Nextdeal newsroom, 27/10/2014 - 11:47 facebook twitter linkedin Χαρτοφυλάκιο ή «χαρτούρα»; Nextdeal newsroom, 27/10/2014 facebook twitter linkedin Δεν είναι στραβός ο γιαλός!! Πώς αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι ασφαλιστές το χαρτοφυλάκιο τους; Ως αρχείο, ως χαρτούρα, ως γραφειοκρατία! Ποιους δηλαδή, τους ήδη υπάρχοντες πελάτες, το ήδη υπάρχον κεφάλαιο προς αξιοποίηση, την ήδη υπάρχουσα επένδυση προς απόσβεση και κερδοφορία. Ταυτόχρονα παραπονιούνται πως δεν βρίσκουν νέους πελάτες και κάνουν cold calls, δηλαδή «ψυχρά τηλεφωνήματα» σε αγνώστους, ζητώντας τους «τυφλό ραντεβού». Ο παραλογισμός στην πιο εξελιγμένη του μορφή. Χαρτοφυλάκια των 300, των 500 και των 1000 πελατών, να αναζητάνε πελάτες ζητιανεύοντας ένα ραντεβού από αγνώστους! Η παράνοια σε όλο της το μεγαλείο. Και οι διευθυντές τους; Να τους πιέζουν να κάνουν παραγωγή και όχι να σερβίρουν σωστά τους ήδη υπάρχοντες πελάτες. Να τους κατηγορούν γιατί δεν δουλεύουν αρκετά και όχι επειδή δεν αξιοποιούν το ήδη υπάρχον κεφάλαιο. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Και εμείς; Εμείς να τους προτείνουμε σχέδια, προγράμματα, τρόπους, μεθόδους, εργαλεία, αξιοποίηση της τεχνολογίας που μειώνει το κόστος επικοινωνίας και τον χρόνο εργασίας και εκείνοι να κωφεύουν και να επικαλούνται την κρίση για την διακοπή συμβολαίων και για την αδυναμία «απόσπασης» συστάσεων και νέων συμβολαίων. Μήπως δεν θέλουν να δουλέψουν; Όποιος όμως θέλει να δουλέψει και να έχει μια σταθερή ροή συστάσεων από τους πελάτες και έτσι να έχει εξασφαλισμένους νέους πελάτες, πρέπει να αντιστρέψει την έννοια της «σύστασης». Δηλαδή, να μην ζητάει από τον πελάτη να του συστήσει γνωστούς τους, αλλά να παρακινήσει τον πελάτη συστήσει τον ασφαλιστή σε γνωστούς του. Η διαφορά είναι τεράστια και μαζί τεράστια είναι και τα αποτελέσματα μιας τέτοιας αντιστροφής της αντίληψης. Κάποια στιγμή θα το αναλύσουμε και αυτό. Στο μεταξύ, δουλειά, δουλειά, δουλειά! Παναγιώτης Γ. Ρεγκούκος - «Ασφαλιστικός προβοκάτορας» METAMORPHOSIS INSURANCE Τηλ. 210-6080595 www.pregoukos.gr www.e-seminars.com.gr Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 17/12/2025 Πώς να Χειριστείτε έναν Αγενή Συνάδελφο ή Πελάτη: Πρακτικός Οδηγός για Ψυχραιμία & Επαγγελματισμό
Δημήτρης Μπάτρης, 8/12/2025 Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!
Το «Σύνδρομο Αδράνειας» των Πωλήσεων Κάθε φορά που πλησιάζουμε στο τέλος της χρονιάς, λίγο πριν αγγίξουμε το νήμα του τερματισμού, ένα γνώριμο θέμα προς σκέψη... Αντώνιος Δουνδουλάκης, 05/12/2025 - 10:00 5/12/2025
Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε! Όπως έχει διαπιστωθεί, οι παραγωγές-πωλήσεις του τελευταίου μήνα είναι συνήθως τριπλάσιες από τους άλλους μήνες. Αυτό οφείλεται στο ότι βλέπουν... Δημήτρης Μπάτρης, 28/11/2025 - 09:40 28/11/2025