Nextdeal newsroom, 28/1/2013 - 15:03 facebook twitter linkedin Διευθύνοντες Σύμβουλοι, ανασχεδιασμοί Back to Front και Back to Basics! Nextdeal newsroom, 28/1/2013 facebook twitter linkedin Όχι όλοι, αλλά κάποιοι που κοιτάνε το μέλλον από την θέση του Δ/ντος Συμβούλου ή Δ/του Marketing ή Πωλήσεων, έχουν ξεκινήσει πλάνα που επανασχεδιάζουν τα πάντα στον τρόπο λειτουργίας τους σε σχέση με τους πελάτες αλλά και με τους εργαζόμενους στην εταιρία που διοικούν. Ο ανασχεδιασμός είναι το νέο που πρέπει να κάνουν. Οι διαρκείς αλλαγές έφεραν την ανάγκη επανασχεδιασμού. Πολλοί ένοιωσαν οδυνηρές στιγμές όταν έβλεπαν τα αποτελέσματα εργασιών και τις δομές. Το συμπέρασμά τους ήταν συχνό όταν κατέληγαν ότι η μέχρι χθες καλή εταιρία έπρεπε να σωριαστεί απ’ τα θεμέλια για να κτισθεί κάτι νέο. Γύρω είναι πολλοί αυτοί που χρεοκοπούν καθημερινά επειδή δεν άλλαξαν! Κι έπρεπε ν’ αλλάξουν προϊόντα, υπηρεσίες, σχέσεις με πελάτες. Έπρεπε να εγκαταλείψουν ιδέες, φιλίες, συνήθειες, διαδικασίες για να ζήσουν το σήμερα και αύριο. Έπρεπε να κάνουν ανασχεδιασμό και όχι «επιδιορθώσεις» δηλαδή έπρεπε να ξανακτίσουν σχεδόν από το μηδέν. Στο νέο κτίσιμο έπρεπε πριν κλείσουν να βάλουν στο παιγνίδι την νέα τεχνολογία και τις εφαρμογές που δεν υπήρχαν πριν λίγο καιρό… Στο νέο κτίσιμο των εταιριών φεύγουν τα κατεστημένα και μπαίνουν νέα υλικά, νέοι άνθρωποι, ανθρώπινα ταλέντα, ιδέες, δημιουργικότητα, όσοι γνωρίζουν τις εφαρμογές νέων τεχνολογιών, και όσοι ελεύθερα μπορούν να σκέφτονται χωρίς «απεργία»… Τα «κεντρικά» έπαυσαν να υπάρχουν ως οργάνωση και αντικαταστάθηκαν από ρόλους, πλάνα, προγράμματα, τομείς ευθύνης και αποτελέσματα στόχων. Οι αλλαγές ήταν ριζικές σ’ αυτούς που πέρασαν μπροστά στο μέλλον και δεν είχαν σχέση με σταδιακές αναμονές και βαθμιαίες βελτιώσεις. Οι σημερινοί Διευθύνοντες Σύμβουλοι και στο χώρο των ασφ. εταιριών, είναι αναγκασμένοι, αν θέλουν να ζήσει το όνομα της εταιρίας και το δικό τους να προχωρήσουν σ’ αυτό που λένε «όλα ή τίποτα» με σύμμαχο την νέα τεχνολογία που μόνο αυτή μπορεί να είναι η μόνη σίγουρη συμμαχία απέναντι στις συνεχείς αλλαγές. Κάποιοι μπερδεύουν τον ανασχεδιασμό μέσω της τεχνολογίας και πληροφορικής με την αυτοματοποίηση λειτουργιών. Η νέα τεχνολογία της Πληροφορικής είναι για να ΖΩΝΤΑΝΕΨΕΙ και να ενεργοποιήσει δυνάμεις και ιδέες. Υπάρχει και η κακή χρήση τεχνολογίας από αυτούς που δεν γνωρίζουν την δύναμή τους. Ανασχεδιασμό για επιβίωση κάθε εταιρίας μπορεί να κάνει μόνο αυτός που γνωρίζει τι σημαίνει ο όρος. Ανασχεδιασμό για επιβίωση κάνουν όσοι αλλάζουν διαδικασίες και δεν προσπαθούν να τις διορθώσουν. Κατά καιρούς «είδα» από κοντά Δ/τες συμβούλους να «γυαλίζουν» τα ποτήρια στο μπαρ του Τιτανικού την στιγμή που το πλοίο «βούλιαζε»… Όσοι ανασχεδιάζουν δεν δεσμεύονται με διάφορα αλλά εμμένουν στο πλάνο ανασχεδίασης προσθέτοντας μόνο νέες ιδέες, πεποιθήσεις, αξίες χωρίς να συμβιβάζονται με χαμηλά αποτελέσματα σε σχέση με τις φιλοδοξίες. Δεν ανέχονται εμπόδια και όρους που εμποδίζουν τον στόχο. Δεν φοβούνται συγκρούσεις. Ανασχεδιάζουν από πάνω από την κορυφή πρώτα και κατεβαίνουν προς τα κάτω ως τον τελευταίο υπάλληλο. Οι ανασχεδιασμοί δεν πετυχαίνουν από ηγέτες που δεν κατανοούν και δεν προσφέρουν πόρους ικανούς για να επιτύχουν οπωσδήποτε! Οι αλλαγές είναι ΠΑΝΩ απ’ όλα για να επιτύχουν και δεν πνίγονται με πολλές λεπτομέρειες ή με την αδιαφορία επικεφαλής εταιριών που όπου να’ ναι «πάνε για σύνταξη». Είναι σαν ανέκδοτο κάτι που λέγεται για κάποιους ξένους που έρχονται επί κεφαλής εταιριών λες και πάνε διακοπές! Θέλει κόπο συγκρούσεις προσπάθειες σκληρές ο ανασχεδιασμός και αυτό φαίνεται στις ΑΠΟΤΥΧΙΕΣ αρκετών… Ευτυχώς υπάρχουν πολλά παραδείγματα μεγάλων εταιριών για να αντλήσουν μαθήματα οι επικεφαλής. Υπάρχουν εταιρίες που έκαναν και άλλες που δεν έκαναν τις σωστές κινήσεις. Η ιστορία των εταιριών Motorola, Sony, Merk, Philip Morris, Walt Disney, Ford, Citicorp, Boeing, American Express, IBM, General Electric, Hewlett – Packard, 3M, Johnson & Johnson, Marriot και πολλών άλλων είναι ιστορίες διαρκούς επανασχεδιασμού για επιβίωση. Απέναντί τους ήταν και εταιρίες που δεν πήραν στην μάχη σύγκρισης ΧΡΥΣΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ αλλά έχασαν μάχες μένοντας πιο πίσω όπως η Columbia, η Kenwood, η Colgate, η G. Motors, η Chase Manhattan, η Ames, η Westnhouse, η Texas Instruments, η Zenith κλπ… Όλοι αντιμετώπισαν προβλήματα και κρίσεις στην ζωή τους και πολλές έκαναν μεγάλα λάθη. Η προσαρμοστικότητα ήταν το κλειδί που ξαναζωντάνευε εταιρίες. Ποτέ, μα ποτέ, δεν σταματούσαν να εξελίσσονται όσοι πέτυχαν. Ήταν μύθος γι’ αυτούς μόνο η καταπληκτική ιδέα ή ο χαρισματικός ηγέτης, αλλά όλοι ήταν οπαδοί του να «αλλάζουν συνεχώς» με μια ή πολλές ενέργειες για καλά αποτελέσματα που ωφελούσαν τον κόσμο. Έκαναν τα πάντα για τον άνθρωπο χρησιμοποιώντας ότι νεότερο είχε η επιστήμη και τεχνολογία. Με αφορμή διάφορους προβληματισμούς για το που και πώς να πάνε σε αποτελέσματα γράφω αυτές τις γραμμές επισημαίνοντας ότι οι πωλήσεις έχουν ανάγκη από ιδεολογίες και αξίες που να είναι ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΡΙΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ για τους Διευθύνοντες συμβούλους και μεγαστόχοι όλων των άλλων. Οι Δ/τες πωλήσεων θα παρακινήσουν μόνο με θεμελιώδεις ιδεολογίες τους ασφαλιστές και όχι με μικροσυνθήματα τύπου Back to Fron ή Back to Basics. Οι άνθρωποι έχουν λόγο να εργαστούν όταν η δουλειά τους έχει νόημα. Η δουλειά του ασφαλιστή είναι να αποζημιωθούν άνθρωποι όταν καταστραφεί η περιουσία τους και να βρουν λεφτά να ζήσουν όταν αρρωστήσουν. Υπάρχει ανώτερος λόγος; Στην Sony έχουν ιδεολογία το να βιώνουν χαρά η άνθρωποι μέσω τεχνολογίας. Στην PHILIP MORRIS υποστηρίζουν το δικαίωμα προσωπικής επιλογής(να καπνίζουν). Στην Walt Disney το να χαρίζουν ευτυχία στους ανθρώπους με φαντασία. Στην Merck σκοπός η βελτίωση και προστασία ανθρώπινης ζωής. Στην Johnson & Johnson υπάρχουν για να ανακουφίζουν τον πόνο και την αρρώστια. Στην Marriot θέλουν να κάνουν όσους είναι μακριά απ’ το σπίτι τους να νιώθουν καλά… Η ασφάλιση είναι πράξη αγάπης και αυτό είναι το ΑΝΩΤΕΡΟ σύνθημα για αποτελέσματα. Οι ασφαλιστικές εταιρίες (και οι επικεφαλής τους εάν κάποιοι ξεστράτισαν) είναι ανάγκη να επανασχεδιάσουν τις εταιρίες τους έτσι που να εξυπηρετούν τον θεσμικό ρόλο τους. Η τεχνολογία μπορεί να τους βρει το δρόμο πιο γρήγορα. Η τεχνολογία είναι μια επίσημη αγαπημένη κάθε Δ/ντα Συμβούλου που πάει για γάμο και αιώνια συμβίωση. Ζήστε μαζί της! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 20/5/2025 ΠΟΑΔ για τις υπέρογκες αυξήσεις σε ετησίως ανανεωμένα προγράμματα νοσοκομειακής περίθαλψης
Ο κυρ-Νίκος στην Ομόνοια που θα σκότωνε τον ασφαλιστή αν… (Ασφαλιστικό Διήγημα) Ήταν παραμονές Χριστουγέννων του έτους 197... Ο νέος ασφαλιστής απογευματάκι με την τσάντα στο χέρι, κατέβηκε με το ασανσέρ στο κτίριο... Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 20/05/2025 - 12:43 20/5/2025
Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον Η Howden Hellas, ο μεγαλύτερος μεσίτης ασφαλίσεων και αντασφαλίσεων στην Ελλάδα και στην Κύπρο, ανακοινώνει την ενσωμάτωση της ΔΙΟΝ ΟΕ... Nextdeal newsroom, 20/05/2025 - 12:06 20/5/2025