Nextdeal newsroom, 23/7/2013 - 10:53 facebook twitter linkedin Ασφάλιση είναι να σβήσεις δάκρυα και πόνο, όχι την αποζημίωση… Nextdeal newsroom, 23/7/2013 facebook twitter linkedin Γράφει ο Ευάγγελος Γ. Σπύρου Όταν οι ασφαλιστές πουλάνε ασφάλειες ζωής και υγείας το μόνο επιχείρημα που έχουν είναι ότι με την ασφάλιση οι άνθρωποι μπορούν να «σβήσουν» (όχι πάντα) τον πόνο της αρρώστιας πληρώνοντας γιατρούς να τους κάνουν καλά. Αυτή η ελπίδα είναι το μεγαλύτερο ΚΙΝΗΤΡΟ για ασφάλιση. Η αποζημίωση ως αναπλήρωση ζημίας είναι η δικαίωση του ασφαλιστή. Τα χρήματα της αποζημίωσης είναι για να πληρωθούν γιατροί και νοσοκομεία, για να πάρει παράταση ζωής κάποιος, για να μη «φορτώσει» προβλήματα σε αγαπημένα του πρόσωπα. Για το τι σημαίνει αυτό κάποια ορφανά και χήρες το ένοιωσαν στο πετσί τους όταν έχασαν αγαπημένους και «τρόμαξαν» μέχρι να ξεπληρώσουν έξοδα νοσηλείας. Πολλοί έγειραν στο πλάι δακρυσμένοι κοιτάζοντας τον τοίχο σε θαλάμους νοσοκομείων όταν το ατύχημα ή αρρώστια τους «τσάκισε» στα δύο τη ζωή… Τι να πρωτοσκεφθείς εκείνες τις ώρες που το ρολόι είναι κολλημένο μπρος στο χειρουργείο,; Τι να πρωτοβάλεις προτεραιότητα; Τα χειρουργικά; Τα νοσοκομειακά; Τα έξοδα σπιτιού; Τα φροντιστήρια; Τα σχολεία; Τα δάνεια; Το φαγητό; Την εφορία; Τα επόμενα; Είναι τότε που η αποζημίωση του ασφαλιστή είναι το «μάννα» εξ ουρανού. Τότε οι όροι του συμβολαίου γίνονται πρωτεύοντες. Τότε δε χωράνε «εξαιρέσεις». Τότε ο ασφαλιστής είναι άγγελος, δεν είναι «κολλιτσίδας» και «τσιμπούρι»…Τότε όλα κρέμονται στο «τι καλύπτει» η ασφάλεια… Μέχρι εδώ όλα καλά και έτσι πρέπει να γίνεται και είναι πολλοί αυτοί οι άγγελοι – ασφαλιστές που στηρίζουν ανθρώπους, οικογένειες, σπίτια. Έχουν πολλά να διηγηθούν πολλά… Όμως υπάρχουν και οι εξαιρέσεις και στα συμβόλαια και στον τρόπο λειτουργίας των εταιριών που κάποιοι θέλουν να γλυτώσουν χρήματα κόβοντας ή μειώνοντας ποσά αποζημιώσεων. Τελευταία εμφανίσθηκαν και οι «ειδικοί», και οι «εταιρίες» που με το «αζημίωτο» είναι στη διάθεση ασφαλιστικών εταιριών να «μειώσουν» το κόστος ιατρικών εξόδων και νοσηλειών. Εσωτερικοί και εξωτερικοί ελεγκτικοί μηχανισμοί ΜΕΤΑΞΥ εταιριών και ασφαλισμένων είναι έτοιμοι να βγάλουν κέρδη για τις ασφαλιστικές με περικοπές υπερβολικών δαπανών… Χθες έπεσε στα χέρια μου ένα πληροφοριακό έντυπο κλινικού ελέγχου (Clinical Audit) σχετικής εταιρίας . Έτρεμαν τα χέρια μου καθώς το κρατούσα και διάβαζα και δάκρυα γέμισαν τα μάτια μου γι’ αυτούς που θα καούν ανάμεσα στα «ξερά» και τα «χλωρά» όπως λέει η παροιμία. Είναι σίγουρο ότι κάποιοι θα ΑΔΙΚΗΘΟΥΝ όπως είναι και πάλι σίγουρο ότι ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ κάποιον να τους συμπαρασταθεί και να δώσει την μάχη υπεράσπισής του για τα δικαιώματα που έχει. Οι «τρίτοι» είναι πάντα «τρίτοι» και όπου μπαίνουν ανάμεσα φέρνουν συνήθως προβλήματα. Για «ποιότητα και εξορθολογισμό» θα λένε, αλλά… το μυαλό μου σκέφτεται τα παρατράγουδα που μόνο ένας καλός ασφαλιστής μπορεί να τα σταματήσει ΥΠΕΡ του πελάτη του. Αρκετοί πελάτες ασφαλιστικών εταιριών θα πληρώσουν από την τσέπη τους σημαντικά υπόλοιπα λογαριασμών εξαιτίας των διαφωνιών γιατρών, νοσοκομείων και ελεγκτικών εταιριών. Αϊ, ρε μάνα μου τι θα γίνει με τα ετήσιας διάρκειας συμβόλαια και με τα ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΑ υποκαταστήματα μιας χρήσεως… Και αν κάποιος με θεωρεί «υπερβολικό» για πολλά αυτού του άρθρου θα παραθέσω ένα σχετικό ενημερωτικό και ταυτόχρονα θα διηγηθώ ότι ήμουν παρών σε δωμάτιο κορυφαίου νοσοκομείου στη χώρα μας και σε LUX θέση όταν μπήκε γιατρός ουρολόγος (συνεργάτης ασφαλιστικής εταιρίας) να ελέγξει θύμα τροχαίου με επικίνδυνα κατάγματα παρουσία καθηγητού διαπρεπούς ιατρού υποστηρίζοντας ότι πολλές μέρες νοσηλεύεται και γιατί; Δυόμιση μήνες ήταν ο προϋπολογισμός. «Ήρθα του είπε γελώντας ο ασθενής να περάσω την ώρα μου ακίνητος με κρεμασμένο πόδι. Τι να ‘κανα καλοκαιριάτικα στις παραλίες; Πιο καλά εδώ!» Δεν θα μεταφέρω τα λόγια τον καθηγητή ορθοπεδικού εναντίον του ειδικού ελεγκτή – ουρολόγου αλλά θα πω ότι έναντι του τιμολογίου άνω των 100.000€ κάποια εταιρία πρότεινε να πληρώσει δεκαπέντε χιλιάδες! Ο ασφαλιστής «καθάρισε» και βγήκε η αποζημίωση σωστά. Ο τραυματίας μονολόγησε πικρά «αλλοίμονο σ’ αυτούς που είναι φτωχοί χωρίς μοίρα και ιδίως στα παιδιά delivery που «σκοτώνονται» στους δρόμους….Διαβάστε εδώ και το σχετικό έντυπο εταιρίας που διαφημίζει τις υπηρεσίες της και ενημερωθείτε όσοι πουλάτε για το πώς θα είστε χρήσιμοι στους ασφαλισμένους, σίγουροι ότι θα σβήνετε δάκρυα και όχι αποζημιώσεις οι οποίες ναι συμφωνούμε ότι πρέπει να είναι πάντα πραγματικές! NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Πατήστε πάνω στις σελίδες για μεγέθυνση. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 18/6/2025 HDI Global SE: 30 χρόνια προσφοράς στις βιομηχανικές και επαγγελματικές ασφαλίσεις στην Ελλάδα (βίντεο)
Υπασφαλισμένος: Έρχονται τα "μπιλετάκια" για τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα Ξεκίνησε η διαδικασία για τα ανασφάλιστα οχήματα καθώς από την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος και την υπηρεσία της, την ΥΠΗΡΕΣΙΑ... Υπασφαλισμένος, 18/06/2025 - 11:35 18/6/2025
Αποκλειστικό: Δημήτρης Σπυράκος - Ο Δείκτης ΙΟΒΕ δεν ίσχυσε ποτέ - Άκυρες οι αυξήσεις των ασφαλίστρων νοσοκομειακής περίθαλψης με βάση το Δείκτη ΙΟΒΕ Το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών, με την με αριθμό 1231/2025 απόφασή του, διαπιστώνει ότι ο Ενιαίος Δείκτης Υγείας του ΙΟΒΕ που... Nextdeal newsroom, 18/06/2025 - 10:39 18/6/2025