Nextdeal newsroom, 31/1/2013 - 10:47 facebook twitter linkedin Με ελικόπτερο της AIR ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ οι έρευνες αγνοούμενου ορειβάτη στο Πάπιγκο Ιωαννίνων Nextdeal newsroom, 31/1/2013 facebook twitter linkedin Από όλα τα μέσα ενημέρωσης πληροφορήθηκαν επαρκώς οι πάντες ότι μετά τις άκαρπες έρευνες της Δευτέρας 28 Ιανουαρίου 2013, δια των «πολυπροστατευτικών» των άγρια φορολογούμενων Ελλήνων πολιτών και εξ Αθηνών διατιθέμενων μέσων (ένα στρατιωτικό ελικόπτερο), χρησιμοποιήθηκε την Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013 και «ιδιωτικό ελικόπτερο». Δηλαδή, θεωρήθηκε από την κοινή γνώμη, ότι το Κράτος πλήρωσε και ζήτησε την βοήθεια ιδιωτικής και νόμιμης Αεροπορικής Εταιρίας, αφού καθαρά «ιδιωτικό» πτητικό μέσο δεν επιτρέπεται να πραγματοποιεί παρόμοιες πτήσεις μισθωμένης χρήσης. Κανένα όμως μέσο ενημέρωσης και κανένας Έλληνας συμπάσχων και κατανοών τον πόνο και την αγωνία των οικείων του αγνοουμένου 34χρονου ορειβάτη, δεν πληροφορήθηκε ποιος και γιατί χρησιμοποίησε από πού, ποιο και γιατί, «ιδιωτικό ελικόπτερο» και το οποίο δεν είναι «ιδιωτικής χρήσης» αλλά δημόσιας! Ο Ιδιωτικός και Αποκεντρωμένος Όμιλος Επιχειρήσεων ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει την κοινή γνώμη και να αποκαταστήσει την Αλήθεια των πραγμάτων, που έχει ως εξής: Το μεσημέρι της 29/1/2013 είχαν ήδη αναρτηθεί σε διάφορες Ιστοσελίδες (π.χ. epikaira.gr και inews.gr) ότι η «η πτήση του στρατιωτικού ελικοπτέρου κοστολογήθηκε σε 6.000 ευρώ/ώρα πτήσης» και ότι «ζητήθηκαν 30.000 ευρώ από την οικογένεια του αγνοούμενου, που τελικά πλήρωσε η Περιφέρεια Ηπείρου»! Απίστευτα και ανατριχιαστικά, αν βέβαια αληθεύουν, όλα αυτά!! Κάποιοι μάλιστα μιλούν και για «μπίζνες κρατιστών» μεταξύ των, δια του πόνου των απροστάτευτων πολιτών και φορολογούμενων! Στις 11.20’ π.μ. της 29/1/2013 το Κέντρο Επιχειρήσεων ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στην Θεσσαλονίκη, δέχθηκε αγωνιώδη και μετά ανθρώπινου πόνου τηλεφωνική κλήση από συγγενικό πρόσωπο του αγνοούμενου και όλως ιδιωτικής πρωτοβουλίας, για την άμεση αποστολή του ειδικού για τις περιπτώσεις αυτές πανίσχυρου μονοκινητήριου ελικοπτέρου της AIR ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ τύπου EUROCOPTER AS 350 BA, μοναδικού σε όλη την Ελλάδα, το οποίο ως εγκεκριμένο δημόσιο αερομεταφορικό μέσο χρησιμοποιούν οι Ομάδες Διάσωσης, ειδικά και πολλές φορές εκπαιδευμένοι στις αντοχές και χρήσεις του. Μετά το αγωνιώδες ιδιωτικό τηλεφώνημα πολίτη από τα Γιάννενα, ενημερώθηκε άμεσα ο Πρόεδρος Μελάς Γιαννιώτης και ο Αντιπρόεδρος Κώστας Γιαννιώτης του Ομίλου, οι οποίοι σήμαναν συναγερμό του Επιτελείου Ειδικών και αφού μελετήθηκαν οι ειδικές συνθήκες ύψους πτήσεως σε 8.000 με 10.000 πόδια και εξετάσθηκε επί χάρτου το απόκρημνο του σημείου πτώσεως του ορειβάτη, σε συνδυασμό με την άγρια μορφολογία των χαραδρών του χιονισμένου εδάφους, ανατέθηκε στον έμπειρο Κυβερνήτη του ειδικών αποστολών Ελικοπτέρου αυτού, κ. Γεώργιο Μαυρουδεράκη, να αποφασίσει ο ίδιος την επείγουσα, όσο και δύσκολη, αποστολή εντοπισμού με υψηλής τεχνολογίας φορητά οπτικο-θερμικά μέσα της Ελληνικής Ομάδος Διάσωσης, δια των ιχνών και σημείου πτώσεως του άτυχου ορειβάτη επί της κορυφής «Λάπατος» του όρους Τύμφη ή Γκαμήλα, υψομέτρου 2.500 μ., όπως, όπου και όσο χρόνο, θα καθόριζαν επί τόπου οι επιβαίνοντες έμπειροι Διασώστες. Ο πόνος των συγγενών ήταν ήδη αποτυπωμένος στα βλέμματα όλων του επιτελείου και ο Κυβερνήτης δεν δίστασε καθόλου να δηλώσει την άμεση απόφασή του για την εκτέλεση της ειδικής, δύσκολης και πρωτότυπης, τεχνικής, αποστολής αυτής. Απογειώθηκε από Θεσσαλονίκη ταχύτατα με επιβαίνοντα τον υπεύθυνο Επιχειρήσεων της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης (ΕΟΔ) και προσγειώθηκε στον οικισμό Πάπιγκο Ζαγοροχωρίων, όπου επιβιβάσθηκαν στο ελικόπτερο τρεις Ειδικοί Διασώστες με τον ογκώδη εξοπλισμό τους για παροχή βοήθειας και «διαβίωσή τους στον τόπο του ατυχήματος, αν χρειασθεί», όπως δήλωσαν. Ο βαρύς εξοπλισμός ήταν νέο στοιχείο για τον Υπεύθυνο Κυβερνήτη και ο οποίος, αφού έκανε νέους υπολογισμούς πρόσθετου βάρους, κατά τους κανονισμούς, και υπολόγισε τους πνέοντες ανέμους και το υψόμετρο, διαπίστωσε ότι το «θηρίο» ελικόπτερο αυτό είχε τις απαιτούμενες αντοχές ανόδου, αιωρισμού και ευελιξίας στις χαράδρες και κορυφές. Έτσι απογειώθηκε και πάλι για την εκτέλεση του ειδικού σχεδίου των Διασωστών. Γρήγορα κατάφεραν να εντοπίσουν στην κορυφή «Λάπατος» τα ίχνη της προηγούμενης ημέρας της διαδρομής στα χιόνια των τριών αρχικά ορειβατών, μέχρι του σημείου πτώσεως του πρώτου εξ αυτών, σε σχεδόν κάθετο βάθος, ακάλυπτου από χιόνια και βραχώδους βορειοανατολικού σημείου, μετά από το οποίο και σε ελικοειδή μεγάλη κατωφέρεια υπήρχαν πολλά χιόνια ύψους πάνω από δύο μέτρα. Επί 45 λεπτά «χτενίσθηκε» μεθοδικά και με ειδικά όργανα όλη η ανώμαλη περιοχή πτώσεως και πιθανής καταλήξεως του άτυχου ορειβάτη. Έγιναν όλοι οι δυνατοί ελιγμοί και αιωρήσεις, ενώ ταυτόχρονα το στρατιωτικό ελικόπτερο «SUPER PUMA» (του ίδιου Γαλλογερμανικού εργοστασίου αμφότερα) πετούσε σε μεγάλο ύψος και οι δύο Κυβερνήτες είχαν επαφή.Υπήρξε κάποιο χρονικό σημείο «χαράς και ελπίδας» με τον εντοπισμό ενός όμοιου με ανθρώπινο σώμα «μαύρου» όγκου, αλλά κατά την προσέγγιση διαψεύσθηκαν οι ελπίδες εντοπισμού του αγνοούμενου. Επειδή ο χρόνος κυλούσε άπρακτος και σκοπός ήταν η ταχύτερη δυνατή επεξεργασία και μελέτη των στοιχείων για προγραμματισμό και εκτέλεση άλλων σχεδίων και ενεργειών, οι αρμόδιοι Διασώστες αποφάσισαν την αποχώρησή τους και επιστροφή του ελικοπτέρου στην Θεσσαλονίκη.Μετά την επιστροφή και ενημέρωση της Διοίκησης από τον Κυβερνήτη για τα διαδραματισθέντα της ειδικής αποστολής και του συνολικού κόστους της πτήσεως, δόθηκε εντολή επιστροφής του 25% της πληρωμής που ήδη είχε προεξοφληθεί με κατάθεση σε Τράπεζα των Ιωαννίνων και τελικά το κόστος διαμορφώθηκε περί τα 1.200 ευρώ/ώρα πτήσης. Το οικογενειακό και ιδιωτικό, αναγκαστικό κόστος αυτό, μπροστά στον μεγάλο πόνο, το πλήρωσε εγγύτατος συγγενής, για να επιβεβαιωθεί εκείνη η λησμονημένη λαϊκή σοφία: «Ανάθεμα ποιος έλεγε, τα αδέλφια δεν πονιούνται»!Και τι να πούμε για τους δύστυχους γονείς, συγγενείς και φίλους παρομοίων περιπτώσεων, που πάνω στο καθήκον μας ζούμε και συμπάσχουμε συνεχώς; Το μόνο που μπορούμε να πούμε και να διατρανώσουμε προς κάθε πλευρά και κατεύθυνση, είναι να μην χάνονται άδικα ζωές Ελλήνων από έλλειψη υποδομών, ενημέρωσης και εκπαίδευσης! Ας επιτραπεί -επιτέλους- στους έμπειρους και ικανούς Έλληνες Διασώστες να έχουν λόγο και πρωτοβουλία. Να διδάξουν την πρόληψη ατυχημάτων πρώτα και μετά να έχουν την φροντίδα διάσωσης και τα μέσα. Διότι οι παγίδες που δημιουργεί η φύση με τους ψευτοπάγους, «κορνίζα» κατά τους Διασώστες και «φρύδια» κατά τους κυνηγούς, επί κορυφών, βράχων, μονοπατιών, δένδρων κ.λπ., όπου επικάθονται χιόνια και ξεγελούν τον ανύποπτο διαβάτη, όπως και πολλά άλλα παρόμοια, μόνον αυτοί που καλούνται να σώσουν συνανθρώπους μας τα γνωρίζουν άριστα και μπορούν να τα διδάξουν. Και επιτέλους: Ο ανθρώπινος πόνος δεν είναι ευκαιρία για «μπίζνες» και χρήμα! Η όλη επιχείρηση συνεχίζεται πολλαπλώς και με νεότερα δεδομένα, που εμείς δεν δικαιούμαστε να ανακοινώσουμε. Ακολουθούν φωτογραφίες του ελικοπτέρου δημοσίας χρήσης της AIR ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στο Πάπιγκο, κατά την 29/1/13, με την αγωνιούσα πολυπληθή ομάδα 22 Διασωστών και του απόκρημνου άγριου μεγαλείου των υπερκείμενων χιονισμένων ορεινών όγκων, που όμως κρύβουν θανάσιμες παγίδες. Φωτογραφία στην κορυφή: Ο κ. Κώστας Μ. Γιαννιώτης, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 19/5/2025 Εθνική Ασφαλιστική: Αναστέλει την ισχύ της εγκυκλίου για τα παλαιά συμβόλαια υγείας
Nextdeal newsroom, 19/5/2025 Δικαστήριο επιβεβαιώνει μετά από 26 χρόνια την εξαίρεση ασφαλιστικής κάλυψης σε οδηγό χωρίς δίπλωμα - Ζητά επιστροφή 190.755 ευρώ
Ασφαλίσεις υγείας: Ηρθε η ώρα για μια γενναία συμφωνία Του Τάσσου Παγώνη Πριν ακριβώς ένα χρόνο, στο Nextdeal, είχα γράψει για το αδιέξοδο που πλησίαζε στην απόλυτα συνδεδεμένη εξέλιξη της... Nextdeal newsroom, 19/05/2025 - 10:54 19/5/2025
ΤτΕ: Χρειάζεται αλλαγή μοντέλου στην ασφάλιση υπηρεσιών Υγείας Την αλλαγή του υφιστάμενου μοντέλου ασφάλισης υπηρεσιών Υγείας το οποίο έχει σημαντικές αρνητικές οικονομικές επιπτώσεις τόσο στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις όσο... Γιώργος Καλούμενος, 19/05/2025 - 10:34 19/5/2025