψεις επιπλέον προσωπικού. Η «φροντίδα» στον συνεργάτη είναι εμφανής στη βοήθεια που προφέρει, στα ταξίδια που σχεδιάζει, στις εκδηλώσεις που οργανώνει προς τιμήν του. Η «φροντίδα» της Generali είναι εμφανής σε κάθε λεπτομέρειας που αφορά τις σχέσεις με τους διαμεσολαβούντες. Τελευταίο (χρονικά) και χαρακτηριστικό παράδειγμα, η εντυπωσιακή και πρωτότυπη ατζέντα, (ημερολόγιο, οργκανάιζερ, όπως και να το πει κανείς) που διένειμε σε συνεργάτες της. Κομψή, χωρισμένη σε τρία καλαίσθητα βιβλία, με την κασετίνα τους, αποτελεί κόσμημα για κάθε γραφείο και συνάμα είναι απόλυτα χρηστική, πραγματικό εργαλείο για τον ασφαλιστή. Ήταν και αυτή μία μικρή απόδειξη της «φροντίδας» της Generali για τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, συνεργάτη της, ο οποίος αποτελεί το αποκλειστικό δίκτυο πωλήσεων της εταιρείας. Η Generali είναι από τις λίγες εταιρείες που επιμένει να στηρίζει την ανάπτυξη της αποκλειστικά στον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή… Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 8/8/2025 Ο Όμιλος Unilink της Acrisure εξαγόρασε την Mega Brokers - Πλήρης επιβεβαίωση του Nextdeal.gr
Γιώργος Καλούμενος, 8/8/2025 Ασφάλιση οχημάτων: Η συχνή ζημιά που αφήνουμε ακάλυπτη ενώ μπορεί να καταστρέψει τις διακοπές μας
Η Eurolife FFH φροντίζει να απολαμβάνουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές ακόμα περισσότερο! Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) που κυκλοφορεί Οι καλοκαιρινές διακοπές είναι η εποχή που όλοι περιμένουμε με... Nextdeal newsroom, 08/08/2025 - 11:00 8/8/2025
Καλοκαίρι με υγεία και σιγουριά, με τη φροντίδα της NN Hellas! Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) που κυκλοφορεί Το καλοκαίρι είναι η εποχή που όλοι περιμένουμε: διακοπές, ήλιος,... Nextdeal newsroom, 08/08/2025 - 10:50 8/8/2025