close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Real Time προμήθειες για τους ασφαλιστές από την Generali!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
9/2/2015 - 02:37
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Real Time προμήθειες για τους ασφαλιστές από την Generali!

Nextdeal newsroom, 9/2/2015
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ταράζει τα «ασφαλιστικά νερά» η Generali με την πρωτοβουλία της να υλοποιήσει από τον Μάρτιο την real time καταβολή προμηθειών στους συνεργάτες της. Όπως ανακοινώθηκε στην εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίττας για το δίκτυο πωλήσεων στο ξενοδοχείο Hilton την προηγούμενη Παρασκευή, η διοίκηση της εταιρείας έχει ξεκινήσει  τις διαδικασίες  και τις επενδύσεις προκειμένου από τον Μάρτιο να είναι δυνατή η καταβολή της προμήθειας στο συνεργάτη αμέσως μόλις ο ασφαλισμένος καταβάλλει το ασφάλιστρο για το συμβόλαιο του.

Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στην στρατηγική ανάπτυξης της Generali σε τρεις πυλώνες έτσι όπως τους ανέλυσε στην εκδήλωση ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Πάνος Δημητρίου. Ο πρώτος πυλώνας  είναι η πλήρης αξιοποίηση της τεχνολογίας προς όφελος των πελατών της Generali, δηλαδή των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Ο δεύτερος πυλώνας είναι η καινοτομία, τα καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες.. Ο τρίτος πυλώνας είναι η εξυπηρέτηση, η συνεχής βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης των συνεργατών και ασφαλισμένων. Ένα κορυφαίο παράδειγμα που ενσωματώνει και τους τρεις πυλώνες ανάπτυξης της Generali είναι η πρωτοβουλία για την «real time» καταβολή της προμηθείας, εξέλιξη που πρώτη η Generali υλοποιεί στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.

Στην ίδια εκδήλωση που την παρακολούθησαν περισσότεροι από  κάθε άλλη χρονιά, συνεργάτες της Generali (γι αυτό άλλωστε επελέγη η μεγάλη αίθουσα του Hilton) μίλησαν ακόμη ο κ. Τάκης Βασιλόπουλος τεχνικός διευθυντής της Generali και ο κ. Μιχάλης Σωτηράκος, διευθυντής πωλήσεων. Ο κ. Βασιλόπουλος έκανε ένα απολογισμό μιας πολύ επιτυχημένης χρονιάς, χρονιάς των ρεκόρ για την Generali, όπως αποκάλεσε το 2014, ενώ ο κ. Σωτηράκος έδωσε και κάποια νούμερα, για να πιστοποιήσει το ρεκόρ, σημειώνοντας ότι η παραγωγή ασφαλίστρων της εταιρείας έφτασε στο ψηλότερο σημείο «ever» στα 162,5 εκατ. ευρώ , +5,86% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, όταν στο σύνολο της η αγορά κινήθηκε ελαφρώς αρνητικά σε σύγκριση με το 2013.

Και σε αυτή την εκδήλωση πάντως όπως σε κάθε προηγούμενη και συνολικά στη δραστηριότητα της Generali ξεχωρίζει και ένας ακόμη «πυλώνας» ανάπτυξης τον οποίο απέφυγαν να αναφέρουν οι άνρθωποι της εταιρείας αλλά θα τον επισημάνουμε εμείς. Tον πυλώνα «φροντίδα». «Φροντίδα» για πρόσωπα και υπηρεσίες. «Φροντίδα» για τον συνεργάτη και τον εργαζόμενο. Η  «φροντίδα» για τον εργαζόμενο είναι εμφανής σε όποιον επισκέπτεται τα γραφεία της  εταιρείας αλλά και στην πολιτική αμοιβών που ακολουθεί σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες, στις προσλήψεις  επιπλέον προσωπικού.

Η «φροντίδα» στον συνεργάτη είναι εμφανής στη βοήθεια που προφέρει,  στα ταξίδια που σχεδιάζει, στις εκδηλώσεις που οργανώνει προς τιμήν του. Η «φροντίδα» της Generali είναι εμφανής σε κάθε λεπτομέρειας που αφορά τις σχέσεις με τους διαμεσολαβούντες.  Τελευταίο (χρονικά) και  χαρακτηριστικό παράδειγμα, η εντυπωσιακή και πρωτότυπη ατζέντα, (ημερολόγιο, οργκανάιζερ, όπως και να το πει κανείς) που διένειμε σε συνεργάτες της.  Κομψή, χωρισμένη σε τρία καλαίσθητα βιβλία, με την κασετίνα τους, αποτελεί κόσμημα για κάθε γραφείο και συνάμα είναι απόλυτα χρηστική, πραγματικό εργαλείο για τον ασφαλιστή.

Ήταν και αυτή μία μικρή απόδειξη της «φροντίδας» της Generali για τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, συνεργάτη της, ο οποίος αποτελεί το αποκλειστικό δίκτυο πωλήσεων της εταιρείας. Η Generali είναι από τις λίγες εταιρείες που επιμένει να στηρίζει την ανάπτυξη της αποκλειστικά στον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή…

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Ο Όμιλος Unilink της Acrisure εξαγόρασε την Mega Brokers - Πλήρης επιβεβαίωση του Nextdeal.gr
    Nextdeal newsroom, 8/8/2025

    Ο Όμιλος Unilink της Acrisure εξαγόρασε την Mega Brokers - Πλήρης επιβεβαίωση του Nextdeal.gr

  • Ασφάλιση οχημάτων: Η συχνή ζημιά που αφήνουμε ακάλυπτη ενώ μπορεί να καταστρέψει τις διακοπές μας
    Γιώργος Καλούμενος, 8/8/2025

    Ασφάλιση οχημάτων: Η συχνή ζημιά που αφήνουμε ακάλυπτη ενώ μπορεί να καταστρέψει τις διακοπές μας

  • Η Eurolife FFH φροντίζει να απολαμβάνουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές ακόμα περισσότερο!

    Η Eurolife FFH φροντίζει να απολαμβάνουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές ακόμα περισσότερο!

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) που κυκλοφορεί Οι καλοκαιρινές διακοπές είναι η εποχή που όλοι περιμένουμε με...
    Nextdeal newsroom, 08/08/2025 - 11:00 8/8/2025
  • Καλοκαίρι με υγεία και σιγουριά, με τη φροντίδα της NN Hellas!

    Καλοκαίρι με υγεία και σιγουριά, με τη φροντίδα της NN Hellas!

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) που κυκλοφορεί Το καλοκαίρι είναι η εποχή που όλοι περιμένουμε: διακοπές, ήλιος,...
    Nextdeal newsroom, 08/08/2025 - 10:50 8/8/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Στέλιος Κωνσταντινίδης (ΥΓΕΙΑ): Τι να προσέχουν οι καρδιοπαθείς στις καλοκαιρινές διακοπές!
15:42 Στέλιος Κωνσταντινίδης (ΥΓΕΙΑ): Τι να προσέχουν οι καρδιοπαθείς στις καλοκαιρινές διακοπές!
  • 14:48 Ο Όμιλος Unilink της Acrisure εξαγόρασε την Mega Brokers - Πλήρης επιβεβαίωση του Nextdeal.gr
  • 14:40 Ερρίκος Ντυνάν: Τι να κάνετε αν σας τσιμπήσουν έντομα ή τσούχτρες!
  • 14:33 Σωτήριος Θεοχάρης: Η έγκαιρη διάγνωση του μελανώματος και του καρκίνου του δέρματος σώζει ζωές!
  • 14:30 Τραυματισμοί του ώμου το καλοκαίρι: Πρόληψη και αντιμετώπιση!
  • 14:08 Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: Τι να κάνετε εάν τσιμπήσουν το παιδί σας έντομα!
  • 14:00 Αφιέρωμα Διακοπές και Υγεία: Καλοκαιρινές διακοπές με ανεμελιά και ξεγνοιασιά, αλλά χωρίς να βλάψουμε την υγεία μας!
  • 13:05 Φωτιά ξέσπασε σήμερα το πρωί στο νοσοκομείο «Σωτηρία»
  • 12:47 Δήλωση του Γιάννη Στουρνάρα για την απώλεια της Λένας Σαμαρά
  • 11:18 Ασφάλιση οχημάτων: Η συχνή ζημιά που αφήνουμε ακάλυπτη ενώ μπορεί να καταστρέψει τις διακοπές μας
  • 11:11 Πολυϊατρεία Medifirst & Αθηναϊκή Γενική Κλινική: Στρατηγική Συνεργασία με τη Universal Life για άμεση, ποιοτική και καινοτόμα ιατρική φροντίδα!
  • 11:00 Η Eurolife FFH φροντίζει να απολαμβάνουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές ακόμα περισσότερο!
  • 10:50 Καλοκαίρι με υγεία και σιγουριά, με τη φροντίδα της NN Hellas!
  • 10:42 Affidea: Καλοκαίρι - Η ιδανική εποχή για να βελτιώσουμε τη φυσική μας κατάσταση!
  • 10:30 Εθνική Ασφαλιστική: Η πρόληψη και η σωστή ασφάλιση είναι το «εισιτήριο» για ξέγνοιαστες διακοπές!
  • 09:11 Το 84% της συνολικής παραγωγής πενταμήνου 2025 προήλθε από 7 κλάδους!
  • 09:07 Περιθωριακές ζωές στις ζώνες των πυρηνικών δοκιμών
  • 09:04 Επαναφορά της 13ης σύνταξης(;), ο Σκέρτσος για την άνοδο του Χ.Α, ο Ιβάν θέλει να δει Μητσοτάκη και η Attica Bank «βλέπει» Μάλτα
  • 08:55 Φεστιβάλ Αργαλειών και Υφανσης στην Ιεράπετρα
  • 08:51 Γιατί όποιος δεν έκανε διακοπές, χρειάζεται την Ασφάλιση περισσότερο;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/8 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali
  2. 6/8 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  3. 6/8 Ανακοίνωση της ΟΑΣΕ για τη NOS Insurance Services
  4. 5/8 Στρατηγική συνεργασία της Απόλλων ΑΕ, μέλους του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, και της Φαραντούρης Insurance Agents
  5. 5/8 Πως μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να αυξήσει κατά πολύ τις αμοιβές του;
  6. 7/8 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;
  7. 4/8 Τα αδιέξοδα στις πωλήσεις των ασφαλιστικών εταιριών και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στους πελάτες τους!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube