close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Μπες για λίγο στη θέση του άλλου – είναι η δουλειά σου...
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
9/3/2015 - 14:34
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μπες για λίγο στη θέση του άλλου – είναι η δουλειά σου...

Nextdeal newsroom, 9/3/2015
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αλήθεια ξέρεις πραγματικά τι προσφέρεις; Έχεις καταλάβει τι είναι αυτό που το προϊόν ή η υπηρεσία σου μπορεί να δώσει στον πελάτη; Έχεις σκεφτεί ποιές είναι οι καταστάσεις και η ζημιά που ο πελάτης σου μπορεί να αποφύγει αν έχει το προϊόν ή την υπηρεσία σου; Έχεις μπει για λίγο στη θέση του και ειδικά αν συνέβαινε το χειρότερο χωρίς να έχει το προϊόν ή την υπηρεσία που το προσφέρει;

Κάτσε για λίγο κάπου ήρεμα και σκέψου. Σκέψου με όλες τις λεπτομέρειες που μπορείς, βάλε τη φαντασία σου να δουλέψει καλά, και φαντάσου. Φαντάσου τη χειρότερη κατάσταση που θα συμβεί σε έναν υποψήφιο πελάτη σου αν δεν έχει αποκτήσει την υπηρεσία ή το προιόν που θα του προσφέρεις.

Πολλές φορές λέμε ότι «εκτιμάς αυτό που έχεις μόνο όταν πάψεις να το έχεις» και συνήθως το λέμε με πίκρα όταν αναφερόμαστε σε σχέσεις ή σε ανθρώπους. Όμως ακριβώς το ίδιο ισχύει και με άλλες καταστάσεις. Η επαγγελματική μας ηρεμία και συνέχεια, το μαγαζί που υπάρχει , το γραφείο που λειτουργεί, η ικανότητά μας να δουλεύουμε, η οικογένειά μας που έχει την υγεία της, η προσπάθεια που κάνουμε για επαγγελματική άνοδο, τα ονειρά μας για το μέλλον και χιλιάδες άλλα πράγματα που αυτή τη στιγμή έχουμε. Όλα αυτά απειλούνται καθημερινά από χιλιάδες, γνωστές και άγνωστες αιτίες.

Τα εκτιμάμε όμως αφού τα έχουμε; Σκεφτόμαστε έστω και μια στιγμή πως θα ήταν αν τα χάναμε, έστω για λίγο; Μπαίνουμε στη διαδικασία να σκεφτούμε κάτι τέτοιο και για τον υποψήφιο πελάτη μας; Μπορούμε να τον κάνουμε να προβληματισθεί για τους κινδύνους που διατρέχει;

Αν το καταφέρουμε αυτό, χωρίς υπερβολές ενώ ταυτόχρονα δημιουργούμε την εικόνα ενός ασφαλούς και επιτυχημένου μέλλοντος, τότε ο υποψήφιος πελάτης μας, θα αποφασίσει πολυ ευκολότερα να δοκιμάσει την υπηρεσία ή το προϊόν που του προτείνουμε. Να θυμάσαι πως όλοι μας αποφασίζουμε με βάση τι θα κερδίσουμε ή τι θα αποφύγουμε να υποστούμε.

Ομως πρώτα πρέπει να μπούμε στη θέση του, πρώτα πρέπει να τον ενσυναισθανθούμε και να νιώσουμε τον κίνδυνο πριν από αυτόν.

Για να δώσω κάποια στοιχεία που αφορούν κυρίως τον ασφαλιστικό κλάδο, σύμφωνα με επίσημες στατιστικές της Ευρωπαικής επιτροπής, 17.000 κάθε 100.000 (17%) εισάγονται ετησίως στο νοσοκομείο από κάποια αιτία. Οι πιθανότητες μιλάνε από μόνες τους οπότε όσοι ασχολούνται με τις ασφάλειες (και οχι μόνο) μπορούν να πληροφορήσουν τους πελάτες τους για τους κινδύνους.

Στατιστικά στοιχεία

Καλή επιτυχία

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Ασφαλιστής χωρίς ασφάλιση; Είναι ώρα να γίνουμε το καλύτερο παράδειγμα
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 20/5/2025

    Ασφαλιστής χωρίς ασφάλιση; Είναι ώρα να γίνουμε το καλύτερο παράδειγμα

  • Τα μικρά πράγματα που μας προσφέρουν ασφάλεια στην καθημερινότητα
    Νικολέτα Μάρκου, 19/5/2025

    Τα μικρά πράγματα που μας προσφέρουν ασφάλεια στην καθημερινότητα

  • Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες

    Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί (Τεύχος 213) - Στήλη 'Πωλήσεις' Επιμέλεια: Ευάγγελος Γ. Σπύρου ● Ποια η χρήση αυτού...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 13/05/2025 - 11:46 13/5/2025
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00 12/5/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Στρατηγική Επέκταση στην Αγορά της Ρουμανίας
16:38 ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Στρατηγική Επέκταση στην Αγορά της Ρουμανίας
  • 16:28 Groupama: Αναπροσαρμογές Υγείας 2025 έως 13% μεσοσταθμικά
  • 16:00 ΠΟΑΔ για τις υπέρογκες αυξήσεις σε ετησίως ανανεωμένα προγράμματα νοσοκομειακής περίθαλψης
  • 15:50 UNESCO Πειραιώς και Νήσων: 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Υγείας - Ομαδική Έκθεση Εικαστικών την Δευτέρα 26 Μαΐου 2025
  • 15:34 Η Marsh διορίστηκε ως μεσίτης για το Ναυτικό Ασφαλιστικό Πρόγραμμα του Βασιλικού Αυστραλιανού Ναυτικού
  • 15:12 Κ. Χατζηδάκης: Ναι στη διερεύνηση από τη Δικαιοσύνη, όχι στον ποινικό λαϊκισμό για την τραγωδία των Τεμπών
  • 14:15 Η Αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη στο Αιγάλεω για την Εθνική Δράση κατά της Παιδικής Παχυσαρκίας
  • 13:47 Εθνική Τράπεζα: Με νέα ρεκόρ το 2025, ο ελληνικός τουρισμός αναζητά στρατηγική ανταπόκρισης στις νέες προκλήσεις
  • 13:41 Πειραιώς: Ξεκινά συνεργασία με τη Skroutz, διευρύνοντας τη χρηματοδότηση οn line αγορών των πελατών της
  • 12:57 CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Αγώνας Triathlon Λάρνακα - Μαζί με τους Πρωταθλητές!
  • 12:54 Αρθροπλαστική ισχίου: Υπάρχουν τρόποι αναβολής ή αποφυγής της;
  • 12:43 Ο κυρ-Νίκος στην Ομόνοια που θα σκότωνε τον ασφαλιστή αν… (Ασφαλιστικό Διήγημα)
  • 12:35 Σπύρος Καπράλος: Η βιώσιμη λύση στο ρωσοουκρανικό αργεί!
  • 12:06 Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον
  • 12:00 Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας: Συμφωνία ορόσημο για τις πανδημίες υιοθετήθηκε από τα μέλη του
  • 11:31 Boehringer Ingelheim: Η Ελλάδα μπορεί να γίνει κόμβος καινοτομίας και ανάπτυξης στην κλινική έρευνα
  • 10:57 Παγκόσμια Ημέρα Κλινικών Μελετών ΣΦΕΕ: Σπουδαίος ο ρόλος της Κλινικής Έρευνας για την προαγωγή της Δημόσιας Υγείας
  • 10:51 Η Aon και η Moody’s επεκτείνουν τη συνεργασία τους στην αντασφάλιση αστικής ευθύνης
  • 10:33 Παγκόσμια Ημέρα της Μέλισσας
  • 10:13 ΥΓΕΙΑ: Πρώτη εφαρμογή της θεραπείας Produodopa στην Ελλάδα για τη νόσο Πάρκινσον
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 14/5 Η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS ανακοινώνει τις εξαγορές της ΝΑΚ INSURANCE BROKERS A.E. και της ΑΜΥΝΑ – Μεσίτες Ασφαλίσεων Ι.Κ.Ε.
  2. 19/5 Εθνική Ασφαλιστική: Αναστέλει την ισχύ της εγκυκλίου για τα παλαιά συμβόλαια υγείας
  3. 19/5 Δικαστήριο επιβεβαιώνει μετά από 26 χρόνια την εξαίρεση ασφαλιστικής κάλυψης σε οδηγό χωρίς δίπλωμα - Ζητά επιστροφή 190.755 ευρώ
  4. 15/5 Ποια είναι η ΝΑΚ INSURANCE BROKERS που εξαγόρασε η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS
  5. 14/5 Η MEGA Brokers εξαγοράζει την εταιρεία ’’Αθηναϊκοί Ασφαλιστικοί Πράκτορες ΜΙΚΕ.”
  6. 19/5 Ασφαλίσεις υγείας: Ηρθε η ώρα για μια γενναία συμφωνία
  7. 15/5 Howden Agents: Ενίσχυση των υπηρεσιών διεθνών ασφαλίσεων υγείας με την εξαγορά της CERESOLE Insurance Agents

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube