Nextdeal newsroom, 21/2/2013 - 15:57 facebook twitter linkedin Η Anytime κάνει «like» στα Παιδικά Χωριά SOS Βάρης Nextdeal newsroom, 21/2/2013 facebook twitter linkedin Διαδικτυακή καμπάνια στο facebook πραγματοποίησε η Anytime με σκοπό τη στήριξη των Παιδικών Χωριών SOS Βάρης συγκεντρώνοντας μέσα σε λίγες μόνο ημέρες 10.000 likes. Μέσω της καμπάνιας, που διήρκησε από τις 20 Δεκεμβρίου έως τις 9 Ιανουαρίου, οι φίλοι της Anytime στο facebook κατάφεραν να συγκεντρώσουν το ποσόν των 10.000 ευρώ, καθώς για κάθε κλικ στη σελίδα η Anytime προσέφερε ένα ευρώ για τη στήριξη του Παιδικού Χωριού SOS Βάρης. Το ποσόν διατέθηκε για την κάλυψη της ετήσιας δαπάνης ηλεκτροδότησης του Χωριού. Όπως τόνισε ο Τάσος Ηλιακόπουλος, διευθυντής της Anytime, σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε για την επίδοση της επιταγής, «Η Anytime με την συνδρομή των φίλων της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα συνεχίσει να αγκαλιάζει τα παιδιά πραγματοποιώντας ανάλογες καμπάνιες και συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στην προσπάθεια βελτίωσης της ποιότητας ζωής τους και της στήριξης του έργου οργανισμών που τα φροντίζουν». Όπως είναι γνωστό, η Anytime Online προωθεί από το διαδίκτυο την ασφάλιση αυτοκινήτων με μια πολύ απλή διαδικασία και προσιτό κόστος, πάντα με την εγγύηση της INTERAMERICAN. Τα Παιδικά Χωριά SOS από το 1982 και στην Ελλάδα περιθάλπουν παιδιά που παραμελούνται, εγκαταλείπονται ή κακοποιούνται. Παρέχουν ένα ασφαλές, οικογενειακό περιβάλλον προσφέροντας, εκτός από στέγη και τροφή, συναισθηματική αγωγή – σταθερότητα και μόρφωση. Σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, που οι πόροι για τα Παιδικά Χωριά SOS λιγοστεύουν, όλο και περισσότερα παιδιά έχουν ανάγκη αυτή την ασφάλεια και φροντίδα. Φωτογραφία (από αριστερά): Μιχάλης Ελευθεριάδης, new media specialist της Anytime, Κώστας Κατσιμπόκης, προϊστάμενος direct business της Anytime, Γιώργος Πρωτόπαπας, γεν. διευθυντής Παιδικών Χωριών SOS, Τάσος Ηλιακόπουλος, Διευθυντής της Anytime, Πέτρος Παπαδάκης, διευθυντής Παιδικών Χωριών SOS Βάρης και Χρύσα Ελευθερίου, προϊσταμένη δημοσίων σχέσεων & ΕΚΕ INTERAMERICAN. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Καλούμενος, 21/5/2025 Αριστοτέλης Παντελιάδης: Γιατί πούλησε τη ΔΙΟΝ στη Howden Hellas ενώ ήταν κερδοφόρα
Πλαγίως: Η ΕΘΝΙΚΗ, το δίκιο της και ο λάθος τρόπος για να το βρει Καλά έκανε η Εθνική και το μάζεψε. Θα έφτανε στα δικαστήρια και θα έχανε και πάλι, όπως πριν είκοσι χρόνια, για... Πλαγίως, 21/05/2025 - 11:08 21/5/2025
Μεγάλη έρευνα Nextdeal: Τι φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη στην ασφαλιστική αγορά Με ένα μεγάλο αφιέρωμα στην Τεχνητή Νοημοσύνη που εξαπλώνεται ραγδαία στην ασφαλιστική αγορά και, όπως φαίνεται, διαμορφώνει το μοντέλο εργασίας του... Nextdeal newsroom, 21/05/2025 - 09:15 21/5/2025