close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
    • Europanext
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Όταν δεν πάει ο Μωάμεθ στο βουνό, πάει το βουνό....
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
30/5/2016 - 08:05
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όταν δεν πάει ο Μωάμεθ στο βουνό, πάει το βουνό....

Nextdeal newsroom, 30/5/2016
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν ελεύθεροι επαγγελματίες και έμποροι, αυτή την εποχή, είναι η προσέλκυση πελατών. Το θέμα αυτό ήταν πάντα σημαντικό αλλά ίσως σε κάποιες παλιότερες εποχές να ήταν λιγότερο έντονο ενώ ταυτόχρονα μπορεί να υπήρχε μεγαλύτερη ανάγκη για την καλύτερη αξιοποίηση των υποψηφίων πελατών.

Για κάθε ελεύθερο επαγγελματία είτε πρόκειται για δικηγόρο ή ιατρό, είτε πρόκειται για ασφαλιστικό σύμβουλο ή λογιστή είτε ακόμα για υδραυλικό, ηλεκτρολόγο ή φυσικοθεραπευτή, το θέμα είναι πως η μείωση του τζίρου είναι καθολική. Αυτό σημαίνει πως τους λιγότερους δυνητικούς πελάτες, τους κερδίζει αυτός που έχει τις καλύτερες ικανότητες, όχι στη δουλειά του αλλά στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ.

Όταν λοιπόν δεν έρχεται ο πελάτης μόνος του, τότε μήπως είναι καιρός να πάμε εμείς στον πελάτη;

Μήπως πρέπει να προλάβουμε πριν ο δυνητικός πελάτης πάει σε κάποιον άλλο, να πάμε εμείς σε αυτόν;

Μερικά απλά βήματα που μπορεί να ακολουθήσει κάποιος είναι:

1. Μεγαλύτερη προσπάθεια στο θέμα δικτύωση και επαγγελματική προβολή. Δεν εννοώ φυσικά να κάνει περισσότερες διαφημίσεις. Άλλωστε σε πολλές κατηγορίες επαγγελματιών αυτό δεν είναι αποτελεσματικό και ίσως δεν επιτρέπεται (π.χ. ιατροί) . Εννοώ να αυξήσει σημαντικά την κοινωνική του προβολή με διάφορους τρόπους όπως συμμετοχή σε εκδηλώσεις (ομιλίες, συνέδρια, κοινωνικές οργανώσεις, εθελοντισμό κλπ) ή εμπλοκή του σε κοινωνικές ομάδες διαφόρων προσανατολισμών (σύλλογοι, σωματεία κλπ.) Μια τέτοιου είδους συντονισμένη προσπάθεια χρειάζεται στόχους και πρόγραμμα όπως και καλλιέργεια για να αποδώσει. Αλλά όμως το θετικό είναι πως αποδίδει πάντα, είτε αργά είτε γρήγορα.

2. Καλύτερη επικοινωνία με τους ήδη υπάρχοντες πελάτες, τωρινούς ή παλαιότερους. Πάρα πολλοί επαγγελματίες αμελούν να έχουν μια τακτική επαφή με το πελατολόγιό τους. Όμως οι παλαιοί πελάτες δεν είναι απλά δυνητικοί μελλοντικοί πελάτες αλλά και καταπληκτικά κέντρα επιρροής στον κοινωνικό τους περίγυρο. Και σε αυτή τη περίπτωση η επικοινωνία μαζί τους πρέπει να γίνεται συστηματικά και στοχευμένα ειδάλλως δεν έχει αποτέλεσμα. Άρα θέλει οργάνωση, χρήση ηλεκτρονικού εξοπλισμού, γνώση κοινωνικής δικτύωση και επαγγελματική προσέγγιση στο θέμα.

3. «Κάποιον να με προσέχει» με την έννοια πως συνήθως οι ελεύθεροι επαγγελματίες και έμποροι, δεν βάζουν σαφείς στόχους και κυρίως δεν έχουν συνέπεια στη προσπάθεια. Αυτό συμβαίνει γιατί δεν υπάρχει κάποιος να μοιραστούν τους στόχους τους, να του έχουν εμπιστοσύνη πως θα τους υποστηρίξει στην προσπάθεια και να τους κρατά πάντα εστιασμένους στον στόχο και τον δρόμο για την επίτευξη. Επίσης συμβαίνει όταν καλούμαστε να ασκήσουμε πρακτικές που δεν γνωρίζαμε ή δεν εξασκούσαμε στο παρελθόν και χρειάζεται προσαρμογή σε αυτές. Ο θεσμός του business coaching είναι ένας σπουδαίος τρόπος για να υποστηριχθεί αυτή η προσπάθεια κάθε επαγγελματία. Αν δεν έχετε κάποιον να μοιραστείτε τα όνειρα και τις ανησυχίες σας και να ξέρετε πως θα σας υποστηρίξει σε κάθε δύσκολη στιγμή, τότε αναζητείστε έναν έμπειρο business coach που θα σας δώσει την έμπνευση και την δύναμη να πετύχετε ακόμα και σε δύσκολους καιρούς.

Το iwant2help training& coaching είναι μια ιδέα επαγγελματικής εκπαίδευσης και υποστήριξης με βάση τις ανάγκες του δοκιμαζόμενου σήμερα επαγγελματία και εμπόρου. Με βασικό μας μέλημα το πως θα αυξήσει ο συνεργάτης μας τις πωλήσεις του, προσφέρουμε συγκεκριμένα και μετρήσιμα αποτελέσματα.

 

Θωμάς Σλάμαρης (B.S.c.)
Εκπαιδευτής Πωλήσεων & Business Coach
[email protected]

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Πώς να Χειριστείτε έναν Αγενή Συνάδελφο ή Πελάτη: Πρακτικός Οδηγός για Ψυχραιμία & Επαγγελματισμό
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 17/12/2025

    Πώς να Χειριστείτε έναν Αγενή Συνάδελφο ή Πελάτη: Πρακτικός Οδηγός για Ψυχραιμία & Επαγγελματισμό

  • Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!
    Δημήτρης Μπάτρης, 8/12/2025

    Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!

  • Το «Σύνδρομο Αδράνειας» των Πωλήσεων

    Το «Σύνδρομο Αδράνειας» των Πωλήσεων

    Κάθε φορά που πλησιάζουμε στο τέλος της χρονιάς, λίγο πριν αγγίξουμε το νήμα του τερματισμού, ένα γνώριμο θέμα προς σκέψη...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 05/12/2025 - 10:00 5/12/2025
  • Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!

    Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!

    Όπως έχει διαπιστωθεί, οι παραγωγές-πωλήσεις του τελευταίου μήνα είναι συνήθως τριπλάσιες από τους άλλους μήνες. Αυτό οφείλεται στο ότι βλέπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 28/11/2025 - 09:40 28/11/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αστική Ευθύνη Ξενοδοχείων: Η Αόρατη Ασπίδα Προστασίας μιας Τουριστικής Επιχείρησης
00:05 Αστική Ευθύνη Ξενοδοχείων: Η Αόρατη Ασπίδα Προστασίας μιας Τουριστικής Επιχείρησης
  • 22:05 Διαβάστε το ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΑΙ που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  • 14:11 Kίνημα και αλλαγή
  • 12:36 Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης:Έλαβε κορυφαία διεθνή διαπίστευση
  • 11:46 Γιάννης Στουρνάρας : Οι πέντε άξονες που διαμορφώνουν την εργασία στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης
  • 11:04 Το τρανζίστορ και η σιωπηλή επανάσταση της τεχνικής
  • 08:46 Δείτε σε ποιες περιοχές είχαμε τις μεγαλύτερες ζημιές από βροχοπτώσεις τη διετία ’24 – ’25!
  • 08:44 Το γκι: το φιλί και όσα κουβαλά
  • 08:15 Μνήμες από Χριστούγεννα μιας άλλης εποχής
  • 08:00 Χριστούγεννα: «Η κατά σάρκα Γέννησις του Κυρίου και Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού»
  • 07:50 Τράπεζες: Προμήθειες και αναβαλλόμενος φόρος οδήγησαν σε κερδοφορία στο 9μηνο 2025
  • 07:36 Η συμμαχία Αθήνας- Ιερουσαλήμ και η Τουρκία, σε υψηλά 16 ετών το Χρηματιστήριο, οι προβλέψεις του προέδρου Νίκου, η συμπαράσταση του ΓΑΠ στη Μαρία και «χιλιαρίζει» η χρυσή λίρα
  • 18:00 Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην Εθνική Ασφαλιστική: Νέα εποχή με ενισχυμένη τεχνογνωσία και στρατηγική συνέχεια
  • 16:16 Ο Νοητός Ήλιος της Δικαιοσύνης στη Φάτνη της Βηθλεέμ
  • 15:53 Η Acrisure επεκτείνεται με την εξαγορά της Efficient Insurance Solutions
  • 14:37 Ενδιάμεση Έκθεση της Τράπεζας της Ελλάδος: Στο 2,1% ο ρυθμός αύξησης του ΑΕΠ το 2026
  • 14:24 EV & PHEV: Το πραγματικό ρίσκο δεν είναι η μπαταρία! Είναι να το ασφαλίσεις «σαν απλό Ι.Χ.»
  • 14:20 Νέο MyEthniki App από την Εθνική Ασφαλιστική Όλες οι υπηρεσίες του MyEthniki στο κινητό ή το tablet σας, με ένα “tap”  
  • 09:55 Πλαγίως: Για τους αγρότες
  • 09:49 Μήπως έχω «Οδική Βοήθεια» αλλά δεν έχω...την βοήθεια που χρειάζομαι;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 19/12 Ο Γιώργος Κώτσαλος νέος πρόεδρος στην Εθνική Ασφαλιστική
  2. 22/12 Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην Εθνική Ασφαλιστική: Νέα εποχή με ενισχυμένη τεχνογνωσία και στρατηγική συνέχεια
  3. 19/12 Ο Μαζαράκης, ο Δημητρίου και τα νέα πρότυπα στις ασφαλίσεις υγείας
  4. 18/12 Βασίλης Ψάλτης: Σε δύο φάσεις η εξαγορά του 51% της Alpha Life από τη UniCredit – Τα σχέδια για bancassurance και ενδεχόμενη εξαγορά ασφαλιστικής εταιρείας
  5. 22/12 Ο Νοητός Ήλιος της Δικαιοσύνης στη Φάτνη της Βηθλεέμ
  6. 22/12 EV & PHEV: Το πραγματικό ρίσκο δεν είναι η μπαταρία! Είναι να το ασφαλίσεις «σαν απλό Ι.Χ.»
  7. 22/12 Η Acrisure επεκτείνεται με την εξαγορά της Efficient Insurance Solutions

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube