Nextdeal newsroom, 29/5/2012 - 13:50 facebook twitter linkedin Interamerican:Πλήρωσε 118 εκατ. Ευρώ στους ασφαλισμένους της Nextdeal newsroom, 29/5/2012 facebook twitter linkedin I Η στρατηγική προτεραιότητα εστίασης της INTERAMERICAN στους ασφαλισμένους της και με απόδοση καθαρής οικονομικής αξίας επιβεβαιώνεται από τις αποζημιώσεις που κατέβαλε η εταιρεία κατά το 1ο τετράμηνο του 2012. Συγκεκριμένα, οι αποζημιώσεις ανήλθαν συνολικά στα 118 εκατ. ευρώ, καλύπτοντας 122.016 περιπτώσεις, με μέσο όρο αποζημίωσης ανά περίπτωση τα 967 ευρώ. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, έχει μειωθεί σημαντικά και ο χρόνος της αποζημιωτικής εξυπηρέτησης μέσα στο όριο των 4 εργασίμων ημερών. Η INTERAMERICAN εφαρμόζει εσωτερικό σύστημα δεσμεύσεων των επιμέρους διαχειριστικών τομέων για την εξυπηρέτηση πελατών, καθώς και μοντέλο διαχείρισης παραπόνων. Τα παράπονα που διαχειρίστηκε η εταιρεία κατά το ανωτέρω διάστημα ήταν αμελητέα, μόλις το 0,16% επί των αποζημιώσεων που εκδόθηκαν. Ειδικότερα, στον κλάδο Ζωής κατά το τετράμηνο Ιανουαρίου – Απριλίου η εταιρεία πλήρωσε σε 24.800 περιπτώσεις το ποσόν των 60,3 εκατ. ευρώ. Για λήξεις συμβολαίων, συμπεριλαμβανομένων και των συνταξιοδοτικών, καταβλήθηκαν 11,8 εκατ. Στο τομέα Υγείας, σε ατομικές καλύψεις που έφθασαν τις 52.862, οι αποζημιώσεις ανήλθαν σε 19,7 εκατ. ευρώ. Από το ποσόν αυτό, τα 9,4 εκατ. αντιστοιχούν σε νοσοκομειακά προγράμματα και επιδόματα ασθενειών και τα 10,3 εκατ. σε καλύψεις Medisystem, προγραμμάτων του συστήματος Υγείας της εταιρείας. Στις Γενικές Ασφάλειες οι αποζημιώσεις, σε 20.905 περιπτώσεις, έφθασαν στα 29,2 εκατ. ευρώ, ενώ σε Ομαδικά συμβόλαια Ζωής και Γενικών, τύπου Medisystem και συνταξιοδοτικά η εταιρεία κατέβαλε σε 23.449 περιπτώσεις 8,8 εκατ. ευρώ. Επισημαίνεται ότι οι υπηρεσίες οδικής βοήθειας της εταιρείας ανταποκρίθηκαν σε 82.451 περιστατικά, ενώ οι υπηρεσίες προσωπικής (άμεσης ιατρικής) βοήθειας σε 11.722 κλήσεις, από τις οποίες οι 20 εξυπηρετήθηκαν με μεταφορά από αέρος με ελικόπτερο και υγειονομικό αεροπλάνο. Με βάση τα αναφερόμενα στοιχεία, η INTERAMERICAN παρείχε στο 1ο τετράμηνο του έτους, κατά μέσο όρο, κάποια υπηρεσία αποζημίωσης ή βοήθειας σε περίπου 1.800 άτομα ημερησίως. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Καλούμενος, 21/5/2025 Αριστοτέλης Παντελιάδης: Γιατί πούλησε τη ΔΙΟΝ στη Howden Hellas ενώ ήταν κερδοφόρα
Πλαγίως: Η ΕΘΝΙΚΗ, το δίκιο της και ο λάθος τρόπος για να το βρει Καλά έκανε η Εθνική και το μάζεψε. Θα έφτανε στα δικαστήρια και θα έχανε και πάλι, όπως πριν είκοσι χρόνια, για... Πλαγίως, 21/05/2025 - 11:08 21/5/2025
Μεγάλη έρευνα Nextdeal: Τι φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη στην ασφαλιστική αγορά Με ένα μεγάλο αφιέρωμα στην Τεχνητή Νοημοσύνη που εξαπλώνεται ραγδαία στην ασφαλιστική αγορά και, όπως φαίνεται, διαμορφώνει το μοντέλο εργασίας του... Nextdeal newsroom, 21/05/2025 - 09:15 21/5/2025