close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Οι 3 βασικές κατηγορίες της πειστικότητας (πειθούς)
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
14/8/2017 - 09:37
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι 3 βασικές κατηγορίες της πειστικότητας (πειθούς)

Nextdeal newsroom, 14/8/2017
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στις πωλήσεις η δύναμη της πειστικότητας (πειθούς) είναι απολύτως σημαντική.

Την χρησιμοποιούν με πολλούς τρόπους όλοι οι πωλητές αλλά και οι διαφημιστές. Καλό είναι να ξέρουμε ποια είναι τα βασικά της is είδη και πως μπορούμε να την χρησιμοποιούμε συνειδητά σε κάθε ενέργεια σε κάθε διαδικασία, πάντα με ηθικό και επαγγελματικό τρόπο.

Σύμφωνα με τον James C. Crimmins (PhD) στο βιβλίο του 7 Secrets of Persuasion, υπάρχουν 3 βασικά είδη πειθούς:

- Η μακρο-επαγγελματική, όταν προσπαθούμε να αλλάξουμε την συμπεριφορά εκατομμυρίων ή χιλιάδων ανθρώπων ταυτόχρονα ( για παράδειγμα όταν μια επιχείρηση προωθεί ένα προϊόν σε παγκόσμια ή εθνική κλίμακα ή ακόμα όταν ένας οργανισμός προτείνει μια δράση στον γενικό πληθυσμό).
- Η μικρο-επαγγελματική, όταν προσπαθούμε να αλλάξουμε την συμπεριφορά (τις κινήσεις) πολλών ανθρώπων, είτε γίνεται σε έναν-έναν είτε σε ομάδες ανθρώπων κάθε φορά . Για παράδειγμα όταν μια επιχείρηση προσπαθεί να πουλήσει μέσω πωλητών κάποιο προϊόν ή όταν γίνεται μια προωθητική ενέργεια κατά τόπους ή σε κατηγορίες ανθρώπων.
- Η μικρο-προσωπική, όταν προσπαθούμε να αλλάξουμε την συμπεριφορά ενός ανθρώπου που ήδη γνωρίζουμε (για παράδειγμα όταν ενθαρρύνουμε ένα παιδί να διαβάσει για τις εξετάσεις ενώ θέλει να τα παρατήσει ή όταν προσπαθούμε να πείσουμε τον σύζυγο να κόψει το κάπνισμα).

Στην πρώτη κατηγορία συγκαταλέγονται οι διαφημιστικές καμπάνιες μέσω ΜΜΕ που κάνουν οι διάφορες επιχειρήσεις. Σε αυτές τις προσπάθειες εμπλέκονται πολλοί παράγοντες όπως τιμολόγηση, σημεία διανομής, συσκευασία, διαδίκτυο, ωράριο λειτουργίας κλπ. Αφορά κυρίως μεγάλες επιχειρήσεις που απευθύνονται σε εθνικό ή παγκόσμιο κοινό. Αυτή η κατηγορία απασχολεί επαγγελματίες πλήρους απασχόλησης όπως διαφημιστές, μάρκετινγκ μάνατζερ, social media marketers κ.α.

Η δεύτερη αφορά πολλούς πωλητές, είτε ανήκουν στο δυναμικό κάποιας επιχείρησης (οπότε αποτελούν πιθανότατα ένα μέρος μιας μακρο-επαγγελματικής προσπάθειας πειστικότητας), είτε είναι ανεξάρτητοι επαγγελματίες ή επιχειρηματίες. Οι διαμεσολαβητές ασφαλιστικών υπηρεσιών συγκαταλέγονται σε αυτή τη κατηγορία μιας και προωθούν προϊόντα επιχειρήσεων σε μεμονωμένα άτομα ή ομάδες ατόμων. Η δουλειά τους είναι να πείσουν ένα η περισσότερα άτομα κάθε φορά, πως οι υπηρεσίες που τους προσφέρουν θα τους κάνουν να νιώσουν όπως επιθυμούν. Επειδή δεν διαχειρίζονται άλλες διαδικασίες όπως η τιμολόγηση των προϊόντων ή οι καλύψεις των προϊόντων, αυτό που τους μένει να διαχειριστούν για να πείσουν είναι ο εαυτός τους. Δηλαδή η εμφάνισή τους, οι εκφράσεις τους, η γλώσσα του σώματος, ο ενθουσιασμός, οι λέξεις, και όλα όσα κάνουν συνειδητά ή υποσυνείδητα τον υποψήφιο να αποφασίσει θετικά για όσα τους προτείνει ο διαμεσολαβητής. Μπορεί να συνδέσει (στο μυαλό του υποψηφίου) την ασφάλιση με μια ψυχική ηρεμία για τους κινδύνους; Ή μπορεί να κάνει τον υποψήφιο να νιώσει περήφανος σαν γονιός αφού προσφέρει μια εξασφάλιση στα παιδιά του;

Αν καταφέρει κάτι τέτοιο τότε ανεξάρτητα από τις τεχνικές λεπτομέρειες ή τις μικρο-συγκρίσεις που μπορεί να υπάρχουν με ανταγωνιστές, τότε έχει το πλεονέκτημα και θα κλείσει τη δουλειά ευκολότερα.

Κανένας πωλητής δεν πρέπει να ξεχνά πως η απόφαση για την αγορά είναι σχεδόν πάντα συναισθηματική και σπανίως απολύτως λογική. Άρα δεν πρέπει να αναλώνεται στις τεχνικές λεπτομέρειες αλλά να εστιάζει πως θα συνδέσει το συναίσθημα που θέλει να νιώθει ο υποψήφιος με τις υπηρεσίες του προϊόντος που προσφέρει.

Η μικρο-επαγγελματική πειστικότητα αφορά κάθε προσπάθεια πειθούς ενός ή μικρών ομάδων ατόμων ταυτόχρονα και είναι σαφώς λιγότερο «προσωπική» από την τελευταία κατηγορία , την μικρο-προσωπική πειθώ. Την τελευταία την χρησιμοποιούμε κάθε φορά που προσπαθούμε να πείσουμε κάποιον δικό μας (οικογένεια, φίλο, συνάδελφο κλπ) να κάνει κάτι ή να μην κάνει κάτι . Και σε αυτή την περίπτωση μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε βασικές αρχές όπως ή αμοιβαιότητα, η σπανιότητα, η δέσμευση, η μίμηση κλπ.

Αύγουστος 2017

Θωμάς Σλάμαρης
Sales Trainer & Business Coach
www.iwant2helptraining.com 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Να Αλλάξω Πρόγραμμα και Εταιρεία ή να Αυξήσω την Απαλλαγή; Τι Συμφέρει Πραγματικά στην Ασφάλιση Υγείας;
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 4/6/2025

    Να Αλλάξω Πρόγραμμα και Εταιρεία ή να Αυξήσω την Απαλλαγή; Τι Συμφέρει Πραγματικά στην Ασφάλιση Υγείας;

  • Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 3/6/2025

    Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες

  • Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα

    Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί (Τεύχος 212) - Στήλη 'Πωλήσεις' σελ. 94-109 Η φορολογική δήλωση του καθενός είναι...
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 03/06/2025 - 11:15 3/6/2025
  • Δημήτρης Πάτρας: Αταξία στην Ασφαλιστική Αγορά

    Δημήτρης Πάτρας: Αταξία στην Ασφαλιστική Αγορά

    Γράφει ο Δημήτρης Πάτρας* Παρακάτω σημειώνω κάποιες απόψεις, με τις οποίες αρκετοί μπορεί και να διαφωνούν, (ενώ άλλοι θα συμφωνούν). Αναφέρομαι κυρίως στην έλλειψη νέων...
    Nextdeal newsroom, 03/06/2025 - 11:11 3/6/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

MEGA Brokers Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε
16:15 MEGA Brokers Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε
  • 15:47 Μεταξούλα Μανικάρου: Σάββατο των ψυχών…
  • 15:32 Σύνδεσμος Ελληνικών Κλινικών - Ευρωπαϊκή Ένωση Ιδιωτικών Νοσοκομείων: Καίριος ο ρόλος των ιδιωτικών νοσοκομείων και κλινικών στην ενίσχυση των συστημάτων υγειονομικής περίθαλψης!
  • 15:13 Η Be Βrokers βραβεύει τους συνεργάτες της - Τι λένε στελέχη της αγοράς (βίντεο)
  • 15:08 Η Chiesi Hellas τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος με δράσεις για ένα βιώσιμο μέλλον
  • 14:30 Will Banks defeat the Economic Model?
  • 14:25 Θα νικήσουν οι τράπεζες το οικονομικό μοντέλο;
  • 14:14 The “Map” of Professional Funds in Greece - Their establishment moves at a slow pace - The upcoming challenges and changes
  • 13:47 O «Χάρτης» των Επαγγελματικών Ταμείων στην Ελλάδα - Με αργούς ρυθμούς η σύστασή τους - Τα «αγκάθια» και οι αλλαγές που έρχονται
  • 13:22 Οι προτάσεις της ΕΑΕΕ για έναν πιο ασφαλή και σύγχρονο Κ.Ο.Κ.
  • 13:12 Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
  • 12:12 Μητσοτάκης: Καθολική κατ’ οίκον διανομή φαρμάκων του ΕΟΠΥΥ από τις 16 Ιουνίου (video)
  • 12:05 Σπύρος Καπράλος: Η συντηρητικοποίηση της Ευρώπης, το παράδειγμα της Πολωνίας και το αβέβαιο μέλλον
  • 12:00 Alpha Bank: Ψηλά στην ατζέντα εταιρικής υπευθυνότητας η ισότιμη πρόσβαση στον Πολιτισμό
  • 11:55 Επανεκλογή του Σπύρου Μπαρκούζου, Διευθυντή Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea στο Διοικητικό Συμβούλιο της AMICE
  • 11:48 Η Designia Insurance Brokers Κύριος Χορηγός στο 36ο Συνέδριο Ηγεσίας της ΕΑΣΕ
  • 11:40 Post-Hydra Reflections: Με αισιοδοξία και ευθύνη, 12 στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς μιλούν για το μέλλον του κλάδου στην κάμερα του nextdeal.gr (βίντεο)
  • 11:28 Υπερσυμμετοχή ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στην εκδήλωση της Επιτροπή Ασφαλιστικών Πρακτόρων του Ε.Ε.Α
  • 11:00 Συνέδριο Δικτύου Πωλήσεων NN Hellas: “A Symphony of Success - Ο Πελάτης δίνει το ρυθμό”
  • 10:55 Μαρίνα Νικολάου (Attica Bank): Ο ρόλος της ιδιωτικής ασφάλισης στη νέα εποχή των γεωπολιτικών ισορροπιών, της ενεργειακής κρίσης και της κλιματικής αλλαγής
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 2/6 Υπασφαλισμένος: Ποιά τράπεζα εξαγοράζει ποιά ασφαλιστική - Μύθοι και πραγματικότητα
  2. 2/6 «Ψήνεται» deal Εθνικής με ασφαλιστική, η πτώση ρεκόρ της ανεργίας και το «κενό» θέσεων εργασίας, το επτάμηνο ράλι στο Χ.Α και το πρόβλημα της ασφάλισης των επιχειρήσεων
  3. 6/6 Η Be Βrokers βραβεύει τους συνεργάτες της - Τι λένε στελέχη της αγοράς (βίντεο)
  4. 6/6 Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
  5. 3/6 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου
  6. 5/6 Πως να προστατευτούν οι επιχειρήσεις από την υπασφάλιση, εν όψει της υποχρεωτικής ασφάλισης έναντι φυσικών καταστροφών;
  7. 2/6 Σε ισχύ από χτες 1η Ιουνίου η υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών σε οχήματα και επιχειρήσεις: Τι λέει ο νόμος για επιπτώσεις και πρόστιμα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube