Nextdeal newsroom, 28/6/2013 - 14:32 facebook twitter linkedin Δικαστική απόφαση μαμούθ υπέρ της Express Service Nextdeal newsroom, 28/6/2013 facebook twitter linkedin Πρωτοφανή για τα δικαστικά χρονικά απόφαση εξέδωσε το Πρωτοδικείο Αθηνών (αρθμ. 1645/2013) ύστερα από αγωγή της Express Service για αθέμιτο ανταγωνισμό, που επί χρόνια έκανε η Εθνική Ασφαλιστική, όπως αναφέρει το zougla.gr.Ειδικότερα το zougla.gr αναφέρει: "Πρωτοφανή για τα δικαστικά χρονικά απόφαση εξέδωσε το Πρωτοδικείο Αθηνών (αρθμ. 1645/2013) ύστερα από αγωγή της Express Service για αθέμιτο ανταγωνισμό, που επί χρόνια έκανε η Εθνική Ασφαλιστική. Το Πρωτοδικείο έκρινε ότι η Εθνική Ασφαλιστική, μια στην ουσία κρατική εταιρία, έκανε 732.797 πράξεις αθέμιτου ανταγωνισμού και επιδίκασε στην Express Service ποσό ύψους 3 δις ευρώ.Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι θεμελιώδη. Επί τόσα χρόνια οι διάφορες διοικήσεις της Εθνικής Ασφαλιστικής, παρά τις συνεχείς διαμαρτυρίες της Express Service, συνέχιζαν την ίδια παράνομη τακτική τους, τώρα ποιος θα πληρώσει τα τρία δις; Τι ευθύνη έχουν οι διοικήσεις για την «καταστροφή» των μετόχων της Εθνικής Ασφαλιστικής;Ύστερα από πολύχρονο δικαστικό αγώνα η Express Service δικαιώθηκε και αφού πρώτα ο ιδιοκτήτης της υπέστη κάθε είδους διωγμό από το κράτος με αποκλειστικό υπαίτιο την Εθνική Ασφαλιστική. Τελικά υπάρχει δικαιοσύνη στην Ελλάδα". Πηγή: www.zougla.gr Σημείωση: Το ποσό των 3 δις ευρώ είναι το ποσό που ζητά η Express Service. Δεν είναι γνωστό εάν αναφέρεται στην απόφαση. Το nextdeal.gr ερευνά το θέμα, Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 16/6/2025 Σαφάρι για ανασφάλιστα αυτοκίνητα - Πρόστιμα έως 1.000 ευρώ για τους παραβάτες
ΣΕΣΑΕ: Εκδήλωση με θέμα «Ψυχική Υγεία και Εργασιακό Περιβάλλον» Πίσω από το “Όλα Καλά”: Τι Δε Φαίνεται στον Εργασιακό Χώρο Με μεγάλο ενδιαφέρον ανταποκρίθηκαν τα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στην πρόσκληση του ΣΕΣΑΕ για την ενημερωτική εκδήλωση με θέμα «Ψυχική Υγεία... Nextdeal newsroom, 16/06/2025 - 12:20 16/6/2025
Bain & Company: Η Επόμενη Μέρα στην Ασφαλιστική Αγορά με Όχημα την Τεχνολογία και τον Πελάτη Η έρευνα Customer Experience (CX) 2025 της Bain, με συμμετοχή και της Ελλάδας, αναδεικνύει την επιτακτική ανάγκη για πελατοκεντρική πρόληψη... Nextdeal newsroom, 16/06/2025 - 12:07 16/6/2025