close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Οι 3 βασικές κατηγορίες της πειστικότητας (πειθούς)
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
14/8/2017 - 09:37
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι 3 βασικές κατηγορίες της πειστικότητας (πειθούς)

Nextdeal newsroom, 14/8/2017
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στις πωλήσεις η δύναμη της πειστικότητας (πειθούς) είναι απολύτως σημαντική.

Την χρησιμοποιούν με πολλούς τρόπους όλοι οι πωλητές αλλά και οι διαφημιστές. Καλό είναι να ξέρουμε ποια είναι τα βασικά της is είδη και πως μπορούμε να την χρησιμοποιούμε συνειδητά σε κάθε ενέργεια σε κάθε διαδικασία, πάντα με ηθικό και επαγγελματικό τρόπο.

Σύμφωνα με τον James C. Crimmins (PhD) στο βιβλίο του 7 Secrets of Persuasion, υπάρχουν 3 βασικά είδη πειθούς:

- Η μακρο-επαγγελματική, όταν προσπαθούμε να αλλάξουμε την συμπεριφορά εκατομμυρίων ή χιλιάδων ανθρώπων ταυτόχρονα ( για παράδειγμα όταν μια επιχείρηση προωθεί ένα προϊόν σε παγκόσμια ή εθνική κλίμακα ή ακόμα όταν ένας οργανισμός προτείνει μια δράση στον γενικό πληθυσμό).
- Η μικρο-επαγγελματική, όταν προσπαθούμε να αλλάξουμε την συμπεριφορά (τις κινήσεις) πολλών ανθρώπων, είτε γίνεται σε έναν-έναν είτε σε ομάδες ανθρώπων κάθε φορά . Για παράδειγμα όταν μια επιχείρηση προσπαθεί να πουλήσει μέσω πωλητών κάποιο προϊόν ή όταν γίνεται μια προωθητική ενέργεια κατά τόπους ή σε κατηγορίες ανθρώπων.
- Η μικρο-προσωπική, όταν προσπαθούμε να αλλάξουμε την συμπεριφορά ενός ανθρώπου που ήδη γνωρίζουμε (για παράδειγμα όταν ενθαρρύνουμε ένα παιδί να διαβάσει για τις εξετάσεις ενώ θέλει να τα παρατήσει ή όταν προσπαθούμε να πείσουμε τον σύζυγο να κόψει το κάπνισμα).

Στην πρώτη κατηγορία συγκαταλέγονται οι διαφημιστικές καμπάνιες μέσω ΜΜΕ που κάνουν οι διάφορες επιχειρήσεις. Σε αυτές τις προσπάθειες εμπλέκονται πολλοί παράγοντες όπως τιμολόγηση, σημεία διανομής, συσκευασία, διαδίκτυο, ωράριο λειτουργίας κλπ. Αφορά κυρίως μεγάλες επιχειρήσεις που απευθύνονται σε εθνικό ή παγκόσμιο κοινό. Αυτή η κατηγορία απασχολεί επαγγελματίες πλήρους απασχόλησης όπως διαφημιστές, μάρκετινγκ μάνατζερ, social media marketers κ.α.

Η δεύτερη αφορά πολλούς πωλητές, είτε ανήκουν στο δυναμικό κάποιας επιχείρησης (οπότε αποτελούν πιθανότατα ένα μέρος μιας μακρο-επαγγελματικής προσπάθειας πειστικότητας), είτε είναι ανεξάρτητοι επαγγελματίες ή επιχειρηματίες. Οι διαμεσολαβητές ασφαλιστικών υπηρεσιών συγκαταλέγονται σε αυτή τη κατηγορία μιας και προωθούν προϊόντα επιχειρήσεων σε μεμονωμένα άτομα ή ομάδες ατόμων. Η δουλειά τους είναι να πείσουν ένα η περισσότερα άτομα κάθε φορά, πως οι υπηρεσίες που τους προσφέρουν θα τους κάνουν να νιώσουν όπως επιθυμούν. Επειδή δεν διαχειρίζονται άλλες διαδικασίες όπως η τιμολόγηση των προϊόντων ή οι καλύψεις των προϊόντων, αυτό που τους μένει να διαχειριστούν για να πείσουν είναι ο εαυτός τους. Δηλαδή η εμφάνισή τους, οι εκφράσεις τους, η γλώσσα του σώματος, ο ενθουσιασμός, οι λέξεις, και όλα όσα κάνουν συνειδητά ή υποσυνείδητα τον υποψήφιο να αποφασίσει θετικά για όσα τους προτείνει ο διαμεσολαβητής. Μπορεί να συνδέσει (στο μυαλό του υποψηφίου) την ασφάλιση με μια ψυχική ηρεμία για τους κινδύνους; Ή μπορεί να κάνει τον υποψήφιο να νιώσει περήφανος σαν γονιός αφού προσφέρει μια εξασφάλιση στα παιδιά του;

Αν καταφέρει κάτι τέτοιο τότε ανεξάρτητα από τις τεχνικές λεπτομέρειες ή τις μικρο-συγκρίσεις που μπορεί να υπάρχουν με ανταγωνιστές, τότε έχει το πλεονέκτημα και θα κλείσει τη δουλειά ευκολότερα.

Κανένας πωλητής δεν πρέπει να ξεχνά πως η απόφαση για την αγορά είναι σχεδόν πάντα συναισθηματική και σπανίως απολύτως λογική. Άρα δεν πρέπει να αναλώνεται στις τεχνικές λεπτομέρειες αλλά να εστιάζει πως θα συνδέσει το συναίσθημα που θέλει να νιώθει ο υποψήφιος με τις υπηρεσίες του προϊόντος που προσφέρει.

Η μικρο-επαγγελματική πειστικότητα αφορά κάθε προσπάθεια πειθούς ενός ή μικρών ομάδων ατόμων ταυτόχρονα και είναι σαφώς λιγότερο «προσωπική» από την τελευταία κατηγορία , την μικρο-προσωπική πειθώ. Την τελευταία την χρησιμοποιούμε κάθε φορά που προσπαθούμε να πείσουμε κάποιον δικό μας (οικογένεια, φίλο, συνάδελφο κλπ) να κάνει κάτι ή να μην κάνει κάτι . Και σε αυτή την περίπτωση μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε βασικές αρχές όπως ή αμοιβαιότητα, η σπανιότητα, η δέσμευση, η μίμηση κλπ.

Αύγουστος 2017

Θωμάς Σλάμαρης
Sales Trainer & Business Coach
www.iwant2helptraining.com 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Το «Σύνδρομο Αδράνειας» των Πωλήσεων
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 5/12/2025

    Το «Σύνδρομο Αδράνειας» των Πωλήσεων

  • Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
    Δημήτρης Μπάτρης, 28/11/2025

    Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!

  • Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;

    Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;

    Είναι σύνηθες να ακούγεται, από πολλούς ανθρώπους των πωλήσεων με μεγάλη χαρά και ικανοποίηση ότι με τους πελάτες τους γίνονται...
    Δημήτρης Μπάτρης, 25/11/2025 - 09:55 25/11/2025
  • Στόχοι πρωταγωνιστών και στόχοι επιβίωσης στην Ελλάδα το 2025!

    Στόχοι πρωταγωνιστών και στόχοι επιβίωσης στην Ελλάδα το 2025!

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» (Τεύχος 216) που κυκλοφορεί - Στήλη "Πωλήσεις" Εδώ στο «ΝΑΙ», παρατηρήσαμε ότι ένας μικρός αριθμός...
    Nextdeal newsroom, 21/11/2025 - 12:10 21/11/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Με αφιέρωμα στην Ορθοπαιδική κυκλοφορεί το νέο Health Next Generation!
14:00 Με αφιέρωμα στην Ορθοπαιδική κυκλοφορεί το νέο Health Next Generation!
  • 13:15 H Eurolife FFH στηρίζει το ΕΕΑ για την παροχή δωρεάν επαναπιστοποιήσεων στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές
  • 12:05 Η Πειραιώς ανακηρύχθηκε «Καλύτερη Τράπεζα στην Ελλάδα» στα Bank of the Year Awards 2025 από το The Banker
  • 11:04 Η πρώτη προκήρυξη μόνιμων Ψυχιάτρων και Παιδοψυχιάτρων για την στελέχωση του Εθνικού Δικτύου Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας (Ε.Δ.Υ.Ψ.Υ.)
  • 10:21 Η επικίνδυνη ψευδαίσθηση ότι θα αποζημιωθείτε πλήρως από το κράτος αν πάθει ζημιές το σπίτι σας σ’ ένα σεισμό!
  • 10:10 Αποκλειστικό | Εθνική Ασφαλιστική: Νέα διοικητική ομάδα “νίκης” συγκροτεί ο Μαζαράκης - Αποχωρούν Δασκαλόπουλος, Καραγρηγορίου
  • 10:06 Στ. Καφούνης (ΕΣΕΕ): Πεδίο ευκαιριών το Ουζμπεκιστάν για την ελληνική οικονομία και τις επιχειρήσεις
  • 10:00 Το «Σύνδρομο Αδράνειας» των Πωλήσεων
  • 09:41 Η «καρδιά» της οικονομίας χτυπά στη Ν. Υόρκη, το «cliff effect», ο Γαβρόγλου και τα «ψέματα», η αμηχανία του ΠΑΣΟΚ, οι «χρυσοί» κληρονόμοι και η διάκριση της Πειραιώς
  • 09:33 Κεραυνοθύελλες: Καλύψεις που συναντάμε στις Interlife, Ατλαντική και Υδρόγειο!
  • 09:23 Μεσολόγγι: O Ιταλικός Φιλελληνισμός στο επίκεντρο εκδήλωσης της Βυρωνικής Εταιρείας
  • 09:20 Η άρση της αναπηρίας είναι πολιτική και κοινωνική ευθύνη!
  • 09:10 Σύσταση για τη λήψη μέτρων προστασίας των εργαζομένων εξαιτίας της κακοκαιρίας
  • 09:05 Νέος αυτοκινητόδρομος Πατρών-Πύργου: Αγρότες και κτηνοτρόφοι τον απέκλεισαν την...πρώτη ημέρα που άνοιξε
  • 09:00 Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός: 10 βασικές συμβουλές για προστασία κατά τη διάρκεια πλημμυρικών φαινομένων
  • 08:50 Η Ευρώπη σε πόλεμο? Η Ιστορία επαναλαμβάνεται.
  • 08:40 Του Αγίου Σάββα του Ηγιασμένου
  • 16:31 Κακοκαιρία Byron: Κλειστά τα σχολεία στην Αττική την Παρασκευή
  • 16:11 Κωνσταντίνος Τασούλας: Δεν υπάρχει δίλημμα επανεξοπλισμού - Σε λίγες ημέρες η παραλαβή της φρεγάτας «Κίμων»
  • 16:03 Η Visa αναδεικνύει την επόμενη γενιά fintech στο Visa Innovation Program Europe 2025
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 5/12 Αποκλειστικό | Εθνική Ασφαλιστική: Νέα διοικητική ομάδα “νίκης” συγκροτεί ο Μαζαράκης - Αποχωρούν Δασκαλόπουλος, Καραγρηγορίου
  2. 29/11 Ο Χρήστος Μεγάλου στέλνει μήνυμα εμπιστοσύνης: «Το δίκτυο της Εθνικής Ασφαλιστικής είναι η καρδιά της νέας εποχής»
  3. 3/12 Καταγγελίες συμβάσεων συντονιστών-διαμεσολαβητών στην Groupama
  4. 2/12 Η Εθνική Ασφαλιστική και ο ρόλος του agency στο νέο μοντέλο ανάπτυξης
  5. 4/12 Ασφαλιστική αγορά: Ήρθε η ώρα της Εθνικής Τράπεζας
  6. 2/12 Δικαίωμα συμβολαίου εφαρμόζει η Groupama χωρίς να αυξάνεται το κόστος για τους ασφαλισμένους
  7. 2/12 Υπασφαλισμένος: Από το 2027 οι ουσιαστικές αλλαγές στα δίκτυα του bancassurance Εθνικής Τράπεζας και Τράπεζας Πειραιώς

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube