close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Τα 3 μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι πωλητές
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
1/2/2016 - 13:33
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τα 3 μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι πωλητές

Nextdeal newsroom, 1/2/2016
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

1. Αποτυγχάνουν στο να προσφέρουν αληθινή γνώση

Μερικοί πωλητές, κατά την πρώτη συνάντησή τους με υποψήφιους πελάτες, είτε λόγω κακού σχεδιασμού είτε λόγω ανυπαρξίας σχεδίου, δεν προσφέρουν τίποτα που να έχει πραγματική αξία και ενδιαφέρον. Σίγουρα μιλάνε για τις δυνατότητες της εταιρείας τους. Μιλάνε για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους... και τα χαρακτηριστικά, τις λειτουργίες, τις προοπτικές και τα πλεονεκτήματά τους. Όμως δεν προσφέρουν καμία ουσιαστική γνώση ή έστω προοπτική σχετικά με τις προκλήσεις ή τους στόχους του πελάτη που ο ίδιος δεν γνωρίζει ήδη.

Αυτοί οι πωλητές φοβούνται πως αν προσφέρουν πολλές πληροφορίες, οι υποψήφιοι θα τις χρησιμοποιήσουν εναντίον τους. Μερικοί πιστεύουν πως οι υποψήφιοι πελάτες, εφοδιασμένοι με τις γνώσεις αυτές, θα πετύχουν τους στόχους τους χωρίς να έχουν την ανάγκη των πωλητών ή των υπηρεσιών και προϊόντων που προτείνουν.

Αυτό που δυσκολεύονται να καταλάβουν είναι η διαφορά μεταξύ του να συζητούν τις ιδέες τους και του να αποκαλύπτουν τις λεπτομέρειες για το πως θα υλοποιηθούν αυτές οι ιδέες. Είναι όμως απολύτως σωστό να συζητάς για τις ιδέες. Στην πραγματικότητα είναι επιθυμητό, ειδικά αν βοηθά τους υποψήφιους να αποκτήσουν νέες προοπτικές στις προκλήσεις τους. Άλλωστε οι υποψήφιοι πελάτες πρέπει να αποδεχτούν την ύπαρξη ενός προβλήματος πριν πεισθούν για το προϊόν η την υπηρεσία που το λύνει.

Αν οι πελάτες δεν μαθαίνουν κάτι από εσάς, τότε εσείς προσφέρετε κάποια αξία σε αυτή τη συνάντηση; Όχι.

Και αν δεν προσφέρετε κάποια αξία για αυτούς, τότε οι υποψήφιοι έχουν κάποια σοβαρό λόγο να κάνουν δουλειά μαζί σας; Και πάλι η απάντηση είναι όχι.

2. Επικεντρώνουν την παρουσίαση τους στο ΤΙ αντί στο ΠΩΣ

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Για μερικούς πωλητές, η αοριστία της πρώτης συνάντησης γνωριμίας με τον πελάτη συνεχίζεται και στις επόμενες πιο ουσιαστικές συναντήσεις παρουσίασης. Αποτυγχάνουν να αποδείξουν την σύνδεση των στοιχείων και χαρακτηριστικών της προσφοράς τους με τις συγκεκριμένες ανάγκες του πελάτη τους. Αντίθετα, οι παρουσιάσεις τους εστιάζουν μόνο στο προϊόν ή στην υπηρεσία τους, στις δυνατότητες της εταιρείας τους και σε κάποιες περιπτώσεις, στον εαυτό τους. Μοιάζουν με τον ταχυδακτυλουργό που αφού αιωρήσει ένα μαγικό ραβδί, με μια απότομη κίνηση και λίγο καπνό στον αέρα, εμφανίζει έναν λαγό.

Έτσι και ο πωλητής "αιωρεί" ένα ραβδί από λόγια (έναν κατάλογο από χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα) και μετά , με λίγο "προφορικό καπνό" εμφανίζει ξαφνικά την λύση.

Επιφανειακά αυτές οι παρουσιάσεις μπορεί να φαίνονται εντυπωσιακές. Πολλές φορές περιλαμβάνουν αρκετά έντυπα και συνοδεύονται από διάφορους πίνακες και χάρτες όπως και υλικό multimedia ακόμα και βίντεο, όλα σχεδιασμένα για να υποστηρίξουν όσα παρουσιάζονται. Όμως με μια πιο "κοντινή" παρατήρηση θα διαπιστώσει κανείς πως δεν είναι αποτελεσματικές. Οι υποψήφιοι δεν θέλουν μόνο να ξέρουν τι θα κάνετε αλλά ακόμα περισσότερο ενδιαφέρονται για το πως θα το κάνετε. Πρέπει να είστε κρυστάλλινα καθαροί για το ΠΩΣ θα πετύχετε το αποτέλεσμα που θέλει ο πελάτης. Εάν δεν αποδείξετε ξεκάθαρα την σχέση μεταξύ του το ΤΙ και του ΠΩΣ με την παρουσίασή σας, θα προσφέρετε την ευκαιρία στον επόμενο πωλητή που ίσως το καταφέρει.

3. Αποτυγχάνουν να παρουσιάσουν "Κομψές" λύσεις

Μερικοί πωλητές έχουν μια τάση να κάνουν περίπλοκες παρουσιάσεις. Αυτό οφείλεται κυρίως σε έναν ή δυο λόγους. Πιστεύουν πως παρουσιάζοντας σύνθετες λύσεις προσθέτουν εσωτερική αξία και σπουδαιότητα. Θεωρούν πως όσο περισσότερες οι λεπτομέρειες και τα στοιχεία που απαρτίζουν μια προσφορά, τόσο περισσότερη και η προσδοκώμενη αποτελεσματικότητα της... και συνεπώς τόσο πιο εύκολη και η αποδοχή της από τον υποψήφιο πελάτη.

Άλλοι πωλητές αυξάνουν την πολυπλοκότητα για να δικαιολογήσουν την τιμή που ζητούν. Συμπεριλαμβάνουν πολλά "εξτρά" που μπορεί να είναι αξιόλογα αλλά όχι και απαραίτητα για τον πελάτη και τις ανάγκες του. Προσθέτονται όχι για κανένα άλλο λόγο παρά μόνο για να δημιουργήσουν την αίσθηση του "μεγάλου πακέτου" και της λογικής αν και αυξημένης τιμής του.

Αυτοί οι πωλητές αποτυγχάνουν να αναγνωρίσουν πως ο πελάτης εκτιμά τις "κομψές" λύσεις. Κομψές με την έννοια πως είναι απλές, εφαρμόσιμες και αποτελεσματικές. Οι κομψές λύσεις διευκολύνουν τους υποψήφιους να αντιληφθούν πως το προϊόν ή η υπηρεσία σας τους προσφέρει λύση και ωφέλεια που έχουν ανάγκη. Όσο ευκολότερο το κάνετε για τους υποψήφιους πελάτες να το αντιληφθούν τόσο πιο πιθανό είναι να κλείσετε την πώληση.

Εάν αντιληφθείτε πως κάνετε σε κάποιο βαθμό ένα από τα παραπάνω κοινά λάθη, σκεφτείτε αυτό: οι κοινές τακτικές είναι για κοινούς πωλητές που ικανοποιούνται με κοινά αποτελέσματα. Αν τα αποτελέσματα σας είναι κοινά, τότε ίσως είναι ώρα να αλλάξετε την στρατηγική σας.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Αντώνης Δουνδουλάκης: Η δύναμη της άρνησης στην πώληση - Από το «όχι» στο «ναι»
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 18/6/2025

    Αντώνης Δουνδουλάκης: Η δύναμη της άρνησης στην πώληση - Από το «όχι» στο «ναι»

  • Εσύ ξέρεις τι σημαίνει «ασφαλιζόμενη αξία» και γιατί δεν πρέπει να ασφαλίσεις ένα σπίτι για την αντικειμενική του;
    Νικολέτα Μάρκου, 10/6/2025

    Εσύ ξέρεις τι σημαίνει «ασφαλιζόμενη αξία» και γιατί δεν πρέπει να ασφαλίσεις ένα σπίτι για την αντικειμενική του;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00 10/6/2025
  • Να Αλλάξω Πρόγραμμα και Εταιρεία ή να Αυξήσω την Απαλλαγή; Τι Συμφέρει Πραγματικά στην Ασφάλιση Υγείας;

    Να Αλλάξω Πρόγραμμα και Εταιρεία ή να Αυξήσω την Απαλλαγή; Τι Συμφέρει Πραγματικά στην Ασφάλιση Υγείας;

    Γράφει ο Αντώνιος Δουνδουλάκης Σε μια εποχή όπου το κόστος της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας αυξάνεται διαρκώς, είναι απόλυτα κατανοητό ότι πολλοί...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 04/06/2025 - 13:00 4/6/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Alpha Bank Κύπρου και Altius συζητούν για το μέλλον της συνεργασίας τους
12:00 Alpha Bank Κύπρου και Altius συζητούν για το μέλλον της συνεργασίας τους
  • 11:42 Οδική βοήθεια: Ποιοι ήταν οι κύριοι λόγοι κλήσης το 2024 στην Ελλάδα
  • 11:36 CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ και Yπ. Άμυνας ενώνουν δυνάμεις για την καλλιέργεια υπεύθυνης οδικής συμπεριφοράς
  • 11:07 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Πρωτοποριακή Εξατομικευμένη Αρθροπλαστική Γόνατος με το Σύστημα Symbios: Το μέλλον της Ορθοπαιδικής είναι προσωποποιημένο
  • 10:33 Όμιλος Eurobank: Καταλύτης επιχειρηματικής διασύνδεσης Ελλάδας – Κύπρου - Ινδίας
  • 10:29 «Άρωμα Χίου 2025» στο Σύνταγμα
  • 10:25 Άγιος Ιούδας ο Απόστολος
  • 10:22 Το Διεθνές Κέντρο Καρδιοχειρουργικής Ελλάδος/ΥΓΕΙΑ εντάσσεται στo διεθνές δίκτυο Smart Hospital Alliance
  • 09:50 Optima bank: Εντυπωσιακή υπερκάλυψη πάνω από 11 φορές για την έκδοση ομολόγου Tier II ύψους €150 εκατ.
  • 09:46 ΗΠΑ: Αμετάβλητα διατήρησε η Fed τα επιτόκια
  • 09:42 Εκκένωση 16 Ελλήνων πολιτών από το Ιράν υπό εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες
  • 09:33 Συντάξεις: Σκέψεις για κούρεμα ή και κατάργηση της προσωπικής διαφοράς
  • 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες -Τι είπε ο Βασίλης Μπόκας της Altius-
  • 09:12 Οχήματα: Για ποιες επιχειρήσεις και από πότε είναι υποχρεωτικό το ψηφιακό πελατολόγιο – Οι εξαιρέσεις
  • 08:59 «Για να το προστατεύσεις, δεν χρειάζεται να φτάσεις στα άκρα» Νέα τηλεοπτική καμπάνια από την Anytime για την προστασία των οχημάτων από ακραία φαινόμενα
  • 08:52 Η συμμαχία του… ξυλολίου, στην πυρηνική ενέργεια η Ελλάδα(;) αύξηση του πλούτου των Ελλήνων η διάκριση Alpha Bank και Ψάλτη και η «κόντρα» ΔΕΗ- ΟΤΕ
  • 16:09 Διαχείριση Διεθνών Ζημιών με Αλλοδαπά Οχήματα στην Ελλάδα: Ο Ρόλος των Ανταποκριτών και Οδηγίες για τους Παθόντες
  • 15:45 NN Hellas: Ο πελάτης δίνει το ρυθμό! (βίντεο)
  • 15:30 Η αεροπορική διασυνδεσιμότητα στην Ευρώπη και η συμβολή του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών στην ελληνική οικονομία - 35ο Ετήσιο Συνέδριο & Γενική Συνέλευση του ACI EUROPE
  • 14:42 Σπύρος Καπράλος: Τι βάση έχουν τα σενάρια ανατροπής του Χαμενεΐ εκ των έσω; Μια ψύχραιμη αποτύπωση της πραγματικότητας
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  2. 18/6 Αποκλειστικό: Δημήτρης Σπυράκος - Ο Δείκτης ΙΟΒΕ δεν ίσχυσε ποτέ - Άκυρες οι αυξήσεις των ασφαλίστρων νοσοκομειακής περίθαλψης με βάση το Δείκτη ΙΟΒΕ
  3. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  4. 16/6 Οι «βόμβες» στην ελληνική οικονομία, η μεγάλη ανησυχία της κυβέρνησης, η «ιστορική» απόφαση του ΣτΕ και η ηγετική παρουσία της Aktor στη Ρουμανία
  5. 18/6 NN Hellas: Ο πελάτης δίνει το ρυθμό! (βίντεο)
  6. 16/6 ΤτΕ: Ανακοίνωση για την ασφαλιστική εταιρία "Insurance JSC Dallbogg: Life and Health"
  7. 18/6 HDI Global SE: 30 χρόνια προσφοράς στις βιομηχανικές και επαγγελματικές ασφαλίσεις στην Ελλάδα (βίντεο)

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube