Nextdeal newsroom, 3/9/2010 - 13:14 facebook twitter linkedin Executive Insurance Brokers: Ιδιαίτερα θετικά τα οικονομικά αποτελέσματα Nextdeal newsroom, 3/9/2010 facebook twitter linkedin Ο στρατηγικός στόχος που είχε θέσει για το 2010 η διοίκηση της Executive Insurance Brokers για ποιότητα – ανάπτυξη – μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, επιτυγχάνεται. Σημαντική βελτίωση παρουσίασαν όλοι οι βασικοί οικονομικοί δείκτες κατά το Ά εξάμηνο του 2010, με εντυπωσιακά αυξητικά αποτελέσματα, όπως φαίνονται στη συνέχεια: Καθαρά ασφάλιστρα αύξηση 25,4 % (€ 9,3 εκ.) Κύκλος εργασιών αύξηση 34.5 % (έσοδα από προμήθειες) Νέα συμβόλαια αύξηση 37,5 % Καθαρό αποτέλεσμα περιόδου αύξηση 64,7 % Ίδια κεφάλαια αύξηση 57,1 % Χρεώστες ασφαλίστρων μείωση 4,3 % Τα παραπάνω στοιχεία βελτιώνουν τα μεγέθη του ισολογισμού και των αποτελεσμάτων της εταιρείας και δημιουργούν τις καλύτερες προϋποθέσεις για μια αισιόδοξη πορεία στο σύνολο της χρονιάς. Η επιλεκτική ανάπτυξη συνεργασιών καθώς επίσης και ο σχεδιασμός και η υλοποίηση πρωτοποριακών ποιοτικών συστημάτων εξυπηρέτησης, προς συνεργάτες και πελάτες, όπως τα EXECUTIVE web BROKER και EXECUTIVE Help αποτέλεσαν σημαντικά εργαλεία για την επιτυχία και την επίτευξη των στόχων της εταιρείας.Η διοίκηση της Executive Insurance Brokers εκφράζει τη βεβαιότητα ότι με τη συμπαράσταση των συνεργατών και του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας θα επιτευχθεί στο σύνολό του το εταιρικό πλάνο του 2010. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 19/6/2025 Ο ΣΑΕΚ παρουσίασε τις βασικές του θέσεις και τις επετειακές του δράσεις για την ενίσχυση της ασφαλιστικής αγοράς
Γιάννης Σεϊτανίδης, 19/6/2025 Alpha Bank Κύπρου και Altius συζητούν για το μέλλον της συνεργασίας τους
CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ και Yπ. Άμυνας ενώνουν δυνάμεις για την καλλιέργεια υπεύθυνης οδικής συμπεριφοράς Με στόχο την προώθηση της οδικής ασφάλειας και την καλλιέργεια κουλτούρας υπεύθυνης οδικής συμπεριφοράς μεταξύ των εθνοφρουρών, η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ,... Nextdeal newsroom, 19/06/2025 - 11:36 19/6/2025
«Για να το προστατεύσεις, δεν χρειάζεται να φτάσεις στα άκρα» Νέα τηλεοπτική καμπάνια από την Anytime για την προστασία των οχημάτων από ακραία φαινόμενα Η Anytime παρουσιάζει τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια με τίτλο «Για να το προστατεύσεις, δεν χρειάζεται να φτάσεις στα άκρα»,... Nextdeal newsroom, 19/06/2025 - 08:59 19/6/2025