Nextdeal newsroom, 22/9/2015 - 13:56 facebook twitter linkedin Κάθε πότε βλέπετε τους πελάτες σας; Nextdeal newsroom, 22/9/2015 facebook twitter linkedin Νέα ιδέα και πρακτική της “METAMORPHOSIS INSURANCE” Η επικοινωνία με τον πελάτη, έχει πολλαπλά οφέλη, που χρειάζεται να τα έχετε υπόψη σας, ώστε να παρακινείστε σε αυτήν, συστηματικά και τακτικά. Το να τον βλέπετε ή να του μιλάτε μια φορά τον χρόνο ή το εξάμηνο που ανανεώνει το συμβόλαιο του, ουσιαστικά δεν συνιστά «επικοινωνία». Τα οφέλη του πελάτη είναι: η αίσθηση της υποστήριξης και συμπαράστασης της εταιρίας μέσω του ασφαλιστή, η απόκτηση πληροφοριών και ειδήσεων σχετικές με την ασφάλεια, η επιβεβαίωση της επιλογής του για τον ασφαλιστή που δεν τον έχει ξεχάσει, η δυνατότητα του να αναπροσαρμόσει το συμβόλαιο του σύμφωνα με τις νεότερες ασφαλιστικές ανάγκες που έχουν προκύψει, η υπενθύμιση στον εαυτό του πως είναι ασφαλισμένος και πως μπορεί να προγραμματίζει την ζωή και την δουλειά του. Όμως, οφέλη έχει και ο ασφαλιστής, από την επικοινωνία του με τον πελάτη. Συγκεκριμένα ο ασφαλιστής: αξιολογεί την πίστη του πελάτη στην εταιρία, στον ίδιο και στο συμβόλαιο του, διαχειρίζεται ενδεχόμενα παράπονα ή δυσαρέσκειες, μελετά τις νέες ανάγκες που έχει και αναπροσαρμόζει το συμβόλαιο, υπενθυμίζει στον πελάτη να τον συστήνει στον κύκλο του, μαθαίνει νέα από την πλευρά του πελάτη, παίρνει ενέργεια και αισιοδοξία για την δουλειά του και πολλά άλλα. Η επικοινωνία με τον πελάτη είναι το οξυγόνο του ασφαλιστή. Χρειάζεται τουλάχιστον μια φορά τον μήνα, να στέλνει ένα email με νέα, πληροφορίες, παραδείγματα πελατών (έστω και χωρίς όνομα), χρηστικές ειδήσεις και προτάσεις. Η συνήθεια του πελάτη να περιμένει το μήνυμα από τον ασφαλιστή, είναι και η κινητήρια δύναμη που θα τον κάνει να τον συστήσει στον κύκλο του και να του ζητήσει επιπλέον ασφαλιστικές καλύψεις. Ο ασφαλιστής, υπάρχει, ζει και αναπνέει για τον πελάτη του, γιατί αυτό επέλεξε να κάνει ως προσφορά προς την κοινωνία και την χρησιμότητα του προς τους ανθρώπους. Όποιος «δίνει» σημαίνει αυτονόητα πως «έχει» για να δώσει και γι’ αυτό είναι και «πλούσιος». Το πρόγραμμα “METAMORPHOSIS INSURANCE” αποτελείται από τέτοιες νέες αρχές, ιδέες και πρακτικές, που αναβαθμίζουν το επάγγελμα του «ασφαλιστή» σε «επιχειρηματική δραστηριότητα» ως προς το οικονομικό της μέρος και σε «λειτούργημα» ως προς το ανθρώπινο μέρος. Όποιος το ακολουθήσει, θα είναι επιτυχημένος και ευτυχισμένος! Παναγιώτης Γ. Ρεγκούκος Http://metamorphosisinsurance.blogspot.gr METAMORPHOSIS INSURANCE Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 20/5/2025 Ασφαλιστής χωρίς ασφάλιση; Είναι ώρα να γίνουμε το καλύτερο παράδειγμα
Τα μικρά πράγματα που μας προσφέρουν ασφάλεια στην καθημερινότητα Ασφάλεια δεν είναι μόνο τα μεγάλα, οργανωμένα σχέδια για το μέλλον. Είναι και τα απλά, καθημερινά πράγματα που μας βοηθούν να... Νικολέτα Μάρκου, 19/05/2025 - 10:49 19/5/2025
Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί (Τεύχος 213) - Στήλη 'Πωλήσεις' Επιμέλεια: Ευάγγελος Γ. Σπύρου ● Ποια η χρήση αυτού... Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 13/05/2025 - 11:46 13/5/2025