Nextdeal newsroom, 4/7/2013 - 11:30 facebook twitter linkedin Βαράνε κανόνια και φέσια στην ασφαλιστική αγορά και κάποιοι ευθύνονται γι’ αυτό Nextdeal newsroom, 4/7/2013 facebook twitter linkedin Δυστυχώς η αναξιοκρατία και η έλλειψη κατάλληλων ηγεσιών οδήγησαν την ασφαλιστική αγορά σε απαξίωση. Ένα «σάπιο» τραπεζικό κατεστημένο σε καθεστώς ριζικής αναδιάρθρωσης «δέρνει» αλύπητα ένα κλάδο που ναι μεν έχει αρκετά τρωτά αλλά δεν φταίει και για όλα. Το κλείσιμο ΑΣΠΙΣ και ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΗ φέρνει περισσότερα προβλήματα από όσα είχαν με τον τρόπο που γίνονται. Μια πολιτεία που είναι βουτηγμένη στην παρανομία και αδιαφάνεια που επί χρόνια ασκούσε «ακυβερνησία» έρχεται να ζητήσει τα «ρέστα» από τους ασφαλιστές που δικούς της κανόνες εφάρμοζε… «Κομπάρσοι» και «εφιάλτες» προδότες του κλάδου κατάφεραν και έκατσαν στον «σβέρκο» πελατών και ασφαλιστών θέτοντας το ατομικό συμφέρον υπεράνω του κοινού… Ίσως κάποια μέρα λογοδοτήσουν εκτός από την ιστορία και στα δικαστήρια. Η ένωση ως σωματείο καταφέρνοντας να υπερβεί τα εσκαμμένα του ρόλου της έγινε αφετηρία αναστολής της ανάπτυξης εξυπηρετώντας ίδια συμφέροντα ατομικά και εταιρικά των ολίγων που βάσει παραγωγής έστηναν «τοίχους» σε κάθε νέα προσπάθεια. Όλοι σήμερα και γνωρίζουν και επιθυμούν μια ΡΙΖΙΚΗ αλλαγή προσώπων και καταστατικού λειτουργίας… Τα παρασκήνια των τελευταίων εκλογών είναι ένα μικρό δείγμα της παρακμής… μιας ένωσης που ΔΕΝ τολμά να σηκώσει φωνή σε όσα επεξεργάζονται ΤΡΙΤΟΙ εναντίον του κλάδου και κυρίως του αμαρτωλού τραπεζικού συστήματος, που ποικιλοτρόπως εμποδίζει ασφαλιστικές εργασίες και διαμεσολαβούντα πρόσωπα. Οι χειρισμοί κλεισίματος ΑΣΠΙΣ είναι ίσως το ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ασφαλιστικό πρόβλημα. Τα κανόνια και φέσια που απανωτά βαράνε δεν εκπυρσοκροτούν «μ’ ένα κουμπί»… Θέλουν χρόνο προετοιμασίας και αυτοί που τα ετοιμάζουν είναι οι περιφερόμενοι επικεφαλής από τη μία στην άλλη εταιρία, οι διορισμένοι άσχετοι, οι δουλοπρεπείς σύλλογοι, οι συμπράττοντες της πολιτείας, οι καταχραστές διαμεσολαβούντες, οι προκλητικοί ομιλητές συνεδρίων, οι κυβερνητικοί παράγοντες εκκαθαρίσεων κλπ. Πότε θα λογοδοτήσουν οι «κύριοι» που «έπαιξαν» τα λεφτά των εταιριών σε φούσκες χρηματιστηρίου; Πότε θα λογοδοτήσουν οι «κύριοι» που έπαιρναν bonus και προμήθειες ΕΠΙ ΑΙΤΗΣΕΩΝ εδώ και στην Γερμανία; Γιατί ο κ. Προβόπουλος δεν μας ενημέρωσε για όσα κάποιοι εσωτερικοί ελεγκτές έγραφαν στις εκθέσεις τους; Πόσα ΑΜΟΙΒΑΙΑ ασφαλιστικών εταιριών σκόρπισαν οικονομίες πελατών τους και ποιοι ανακάτεψαν Αμοιβαία Κεφάλαια και Ασφάλειες Ζωής; Όλα γίνονταν μέσω Τραπεζών γιατί οι επιθεωρητές δεν έβλεπαν; Τι έγραφαν οι ορκωτοί λογιστές; Τι υπέγραφαν οι αναλογιστές; Τι ζημιές έγραφαν κάποια συνεργεία; Ποιοι κωδικοί έγραψαν ΚΟΚΚΙΝΟ; Ποιοι κατέστρεψαν τις ΙΣΟΒΙΕΣ καλύψεις πελατών σε συντάξεις και υγεία; Ποιοι έπαιρναν χιλιάδες ασφαλιστήρια από εταιρίες που έκλειναν και φόρτωναν ζημιές στο Επικουρικό; Αυτοί που μετέφεραν τα συμβόλαια της ΑΣΠΙΔΟΣ έχουν όνομα; Έχουν μήπως δίκιο κάποιοι δικαστικοί που αρνούνται τις περικοπές του Επικουρικού; Έψαξε η «Ένωση» για δόλιες πτωχεύσεις; Έψαξαν εισαγγελείς για ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟ εταιριών και προσώπων; Ποιοι κατέστρεψαν το κύρος των ασφαλιστικών συλλόγων; (Θλίψη μας έφερε χθες η υποβαθμισμένη εικόνα του ΠΣΑΣ στην ετήσια υποβαθμισμένη συνάντηση). Τα κανόνια και τα φέσια είναι το αποτέλεσμα μιας σήψεως στον κλάδο. Τα αίτια είναι στο γιατί «βρώμισε το κεφάλι του ψαριού». Οι θάλασσες της Ελλάδος είναι γεμάτες ολόφρεσκα νόστιμα ψάρια όπως και οι θάλασσες της ασφαλιστικής αγοράς. Δεν είναι έξυπνο να παρατηρούμε και να ασχολούμαστε με αυτά που είναι για «πέταμα». Ας βγούμε να ψαρέψουμε στις γαλάζιες θάλασσες που περιμένουν ψαράδες. Καιρός να μάθουμε ψάρεμα, αρκετά με τη συνήθεια «να τρώμε» ότι «σάπιο» μας φέρνουν… Ευάγγελος Γ. Σπύρου Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Η CLP Greece ταξίδεψε στο Συνέδριο της Ύδρας! Εποικοδομητική και αξιοπρόσεχτη ήταν η πρώτη παρουσία των στελεχών του νεοσύστατου Ελληνικού υποκαταστήματος του Lloyd’s broker Channing Lucas & Partners... Nextdeal newsroom, 27/05/2024 - 15:01 27/5/2024
Allianz: Οι απώλειες στη ναυτιλία σημείωσαν ιστορικά χαμηλό επίπεδο παρά τους αυξανόμενους κινδύνους που αντιμετωπίζει ο τομέας συνολικά! Έκθεση Ασφάλειας και Ναυτιλίας 2024: 26 μεγάλα πλοία χάθηκαν παγκοσμίως το 2023, μειωμένα κατά ένα τρίτο σε σχέση με το... Nextdeal newsroom, 27/05/2024 - 13:49 27/5/2024