close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Όταν δεν πάει ο Μωάμεθ στο βουνό, πάει το βουνό....
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
30/5/2016 - 08:05
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όταν δεν πάει ο Μωάμεθ στο βουνό, πάει το βουνό....

Nextdeal newsroom, 30/5/2016
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν ελεύθεροι επαγγελματίες και έμποροι, αυτή την εποχή, είναι η προσέλκυση πελατών. Το θέμα αυτό ήταν πάντα σημαντικό αλλά ίσως σε κάποιες παλιότερες εποχές να ήταν λιγότερο έντονο ενώ ταυτόχρονα μπορεί να υπήρχε μεγαλύτερη ανάγκη για την καλύτερη αξιοποίηση των υποψηφίων πελατών.

Για κάθε ελεύθερο επαγγελματία είτε πρόκειται για δικηγόρο ή ιατρό, είτε πρόκειται για ασφαλιστικό σύμβουλο ή λογιστή είτε ακόμα για υδραυλικό, ηλεκτρολόγο ή φυσικοθεραπευτή, το θέμα είναι πως η μείωση του τζίρου είναι καθολική. Αυτό σημαίνει πως τους λιγότερους δυνητικούς πελάτες, τους κερδίζει αυτός που έχει τις καλύτερες ικανότητες, όχι στη δουλειά του αλλά στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ.

Όταν λοιπόν δεν έρχεται ο πελάτης μόνος του, τότε μήπως είναι καιρός να πάμε εμείς στον πελάτη;

Μήπως πρέπει να προλάβουμε πριν ο δυνητικός πελάτης πάει σε κάποιον άλλο, να πάμε εμείς σε αυτόν;

Μερικά απλά βήματα που μπορεί να ακολουθήσει κάποιος είναι:

1. Μεγαλύτερη προσπάθεια στο θέμα δικτύωση και επαγγελματική προβολή. Δεν εννοώ φυσικά να κάνει περισσότερες διαφημίσεις. Άλλωστε σε πολλές κατηγορίες επαγγελματιών αυτό δεν είναι αποτελεσματικό και ίσως δεν επιτρέπεται (π.χ. ιατροί) . Εννοώ να αυξήσει σημαντικά την κοινωνική του προβολή με διάφορους τρόπους όπως συμμετοχή σε εκδηλώσεις (ομιλίες, συνέδρια, κοινωνικές οργανώσεις, εθελοντισμό κλπ) ή εμπλοκή του σε κοινωνικές ομάδες διαφόρων προσανατολισμών (σύλλογοι, σωματεία κλπ.) Μια τέτοιου είδους συντονισμένη προσπάθεια χρειάζεται στόχους και πρόγραμμα όπως και καλλιέργεια για να αποδώσει. Αλλά όμως το θετικό είναι πως αποδίδει πάντα, είτε αργά είτε γρήγορα.

2. Καλύτερη επικοινωνία με τους ήδη υπάρχοντες πελάτες, τωρινούς ή παλαιότερους. Πάρα πολλοί επαγγελματίες αμελούν να έχουν μια τακτική επαφή με το πελατολόγιό τους. Όμως οι παλαιοί πελάτες δεν είναι απλά δυνητικοί μελλοντικοί πελάτες αλλά και καταπληκτικά κέντρα επιρροής στον κοινωνικό τους περίγυρο. Και σε αυτή τη περίπτωση η επικοινωνία μαζί τους πρέπει να γίνεται συστηματικά και στοχευμένα ειδάλλως δεν έχει αποτέλεσμα. Άρα θέλει οργάνωση, χρήση ηλεκτρονικού εξοπλισμού, γνώση κοινωνικής δικτύωση και επαγγελματική προσέγγιση στο θέμα.

3. «Κάποιον να με προσέχει» με την έννοια πως συνήθως οι ελεύθεροι επαγγελματίες και έμποροι, δεν βάζουν σαφείς στόχους και κυρίως δεν έχουν συνέπεια στη προσπάθεια. Αυτό συμβαίνει γιατί δεν υπάρχει κάποιος να μοιραστούν τους στόχους τους, να του έχουν εμπιστοσύνη πως θα τους υποστηρίξει στην προσπάθεια και να τους κρατά πάντα εστιασμένους στον στόχο και τον δρόμο για την επίτευξη. Επίσης συμβαίνει όταν καλούμαστε να ασκήσουμε πρακτικές που δεν γνωρίζαμε ή δεν εξασκούσαμε στο παρελθόν και χρειάζεται προσαρμογή σε αυτές. Ο θεσμός του business coaching είναι ένας σπουδαίος τρόπος για να υποστηριχθεί αυτή η προσπάθεια κάθε επαγγελματία. Αν δεν έχετε κάποιον να μοιραστείτε τα όνειρα και τις ανησυχίες σας και να ξέρετε πως θα σας υποστηρίξει σε κάθε δύσκολη στιγμή, τότε αναζητείστε έναν έμπειρο business coach που θα σας δώσει την έμπνευση και την δύναμη να πετύχετε ακόμα και σε δύσκολους καιρούς.

Το iwant2help training& coaching είναι μια ιδέα επαγγελματικής εκπαίδευσης και υποστήριξης με βάση τις ανάγκες του δοκιμαζόμενου σήμερα επαγγελματία και εμπόρου. Με βασικό μας μέλημα το πως θα αυξήσει ο συνεργάτης μας τις πωλήσεις του, προσφέρουμε συγκεκριμένα και μετρήσιμα αποτελέσματα.

 

Θωμάς Σλάμαρης (B.S.c.)
Εκπαιδευτής Πωλήσεων & Business Coach
[email protected]

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;
    Νικολέτα Μάρκου, 30/5/2025

    Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;

  • Η Υγεία σε Δύο Καθρέφτες: Ιατρική προσέγγιση vs Ασφαλιστική Εκτίμηση
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 29/5/2025

    Η Υγεία σε Δύο Καθρέφτες: Ιατρική προσέγγιση vs Ασφαλιστική Εκτίμηση

  • Η Αθέατη Πλευρά της Πώλησης: H αγωνία που γεννά την άρνηση

    Η Αθέατη Πλευρά της Πώλησης: H αγωνία που γεννά την άρνηση

    Στο ασφαλιστικό χώρο, και δει στο χώρο των πωλήσεων, ανέκαθεν η γνώση του προϊόντος, η επικοινωνία και η σχέση εμπιστοσύνης...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 21/05/2025 - 13:05 21/5/2025
  • Ασφαλιστής χωρίς ασφάλιση; Είναι ώρα να γίνουμε το καλύτερο παράδειγμα

    Ασφαλιστής χωρίς ασφάλιση; Είναι ώρα να γίνουμε το καλύτερο παράδειγμα

    Η ερώτηση είναι απλή, αλλά καίρια: Μπορεί ένας ασφαλιστής που δεν είναι ασφαλισμένος να πείσει κανέναν άλλον να ασφαλιστεί; Εδώ και χρόνια...
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 20/05/2025 - 09:50 20/5/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μ. Θεμιστοκλέους: Στηρίζουμε τη διακοπή καπνίσματος με 52 εξειδικευμένα ιατρεία σε όλη τη χώρα
16:04 Μ. Θεμιστοκλέους: Στηρίζουμε τη διακοπή καπνίσματος με 52 εξειδικευμένα ιατρεία σε όλη τη χώρα
  • 16:00 Κ. Κυρανάκης: Αποφασισμένοι να δράσουμε για τη μείωση των θανατηφόρων τροχαίων ακόμη κι αν τα μέτρα είναι αντιδημοφιλή
  • 15:27 ΤτΕ: Αυξήθηκαν οι καταθέσεις των νοικοκυριών τον Απρίλιο, αρνητικό πρόσημο στις χορηγήσεις
  • 15:04 Howden Re: Οι ανανεώσεις Ιουνίου 2025 σηματοδοτούν μετάβαση σε πειθαρχημένο επανακαθορισμό της αγοράς αντασφάλισης
  • 14:15 Οι υψηλές αποδόσεις και η αναπτυξιακή τροχιά της Εθνικής Τράπεζας
  • 14:09 Επίσκεψη της Διοίκησης της Πειραιώς στην Κρήτη
  • 13:45 Γ. Χατζηθεοδοσίου: Νοσήλια και ασφάλιστρα, δύο όψεις του ίδιου νομίσματος - Να κινητοποιηθεί η κυβέρνηση
  • 13:37 Σημαντική αύξηση στα τροχαία τον Μάρτιο σε όλη τη χώρα, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ
  • 13:32 Πανελλαδικές εξετάσεις: Τα θέματα που «έπεσαν» στη Νεοελληνική Γλώσσα
  • 13:26 ΚΕΦΙ: Run-Bike-Care | Τρέξαμε πιο γρήγορα από τον καρκίνο
  • 13:10 Παγκόσμια Ημέρα Αναδοχής: Ελάχιστο ενδιαφέρον για αναδοχή παιδιών με αναπηρία ή άνω των 8 ετών
  • 12:46 Παράνομες συνταγογραφήσεις: Ο ΙΣΑ καταδικάζει απερίφραστα τα φαινόμενα διαφθοράς και ζητά την παραδειγματική τιμωρία των επίορκων ιατρών
  • 12:39 Έρχεται νέος φόρος «κεραμίδα» για 700.000 σπίτια στην Ελλάδα - Ποιους αφορά
  • 12:35 Human Capital Trends Event 2025: Η Deloitte χαρτογραφεί τις τάσεις και ανοίγει τον διάλογο για το μέλλον της εργασίας
  • 12:28 Η Πόλις εάλω…Η ψυχή εάλω…Ποιο το μείζον;
  • 12:20 ΕΑΔΕ: Θέσεις για την διαμόρφωση πλαισίου εμπιστοσύνης των πολιτών στην ασφάλιση & εύρυθμης λειτουργίας της ασφαλιστικής αγοράς
  • 12:00 Η Allianz και η Plus2Feet συνεχίζουν να δίνουν κίνηση και ελπίδα στα ζώα που το χρειάζονται, μέσω της δράσης «Walking Together»
  • 11:50 Μαρία Ωραιοζήλη Κουτσουπιά στο Europa Next: Η ζωή μας θα αλλάξει ακόμα περισσότερο με την τεχνητή νοημοσύνη
  • 11:30 Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;
  • 11:20 Πλαγίως: Η Μεσαία Τάξη και η φορολόγησή της
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/5 Το πάρτι των αλλαγών ξεκίνησε με την Generali πρωταγωνίστρια!
  2. 28/5 Ασφαλιστικό Συνέδριο Ύδρας: Τρεις CEO της ασφαλιστικής αγοράς αποκαλύπτουν τις θέσεις τους για την ασφάλιση υγείας, αυτοκινήτων και περιουσίας (video)
  3. 29/5 Υποχρεωτική ασφάλιση για φυσικές καταστροφές από 1η Ιουνίου σε επιχειρήσεις - αυτοκίνητα: Τι ισχύει, πού προβλέπονται πρόστιμα
  4. 26/5 Ο Ιωάννης ΚοτζαΑϊβάζογλου στην Howden Hellas, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Senior Corporate Executive
  5. 30/5 Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;
  6. 26/5 Προσβάσιμος από σήμερα ο Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας σε όλους τους γιατρούς - Πώς λειτουργεί
  7. 29/5 ΕΑΕΕ: Στο -11,3% η παραγωγή ασφαλίστρων ζωής στο α' τρίμηνο

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube