Nextdeal newsroom, 17/5/2013 - 08:13 facebook twitter linkedin INTERFAX:Νομοθετικό Κενό στις Ασφαλίσεις Αυτοκινήτων! Nextdeal newsroom, 17/5/2013 facebook twitter linkedin Ποιοί και πώς εκμεταλλεύονται την…τρύπα! Με την από 10/5/2013 έγγραφη γνωμάτευση του έμπειρου και εξειδικευμένου Νομικού της Θεσσαλονίκης κ. Σωτηρίου Λευκαρίτη, επικεφαλής πολυάριθμης ομάδος Νομικών Συνεργατών της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, επισημαίνονται τα εξής αποκαλυπτικά:«Σύμφωνα με το άρθρο 11α, παρ.2 του Π.Δ 237/1980, όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 9 του Ν.3557/2007, ο λήπτης της ασφάλισης ή ο ασφαλισμένος μπορούν να καταγγέλλουν την ασφαλιστική σύμβαση, οποτεδήποτε, με γραπτή δήλωση η οποία επιδίδεται στον ασφαλιστή ή σε εξουσιοδοτημένο από αυτόν διαμεσολαβητή, επί αποδείξει.Τα αποτελέσματα της καταγγελίας επέρχονται μετά την πάροδο τριάντα (30) ημερών από την περιέλευση αυτής στον ασφαλιστή». Επομένως και αφού τα αποτελέσματα της καταγγελίας επέρχονται τριάντα (30) ημέρες από την «καταγγελία» της ασφαλιστικής σύμβασης, δεν πρόκειται στην ουσία και πράξη περί καταγγελίας αλλά περί αναγγελίας καταγγελίας πριν από τριάντα (30) ημέρες, αφού και δια των ιδίων διατάξεων του νόμου ο λήπτης ή ο ασφαλιζόμενος θεωρούνται και είναι ασφαλισμένοι για τις τριάντα ημέρες μετά την «καταγγελία», άρα ευθύνεται ο ασφαλιστής για κάθε ζημία που θα προξενήσει ο ασφαλιζόμενος και ο οποίος υποχρεούται στην καταβολή των αντίστοιχων ασφαλίστρων των τριάντα ημερών, αλλά δεν γνωρίζει πώς και γιατί τα οφείλει!Αυτά δεν διευκρινίζονται από τις διατάξεις του νόμου και έτσι κάθε πονηρός (ποιός δεν είναι;) εκμεταλλεύεται την «τρύπα» και κερδίζει σε βάρος της πολλαπλά ζημιούμενης ασφαλιστικής εταιρίας, που είναι παγιδευμένη από τον νόμο.Επειδή όμως -και αδιαφόρως της συμφωνίας ασφαλιστή και ασφαλιζομένου για την ακύρωση της ασφαλιστικής σύμβασης- έναντι του τρίτου παθόντα, τα αποτελέσματα της ακύρωσης «ισχύουν μετά από δεκαέξι (16) ημέρες από την γνωστοποίηση στο Κέντρο Πληροφοριών από τον ασφαλιστή» -άλλη «τρύπα» εδώ- συνάγεται ότι μεσολαβεί ένα συνολικό χρονικό διάστημα σαρανταέξι (46) ημερών, κατά το οποίο συμβαίνουν πολλές παρεξηγήσεις και γίνονται απίστευτες εκμεταλλεύσεις σε βάρος πάντα του υπόχρεου ασφαλιστή για καταβολή αποζημίωσης, ενώ ακόμη και οι έντιμοι διαμεσολαβητές δύσκολα μπορούν να εισπράξουν ασφάλιστρα 46 ημερών για ασφάλιση, που υποτίθεται ότι ακυρώθηκε και δεν καλύφθηκε στο μεταξύ από άλλη εταιρία.Τα ίδια ισχύουν και στις περιπτώσεις υποχρεωτικής ανανεώσεως της ασφάλισης οχημάτων, αδιαφόρως θελήσεως ή μη του διαμεσολαβούντος προσώπου, όταν δεν έχει έγγραφη δήλωση του ασφαλιζομένου ή του λήπτη της ασφάλισης. Τα σοβαρά προβλήματα αυτά ίσως επιλυθούν με την σχεδιαζόμενη ρύθμιση καταβολής των ασφαλίστρων και μη ανανεώσεως αν δεν προκαταβληθούν τα ασφάλιστρα, που αποδίδεται δια του τύπου στις προθέσεις της Τράπεζας της Ελλάδος. Μέχρι τότε όμως η κάθε ασφαλιστική επιχείρηση οφείλει να λάβει τα μέτρα της με ειδικά έντυπα και υπογραφές του ασφαλιζομένου για την προστασία της ίδιας, των συνεργατών της και κυρίως των ασφαλιζομένων της με κατάλληλη ενημέρωσή τους για τις διατάξεις του νόμου με τις… «λακκούβες»! Προσοχή: Αυξάνονται τα κρούσματα ασφαλιστικής απάτης Στα Κεντρικά Γραφεία της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, που ασφαλίζει και τον μεγαλύτερο αριθμό οχημάτων σε όλη την χώρα (πάνω από 700.000) είναι φυσικό και επόμενο να καταφθάνουν συνεχώς νέα κρούσματα ασφαλιστικής απάτης και κυρίως απόπειρας αυτής από…αυτόχειρες!Η Διοίκηση της Εταιρίας, με ιδιαίτερο έγγραφό της, συγχαίρει τους άγρυπνους φύλακες Διευθυντές και Υπευθύνους, του πυκνού δικτύου Υποκαταστημάτων της σε όλη την χώρα και εφιστά την προσοχή όλων, με αποκάλυψη των μεθόδων απάτης, πέραν των συνήθων εικονικών και παραφουσκωμένων, που εντοπίζει κατά περιοχές και δράστες για την ενημέρωση και προστασία των ανύποπτων θυμάτων, πρώτοι των οποίων είναι οι εύπιστοι και ανύποπτοι ασφαλιζόμενοι.Μέχρι στιγμής έχουν εντοπισθεί οι πρωταίτιοι δράστες, που προέρχονται συνήθως από μεγαλόσχημους γυρολόγους της αγοράς, εθισμένοι και αδίστακτοι στην πλαστογραφία και έκδοση ψευδών «βεβαιώσεων ασφάλισης» για είσπραξη «σκοτωμένων» ασφαλίστρων και χωρίς να τους ασφαλίζουν πουθενά! Και αλίμονο στο καταχρεωμένο «Επικουρικό Κεφάλαιο» και στα ανύποπτα θύματα, ενώ οι συλλήψεις δραστών έγιναν πλέον καθημερινό φαινόμενο, με πρόσφατη του Τρικαλινού «Ασφα-ληστή» που έχει μέγα βάθος και συνέχεια.Δεύτερη και πολύ παλαιά «τεχνική» απάτης είναι τα πλαστά «σήματα ασφάλισης», που τα χρησιμοποιούν «εμπειροτέχνες» της απάτης κρυβόμενοι πίσω από μεγάλα δίκτυα καταχρεωμένων «Επιχειρηματιών» και όχι Επαγγελματιών.Και εδώ τα θύματα είναι στον αέρα και ανασφάλιστοι, με χειρόγραφα πλαστά «σήματα» στα χέρια τους!Όταν διαπιστώνουν την απάτη, είναι πλέον πολύ αργά! Παρόμοια περίπτωση «έσκασε» ήδη στα Γρεβενά, ενώ το ίδιο φαινόμενο είχε περιορισθεί μόνον σε ελάχιστες περιπτώσεις «ανίδεων» για τις συνέπειες.Τρίτη και αδίστακτη μορφή απάτης είναι η συμπαιγνία πολλών ενόχων δια προσπάθειας εξαπάτησης των Πραγματογνωμόνων, με μεταφορά των πινακίδων κυκλοφορίας σε άλλα όμοιου τύπου και χρώματος οχήματα, που διατίθενται, ειδικά για τον σκοπό αυτό, σε συνεργεία επισκευής, με κατά παραγγελία «βλάβες» και «ζημίες» επ’ αυτών, ανάλογα με την…περίπτωση!Ανεξάντλητο το δαιμόνιο του Έλληνα και αλίμονο στις επιχειρήσεις εκείνες που δεν έχουν παρόντες και παντού φύλακες-προστάτες, που αυτοί είναι πρώτα οι έντιμοι επαγγελματίες Συνεργάτες και οι Υπεύθυνοι τοπικών Γραφείων για τους απευθείας τοπικούς ελέγχους. Κάποτε θα κατανοηθεί ότι στην Ελλάδα οι απευθείας ηλεκτρονικές «φθηνές» πωλήσεις τελικά κοστίζουν πολύ περισσότερο από τα τοπικά Γραφεία και τους κατά τόπους επαγγελματίες Συνεργάτες! Δεν έχει δικά της πτητικά μέσα, αλλά τα μισθώνει από άλλους που έχουν!Με το από 13/5/13 έγγραφό της η αρμόδια Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) γνωστοποιεί στην Αεροπορική Εταιρία «AIR INTERSALONIKA», θυγατρική του Ομίλου Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, σχετικά με κάποια γνωστή και πολυπροβαλλόμενη ξένων συμφερόντων Ασφαλιστική Εταιρία, που δηλώνει ότι δήθεν πραγματοποιεί «Αεροδιακομιδές» και ότι δήθεν έχει «δικά της πτητικά μέσα», τα εξής:«Κατόπιν έρευνάς μας διαπιστώσαμε ότι η ασφαλιστική εταιρία (τάδε) ναυλώνει αεροσκάφη… και δεν έχει εγγεγραμμένα στο όνομά της και κατά πλήρη κυριότητα αεροσκάφη…».Η Ελληνική και μάλιστα Μακεδονική ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, μέσω, τής από τον νόμο επιτρεπτής και υποχρεωτικά επιβεβλημένης θυγατρικής της Αεροπορικής Εταιρίας, είναι η μοναδική που διαθέτει δύο ελικόπτερα και ένα αεροπλάνο για την νόμιμη εκτέλεση αεροδιακομιδών χωρίς να αναζητά ξένα προς μίσθωσή τους (όταν, αν και εφόσον βέβαια υπάρχουν διαθέσιμα στην Ελλάδα για την σωτηρία Ελλήνων σε κίνδυνο ζωής τους), πέραν του ιδιόκτητου στόλου Ασθενοφόρων οχημάτων, που πρόσφατα αύξησε δι’ αγοράς δύο νέων από την Ευρωκλινική Αθηνών.Και αφού έχει τα πτητικά μέσα ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στην Ελλάδα, «δεν μπορεί να υστερεί» η όποια «μεγάλη και σίγουρη», που την αντιγράφει και δηλώνει δημοσίως και επισήμως ότι έχει και αυτή «δύο ελικόπτερα και ένα αεροπλάνο»! Μήπως θα δει τις ιστοσελίδες της και τις δηλώσεις της ο… νόμος; Και μήπως μας φταίγουν τάχα οι Δανειστές και τα Μνημόνια ή τα μέτρα επί μέτρων; Στο «Ελλάντα» είσαι ότι δηλώνεις!Φαντάζεσθε την υποθετική περίπτωση να τολμούσε να διαπράξει όλα τα παραπάνω η όποια ελληνική επιχείρηση στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό; Θα την είχαν κρεμάσει ανάποδα οι «νόμοι και τα καθήκοντα» ενώ θα το διαλαλούσαν διεθνώς τα μεγάφωνα για τους «τεμπέληδες και άχρηστους» Έλληνες!Ο ελληνοφωτισμένος Λατίνος Κικέρων, που έζησε και στην Θεσσαλονίκη και έχουμε λόγους να τον επικαλούμαστε σήμερα, τα διαπίστωσε από τότε αυτά και δίδαξε στους Ιμπεράτορες Λατίνους την από τότε αποκρυβόμενη αλήθεια τού «να είσαι (αυτός που είσαι) και όχι να φαίνεσαι (αυτός που δεν είσαι)».Δείτε τα στους επόμενους «καθρέπτες». Η αγορά-ΚαθρέπτηςΕίναι σοφή η ρήση: «η αγορά είναι καθρέπτης των πραγμάτων». Από το παρακάτω έγγραφο προκύπτει μέγας ανταγωνισμός «γιγάντων» για την (υποχρεωτική) ασφάλιση «ενός αυτοκινήτου του Δημοσίου», στην Θεσσαλονίκη! «Ώ τέμπορα, ώ μώρες» θα σκεφθείτε και δικά σας τα συμπεράσματα!Προκύπτουν όμως και πολλοί άλλοι «καθρέπτες», ένας εκ των οποίων είναι η Εθνική –των Ελλήνων- Ασφαλιστική που δεν παρέχει -λέγει- δυνατότητα εξάμηνης ασφάλισης αλλά μόνον ετήσιας προς το Ελληνικό Δημόσιο!! Σε ιδιώτες την παρέχει;Ένας άλλος είναι ότι δεν παρέχει κάλυψη οδικής βοήθειας επειδή «το μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο των 2,7 μέτρων».Δηλαδή αν ήταν μικρότερο «το μεταξόνιο» θα προσέφερε κάλυψη οδικής βοήθειας; Με ποιά άδεια ασκήσεως του κλάδου και τίνος κράτους; Από τις ελληνικές αρχές και σύμφωνα με επίσημα έγγραφα, δεν έχει άδεια, μάλλον εξαιτίας μακρών δικαστικών διενέξεων με γνωστό Επιχειρηματία της Θεσσαλονίκης.Και τέλος ένας τρίτος, εκθαμβωτικός μάλιστα, καθρέφτης της αγοράς φαίνεται να είναι η προσφορά κάλυψης του κλάδου «Οδική Βοήθεια» και από άλλες ασφαλιστικές (και μη) Εταιρίες, που καμία απολύτως (σημειώστε το καλά αυτό) δεν διαθέτει αποκλειστικά δικά της μέσα και δεν είναι Αυτόνομη, εκτός της εδώ μειοδότριας ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ που κατέχει και την μία και μοναδική στην Ελλάδα άδεια ως «Αυτόνομη Πανελλαδική Επιχείρηση»!! Θεωρούνται όμως και λανσάρονται όλες ως ίδιες και ίσες, ακριβότερες μάλιστα μερικές! Είδατε πόσα δείχνουν οι…καθρέπτες;Φαντασθείτε τώρα -όλως υποθετικά και πάλι- να ήταν ακριβώς ανάποδα τα πράγματα στην Ελλάδα και να δραστηριοποιούνταν στην αγορά με «δανεικά και ξένα», όχι δηλαδή δικά της μέσα, η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και όλες οι άλλες να ήταν Αυτόνομες, δηλαδή να είχαν δικά τους μέσα, με δικές τους επενδύσεις και τεράστιες δαπάνες υποδομής και εξειδικευμένου προσωπικού! Τί θα συνέβαινε άραγε και πόσα «αετίσια» μάτια, αυτιά και γλώσσες θα αποκτούσαν οι νόμοι και οι φυλακές τους;;; Σίγουρα θα την είχαν κατακρεουργήσει, αφού υπερέχει και «στον λαιμό τους κάθεται»!!«Τί να κάνουμε, αυτή είναι η Ελλάδα», δήλωσε τέως Πρωθυπουργός. Δεν την άλλαξε, ούτε αυτός, ούτε οι προηγούμενοι και ούτε οι επόμενοι! Θα την αλλάξει, μήπως, η… Τρόϊκα; Dum spiro spero!! (Όσο ζω, ελπίζω)! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 13/6/2025 ERGO Ασφαλιστική: Ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων με ενισχυμένες καλύψεις για φυσικές καταστροφές
Nextdeal newsroom, 13/6/2025 Μελάς Γιαννιώτης (ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ): Πόσιμο Νερό - Το νέο «χρυσάφι» επί γης!
Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27 Η Generali Hellas υποδέχθηκε με ενθουσιασμό, το Roadshow της στρατηγικής “Lifetime Partner 27: Driving Excellence”, με διεθνή συμμετοχή και ένα... Nextdeal newsroom, 13/06/2025 - 11:45 13/6/2025
ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου Σύμφωνα με όσα προβλέπει ο νόμος, από την 1η Ιουλίου 2025 ξεκινά η υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου, ως ένα από... Nextdeal newsroom, 13/06/2025 - 10:56 13/6/2025