close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Οι Ασφαλιστές Κέρκυρας εφ' όλης της ύλης
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
10/2/2012 - 12:09
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι Ασφαλιστές Κέρκυρας εφ' όλης της ύλης

Nextdeal newsroom, 10/2/2012
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

*της Έλενας Ερμείδου,

 

Διαφορετική η θεώρηση των πραγμάτων στην Κέρκυρα όσον αφορά τις ασφάλειες σύμφωνα με το ρεπορτάζ που έκανε το περιοδικό ‘Ασφαλιστικό ΝΑΙ’ και η εφημερίδα www.nextdeal.gr. Μία θεώρηση που πιθανά να δίνει διαφορετικές προοπτικές για το μέλλον του τόπου εκεί.  Χαρακτηριστικό είναι ότι ενώ σχεδόν σ’ όλη την Ελλάδα κυριαρχεί μία δεισιδαιμονία για τους Γερμανούς, στην Κέρκυρα αφήνουν πίσω τους τα όποια αρνητικά και κρατούν τα θετικά για να τα προσαρμόσουν δίνοντας αξία στον τόπο τους.

Βέβαια δεν λείπουν τα προβλήματα και εκεί, όμως η προσαρμογή η κάπως διαφορετική κουλτούρα σίγουρα έχει την δύναμη να δημιουργήσει δεξαμενές σκέψεων και να δώσει κίνητρα και σε εμάς τους υπόλοιπους.

Ταλέντο στο επιχειρείν έχουν όσοι πέρα από τα τετριμμένα εν μέσω ύφεσης ασχολούνται σοβαρά με την ασφάλιση της εφοδιαστικής αλυσίδας, των μεταφορών και την ασφάλιση τουρισμού, ενώ παράλληλα τολμούν και κάνουν προτάσεις για βελτίωση ή έκδοση νέων καινοτόμων ασφαλιστικών προϊόντων.

Στο ρεπορτάζ αυτό συζητήθηκαν για πρώτη φορά αυτά τα θέματα και ειδικά το θέμα της ασφάλισης της εφοδιαστικής αλυσίδας. Μίλησαν κατά σειρά οι κ.κ. Καρύδης Βασίλειος - Μεσίτης Ασφαλίσεων, Μαρία Αυγουστή - Ασφαλιστικός Σύμβουλος, Αγγελική Παρασκευά -Ασφαλιστική Πράκτορας, Μίλτος Βλάχος - Πράκτορας Ασφαλειών και Συντονιστής.

  • Καρύδης Βασίλειος Μεσίτης Ασφαλίσεων

Να γίνουμε Χαμαιλέοντες και να προσαρμοζόμαστε ανάλογα με τις εποχές συστήνει ο κος Β. Καρύδης, υπογραμμίζοντας ότι δεν μπορεί να επιρρίπτουμε συνέχεια τις ευθύνες μας σε κάποιους άλλους, ούτε και να ζούμε σε μία μόνιμη γκρίνια. Τονίζει ότι είναι καλό που η Κέρκυρα βρίσκεται δίπλα στην Ιταλία και έχει επίσης ως νησί πολλούς ξένους γιατί αυτό συντελεί στον πολιτισμό και στην βελτίωση του τρόπου εργασίας και σκέψης.

  • Πάρτε το παράδειγμα του Αμβούργου και δημιουργήστε αξίες

Αξιοσημείωτο είναι ότι παραθέτει το παράδειγμα του κρατιδίου του Αμβούργου -από τα πλουσιότερα μέρη της Ευρώπης- όπου ιδιώτες εκτός πρωτεύουσας συναθροίζονται σε διάφορα σημεία για να πωλήσουν τα αγροτικά και κτηνοτροφικά προϊόντα που καλλιεργούν οι ίδιοι. Το παράδειγμα αυτό έχει ξεκινήσει να εφαρμόζεται σε αρκετές κωμοπόλεις της Κέρκυρας με επιτυχία αναδεικνύοντας τα εγχώρια προϊόντα και τις νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες.

  • ‘Δεν είναι μόνο το ασφαλίζομαι είναι και να δημιουργηθούν προϋποθέσεις’

Σχολιάζοντας την κατάσταση της Ελλάδας μεταξύ των άλλων επισημαίνει ότι για να μπορέσει η Ελλάδα να εξέλθει της κρίσης θα πρέπει οι επιχειρηματίες  να εργαστούν σωστά, συμπεριλαμβανομένων και των επιχειρηματιών στην αγορά ιδιωτικής ασφάλισης. Και διαμηνύει ότι ‘δεν είναι μόνο το ασφαλίζομαι είναι να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για να ασφαλιστεί κάποιος’.

  • Εξατομικευμένες ασφάλειες στην εφοδιαστική αλυσίδα

Κάνοντας αισθητή διαφορά σε σχέση με όλα τα ρεπορτάζ που έχει πραγματοποιήσει μέχρι σήμερα το www.nextdeal.gr, το μεσιτικό γραφείο του κου Β. Καρύδη ανάμεσα στα άλλα επικεντρώνεται στις ασφαλίσεις αλυσίδας super markets όπου το καθένα από αυτά διαθέτει κατά μέσο όρο 18 καταστήματα. Το γραφείο παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες και εξατομικευμένες καλύψεις για όλους τους κινδύνους, όπως απώλειες κερδών, διακοπή εργασιών, κτλ.

Εκπονεί για παράδειγμα μελέτη για το τι χρειάζεται προκειμένου να ασφαλιστεί μία εταιρεία και σε τι αποζημιώνεται πριν προβεί ο πελάτης στην αγορά του συμβολαίου. Στην Κέρκυρα όπως λέει οι πελάτες των super market ασφαλίζουν ακόμα και την αστική ευθύνη των πελατών τους. Ζητούνται τα οικονομικά στοιχεία του 12μήνου και από εκεί και πέρα γίνεται ένας συσχετισμός με τον αντίστοιχο μήνα του περυσινού έτους και στην συνέχεια προσδιορίζεται το ποσό της ασφάλισης σύμφωνα με το κεφάλαιο.

  • Ασφάλιση μόνιμων φορτηγών και εφεδρικών

Έχοντας τώρα αναλάβει την ασφάλιση διανομής τύπου σε όλη την Βόρεια Ελλάδα και την Κέρκυρα, όπως αναφέρει, με ένα ‘λεπτό συμβόλαιο’ για παράδειγμα μπορεί να ασφαλίσει ανάλογα τα μόνιμα και τα εφεδρικά φορτηγά της εταιρείας. Αξιοσημείωτο είναι ότι στις παροχές προσφέρεται και η κάλυψη στον οδηγό του φορτηγού σε περίπτωση ληστείας κατά την διανομή εφημερίδων

  • Αντιμετωπίζονται τα προβλήματα ασφάλισης αποθηκών

Προβλήματα παρουσιάζονται με την ασφάλιση αποθηκών, ένα ιδιαίτερο κομμάτι, που όπως ο ίδιος αναφέρει, αρκετές είναι αυτές που δεν τηρούν τους όρους ασφάλισης για να αποζημιωθούν. Αξίζει να σημειωθεί ότι το ίδιο έχει τονίσει σε συνέντευξή του στο www.nextdeal.gr και ο κος Γιώργος Μάστακας, Πράκτορας Ασφαλειών στα Ιωάννινα. Ωστόσο όπως τονίζεται το πρόβλημα αυτό μπορεί να αντιμετωπιστεί μέσα από ενημέρωση και εκπαίδευση.

Τι συμβαίνει τώρα με τις αποθήκες. Υπάρχει ένα ‘Δηλωτικό Προϊόντων’, θα πρέπει να παρακολουθούνται οι εκροές με εισροές και η ασφάλιση να γίνεται στο πραγματικό προϊόν που έχει μέσα η αποθήκη. Η ασφάλιση γίνεται με το ανώτατο όριο που δέχεται η αποθήκη και πληρώνεται σύμφωνα με το πραγματικό αποθηκευτικό προϊόν, βγάζοντας τον μέσο όρο υπολογιζόμενο ανά μήνα. ‘Η ιδιαιτερότητα του συμβολαίου αυτού είναι ότι προκαταβάλλεται το 75% του ετησίου ασφαλίστρου και συμφωνείται  με το κλείσιμο του έτους να γίνει εκκαθάριση. Εάν ο μέσος όρος είναι πάνω του 75%, τότε πληρώνει την διαφορά ο ασφαλισμένος, ενώ αν είναι κάτω του 75% και μέχρι 50%, τότε επιστρέφεται η διαφορά με βάση το υπόλοιπο με το δεδομένο αυτό να ισχύει η ασφάλιση’.

Πάνω στο κομμάτι αυτό και για ενημέρωση όσων διατηρούν εσφαλμένες θέσεις, η μεσιτική διοργανώνει εξειδικευμένα σεμινάρια σε ειδικούς χώρους  για την κατανόηση των λαθών καλώντας παράλληλα και ανθρώπους από την πυροσβεστική υπηρεσία στην παροχή εκπαίδευσης.

  • Ασφάλιση πιστώσεων προστατεύει από πελάτες με επικίνδυνα ανοίγματα –βλ Carrefour

Βάσει των λεχθέντων σχετικά με την ασφάλιση της εφοδιαστικής αλυσίδας και σε ερώτηση του www.nextdeal.gr αν τα προβλήματα της οικονομίας και η χρηματοοικονομική ισχύς των μεγάλων super market που βαίνει το τελευταίο καιρό αρνητικά επηρεάζουν τα όρια της ασφάλισης πιστώσεων, ο κος Β. Καρύδης απαντά ότι οι οικονομικές συνθήκες της κάθε εταιρείας επηρεάζουν σαφέστατα και τα όρια της πίστωσης που παρέχονται προς αυτή και προς τους προμηθευτές της προς τα πάνω ή προς τα κάτω.
Τονίζει  δε ότι σήμερα δεν παρέχεται καμία ασφάλιση πιστώσεων στους προμηθευτές του Carrefour, αφού βέβαια πρώτα είχαν προειδοποιηθεί από τις εταιρείες ασφάλισης πιστώσεων  μέσω συνημμένης επιστολής τους για την χαμηλή φερεγγυότητα του πελάτη τους.
Με αυτό τον τρόπο προσθέτει θέλοντας να ενημερώσει τους πελάτες οι εταιρείες ασφάλισης πιστώσεων προστατεύουν τους πελάτες τους από πελάτες/προμηθευτές που ενδέχεται να αθετήσουν τις υποχρεώσεις, παρέχοντας τους έτσι μία ακόμα υπηρεσία αξίας.

  • Ζήτηση στις ασφαλίσεις έργων τέχνης και συλλογών στην Κέρκυρα

Ένα ακόμα διαφορετικό είδος ασφάλισης κινείται στην Κέρκυρα σε αντίθεση με την γενική εικόνα που παρουσιάζει η υπόλοιπη περιφέρεια είναι η ασφάλιση έργων τέχνης και συλλογών. Σχετικά με τα έργα τέχνης που βρίσκονται σε ιδιωτικές παλαιές αριστοκρατικές κατοικίες, αυτά ασφαλίζονται, ενώ τον τελευταίο καιρό όλοι οι ασφαλισμένοι διατυπώνουν έντονες ανησυχίες για το ενδεχόμενο κλοπής τους.
Σε ό,τι αφορά τώρα την ασφάλιση μουσείων, αυτή δεν κινείται γιατί είναι πολύ ακριβή και το ύψος του ασφαλίστρου που μπορεί να είναι 6 τοις χιλίοις ακόμα και 9 τοις χιλίοις διαμορφώνεται πάντα σύμφωνα με τα μέσα προστασίας που διαθέτουν τα μουσεία.

  • Ξενοδοχεία και αυτοκίνητα κινούνται με προβλήματα

Σε ό,τι αφορά τις ασφαλίσεις ξενοδοχείων, ναι μεν δουλεύουν αλλά είναι χαμηλό το επίπεδο ευσυνειδησίας, ενώ είναι πολύ δύσκολο να κατανοήσουν την ανάγκη τους. Κινείται και η ασφάλιση αυτοκινήτου, ωστόσο δεν απουσιάζουν τα προβλήματα εξόφλησης συμβολαίων, κατάθεσης πινακίδων και το μόνιμο πρόβλημα της Ελλάδα με τα ανασφάλιστα.

  • Solvency II –φέρνει ολιγοπώλιο –προσυμφωνίες, συγχωνεύσεις και εξαγορές

Δίκοπο μαχαίρι αποτελεί το νέο καθεστώς φερεγγυότητας σύμφωνα με τον κ. Β. Καρύδη, ο οποίος αναφέρει ότι «είναι αποτέλεσμα της παγκοσμιοποίησης η οποία επιβάλλει εταιρείες κολοσσούς» και συμπληρώνει πως «θα υπάρξουν συγχωνεύσεις και εξαγορές, θα εξαλειφθεί  ο ανταγωνισμός, θα υπάρξει προσυμφωνία στα χαμηλότερα όρια. Διαμηνύει ότι στις μεγάλες πόλεις θα δουλέψουν οι κατευθείαν πωλήσεις, ενώ οι μικρές ασφαλιστικές θα δεχτούν πλήγμα.

  • Τι προτείνει

Για να πάει μπροστά ο κλάδος, υπογραμμίζει ότι χρειάζεται να υπάρξουν βελτιώσεις. Συγκεκριμένα προτείνει να γίνουν βελτιώσεις στα διαθέσιμα προϊόντα αλλά και να βγουν  κάποια  νέα προϊόντα. Ενδεικτικά θα μπορούσαν τα προϊόντα αυτά να είναι επικεντρωμένα στο κομμάτι των σκαφών, αγροτικών ασφαλίσεων, προσωπικών ατυχημάτων.

Τέλος διαμηνύει ότι θα πρέπει η πολιτική των αμοιβών να σπουδάζεται καθώς έχει να κάνει με ανθρώπους και την επιχείρηση

  • Μαρία Αυγουστή Ασφαλιστική Σύμβουλος

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Το 2011 πέρασε δύσκολα. Ο κόσμος δεν ασφαλίζεται, ψάχνει για το φθηνότερο και μόνο για να αγοράσει ένα ‘χαρτί’ ώστε να κυκλοφορεί νόμιμα. Στο 2012 ο κόσμος θα περιοριστεί περισσότερο.

  • Η ανάγκη μετατρέπεται σε πολυτέλεια το 2012

Ψάχνουν όπως λέει η κα Μ. Αυγουστή να βρουν την φθηνότερη ασφάλιση για να δείξουν στην τροχαία ένα και μόνο χαρτί σε περίπτωση που τους γίνει έλεγχος για να αποδείξουν την νομιμότητα τους. Δεν ενδιαφέρεται καν ο πελάτης αν η εταιρεία αποζημιώνει σωστά και γρήγορα, ‘θέλουν μόνο το φτηνό’.

Συμπληρώνει τονίζοντας και αυτή από την πλευρά της ότι «πολλά τα ανασφάλιστα και οι καταθέσεις πινακίδων, ενώ έχουν ξεκινήσει να κυκλοφορούν αυτοκίνητα χωρίς πινακίδες».

  • Το άνοιγμα του κλάδου έφερε προβλήματα

Το άνοιγμα του κλάδου με τις τράπεζες να πωλούν ασφαλιστικά προϊόντα και τις ιντερνετικές πωλήσεις, δυσχεραίνουν ακόμα περισσότερο το πρόβλημα.
.
Και μέσα σε όλα αυτά κόστος συντήρησης που έχουν οι ασφαλιστές είναι πολύ υψηλό και μόνο αν ληφθούν υπόψη οι καταβολές στο ΤΕΒΕ το ασφάλιστρο αστικής ευθύνης, τα ενοίκια ή χαράτσια, τα ανεξόφλητα συμβόλαια κα το κόστος λειτουργίας.

  • Άμεση ανάγκη

Ως άμεση ανάγκη για να μπορέσουν κάπως να εξομαλυνθούν τα πράγματα, η κα Μ. Αυγουστή ζητά να μειωθεί η τόσο μεγάλη απόκλιση στις τιμές των ασφαλιστηρίων συμβολαίων

  • Αγγελική Παρασκευά Ασφαλιστική Πράκτορας

Τα όσα προβλήματα υπάρχουν σήμερα απορρέουν από την κατάσταση της οικονομίας, από τις επιβολές των μέτρων και από τις μειώσεις μισθών που έχουν γίνει στον ιδιωτικό τομέα και που ήταν όλα προσχεδιασμένα και προμελετημένα.

  • Οι μειώσεις μισθών στον ιδιωτικό τομέα πλήττουν το κλάδο και τις ασφαλίσεις τουρισμού

Η Κέρκυρα τονίζει η κα Α. Παρασκευά δουλεύει με τουριστικές ασφαλίσεις οι οποίες κάνουν και την διαφορά στο κλάδο γενικών ασφαλειών. Ωστόσο το γεγονός ότι ο ιδιωτικός τομέας μειώνει μισθούς και απολύει υπαλλήλους, προσθέτει ένα ακόμα πρόβλημα στο επάγγελμα των πρακτόρων.
Ανησυχεί παράλληλα και για την επιστολή που έχει σταλεί από το επιμελητήριο προς τους ξενοδόχους που αφορά στους μισθούς των ξενοδοχουπαλλήλων, γεγονός που θα χειροτερεύσει την κατάσταση. Συμπληρώνει δε στο σημείο αυτό ότι το κράτος δεν θα έπρεπε να είχε επιτρέψει να γίνουν συμφωνίες για μειώσεις μισθών στον ιδιωτικό τομέα και απολύσεις.

  • Στην κουλτούρα των Εγγλέζων οι ψευδείς αξιώσεις για να εισπράξουν αποζημιώσεις

Καταγγέλλει την συμπεριφορά των εγγλέζων τουριστών, οι οποίοι όταν ταξιδεύουν εφεύρουν διάφορους τρόπους στην προσπάθεια τους να πάρουν αποζημιώσεις και από την ασφαλιστική τους στην Αγγλία και από την ασφαλιστική των ξενοδοχείου. Μάλιστα τονίζει ότι καταφέρνουν και συλλέγουν βεβαιώσεις ασθενείας από ιδιώτες ιατρούς.

Κακό στον τουρισμό αλλά και στην εγχώρια αγορά τα ακριβά τέλη ελλιμενισμού Καταγγέλλει τα ακριβά τέλη ελλιμενισμού για το λιμάνι της Κέρκυρας αναγκάζοντας έτσι τα αλλοδαπά πλοία να πηγαίνουν στην Ηγουμενίτσα. Παράλληλα ζητά να υπάρξουν μειώσεις στο δρομολόγιο που συνδέει την Κέρκυρα με την Ηγουμενίτσα, μιλώντας για τιμές φαρμακείο και πλοία τελευταίας τεχνολογίας. .

  • Και οι Αλβανοί κινούν τον κλάδο αυτοκινήτου –λιγότερο τα υγείας

Σε ερώτηση του www.nextdeal.gr για τα μερίδια αγοράς που καταλαμβάνει η γείτονα χώρα Αλβανία, απαντά ότι οι Αλβανοί κινούν τον κλάδο ιδιωτικής ασφάλισης με τα ασφαλιστήρια αυτοκινήτου, οι οποίοι μάλιστα όπως επισημαίνει είναι καλοπληρωτές.

Με μειωμένους ρυθμούς τα συμβόλαια υγείας και αυτό όταν επιβάλλεται μέσω ΟΑΕΔ για να πάρουν άδεια παραμονής στην χώρα.

  • Το ενδιαφέρον στα Υγείας

Στο σημείο αυτό υπογραμμίζει ότι οι ασφαλισμένοι ενώ δεν κάνουν αποταμιευτικά και συνταξιοδοτικά αλλά ενδιαφέρονται περισσότερο για συμβόλαια υγείας, τονίζει ότι η ότι Ατλαντική Ένωση διαθέτει πολύ καλά συμβόλαια με άριστες καλύψεις και γρήγορες αποζημιώσεις.

5 – 10 γραφεία θα μείνουν στην πόλη της Κέρκυρας
Αναρωτιέται πώς θα επιβιώσουν οι ασφαλιστικές και τα ασφαλιστικά ταμεία με ένα κούρεμα στα ελληνικά ομόλογα που προβλέπεται να φτάσει στο 80%, ενώ προβλέπει ότι θα υπάρξουν συγχωνεύσεις γραφείων στην Κέρκυρα, με 5, 10 γραφεία να μένουν από τα 20 υπάρχουν, έτσι θα πάρουν και μερίδιο από την αγορά.  Ήδη όπως πληροφορεί έχουν ξεκινήσει κάποιες συζητήσεις, ωστόσο σε πολύ πρώϊμο στάδιο.

  • Μίλτος Βλάχος, Πράκτορας Ασφαλειών και Συντονιστής

‘Το νησί είναι πλούσιο, δεν υπάρχει πρόβλημα ούτε παράπονο για την πορεία του κλάδου ιδιωτικής ασφάλισης μέσα στο 2011, ωστόσο δεν έχουν μάθει να πληρώνουν κάποιοι ασφαλισμένοι και αυτό δεν είναι κάτι νέο, έρχεται από τα παλιά’ Έτσι κάπως ξεκίνησε την συνέντευξη που έδωσε προς το www.nextdeal.gr, ο κ. Μ. Βλάχος, αποτυπώνοντας το στίγμα του.

  • Το έχουν σύστημα ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα να καθυστερούν πληρωμές

Με το μεγαλύτερο μερίδιο να προέρχεται από τις ασφαλίσεις τουρισμού, πληροφορεί ότι ο κλάδος γενικών ασφαλειών το 2011 κινήθηκε πολύ καλά. Το μόνο πρόβλημα με τις τουριστικές ασφαλίσεις είναι ότι παρουσιάζουν μία κοιλιά λίγο μετά τις γιορτές και μέχρι τον Απρίλιο.
Ωστόσο, μιλώντας για ρευστότητα, διαμηνύει ότι τα ξενοδοχεία ασφαλίζονται, αργούν όμως να εξοφλήσουν  τα χρέη τους.  Στο σημείο αυτό εξηγεί οι καθυστερήσεις πληρωμών από τα ξενοδοχεία ή τα ενοικιαζόμενα δωμάτια δεν συμβαίνουν γιατί δεν έχουν να πληρώσουν, αλλά γιατί το έχουν σύστημα.

  • Ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα –‘μακριά κι αλάργα’

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση για το κλάδο ενοικιάσεων αυτοκινήτων, απαντά χαρακτηριστικά ‘μακριά και αλάργα’ εξηγώντας ότι ο κλάδος επιμένει να θέλει να πληρώνει με 9 – 10 μηνες επιταγές, γεγονός που αυξάνει την επισφάλεια. Αποσαφηνίζει ότι και αυτός ο κλάδος τουρισμού έχει λεφτά μια και οι εξοφλήσεις γίνονται τοις μετρητοίς ή με πιστωτική κάρτα, ‘απλά επιμένει στο σύστημα αυτό’.

  • Υψηλά όρια αστικής ευθύνης για όσους φιλοξενούν Εγγλέζους

Και ο ίδιος από την πλευρά του καταγγέλλει τους Εγγλέζους τουρίστες όπου για να πάρουν ταξιδιωτικές αποζημιώσεις παριστάνουν τους άρρωστους, δηλώνουν δηλητηρίαση και ό,τι άλλο μπορεί να επινοήσουν, υπογραμμίζοντας ότι είναι στην κουλτούρα τους. Αυτό όπως υπογραμμίζει το γνωρίζουν πλέον όλοι, με αποτέλεσμα οι τουριστικοί πράκτορες να ζητάνε από τα ξενοδοχεία να έχουν ασφάλιση αστικής ευθύνης και μάλιστα σε πολύ υψηλά όρια.

  • Πινακίδες από παραχαράκτες

Με παράνομες πινακίδες από παραχαράκτες παρατηρείται να κινούνται κάποια αυτοκίνητα στην Κέρκυρα μάλιστα χωρίς να ενδιαφέρονται αν θα τους πιάσει η τροχαία, αφού ουσιαστικοί έλεγχοι δεν υπάρχουν και η ίδια η τροχαία δεν προλαβαίνει να καλύψει άλλες ανάγκες. Παραμένουν βέβαια τα προβλήματα με τα ανεξόφλητα συμβόλαια, το πρόβλημα με τις καταθέσεις πινακίδων και τα ανασφάλιστα.

Αρνητικά κινούνται και οι ταχυπληρωμές καθώς δεν πληρώνονται και τα συμβόλαια ακυρώνονται

  • Αρνητική εικόνα κλάδος σκαφών

Αρνητικά και ο κλάδος σκαφών που υπάρχουν πολλά στην Κέρκυρα. Όπως αναφέρεται, τα ιστιοφόρα δεν έχουν πρόβλημα εν αντιθέσει με τα βενζινοκίνητα, τα οποία δεν ανανεώνουν τα συμβόλαια τους.

  • Δεν έχουμε τον χρόνο για τα ζωής

Τέλος αναφερόμενος εν τάχει στα ασφαλιστήρια ζωής, τονίζει ότι δεν κινούνται και οι ίδιοι οι πράκτορες δεν έχουν χρόνο να ασχοληθούν με αυτά.


*Στη φωτογραφία: Το Ποντικονήσι στην Κέρκυρα

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
    Nextdeal newsroom, 12/6/2025

    Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων

  • Η Eurolife FFH επιβράβευσε τα στελέχη του Career Sales Force
    Nextdeal newsroom, 12/6/2025

    Η Eurolife FFH επιβράβευσε τα στελέχη του Career Sales Force

  • ΕΑΕΕ: Κατά 15,1% αυξήθηκε η συνολική παραγωγή ατομικών ασφαλίσεων ζωής και υγείας το 2024

    ΕΑΕΕ: Κατά 15,1% αυξήθηκε η συνολική παραγωγή ατομικών ασφαλίσεων ζωής και υγείας το 2024

    Σύμφωνα με την Έρευνα Στατιστικών Στοιχείων Ασφαλίσεων Ζωής για το 2024 από την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, η συνολική παραγωγή...
    Nextdeal newsroom, 12/06/2025 - 15:03 12/6/2025
  • Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ αναβαθμίζει την εξυπηρέτηση πελατών με τη Νέα Ψηφιακή Πύλη «Σύνδεση Πελάτη»

    Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ αναβαθμίζει την εξυπηρέτηση πελατών με τη Νέα Ψηφιακή Πύλη «Σύνδεση Πελάτη»

    Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ενισχύει την ψηφιακή της παρουσία και επαναπροσδιορίζει την εμπειρία του πελάτη, παρουσιάζοντας τη νέα λειτουργία «Σύνδεση Πελάτη» – ένα προηγμένο...
    Nextdeal newsroom, 12/06/2025 - 13:30 12/6/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
16:50 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  • 16:35 Στη Βουλή το σχέδιο νόμου για την «Ενίσχυση της δημοσιότητας και της διαφάνειας στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο» (Δείτε live την συνεδρίαση)
  • 15:53 ΤτΕ: Στα 2.543 εκατ. ευρώ η συνολική αξία του ενεργητικού των Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης το α΄ τρίμηνο 2025
  • 15:28 Η Eurolife FFH επιβράβευσε τα στελέχη του Career Sales Force
  • 15:23 Περιπέτεια στο Κάιρο για 41 Έλληνες ακτιβιστές από το καραβάνι για τη Γάζα - Συνελήφθησαν αυθαίρετα από τις αιγυπτιακές αρχές
  • 15:03 ΕΑΕΕ: Κατά 15,1% αυξήθηκε η συνολική παραγωγή ατομικών ασφαλίσεων ζωής και υγείας το 2024
  • 14:42 Σπίτι μου ΙΙ: Επέκταση του έτους κατασκευής των επιλέξιμων ακινήτων και παράταση της ισχύος της απόφασης υπαγωγής για ΑμεΑ
  • 14:32 Η Compre προσλαμβάνει τη Rachel Bardon στη νεοσύστατη θέση Chief Underwriting Officer (CUO)
  • 14:20 Νέα συνεργασία της MGAA με την Insurance DataLab προσφέρει ισχυρές πληροφορίες δεδομένων στα μέλη
  • 13:50 Τεχνολογική Υπεροχή στην Affidea Ν. Ερυθραίας: Νέα εποχή στη διαγνωστική απεικόνιση με καινοτομία και επίκεντρο τον άνθρωπο
  • 13:30 Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ αναβαθμίζει την εξυπηρέτηση πελατών με τη Νέα Ψηφιακή Πύλη «Σύνδεση Πελάτη»
  • 12:32 Αντώνης Δουνδουλάκης: Έκδοση τριών νέων λογοτεχνικών βιβλίων
  • 12:17 Επιστημονική Ημερίδα στην Τήνο για την Γονιμότητα και την Υπογεννητικότητα με χορηγό το Health Next Generation
  • 11:37 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  • 11:30 ΙΕΛΚΑ: Χαμηλότερες οι τιμές του τυπικού καλαθιού του νοικοκυριού στα ελληνικά σούπερ μάρκετ σε σχέση με επτά άλλες χώρες της ΕΕ
  • 11:20 Η πανσέληνος στην κορυφή της Τριανταφυλλιάς
  • 11:06 Κυριάκος Πιερρακάκης: Διπλασιάζεται το ημερήσιο όριο συναλλαγών IRIS μέχρι τέλος του έτους
  • 11:00 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης και Επίδειξης για την πλέον προηγμένη τεχνική αντιμετώπισης της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη
  • 10:35 Κ.Κυρανάκης: «Πιλοτική 24ωρη λειτουργία των ΜΜΜ το Σάββατο 5 Ιουλίου»
  • 10:30 «Ένα Ψέμα που λέει πάντα την Αλήθεια!»: Μια βραδιά με αναγνώσματα και αφηγήσεις
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/6 Η Be Βrokers βραβεύει τους συνεργάτες της - Τι λένε στελέχη της αγοράς (βίντεο)
  2. 6/6 Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
  3. 12/6 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  4. 11/6 Το «προσκλητήριο» του Αλέξη, η…αμνησία και τα «μαχαίρια» της Ζωής, η νέα «ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες, η Λάτση στην…Αττική Οδό και ο Παπαστράτος ο καλύτερος εργοδότης
  5. 6/6 Επανεκλογή του Σπύρου Μπαρκούζου, Διευθυντή Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea στο Διοικητικό Συμβούλιο της AMICE
  6. 10/6 Κ. Μητσοτάκης για νέο ΚΟΚ: Το 40% των νεκρών στα τροχαία είναι με μηχανή και το 25% δεν φορούσε ζώνη - Δεν θα συνθηκολογήσουμε με το χάος
  7. 10/6 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube