close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αγγελίες

ΑΓΓΕΛΙΕΣ

Από τα Ρούχα του Αυτοκράτορα… στο ντύσιμο του σύγχρονου παιδιού!..
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
11/4/2011 - 02:01
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Από τα Ρούχα του Αυτοκράτορα… στο ντύσιμο του σύγχρονου παιδιού!..

Nextdeal newsroom, 11/4/2011
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Έχετε διαβάσει στο παιδί σας το παραμύθι «Τα ρούχα του Αυτοκράτορα»; Αν όχι, πραγματικά αξίζει τον κόπο να το διαβάσετε. Όμως ας αφήσουμε τα παραμύθια και ας δούμε τι γίνεται με το ντύσιμο του παιδιού της σύγχρονης κοινωνίας, του δικού μας παιδιού. 
Αρκετά χρόνια πριν, ένα παιδί δεν είχε ιδιαίτερες επιλογές στο τι ρούχα θα φορέσει. Στο σχολείο, το περίμενε είτε ή μπλε ποδιά, είτε κοντά παντελόνια και πηλίκιο, και όσο για τα καλά του, «κυριακάτικα» ρούχα, τα διάλεγαν συνήθως οι γονείς του. Σήμερα, ένα παιδί όχι μόνο επιλέγει τι θα φορέσει, αλλά προτιμάει και συγκεκριμένο στυλ ρούχων.

Χωρίς αμφιβολία, το γεγονός ότι τα παιδιά είναι σε θέση να διαλέξουν μόνα τους το ντύσιμο τους, έχει θετικά αλλά και αρνητικά αποτελέσματα. Η επιλογή του ντυσίματος από το ίδιο το παιδί, από τη μια το βοηθάει να αναπτύξει την προσωπικότητά του, να αποκτήσει αυτογνωσία, να εκφράζει τις επιθυμίες του, ενώ από την άλλη κρύβει την εσκεμμένη προσάρτηση του σε μία υπερκαταναλωτική κοινωνία.  Μια ολόκληρη «βιομηχανία», όπως το μάρκετινγκ, οι διαφημίσεις, ακόμη και οι πωλήσεις εφαρμόζοντας τη φιλοσοφία του σεβασμού προς το παιδί,  στοχεύουν στην  προσάρτηση όλων και περισσότερων παιδιών, όλο και περισσότερων οικογενειών. Σχεδιαστές ρούχων, κατασκευαστές και πωλητές εργάζονται με γνώμονα την προσωπική ταυτότητα του παιδιού  προωθώντας στην αγορά μαζικοποιημένα προϊόντα, ενώ ταυτόχρονα προετοιμάζουν τους αυριανούς ενήλικους καταναλωτές.

Βεβαίως μπορεί η ύπαρξη προσωπικής αισθητικής και η ελευθερία των επιλογών να είναι πολύ σημαντικές, ακόμα και όταν μιλάμε για πολύ μικρά παιδιά,  αλλά  από την ελεύθερη επιλογή μέχρι την πλήρη εξάρτηση, από τις επιταγές της μόδας και την απαίτηση για ρούχα συγκεκριμένης φίρμας, η απόσταση είναι πολύ μεγάλη.


Πέρα από τη δεδομένη επιβάρυνση του οικογενειακού προϋπολογισμού, η εμμονή ενός παιδιού με τα επώνυμα για τα μεγαλύτερα παιδιά ή των γονέων για τα μικρότερα, κρύβει κι έναν ακόμα κίνδυνο, τη μετατροπή του παιδιού σε άβουλο υπέρ-καταναλωτή. Με τα διαφημιστικά μηνύματα να κατακλύζουν το παιδικό μυαλό από παντού, με την «πλύση εγκεφάλου» στους γονείς, καθώς  και με τη σταδιακή μετατροπή του σχολείου σε ένα ανταγωνιστικό πολλές φορές περιβάλλον, στο οποίο «είσαι ό,τι φοράς», αυτός ο κίνδυνος είναι κάτι παραπάνω από ορατός. Πόσες οικογένειες άλλωστε, δεν βρίσκονται στη δυσχερή θέση να στερηθούν άλλα αναγκαία αγαθά για να μην στερήσουν στο παιδί τους το επώνυμο μπλουζάκι, το επώνυμο παπούτσι. Και όλα αυτά για να μην ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα παιδιά του παιδικού σταθμού ή του σχολείου. Αλλά τι γίνεται και με τις οικογένειες που δεν μπορούν να ανταποκριθούν οικονομικά στην αγορά επώνυμων - διαφημιζόμενων ρούχων; Πώς νιώθουν αυτοί οι γονείς που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να ανταποκριθούν σε αυτό που επιβάλλει η σημερινή παιδική μόδα, σε αυτό που το παιδί  επιθυμεί να φορέσει, που φοράει και ο συμμαθητής του, αλλά δεν μπορεί;     
 
Για αυτό αγαπητοί γονείς, σκοπός μας δεν πρέπει να είναι να καταπνίξουμε την επιθυμία του παιδιού να εκφραστεί μέσα από το ντύσιμο, αλλά να είμαστε δίπλα του,  «ζυγίζοντας» την κατάσταση,  να επιβάλλουμε το σωστό μέτρο, και πάνω από όλα να συζητάμε μαζί του από την προσχολική ηλικία, δίνοντάς του να καταλάβει ότι άλλα είναι τα σημαντικά στη ζωή - όχι το επώνυμο μπλουζάκι – μαθαίνοντάς του να ζητά:  «… τον έπαινο του Δήμου και των Σοφιστών, τα δύσκολα και τ’ ανεκτίμητα Εύγε, την Αγορά, το Θέατρο και τους Στεφάνους».
Κ. Π. ΚΑΒΑΦΗΣ ( ΣΑΤΡΑΠΕΙΑ)


*Τα θέματα για το παιδί είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της εφημερίδας «Παιδικός Σταθμός για Γονείς» και των ανθρώπων του νηπιακού κέντρου «Μανταρίνι».

Κάντε click εδώ: www.psgg.gr και βρείτε όλα τα θέματα που αφορούν στην υγεία, ψυχολογία, ανάπτυξη, διατροφή, συμβουλευτική των παιδιών.

Νηπιαγωγείο και Βρεφονηπιακό Κέντρο
ΜΑΝΤΑΡΙΝΙ
Λ. Κατσώνη 42 & Μ. Μπότσαρη, 145 61 Κηφισιά
Http: www.mantarinikids.com E-mail: [email protected]

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Ευκαιρία για εργασία στην ασφαλιστική αγορά!
    Nextdeal newsroom, 1/9/2025

    Ευκαιρία για εργασία στην ασφαλιστική αγορά!

  • Wise Deadalus: Θέσεις Εργασίας - Στέλεχος Εισπρακτικού Τμήματος & Λογιστηρίου και Στέλεχος για την υποστήριξη του Κλάδου Αυτοκινήτου
    Nextdeal newsroom, 30/7/2025

    Wise Deadalus: Θέσεις Εργασίας - Στέλεχος Εισπρακτικού Τμήματος & Λογιστηρίου και Στέλεχος για την υποστήριξη του Κλάδου Αυτοκινήτου

  • Η Κ2 αναζητεί συνεργάτη με εμπειρία στην BlueByte

    Η Κ2 αναζητεί συνεργάτη με εμπειρία στην BlueByte

    Η Κ2 πρακτόρων και συντονιστών ασφαλιστικών πρακτόρων επιθυμεί την πρόσληψη εργαζομένου για οκτάωρη γραφειακή απασχόληση με τα εξής προσόντα: Καλή γνώση...
    Nextdeal newsroom, 17/06/2025 - 13:28 17/6/2025
  • Η ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ αναζητά έμπειρο στέλεχος στην Εμπορική Διεύθυνση ως Επιθεωρητή Πωλήσεων!

    Η ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ αναζητά έμπειρο στέλεχος στην Εμπορική Διεύθυνση ως Επιθεωρητή Πωλήσεων!

    Προφίλ Υποψηφίου Επαγγελματική εμπειρία 5 τουλάχιστον ετών σε αντίστοιχη θέση Ασφαλιστικής Επιχείρησης ή Πρακτορειακής Εταιρίας Ασφαλίσεων Ικανότητα διαπραγματεύσεων και επίτευξη στόχων Πιστοποιητικό Ασφαλιστικού...
    Nextdeal newsroom, 24/04/2025 - 13:30 24/4/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αποχωρεί από την Δύναμις Ασφαλιστική ο Κίμων Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος
16:31 Αποχωρεί από την Δύναμις Ασφαλιστική ο Κίμων Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος
  • 16:19 Η Συρία λαμβάνει αποζημίωση $7,9 εκατ. από παραμετρικό ασφαλιστήριο για ξηρασία
  • 15:53 Φτιάξτε ένα γλυκό κουταλιού σταφύλι αυτό το Σαββατοκύριακο
  • 15:20 Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 15 Σεπτεμβρίου έως 19 Σεπτεμβρίου
  • 15:10 Η TechIns καλωσορίζει τον Δρ.Εμμανουήλ Αλεξανδράκη ως Στρατηγικό Σύμβουλο - Καθοριστική η συμβολή του στην ένταξη της εταιρείας στο Elevate Greece
  • 14:02 Μπορώ να δείξω στην Τροχαία το δίπλωμα από το κινητό; - Τι ισχύει με τον νέο ΚΟΚ
  • 13:53 Aegean: Νέα Corporate Affairs & Communications Director η Μαρίνα Βάλβη
  • 13:25 Που το πάει η Ρωσία; Ερμηνείες και προβλέψεις για την επόμενη μέρα
  • 12:44 Επιτελικές συζητήσεις των Μετόχων της ΑΤΛΑΝΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ για περεταίρω δυναμική ανάπτυξη
  • 12:09 Η ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως εκκινεί τον διάλογο με τα κόμματα της αντιπολίτευσης για το εργασιακό νομοσχέδιο
  • 12:06 ΑΑΔΕ: Καθορισμός των κρατών που έχουν προνομιακό φορολογικό καθεστώς για το 2023
  • 11:17 ERGO Grow Together: Επιβραβεύοντας την Επιτυχία, τη Συναδελφικότητα, την Ανάπτυξη και τη Διαφορετικότητα
  • 10:42 Πλαγίως: Η Ιστορία επαναλαμβάνεται (γιατί η γεωγραφία δεν αλλάζει)
  • 10:22 Μειώνεται ο ρυθμός διείσδυσης ηλεκτρικών αυτοκινήτων - Ενδιαφέρει και τους ασφαλιστές
  • 09:51 Η Δύναμη Ασφαλιστική αλλάζει σελίδα - Νέο Διοικητικό Συμβούλιο με στρατηγικές κινήσεις ανάπτυξης
  • 09:43 LeadinPharma: Oλοκληρωμένες υπηρεσίες στον φαρμακευτικό κλάδο
  • 09:38 Εσύ ξέρεις ποια είναι η νέα γενιά πελατών και ποιες είναι οι ανάγκες της;
  • 09:30 «Τα πανηγύρια για τα χωριά μας, που δίνουν μάχη με τη χρόνια εγκατάλειψη» - Τι ζητούν οι Οργανώσεις
  • 09:12 Τι καλύπτει ο κλάδος Πιστώσεων και τι ο κλάδος Εγγυήσεων;
  • 09:07 «ΌΡΑΜΑ ΕΛΠΊΔΑΣ» από τους δότες μυελού των οστών στο Φεστιβάλ Βιβλίου
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/9 Αποχωρεί από την Δύναμις Ασφαλιστική ο Κίμων Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος
  2. 12/9 Η Δύναμη Ασφαλιστική αλλάζει σελίδα - Νέο Διοικητικό Συμβούλιο με στρατηγικές κινήσεις ανάπτυξης
  3. 8/9 ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ: Ανακοίνωση της Κλινικής για θέμα ασφάλειας ασθενούς
  4. 11/9 Συντάξεις Οκτωβρίου 2025: Πότε οι πρώτες πληρωμές - Ημερομηνίες για όλα τα Ταμεία
  5. 6/9 Η ομιλία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην ΔΕΘ (LIVE)
  6. 9/9 Παρέμβαση εισαγγελέα για τη λανθασμένη μετάγγιση στην ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ!
  7. 10/9 The SPARK, η μεγάλη πρωτοβουλία των AON, Generali, QBE Ventures για την πρόληψη των ζημιών - Τι αλλάζει στον ασφαλιστικό κλάδο

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube