close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Παναγιώτης Ρεγκούκος: Τι σχέση έχει ο «φάντης» με το «ρετσινόλαδο»;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
22/8/2014 - 09:31
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Παναγιώτης Ρεγκούκος: Τι σχέση έχει ο «φάντης» με το «ρετσινόλαδο»;

Nextdeal newsroom, 22/8/2014
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία, έχει αλλάξει την μορφή και την λειτουργία του κόσμου. Αυτό πια δεν μπορεί κανείς να το αμφισβητήσει. Ωστόσο, η χρήση της ακόμη, δεν έχει μπει στον κατάλληλο δρόμο, για την βελτίωση της ζωής και της δουλειάς του ανθρώπου. Ακόμη, κινείται σε «καταναλωτικά» πλαίσια, ικανοποίησης των χαμηλής ποιότητας δραστηριοτήτων και τρόπου ζωή των καταναλωτών. 

Αν σκεφτούμε όμως πριν μερικά χρόνια, η τεχνολογία ήταν αυτή που μας έλειπε, για να κάνουμε μια σειρά από δουλειές, που θα βοηθούσαν να φέρουμε καλύτερα αποτελέσματα. Η στατιστικές, η επεξεργασία στοιχείων, η τήρηση αρχείων, η επικοινωνία, η εκπαίδευση, η διοίκηση, ο προγραμματισμός κλπ. γίνονταν με τα χέρια, σε καρτέλες, σε χαρτιά, σε ημερολόγιο filofax, μια σκέτη ταλαιπωρία.

Και τώρα όμως που ήρθε η τεχνολογία στα πόδια μας τι κάνουμε γενικώς; Πάλι τα χαρτιά, τα μπλοκάκια, τα ντοσιέ πάνε και έρχονται, ενώ το τηλέφωνο ακόμη αποτελεί το πιο δημοφιλές μέσο επικοινωνίας, ενώ το ταχυδρομείο καλά κρατεί, ακόμη και οι couriers έχουν όλο και περισσότερη δουλειά. Θυμίζει το ανέκδοτο με το πλυντήριο που η νοικοκυρά χρησιμοποιούσε για να ακουμπάει επάνω την … σκάφη, για να πλύνει τα ρούχα.

Για να εξειδικεύσουμε όμως το θέμα, θα έλεγα να επικεντρωθούμε στην επικοινωνία που μπορεί πλέον να έχει ο ασφαλιστής με τους πελάτες του, δίχως κόπο, χωρίς χάσιμο χρόνου, με μηδενικό κόστος και το κυριότερο σε μερικά δευτερόλεπτα. Αυτή την επικοινωνία που όλες οι ασφαλιστικές εταιρίες ευαγγελίζονται μέχρι να γίνει το συμβόλαιο, μετά καταλήγει να είναι ένα γρήγορο ραντεβού ξεπετάγματος για την ανανέωση του συμβολαίου και την είσπραξη του ασφάλιστρου.

Κάποιος όμως με μεγάλη και καλπάζουσα φαντασία, θα μπορούσε να σκεφτεί πως με ένα απλό και φθηνό laptop θα μπορούσε να έχει μια μόνιμη, τακτική και συστηματική επικοινωνία με τους πελάτες του, ώστε να μην τον βλέπει όποτε είναι να πληρώσει. Ο πελάτης ποτέ δεν είναι σίγουρος, άρα πρέπει να τον ενημερώνει συνεχώς για την εταιρία, για τις επιτυχίες του ίδιου, για τις αποζημιώσεις που δίδονται, για τις περιπτώσεις ανθρώπων που ανασφάλιστοι όντες είχαν προβλήματα υγείας, για νέα προϊόντα της εταιρίας κλπ. Ο πελάτης πρέπει να κρατιέται σε «εγρήγορση» και να επιβεβαιώνεις συνεχώς την σωστή του απόφαση να ασφαλιστεί. Έτσι μόνο θα μπορέσει να αμυνθεί σε «επιθέσεις» του περιβάλλοντος του, από ανθρώπους που δεν έχουν ασφαλιστική συνείδηση αλλά και από τους δικούς του ανθρώπους που πιστεύουν πως σπαταλά άδικα χρήματα.

Όλοι οι ασφαλιστές θέλουν να «ρέουν» νέοι πελάτες στο γραφείο τους, να ανανεώνονται τα συμβόλαια εύκολα, να αποκτούν συστάσεις χωρίς να τις ζητάνε, να αυξάνεται το εισόδημα τους και να γίνονται συνεχώς καλύτεροι. Η τεχνολογία τους βοηθάει με μοναδικό τρόπο να κάνουν το λεγόμενο «after sales support» στους πελάτες τους και να επικοινωνήσουν με την αγορά τους για νέους πελάτες.

Οι εταιρίες οφείλουν να επικοινωνούν με τους πελάτες μέσω email συνολικά για εταιρικά θέματα, ώστε ο πελάτης να νοιώθει πως στέκεται κοντά τους και τους φροντίζει. Η ασφάλεια είναι ένα προϊόν που κανείς δεν θέλει να χρησιμοποιήσει. Έχει αυτό το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό. Όμως και η εταιρία, δεν μπορεί να εξαφανίζεται μετά την υπογραφή του συμβολαίου.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Τέλος, η εταιρία χρειάζεται να παράγει υλικό (content) ώστε να το αξιοποιούν οι ασφαλιστές για προσωπική επικοινωνία με τους πελάτες και την αγορά, ενισχύοντας τους έτσι στην αποτελεσματικότητα της πώλησης.

Για την ώρα, ο «φάντης» με το «ρετσινόλαδο» δεν έχει καμία σχέση. Δυστυχώς.


 

Προφίλ του συγγραφέα

Ο κ. Παναγιώτης Γ. Ρεγκούκος, είναι Σύμβουλος Οργάνωσης Επιχειρήσεων, Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων, Συγγραφέας και Ομιλητής, για σχεδόν 30 χρόνια, της Ασφαλιστικής Αγοράς συμπεριλαμβανομένης.

Έχει δημιουργήσει μεθόδους και εργαλεία, έχει δημιουργήσει βιβλία, εγχειρίδια, cd, dvd, και από φέτος streaming seminars, στους τομείς των Πωλήσεων, Διοίκησης και Εξυπηρέτησης Πελατών, για πωλητές, ασφαλιστές και μεσίτες, ενώ έχει εκπαιδεύσει χιλιάδες στελέχη όλων των επιπέδων, από όλες τις ασφαλιστικές εταιρίες. Η δουλειά του υπάρχει συγκεντρωμένη στα site του : www.pregoukos.gr , www.e-seminars.com.gr

Από φέτος, παραδίδει το πακέτο ατομικής «εκπαίδευσης και υποστήριξης» METAMORPHOSIS INSURANCE με στόχο την μεταμόρφωση του κλασσικού, παραδοσιακού και συνηθισμένου «ασφαλιστή» σε «επιχειρηματία».

Μπορείτε να τον βρείτε στο τηλ. 210 6080595.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η Αθέατη Πλευρά της Πώλησης: H αγωνία που γεννά την άρνηση
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 21/5/2025

    Η Αθέατη Πλευρά της Πώλησης: H αγωνία που γεννά την άρνηση

  • Ασφαλιστής χωρίς ασφάλιση; Είναι ώρα να γίνουμε το καλύτερο παράδειγμα
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 20/5/2025

    Ασφαλιστής χωρίς ασφάλιση; Είναι ώρα να γίνουμε το καλύτερο παράδειγμα

  • Τα μικρά πράγματα που μας προσφέρουν ασφάλεια στην καθημερινότητα

    Τα μικρά πράγματα που μας προσφέρουν ασφάλεια στην καθημερινότητα

    Ασφάλεια δεν είναι μόνο τα μεγάλα, οργανωμένα σχέδια για το μέλλον. Είναι και τα απλά, καθημερινά πράγματα που μας βοηθούν να...
    Νικολέτα Μάρκου, 19/05/2025 - 10:49 19/5/2025
  • Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες

    Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί (Τεύχος 213) - Στήλη 'Πωλήσεις' Επιμέλεια: Ευάγγελος Γ. Σπύρου ● Ποια η χρήση αυτού...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 13/05/2025 - 11:46 13/5/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Marsh λανσάρει νέα υπηρεσία ασφάλισης και διαχείρισης κινδύνων για Κέντρα Δεδομένων
15:50 Η Marsh λανσάρει νέα υπηρεσία ασφάλισης και διαχείρισης κινδύνων για Κέντρα Δεδομένων
  • 15:23 Πειραιώς: Συμμετέχει στο Ταμείο Χαρτοφυλακίου Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης
  • 15:11 Howden: Αντασφάλιση, ομόλογα καταστροφών και αμοιβαία ταμεία κινδύνου: Ζωτικής σημασίας για την επισιτιστική ασφάλεια της Ευρώπης
  • 15:08 Θεσσαλονίκη: Κλιμάκιο του ΕΟΔΥ στην πόλη για να ερευνήσει το περιστατικό θανάτου 5χρονου κοριτσιού σε ιδιωτική κλινική
  • 14:46 ICAP CRIF: Έκθεση για την Περιφερειακή Εξειδίκευση της Εθνικής Στρατηγικής Έξυπνης Εξειδίκευσης στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου
  • 14:22 Αριστοτέλης Παντελιάδης: Γιατί πούλησε τη ΔΙΟΝ στη Howden Hellas ενώ ήταν κερδοφόρα
  • 14:04 Η Insurance Europe ζητά μεγαλύτερη σαφήνεια σχετικά με τη Γνώμη της EIOPA για την Τεχνητή Νοημοσύνη
  • 13:34 Η Aon λανσάρει νέα υπηρεσία Ανάλυσης Διαφάνειας Τιμολόγησης στην Υγεία - Παροχή σαφήνειας βάσει δεδομένων για τη βελτιστοποίηση των δαπανών υγειονομικής κάλυψης
  • 13:21 Στο υπουργείο Υγείας σήμερα το απόγευμα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης!
  • 13:05 Η Αθέατη Πλευρά της Πώλησης: H αγωνία που γεννά την άρνηση
  • 12:45 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο από την Ελληνική Εταιρεία Πρόληψης και Αντιμετώπισης του Ιού των Θηλωμάτων (HPV)
  • 12:33 Αύξηση της συχνότητας εμφάνισης καρκίνου σε νέα άτομα: μελέτη του Εθνικού Ινστιτούτου Καρκίνου των ΗΠΑ
  • 12:21 ΕΑΔΕ: Πραγματοποίηση συνάντησης με την Εθνική Ασφαλιστική
  • 12:05 Επίσκεψη της Αναπληρώτριας Υπουργού Υγείας Ειρήνης Αγαπηδάκη σε Διαγνωστικό Κέντρο Affidea στο πλαίσιο του Προγράμματος «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»
  • 11:56 21 Μαΐου: Μεγάλη η σημερινή εορτή - Tιμάται η μνήμη των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης
  • 11:45 Τεχνοδρομώ: Θέατρο και Ψυχική Υγεία - Επικοινωνία, Έκφραση και Θεραπεία μέσα από την Τέχνη
  • 11:29 ΙΣΧΥΣ: Ημερίδα για την Προστασία Εμπορικών Επιχειρήσεων και Ξενοδοχειακών Μονάδων από Φυσικές Καταστροφές και Πυρκαγιές
  • 11:08 Πλαγίως: Η ΕΘΝΙΚΗ, το δίκιο της και ο λάθος τρόπος για να το βρει
  • 11:01 Υπογραφή Μνημονίων Συνεργασίας ΠΦΣ με την Ελληνική Εταιρεία Υπέρτασης και την Ένωση Ασθενών Ελλάδας
  • 10:55 ΑΑΔΕ: Ποιοι κινδυνεύουν να βγουν «στα μανταλάκια» αν δεν τακτοποιήσουν μέσα σε ένα μήνα τις οφειλές τους
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 19/5 Εθνική Ασφαλιστική: Αναστέλει την ισχύ της εγκυκλίου για τα παλαιά συμβόλαια υγείας
  2. 19/5 Δικαστήριο επιβεβαιώνει μετά από 26 χρόνια την εξαίρεση ασφαλιστικής κάλυψης σε οδηγό χωρίς δίπλωμα - Ζητά επιστροφή 190.755 ευρώ
  3. 15/5 Ποια είναι η ΝΑΚ INSURANCE BROKERS που εξαγόρασε η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS
  4. 19/5 Ασφαλίσεις υγείας: Ηρθε η ώρα για μια γενναία συμφωνία
  5. 15/5 Howden Agents: Ενίσχυση των υπηρεσιών διεθνών ασφαλίσεων υγείας με την εξαγορά της CERESOLE Insurance Agents
  6. 20/5 Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον
  7. 21/5 Μεγάλη έρευνα Nextdeal: Τι φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη στην ασφαλιστική αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube