close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Όταν δεν πάει ο Μωάμεθ στο βουνό, πάει το βουνό....
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
30/5/2016 - 08:05
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όταν δεν πάει ο Μωάμεθ στο βουνό, πάει το βουνό....

Nextdeal newsroom, 30/5/2016
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν ελεύθεροι επαγγελματίες και έμποροι, αυτή την εποχή, είναι η προσέλκυση πελατών. Το θέμα αυτό ήταν πάντα σημαντικό αλλά ίσως σε κάποιες παλιότερες εποχές να ήταν λιγότερο έντονο ενώ ταυτόχρονα μπορεί να υπήρχε μεγαλύτερη ανάγκη για την καλύτερη αξιοποίηση των υποψηφίων πελατών.

Για κάθε ελεύθερο επαγγελματία είτε πρόκειται για δικηγόρο ή ιατρό, είτε πρόκειται για ασφαλιστικό σύμβουλο ή λογιστή είτε ακόμα για υδραυλικό, ηλεκτρολόγο ή φυσικοθεραπευτή, το θέμα είναι πως η μείωση του τζίρου είναι καθολική. Αυτό σημαίνει πως τους λιγότερους δυνητικούς πελάτες, τους κερδίζει αυτός που έχει τις καλύτερες ικανότητες, όχι στη δουλειά του αλλά στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ.

Όταν λοιπόν δεν έρχεται ο πελάτης μόνος του, τότε μήπως είναι καιρός να πάμε εμείς στον πελάτη;

Μήπως πρέπει να προλάβουμε πριν ο δυνητικός πελάτης πάει σε κάποιον άλλο, να πάμε εμείς σε αυτόν;

Μερικά απλά βήματα που μπορεί να ακολουθήσει κάποιος είναι:

1. Μεγαλύτερη προσπάθεια στο θέμα δικτύωση και επαγγελματική προβολή. Δεν εννοώ φυσικά να κάνει περισσότερες διαφημίσεις. Άλλωστε σε πολλές κατηγορίες επαγγελματιών αυτό δεν είναι αποτελεσματικό και ίσως δεν επιτρέπεται (π.χ. ιατροί) . Εννοώ να αυξήσει σημαντικά την κοινωνική του προβολή με διάφορους τρόπους όπως συμμετοχή σε εκδηλώσεις (ομιλίες, συνέδρια, κοινωνικές οργανώσεις, εθελοντισμό κλπ) ή εμπλοκή του σε κοινωνικές ομάδες διαφόρων προσανατολισμών (σύλλογοι, σωματεία κλπ.) Μια τέτοιου είδους συντονισμένη προσπάθεια χρειάζεται στόχους και πρόγραμμα όπως και καλλιέργεια για να αποδώσει. Αλλά όμως το θετικό είναι πως αποδίδει πάντα, είτε αργά είτε γρήγορα.

2. Καλύτερη επικοινωνία με τους ήδη υπάρχοντες πελάτες, τωρινούς ή παλαιότερους. Πάρα πολλοί επαγγελματίες αμελούν να έχουν μια τακτική επαφή με το πελατολόγιό τους. Όμως οι παλαιοί πελάτες δεν είναι απλά δυνητικοί μελλοντικοί πελάτες αλλά και καταπληκτικά κέντρα επιρροής στον κοινωνικό τους περίγυρο. Και σε αυτή τη περίπτωση η επικοινωνία μαζί τους πρέπει να γίνεται συστηματικά και στοχευμένα ειδάλλως δεν έχει αποτέλεσμα. Άρα θέλει οργάνωση, χρήση ηλεκτρονικού εξοπλισμού, γνώση κοινωνικής δικτύωση και επαγγελματική προσέγγιση στο θέμα.

3. «Κάποιον να με προσέχει» με την έννοια πως συνήθως οι ελεύθεροι επαγγελματίες και έμποροι, δεν βάζουν σαφείς στόχους και κυρίως δεν έχουν συνέπεια στη προσπάθεια. Αυτό συμβαίνει γιατί δεν υπάρχει κάποιος να μοιραστούν τους στόχους τους, να του έχουν εμπιστοσύνη πως θα τους υποστηρίξει στην προσπάθεια και να τους κρατά πάντα εστιασμένους στον στόχο και τον δρόμο για την επίτευξη. Επίσης συμβαίνει όταν καλούμαστε να ασκήσουμε πρακτικές που δεν γνωρίζαμε ή δεν εξασκούσαμε στο παρελθόν και χρειάζεται προσαρμογή σε αυτές. Ο θεσμός του business coaching είναι ένας σπουδαίος τρόπος για να υποστηριχθεί αυτή η προσπάθεια κάθε επαγγελματία. Αν δεν έχετε κάποιον να μοιραστείτε τα όνειρα και τις ανησυχίες σας και να ξέρετε πως θα σας υποστηρίξει σε κάθε δύσκολη στιγμή, τότε αναζητείστε έναν έμπειρο business coach που θα σας δώσει την έμπνευση και την δύναμη να πετύχετε ακόμα και σε δύσκολους καιρούς.

Το iwant2help training& coaching είναι μια ιδέα επαγγελματικής εκπαίδευσης και υποστήριξης με βάση τις ανάγκες του δοκιμαζόμενου σήμερα επαγγελματία και εμπόρου. Με βασικό μας μέλημα το πως θα αυξήσει ο συνεργάτης μας τις πωλήσεις του, προσφέρουμε συγκεκριμένα και μετρήσιμα αποτελέσματα.

 

Θωμάς Σλάμαρης (B.S.c.)
Εκπαιδευτής Πωλήσεων & Business Coach
[email protected]

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η Αθέατη Πλευρά της Πώλησης: H αγωνία που γεννά την άρνηση
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 21/5/2025

    Η Αθέατη Πλευρά της Πώλησης: H αγωνία που γεννά την άρνηση

  • Ασφαλιστής χωρίς ασφάλιση; Είναι ώρα να γίνουμε το καλύτερο παράδειγμα
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 20/5/2025

    Ασφαλιστής χωρίς ασφάλιση; Είναι ώρα να γίνουμε το καλύτερο παράδειγμα

  • Τα μικρά πράγματα που μας προσφέρουν ασφάλεια στην καθημερινότητα

    Τα μικρά πράγματα που μας προσφέρουν ασφάλεια στην καθημερινότητα

    Ασφάλεια δεν είναι μόνο τα μεγάλα, οργανωμένα σχέδια για το μέλλον. Είναι και τα απλά, καθημερινά πράγματα που μας βοηθούν να...
    Νικολέτα Μάρκου, 19/05/2025 - 10:49 19/5/2025
  • Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες

    Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί (Τεύχος 213) - Στήλη 'Πωλήσεις' Επιμέλεια: Ευάγγελος Γ. Σπύρου ● Ποια η χρήση αυτού...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 13/05/2025 - 11:46 13/5/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ερρίκος Μοάτσος (ERGO Ασφαλιστική): Σύμμαχος στον μετασχηματισμό της ασφαλιστικής αγοράς
09:45 Ερρίκος Μοάτσος (ERGO Ασφαλιστική): Σύμμαχος στον μετασχηματισμό της ασφαλιστικής αγοράς
  • 09:35 Οι επιπτώσεις της κακής ή ελλιπούς περιγραφής του κινδύνου στις γενικές ασφαλίσεις, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία!
  • 09:30 Vassilis Christidis (CEO Allianz): AI as a driver of transformation in the insurance market
  • 09:25 Βασίλης Χριστίδης (Allianz): Η Tεχνητή Nοημοσύνη μετασχηματίζει την ασφαλιστική αγορά
  • 09:22 Μεγάλο το επενδυτικό «κενό», υψηλό 15 ετών το Χ.Α, ιστορικό για την DAX, «ψήφος» των αγορών στην Πειραιώς και συνεργασία-ορόσημο Alpha-ΕΛΤΑ
  • 09:19 Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές;
  • 09:17 Γιατί τόσοι πολλοί άνθρωποι δεν έχουν Συνταξιοδοτικό Προγραμματισμό;
  • 09:11 Η ΕΔΙΠΤ στα 39α Δημοσιογραφικά Βραβεία του Ιδρύματος Μπότση
  • 09:09 Ηλίας Προβόπουλος: Οι Καρδιτσιώτες τίμησαν τους σύγχρονους ήρωές τους
  • 09:07 Μνημόνιο Συνεργασίας ΕΛΤΑ και Alpha Bank για την παροχή χρηματοοικονομικών υπηρεσιών σε όλη την Ελλάδα
  • 09:00 Ο Κήπος των Ηρώων εντάχθηκε στο European Route of Historic Gardens
  • 15:20 Allianz Global Insurance Report 2025: Αυξανόμενη η ζήτηση για προστασία
  • 15:08 Έγκριση της συγχώνευσης Helvetia και Baloise από τους μετόχους
  • 14:54 Eurobank | Πρώτη Τράπεζα στην Ελλάδα που διαθέτει το JPMorgan ELTIFs - Multi-Alternatives Fund
  • 14:48 Generali, Here.Now: To παρόν έχει αξία γιατί εδώ γεννιέται το μέλλον
  • 14:40 Υδρόγειος Ασφαλιστική: Νέο τεύχος του περιοδικού VOICE - Ασφάλιση Επιχείρησης: Από Υποχρέωση σε Όχημα Στρατηγικής Ανάπτυξης!
  • 14:29 Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην Πανελλήνια Ένωση Φαρμακοβιομηχανίας
  • 14:24 IFFR-EBRD: Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Διαδικτυακό Συνέδριο ESG for Banks, Firms and Institutional Investors: Advances and Challenges
  • 14:09 Philippa Michali (NN Hellas): Artificial intelligence, a driver of transformation and growth in the Insurance Market
  • 13:59 Φιλίππα Μιχάλη (NN Hellas): Η Τεχνητή Νοημοσύνη μοχλός μετασχηματισμού και ανάπτυξης στην ασφαλιστική αγορά
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 23/5 Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
  2. 26/5 Ο Ιωάννης ΚοτζαΑϊβάζογλου στην Howden Hellas, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Senior Corporate Executive
  3. 21/5 Αριστοτέλης Παντελιάδης: Γιατί πούλησε τη ΔΙΟΝ στη Howden Hellas ενώ ήταν κερδοφόρα
  4. 22/5 Τάσος Ηλιακόπουλος: Αναλαμβάνει καθήκοντα CEO στην Howden Agents
  5. 22/5 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου: Έδειξε τα νοσοκομεία ως υπεύθυνα για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας
  6. 22/5 Υπασφαλισμένος: Ένας απών ο Υπουργός Τάκης Θεοδωρικάκος, το πιο πολυσυζητημένο πρόσωπο στο ασφαλιστικό συνέδριο της Ύδρας
  7. 23/5 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου προς την κυβέρνηση: Μην χτυπάτε το σαμάρι για τα ασφάλιστρα υγείας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube