Λάμπρος Καραγεώργος, 22/9/2014 - 20:28 facebook twitter linkedin Η βιομηχανία τροφίμων ενισχύει την αυτοδέσμευσή της για υπεύθυνο μάρκετινγκ σε παιδιά Λάμπρος Καραγεώργος, 22/9/2014 facebook twitter linkedin Έντεκα από τις μεγαλύτερες εταιρείες τροφίμων και ποτών διεθνώς συμφώνησαν να επεκτείνουν την παγκόσμια δέσμευσή τους για υπεύθυνο μάρκετινγκ μέσω της θέσπισης ακόμη πιο αυστηρών περιορισμών στο μάρκετινγκ που απευθύνεται σε ανήλικο κοινό. Η νέα δέσμευσή τους καλύπτει σχεδόν το σύνολο των μέσων ενημέρωσης συμπεριλαμβανομένου του ραδιοφώνου και του κινηματογράφου, ενώ επεκτείνεται και στο άμεσο μάρκετινγκ, στο μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευών και SMS, σε διαδραστικά παιχνίδια, σε DVD/CD-ROM καθώς και σε τοποθετήσεις προϊόντων. Οι εταιρείες-μέλη της Διεθνούς Συμμαχίας Εταιρειών Τροφίμων και Ποτών (International Food and Beverage Alliance - IFBA) συμφώνησαν είτε να μη διαφημίζουν καθόλου σε παιδιά κάτω των 12 ετών είτε να επικοινωνούν μόνο τα λεγόμενα «better for you προϊόντα». Πρόκειται για προϊόντα με χαμηλότερες περιεκτικότητες σε κάποια συστατικά που πληρούν ένα κοινό διατροφικό προφίλ στην ΕΕ και τις ΗΠΑ, ενώ και σε άλλα μέρη του κόσμου επεξεργάζονται προτάσεις προς την κατεύθυνση αυτή. Τη δέσμευση υπογράφουν πολλές εταιρείες-μέλη της πρωτοβουλίας EU Pledge, όπως η Coca-Cola, η Ferrero, η General Mills, η Kellogg, η Mars, τα McDonald 's, η Mondelez International, η Nestle, η PepsiCo και η Unilever στο πλαίσιο αυτής της κοινής πλατφόρμας δράσης για θέματα διατροφής, σωματικής άσκησης και υγείας. Τη δέσμευση συνυπογράφει επίσης η Grupo Bimbo, αν και δεν είναι μέλος του EU Pledge. Η μέχρι τώρα δέσμευση, που αφορά την τηλεόραση, τα έντυπα, το Διαδίκτυο και τις επίσημες ιστοσελίδες των εταιρειών, επεκτείνεται πλέον και στα υπόλοιπα μέσα ενημέρωσης αρχής γενομένης από το τέλος του 2016. Η δέσμευση εξακολουθεί να ισχύει για περιπτώσεις όπου το 35% του κοινού αναμένεται να είναι κάτω από την ηλικία των 12, δεν αφορά τη συσκευασία του προϊόντος, ενώ επεκτείνεται και στην αλλαγή σύνθεσης των προϊόντων. Η νέα δέσμευση έχει γνωστοποιηθεί με επιστολή στη Γενική Διευθύντρια του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας Margaret Chan, ενώ αναμένεται να επηρεάσει γενικότερα τις δεσμεύσεις στο πλαίσιο του EU Pledge. «Η ενδυνάμωση της παγκόσμιας πολιτικής της IFBA θα απαιτήσει από τα τοπικά προγράμματα να επανεξετάσουν τις ισχύουσες πολιτικές τους», σύμφωνα με την κοινή δήλωση των εταιρειών. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάμπρος Καραγεώργος, 18/09/2024 - 15:57 Οι θαλάσσιες ασφαλίσεις φορτίων σε θετικό momentum με τους κινδύνους να παραμονεύουν!
Ασφαλίσεις Υγείας: Υπάρχει λύση; Παραμένει στην επικαιρότητα και θα συνεχίσει για πολύ καιρό να συμβαίνει αυτό, το θέμα των χρεώσεων στα ασφαλιστήρια συμβόλαια υγείας... Λάμπρος Καραγεώργος, 15/07/2024 - 10:25
Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο! Κεντρική φωτογραφία: Πάνος Δημητρίου, Διευθύνων Σύμβουλος Generali Συνέντευξη στον Λάμπρο Καραγεώργο Φωτογραφίες: Ιάκωβος Διζικιρίκης Νέες ευκαιρίες ανάπτυξης εξετάζει η Generali στο δρόμο προς... Λάμπρος Καραγεώργος, 03/07/2024 - 09:16
Ανασφάλιστο αυτοκίνητο: Περάστε από την εφορία Την εκτίμηση ότι οι νέες ρυθμίσεις για τον έλεγχο των ανασφάλιστων οχημάτων θα έχουν θετικά αποτελέσματα ως προς τον περιορισμό... Λάμπρος Καραγεώργος, 20/06/2024 - 10:43
Η επιτυχία του Νίκου Μακρόπουλου, η αλλεργία με τον κλάδο αυτοκινήτου και το μέλλον της Ευρώπης Ασφαλιστικής! Ο Νίκος Μακρόπουλος τα κατάφερε μια χαρά. Επιβεβαίωσε για μία ακόμη φορά ότι είναι πολύ καλός επιχειρηματίας. Έκανε με τον... Λάμπρος Καραγεώργος, 30/05/2024 - 10:54
Η παραγωγή ασφαλίστρων όλων των ασφαλιστικών εταιρειών το 2023! (πίνακας) To 2009 η παραγωγή ασφαλίστρων της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς έφτασε τα 5,4 δισ. ευρώ, το υψηλότερο στην ιστορία της αγοράς... Λάμπρος Καραγεώργος, 26/04/2024 - 10:21
Δημήτρης Ζορμπάς: Δεν είμαστε οι φθηνότεροι, δεν είμαστε οι ακριβότεροι, είμαστε οι καλύτεροι ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΖΟΡΜΠΑΣ, διευθύνων σύμβουλος της Syndea Συνέντευξη στον Λάμπρο Καραγεώργο Συμπλήρωσε 42 χρόνια παρουσίας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά με σημαντική παρουσία όχι... Λάμπρος Καραγεώργος, 12/04/2024 - 12:26