close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

H πίεση αποδίδει;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
29/12/2015 - 09:14
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

H πίεση αποδίδει;

Nextdeal newsroom, 29/12/2015
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πολλοί πωλητές είναι ιδιαίτερα πιεστικοί. Βέβαια η πίεση είναι κάτι υποκειμενικό. Αυτό που κάποιος θεωρεί πιεστικό, κάποιος άλλος μπορεί να το θεωρεί φυσικό. Όμως αυτό που ενδιαφέρει είναι τι πραγματικά νιώθει ο υποψήφιος πελάτης. Και όπως αποδεικνύεται στην πράξη, ακόμα και αν μερικές φορές η πίεση αποδίδει, και αυτό σημαίνει πως ο πωλητής κλείνει την πώληση, τελικά αυτό το αποτέλεσμα είναι προσωρινό. Βέβαια αν πρόκειται για καταναλωτικά προϊόντα, τότε πιθανόν το αποτέλεσμα να είναι και μόνιμο αλλά αυτό που πραγματικά θα έπρεπε να ενδιαφέρει τον πωλητή είναι το αν θα κερδίσει την πώληση ή τον πελάτη; Γιατί αν πρόκειται για τον πελάτη, τότε σε καμία περίπτωση μια πιεστική πώληση δεν κερδίζει τον άνθρωπο.

Σε ποιόν αρέσει να τον πιέζουν; Ποιος είναι αυτός που θέλει να έρχεται σε δύσκολη θέση και τελικά να αποφασίζει κάτι κάτω από την απειλή ενός άσχημου και βασανιστικού συναισθήματος; Ποια είναι τα συναισθήματα του πελάτη μετά την απομάκρυνση του πωλητή, είτε έκλεισε είτε όχι , μια πιεστική πώληση;

Αυτά είναι μερικά βασικά ερωτήματα αλλά ας τα δούμε ένα – ένα.

Κανείς δεν αρέσκεται στο να τον πιέζουν. Αυτό που πραγματικά θέλει είναι να έχει όλες τις πληροφορίες για να αντιληφθεί αν η αγορά είναι προς το συμφέρον του ή όχι. Και αυτό θέλει από τον πωλητή, να του δώσεις τις πληροφορίες με όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικό τρόπο και χωρίς υπερβολές. Αλώστε ο υποψήφιος είναι ήδη υποψιασμένος πως ο πωλητής θα προσπαθήσει να κλείσει την δουλειά αφού αυτό είναι το συμφέρον του. Και εδώ είναι η μεγάλη πρόκληση του πωλητή. Να ακροβατεί ανάμεσα στην παροχή πληροφοριών με τρόπο αντικειμενικό αλλά ταυτόχρονα να ελέγχει την συζήτηση ώστε χωρίς ουσιαστικά να πιέζει, να κρατά τη κουβέντα στην κατεύθυνση της λήψης μια απόφασης. Ίσως θα μπορούσαμε να πούμε πως αυτό που πιέζει τον υποψήφιο είναι η ανάγκη να πάρει μια απόφαση στην πρόταση του πωλητή και όχι ουσιαστικά ο ίδιος ο πωλητής. Και αυτό δεν είναι πάντα εύκολο ούτε ξεκάθαρο στο μυαλό του πωλητή.

Η παράλογη πίεση ποτέ δεν οδήγησε σε μια σωστή πώληση. Όπως έλεγε ο Zιg Ziglar «ο πελάτης για να αλλάξει τη αρνητική γνώμη του πρέπει ο πωλητής να του δώσει κάποιο νέο στοιχείο για να πάρει μια εντελώς νέα απόφαση πάνω στο ίδιο θέμα». Εννοούσε πως αν ο πελάτης αρνηθεί, είναι άσκοπο ο πωλητής να επιμένει στα ίδια επιχειρήματα που έχει ήδη δώσει. Θα πρέπει να προσφέρει κάτι νέο στη κουβέντα, κάτι που θα καλεί ουσιαστικά τον υποψήφιο πελάτη να πάρει μια εντελώς νέα απόφαση και όχι ουσιαστικά να αλλάξει την παλιά αρνητική του θέση. Μόνο έτσι υπάρχει περίπτωση να κλείσει η πώληση χωρίς να νιώσει ο πελάτης αληθινή πίεση.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Να Αλλάξω Πρόγραμμα και Εταιρεία ή να Αυξήσω την Απαλλαγή; Τι Συμφέρει Πραγματικά στην Ασφάλιση Υγείας;
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 4/6/2025

    Να Αλλάξω Πρόγραμμα και Εταιρεία ή να Αυξήσω την Απαλλαγή; Τι Συμφέρει Πραγματικά στην Ασφάλιση Υγείας;

  • Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 3/6/2025

    Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες

  • Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα

    Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί (Τεύχος 212) - Στήλη 'Πωλήσεις' σελ. 94-109 Η φορολογική δήλωση του καθενός είναι...
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 03/06/2025 - 11:15 3/6/2025
  • Δημήτρης Πάτρας: Αταξία στην Ασφαλιστική Αγορά

    Δημήτρης Πάτρας: Αταξία στην Ασφαλιστική Αγορά

    Γράφει ο Δημήτρης Πάτρας* Παρακάτω σημειώνω κάποιες απόψεις, με τις οποίες αρκετοί μπορεί και να διαφωνούν, (ενώ άλλοι θα συμφωνούν). Αναφέρομαι κυρίως στην έλλειψη νέων...
    Nextdeal newsroom, 03/06/2025 - 11:11 3/6/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

MEGA Brokers Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε
16:15 MEGA Brokers Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε
  • 15:47 Μεταξούλα Μανικάρου: Σάββατο των ψυχών…
  • 15:32 Σύνδεσμος Ελληνικών Κλινικών - Ευρωπαϊκή Ένωση Ιδιωτικών Νοσοκομείων: Καίριος ο ρόλος των ιδιωτικών νοσοκομείων και κλινικών στην ενίσχυση των συστημάτων υγειονομικής περίθαλψης!
  • 15:13 Η Be Βrokers βραβεύει τους συνεργάτες της - Τι λένε στελέχη της αγοράς (βίντεο)
  • 15:08 Η Chiesi Hellas τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος με δράσεις για ένα βιώσιμο μέλλον
  • 14:30 Will Banks defeat the Economic Model?
  • 14:25 Θα νικήσουν οι τράπεζες το οικονομικό μοντέλο;
  • 14:14 The “Map” of Professional Funds in Greece - Their establishment moves at a slow pace - The upcoming challenges and changes
  • 13:47 O «Χάρτης» των Επαγγελματικών Ταμείων στην Ελλάδα - Με αργούς ρυθμούς η σύστασή τους - Τα «αγκάθια» και οι αλλαγές που έρχονται
  • 13:22 Οι προτάσεις της ΕΑΕΕ για έναν πιο ασφαλή και σύγχρονο Κ.Ο.Κ.
  • 13:12 Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
  • 12:12 Μητσοτάκης: Καθολική κατ’ οίκον διανομή φαρμάκων του ΕΟΠΥΥ από τις 16 Ιουνίου (video)
  • 12:05 Σπύρος Καπράλος: Η συντηρητικοποίηση της Ευρώπης, το παράδειγμα της Πολωνίας και το αβέβαιο μέλλον
  • 12:00 Alpha Bank: Ψηλά στην ατζέντα εταιρικής υπευθυνότητας η ισότιμη πρόσβαση στον Πολιτισμό
  • 11:55 Επανεκλογή του Σπύρου Μπαρκούζου, Διευθυντή Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea στο Διοικητικό Συμβούλιο της AMICE
  • 11:48 Η Designia Insurance Brokers Κύριος Χορηγός στο 36ο Συνέδριο Ηγεσίας της ΕΑΣΕ
  • 11:40 Post-Hydra Reflections: Με αισιοδοξία και ευθύνη, 12 στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς μιλούν για το μέλλον του κλάδου στην κάμερα του nextdeal.gr (βίντεο)
  • 11:28 Υπερσυμμετοχή ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στην εκδήλωση της Επιτροπή Ασφαλιστικών Πρακτόρων του Ε.Ε.Α
  • 11:00 Συνέδριο Δικτύου Πωλήσεων NN Hellas: “A Symphony of Success - Ο Πελάτης δίνει το ρυθμό”
  • 10:55 Μαρίνα Νικολάου (Attica Bank): Ο ρόλος της ιδιωτικής ασφάλισης στη νέα εποχή των γεωπολιτικών ισορροπιών, της ενεργειακής κρίσης και της κλιματικής αλλαγής
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 2/6 Υπασφαλισμένος: Ποιά τράπεζα εξαγοράζει ποιά ασφαλιστική - Μύθοι και πραγματικότητα
  2. 6/6 Η Be Βrokers βραβεύει τους συνεργάτες της - Τι λένε στελέχη της αγοράς (βίντεο)
  3. 2/6 «Ψήνεται» deal Εθνικής με ασφαλιστική, η πτώση ρεκόρ της ανεργίας και το «κενό» θέσεων εργασίας, το επτάμηνο ράλι στο Χ.Α και το πρόβλημα της ασφάλισης των επιχειρήσεων
  4. 6/6 Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
  5. 3/6 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου
  6. 5/6 Πως να προστατευτούν οι επιχειρήσεις από την υπασφάλιση, εν όψει της υποχρεωτικής ασφάλισης έναντι φυσικών καταστροφών;
  7. 2/6 Σε ισχύ από χτες 1η Ιουνίου η υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών σε οχήματα και επιχειρήσεις: Τι λέει ο νόμος για επιπτώσεις και πρόστιμα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube