close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Κάθε πότε βλέπετε τους πελάτες σας;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
22/9/2015 - 13:56
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Κάθε πότε βλέπετε τους πελάτες σας;

Nextdeal newsroom, 22/9/2015
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Νέα ιδέα και πρακτική της “METAMORPHOSIS INSURANCE”

Η επικοινωνία με τον πελάτη, έχει πολλαπλά οφέλη, που χρειάζεται να τα έχετε υπόψη σας, ώστε να παρακινείστε σε αυτήν, συστηματικά και τακτικά. Το να τον βλέπετε ή να του μιλάτε μια φορά τον χρόνο ή το εξάμηνο που ανανεώνει το συμβόλαιο του, ουσιαστικά δεν συνιστά «επικοινωνία».

Τα οφέλη του πελάτη είναι: η αίσθηση της υποστήριξης και συμπαράστασης της εταιρίας μέσω του ασφαλιστή, η απόκτηση πληροφοριών και ειδήσεων σχετικές με την ασφάλεια, η επιβεβαίωση της επιλογής του για τον ασφαλιστή που δεν τον έχει ξεχάσει, η δυνατότητα του να αναπροσαρμόσει το συμβόλαιο του σύμφωνα με τις νεότερες ασφαλιστικές ανάγκες που έχουν προκύψει, η υπενθύμιση στον εαυτό του πως είναι ασφαλισμένος και πως μπορεί να προγραμματίζει την ζωή και την δουλειά του.

Όμως, οφέλη έχει και ο ασφαλιστής, από την επικοινωνία του με τον πελάτη. Συγκεκριμένα ο ασφαλιστής: αξιολογεί την πίστη του πελάτη στην εταιρία, στον ίδιο και στο συμβόλαιο του, διαχειρίζεται ενδεχόμενα παράπονα ή δυσαρέσκειες, μελετά τις νέες ανάγκες που έχει και αναπροσαρμόζει το συμβόλαιο, υπενθυμίζει στον πελάτη να τον συστήνει στον κύκλο του, μαθαίνει νέα από την πλευρά του πελάτη, παίρνει ενέργεια και αισιοδοξία για την δουλειά του και πολλά άλλα.

Η επικοινωνία με τον πελάτη είναι το οξυγόνο του ασφαλιστή. Χρειάζεται τουλάχιστον μια φορά τον μήνα, να στέλνει ένα email με νέα, πληροφορίες, παραδείγματα πελατών (έστω και χωρίς όνομα), χρηστικές ειδήσεις και προτάσεις. Η συνήθεια του πελάτη να περιμένει το μήνυμα από τον ασφαλιστή, είναι και η κινητήρια δύναμη που θα τον κάνει να τον συστήσει στον κύκλο του και να του ζητήσει επιπλέον ασφαλιστικές καλύψεις.

Ο ασφαλιστής, υπάρχει, ζει και αναπνέει για τον πελάτη του, γιατί αυτό επέλεξε να κάνει ως προσφορά προς την κοινωνία και την χρησιμότητα του προς τους ανθρώπους. Όποιος «δίνει» σημαίνει αυτονόητα πως «έχει» για να δώσει και γι’ αυτό είναι και «πλούσιος».

Το πρόγραμμα “METAMORPHOSIS INSURANCE” αποτελείται από τέτοιες νέες αρχές, ιδέες και πρακτικές, που αναβαθμίζουν το επάγγελμα του «ασφαλιστή» σε «επιχειρηματική δραστηριότητα» ως προς το οικονομικό της μέρος και σε «λειτούργημα» ως προς το ανθρώπινο μέρος. Όποιος το ακολουθήσει, θα είναι επιτυχημένος και ευτυχισμένος!

 

Παναγιώτης Γ. Ρεγκούκος
Http://metamorphosisinsurance.blogspot.gr 
METAMORPHOSIS INSURANCE

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η Αθέατη Πλευρά της Πώλησης: H αγωνία που γεννά την άρνηση
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 21/5/2025

    Η Αθέατη Πλευρά της Πώλησης: H αγωνία που γεννά την άρνηση

  • Ασφαλιστής χωρίς ασφάλιση; Είναι ώρα να γίνουμε το καλύτερο παράδειγμα
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 20/5/2025

    Ασφαλιστής χωρίς ασφάλιση; Είναι ώρα να γίνουμε το καλύτερο παράδειγμα

  • Τα μικρά πράγματα που μας προσφέρουν ασφάλεια στην καθημερινότητα

    Τα μικρά πράγματα που μας προσφέρουν ασφάλεια στην καθημερινότητα

    Ασφάλεια δεν είναι μόνο τα μεγάλα, οργανωμένα σχέδια για το μέλλον. Είναι και τα απλά, καθημερινά πράγματα που μας βοηθούν να...
    Νικολέτα Μάρκου, 19/05/2025 - 10:49 19/5/2025
  • Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες

    Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί (Τεύχος 213) - Στήλη 'Πωλήσεις' Επιμέλεια: Ευάγγελος Γ. Σπύρου ● Ποια η χρήση αυτού...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 13/05/2025 - 11:46 13/5/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Marsh λανσάρει νέα υπηρεσία ασφάλισης και διαχείρισης κινδύνων για Κέντρα Δεδομένων
15:50 Η Marsh λανσάρει νέα υπηρεσία ασφάλισης και διαχείρισης κινδύνων για Κέντρα Δεδομένων
  • 15:23 Πειραιώς: Συμμετέχει στο Ταμείο Χαρτοφυλακίου Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης
  • 15:11 Howden: Αντασφάλιση, ομόλογα καταστροφών και αμοιβαία ταμεία κινδύνου: Ζωτικής σημασίας για την επισιτιστική ασφάλεια της Ευρώπης
  • 15:08 Θεσσαλονίκη: Κλιμάκιο του ΕΟΔΥ στην πόλη για να ερευνήσει το περιστατικό θανάτου 5χρονου κοριτσιού σε ιδιωτική κλινική
  • 14:46 ICAP CRIF: Έκθεση για την Περιφερειακή Εξειδίκευση της Εθνικής Στρατηγικής Έξυπνης Εξειδίκευσης στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου
  • 14:22 Αριστοτέλης Παντελιάδης: Γιατί πούλησε τη ΔΙΟΝ στη Howden Hellas ενώ ήταν κερδοφόρα
  • 14:04 Η Insurance Europe ζητά μεγαλύτερη σαφήνεια σχετικά με τη Γνώμη της EIOPA για την Τεχνητή Νοημοσύνη
  • 13:34 Η Aon λανσάρει νέα υπηρεσία Ανάλυσης Διαφάνειας Τιμολόγησης στην Υγεία - Παροχή σαφήνειας βάσει δεδομένων για τη βελτιστοποίηση των δαπανών υγειονομικής κάλυψης
  • 13:21 Στο υπουργείο Υγείας σήμερα το απόγευμα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης!
  • 13:05 Η Αθέατη Πλευρά της Πώλησης: H αγωνία που γεννά την άρνηση
  • 12:45 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο από την Ελληνική Εταιρεία Πρόληψης και Αντιμετώπισης του Ιού των Θηλωμάτων (HPV)
  • 12:33 Αύξηση της συχνότητας εμφάνισης καρκίνου σε νέα άτομα: μελέτη του Εθνικού Ινστιτούτου Καρκίνου των ΗΠΑ
  • 12:21 ΕΑΔΕ: Πραγματοποίηση συνάντησης με την Εθνική Ασφαλιστική
  • 12:05 Επίσκεψη της Αναπληρώτριας Υπουργού Υγείας Ειρήνης Αγαπηδάκη σε Διαγνωστικό Κέντρο Affidea στο πλαίσιο του Προγράμματος «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»
  • 11:56 21 Μαΐου: Μεγάλη η σημερινή εορτή - Tιμάται η μνήμη των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης
  • 11:45 Τεχνοδρομώ: Θέατρο και Ψυχική Υγεία - Επικοινωνία, Έκφραση και Θεραπεία μέσα από την Τέχνη
  • 11:29 ΙΣΧΥΣ: Ημερίδα για την Προστασία Εμπορικών Επιχειρήσεων και Ξενοδοχειακών Μονάδων από Φυσικές Καταστροφές και Πυρκαγιές
  • 11:08 Πλαγίως: Η ΕΘΝΙΚΗ, το δίκιο της και ο λάθος τρόπος για να το βρει
  • 11:01 Υπογραφή Μνημονίων Συνεργασίας ΠΦΣ με την Ελληνική Εταιρεία Υπέρτασης και την Ένωση Ασθενών Ελλάδας
  • 10:55 ΑΑΔΕ: Ποιοι κινδυνεύουν να βγουν «στα μανταλάκια» αν δεν τακτοποιήσουν μέσα σε ένα μήνα τις οφειλές τους
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 19/5 Εθνική Ασφαλιστική: Αναστέλει την ισχύ της εγκυκλίου για τα παλαιά συμβόλαια υγείας
  2. 19/5 Δικαστήριο επιβεβαιώνει μετά από 26 χρόνια την εξαίρεση ασφαλιστικής κάλυψης σε οδηγό χωρίς δίπλωμα - Ζητά επιστροφή 190.755 ευρώ
  3. 15/5 Ποια είναι η ΝΑΚ INSURANCE BROKERS που εξαγόρασε η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS
  4. 19/5 Ασφαλίσεις υγείας: Ηρθε η ώρα για μια γενναία συμφωνία
  5. 15/5 Howden Agents: Ενίσχυση των υπηρεσιών διεθνών ασφαλίσεων υγείας με την εξαγορά της CERESOLE Insurance Agents
  6. 20/5 Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον
  7. 21/5 Μεγάλη έρευνα Nextdeal: Τι φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη στην ασφαλιστική αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube