Nextdeal newsroom, 11/5/2012 - 10:00 facebook twitter linkedin Η ταξιδιωτική ασφάλιση είναι "ασπίδα" για τον καταναλωτή Nextdeal newsroom, 11/5/2012 facebook twitter linkedin Για τα οφέλη και τις καλύψεις της ταξιδιωτικής ασφάλισης που προσφέρει η Aegean μέσω της Mondial Assistance μιλά στο www.nextdeal.gr, o κος Ηλίας Μανδρούκας, eCommerce & Loyalty Manager στην Aegean, a star Alliance Member. Αλλά, και με ποιο τρόπο η Aegean –εδραιωμένη και πετυχημένη στην αγορά, φέρνει πιο κοντά στον πελάτη την υπηρεσία ταξιδιωτικής ασφάλισης προς όφελος των επιβατών. Το ND επικοινώνησε με τον κ. Ηλία Μανδρούκα στα πλαίσια της ενημέρωσης που προσφέρει αλλά, και αμέσως μετά την δημοσίευση της μελέτης της Euler Hermes για το κλάδο των αερομεταφορών. Συνέντευξη: Έλενα Ερμείδου NextDeal: Μετά το δύσκολο 2011, εισερχόμαστε σε ένα ακόμα πιο δύσκολο και αβέβαιο 2012. Η χρονιά προβλέπεται να είναι σκληρή και για τις αεροπορικές. Η Euler Hermes, ασφαλιστική πιστώσεων στην τελευταία της ανάλυση αναφέρει ότι οι αεροπορικές έχουν έρθει αντιμέτωπες με την αύξηση του κόστους των καυσίμων, όπως και εσείς άλλωστε τονίσατε στην ανακοίνωση των οικονομικών σας αποτελεσμάτων, αλλά και με τους low – cost carriers. Ποια είναι η δική σας θέση για το θέμα και ποιες οι επιπτώσεις; Aegean Airlines: Όπως σωστά επισημαίνετε, το 2012 προβλέπεται δύσκολη χρονιά για τις αεροπορικές εταιρείες όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά σε όλο τον κόσμο. Οι εταιρείες δέχονται μεγάλες πιέσεις από την αύξηση του καυσίμου, το οποίο φαίνεται να σταθεροποιείται σε μεγάλες τιμές για μεγάλο διάστημα. Συγκεκριμένα για την Ελλάδα οι πιέσεις είναι ακόμα μεγαλύτερες λόγω της παρούσας κατάστασης που έχει προκαλέσει την κάθετη πτώση της ζήτησης. Ο συνδυασμός αυτών μας πιέζει στο να προχωρήσουμε σε άμεσες διαθρωτικές αλλαγές και σε αναζήτηση νέων αγορών με καλύτερη δυναμική. NextDeal: Πόσο μπορεί να αλλάξει τα μέχρι σήμερα δεδομένα στην Ελληνική αγορά η διενέργεια πτήσεων προς Θεσσαλονίκη από την Cyprus Airways; Aegean Airlines: Όπως γνωρίζετε η Ελληνική αεροπορική αγορά είναι ανοιχτή σε οποιαδήποτε εταιρεία θέλει να λειτουργήσει συνδέοντας προορισμούς της χώρας. Τα τελευταία 13 χρόνια που η Aegean επιχειρεί στο εσωτερικό της χώρας έχουμε δει πολλές εταιρείες που άρχισαν να πραγματοποιούν πτήσεις, άλλες με λιγότερη και άλλες με περισσότερη επιτυχία. Άρα δεν είναι μόνο η Cyprus Airways που ξεκινά πτήσεις, πολύ πρόσφατα είδαμε τη Minoan και άλλες εταιρείες που αποφάσισαν να διενεργήσουν τέτοιες πτήσεις. Το σίγουρο είναι με τις σημερινές οικονομικές συνθήκες δεν θα είναι εύκολο για κανέναν. NextDeal: Συνεργάζεστε με μία από τις καλύτερες εταιρείες ταξιδιωτικής ασφάλισης η οποία πρόσφατα έλαβε «Α» για την χρηματοοικονομική ισχύ από την AM BEST – την AGA International SA πρώην Mondial Assistance της Αllianz SE. Ποιο είναι το επίπεδο συνεργασίας, με άλλα λόγια, τι είδους καλύψεις προσφέρει η Aegean Airlines μέσω της ασφαλιστικής; NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Aegean Airlines: Η Aegean Airlines συνεργάζεται με τη Μondial Αssistance από το Φεβρουάριο του 2010 και προσφέρει στους επιβάτες της τη δυνατότητα να αγοράσουν ταξιδιωτική ασφάλιση από την ιστοσελίδα της. Το πρόγραμμα ταξιδιωτικής ασφάλισης που προσφέρεται ενδεικτικά καλύπτει: έως 150.000€ για ιατρικές δαπάνες, έως 1.000€ για τις αποσκευές, έως 500€ σε περίπτωση ακύρωσης της αναχώρησης και απεριόριστες 24ωρες υπηρεσίες βοήθειας όπου κι αν βρίσκεται ο επιβάτης. Οι αναλυτικοί όροι και οι προϋποθέσεις της υπηρεσίας είναι διαθέσιμες στους ενδιαφερόμενους στην ιστοσελίδα μας. NextDeal: Διανύουμε μία δύσκολη περίοδο και οι καταναλωτές όταν αγοράζουν κάτι, επιδιώκουν να έχουν χειροπιαστά αποτελέσματα. Με αγορά ταξιδιωτικής ασφάλισης ο καταναλωτής δεν μπορεί να μετρήσει στα δάκτυλα τα οφέλη, την στιγμή που καταβάλλει τα χρήματα. Πόσο χρήσιμη, όμως μπορεί να είναι η ταξιδιωτική ασφάλιση και, τι θα πρέπει να γνωρίζει ο πελάτης της Aegean που επιλέγει να μην προσθέσει κατά την αγορά του αεροπορικού ναύλου, αυτό το ελάχιστο ποσό της ταξιδιωτικής ασφάλισης; Aegean Airlines: Οι ταξιδιώτες προσπαθώντας να εξασφαλίσουν εισιτήρια με το χαμηλότερο δυνατό κόστος, αποφεύγουν να αγοράσουν ταξιδιωτική ασφάλιση. Από τη μία πλευρά αυτό είναι κατανοητό, από την άλλη όμως σημαίνει ότι οι επιβάτες μένουν ακάλυπτοι σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Για παράδειγμα, σε περιπτώσεις έκτακτων ιατρικών περιστατικών, έκτακτης επιστροφής, κλοπής αποσκευών ή ακόμη και κλοπής ηλεκτρονικού εξοπλισμού, ο επιβάτης θα αναγκαστεί να καλύψει εξ ολοκλήρου το κόστος. Σε περίπτωση που έχει αγοράσει ταξιδιωτική ασφάλιση θα είχε έως ένα ποσό κάλυψη για όλα τα παραπάνω. NextDeal: Υπάρχει ενδεχομένως κάποιο πρόγραμμα κινήτρων που να τραβήξει το ενδιαφέρον του πελάτη; Aegean Airlines: Στην παρούσα φάση κάνουμε προσπάθειες να τραβήξουμε το ενδιαφέρον του επιβάτη σε επίπεδο «user interface», καθώς οι περισσότεροι προσπερνούν τα σημεία που δεν αναφέρονται στο δρομολόγιο. Κάναμε μία μικρή αλλαγή και υπενθυμίζουμε στον επιβάτη πριν την αγορά του εισιτηρίου να επιλέξει αν επιθυμεί να ταξιδέψει με ασφάλιση ή όχι. Παρατηρήσαμε ότι με τον τρόπο αυτό αυξήθηκε ο αριθμός εισιτηρίων που περιλαμβάνουν ασφάλιση. Επιπλέον πρέπει να τονιστεί ότι συνεχώς προσπαθούμε να βελτιώνουμε τις προσφερόμενες υπηρεσίες και να προσφέρουμε περισσότερα οφέλη σε όποιον μας επιλέγει. NextDeal: Ποιοι είναι, αυτοί που συνήθως αγοράζουν το πρόγραμμα ασφάλισης; Είναι άτομα τρίτης ηλικίας, νέα άτομα, επαγγελματίες, τουρίστες; Aegean Airlines: Δεν έχουμε τη δυνατότητα να γνωρίζουμε την ηλικία και την επαγγελματική κατάσταση όσων επιλέγουν ταξιδιωτική ασφάλιση. Γνωρίζουμε όμως ότι οι περισσότεροι που την επιλέγουν ταξιδεύουν για λόγους αναψυχής. Επίσης μεγάλο ποσοστό αυτών είναι ξένοι, οι οποίοι είναι πιο εκτεθειμένοι σε αγορές τέτοιων online προϊόντων. Και οι Έλληνες όμως, ιδίως οι πιο συχνοί μας επιβάτες, έχουν αρχίσει να εμπιστεύονται περισσότερο την υπηρεσία και την προστιθέμενη αξία που προσφέρει. Ευχαριστώ εκ μέρους του www.nextdeal.gr Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 23/5/2025 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου προς την κυβέρνηση: Μην χτυπάτε το σαμάρι για τα ασφάλιστρα υγείας
Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου: Έδειξε τα νοσοκομεία ως υπεύθυνα για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας Πρόσκληση στην κυβέρνηση να δει το πραγματικό πρόβλημα στις ασφαλίσεις υγείας που είναι «άλλοι παράγοντες κόστους -δηλαδή τα νοσοκομεία- απηύθυνε... Nextdeal newsroom, 22/05/2025 - 15:03 22/5/2025
ΒΕΑ: Ζητά παράταση προθεσμίας και επανεξέταση του πλαισίου ασφάλισης των μικρών επιχειρήσεων Την επανεξέταση του πλαισίου ασφάλισης των επιχειρήσεων και ταυτόχρονα την παράταση εφαρμογής του μέτρου και της επιβολής προστίμων, ζητάει ο... Nextdeal newsroom, 22/05/2025 - 13:54 22/5/2025