close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Ποιες δεξιότητες πωλήσεων δίνουν λεφτά στους ασφαλιστές; Διαβάστε εδώ μεθοδολογίες ανάπτυξης!
Κώστας Παπαϊωάννου
Κώστας Παπαϊωάννου,
31/7/2014 - 12:11
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ποιες δεξιότητες πωλήσεων δίνουν λεφτά στους ασφαλιστές; Διαβάστε εδώ μεθοδολογίες ανάπτυξης!

Κώστας Παπαϊωάννου, 31/7/2014
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ένα πολύ ενδιαφέρον ζήτημα, το οποίο πάντοτε είναι «καυτό» για τους ασφαλιστές, είναι αυτό που έχει να κάνει με την ανάπτυξη των δεξιοτήτων πωλήσεων που τους είναι αναγκαίες, ανάλογα με την φάση ανάπτυξης της καριέρας τους, στην οποία την κάθε δεδομένη στιγμή βρίσκονται.

Για παράδειγμα, άλλες δεξιότητες είναι αναγκαίες σε κάποιον σχετικά νέο ασφαλιστή, ο οποίος μόλις έχει ξεκινήσει την καριέρα του και προσπαθεί να αναπτύξει το πελατολόγιό του και άλλες σε κάποιον, ο οποίος είναι ήδη αρκετό χρόνο στη δουλειά και έχει ήδη αναπτύξει κάποιο πελατολόγιο.

Αυτό που εκ πρώτης όψεως μπορούμε να παρατηρήσουμε είναι ότι θα πρέπει να θέσουμε κάποιες σαφείς παραμέτρους, με βάση τις οποίες θα εντοπίσουμε τους συγκεκριμένους τομείς ανάπτυξης γνώσεων και δεξιοτήτων, που ο κάθε ένας απ’ αυτούς έχει ανάγκη να επικεντρωθεί.

Προκειμένου αυτό να γίνει περισσότερο κατανοητό, θα πρέπει να κατ’ αρχήν να λάβουμε υπόψη το πελατολόγιο. Όταν αναφερόμαστε στο πελατολόγιο, θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι μιλάμε τόσο για τους ήδη υπάρχοντες πελάτες, όσο και για αυτούς που δεν είναι ακόμη πελάτες μας, αλλά μπορεί κάποια στιγμή να γίνουν.

Η βασική κατηγοριοποίηση των πελατών μπορεί να γίνει στις εξής τρείς βασικές αμάδες:

1. Πελάτες που δεν τους έχουμε ακόμα προσεγγίσει, αλλά έχουν τις αναγκαίες προδιαγραφές προκειμένου να τους προσεγγίσουμε.

2. Πελάτες που μπορεί να τους έχουμε ήδη προσεγγίσει, αλλά για οποιονδήποτε λόγο, δεν έχουν ακόμα αγοράσει τις υπηρεσίες μας.

3. Ήδη υπάρχοντες πελάτες μας.

Eφαπτόμενοι κύκλοι πελατών

Σχήμα 1

Με αυτή την έννοια μπορούμε να σχεδιάσουμε τρείς εφαπτόμενους κύκλους πελατών, όπως αυτοί εμφανίζονται στο σχήμα 1, ο κάθε ένας εκ των οποίων αντιστοιχεί σε μια εκ των τριών προαναφερόμενων κατηγοριών πελατών μας.

Ο στόχος μας είναι να καταφέρουμε να βάζουμε συνεχώς νέους πελάτες στον κύκλο 1, να τους μετακινούμε στον κύκλο 2 και τελικά να τους βάζουμε στον κύκλο 3, των ήδη υπαρχόντων πελατών μας.

Όπως ενδεχομένως έχετε ήδη παρατηρήσει στο σχήμα 1, μεταξύ των κύκλων παρεμβάλλονται βέλη, τα οποία αναφέρονται σε συγκεκριμένες δεξιότητες. Οι δεξιότητες αυτές, είναι ακριβώς αυτές που είναι αναγκαίες, προκειμένου να μετακινηθούν οι πελάτες μας, από τον κάθε κύκλο, στον αμέσως επόμενο.

Δηλαδή, προκειμένου να μετακινήσουμε πελάτες από τον κύκλο 1, στον κύκλο 2, θα πρέπει να αναπτύξουμε δεξιότητες εντοπισμού αναγκών των πελατών, προκειμένου να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί τους και να συζητήσουμε για τα υπαρκτά προβλήματά τους και έτσι να τους τοποθετήσουμε στον κύκλο 2.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Για να μπορέσουμε να μετακινήσουμε τους πελάτες από τον κύκλο 2, στον κύκλο 3, θα πρέπει να αναπτύξουμε δεξιότητες σχεδιασμού και παρουσίασης λύσης των προβλημάτων τους, έτσι ώστε να ενδιαφερθούν για τις λύσεις που μπορούμε να τους προτείνουμε και να μετακινηθούν στον κύκλο 3.

Ο κύκλος 3 είναι το «βασίλειο» μας. Είναι ο κύκλος των ήδη υπαρχόντων πελατών μας. Τώρα μπορούμε να είμαστε ευτυχισμένοι. Έχουμε δουλέψει σκληρά και όσοι βρίσκονται εκεί είναι ήδη πελάτες μας!

Μπορούμε όμως να ησυχάσουμε τώρα;

ΟΧΙ !!! Δεν μπορούμε να είμαστε ήσυχοι, διότι όσοι βρίσκονται στον δικό μας κύκλο 3, βρίσκονται ταυτοχρόνως στον κύκλο 1 των ανταγωνιστών μας! Αυτοί θα κάνουν ό,τι μπορούν για να τους βάλουν στο δικό τους κύκλο 3.

Πρέπει λοιπόν να είμαστε σε συνεχή εγρήγορση και να αναπτύξουμε άριστες δεξιότητες εξυπηρέτησης των πελατών μας, προκειμένου αυτοί να αισθανθούν άνετα και να πιστέψουν ότι τους έχουμε καλύψει πραγματικά για όλες τις ανάγκες τους, ότι θα είμαστε πάντα μαζί τους για να τους καλύπτουμε σε ό,τι και αν τους τύχει και ότι βρίσκονται στον καλύτερο κύκλο 3 που θα μπορούσαν να βρεθούν ποτέ !!!


*Ποιος είναι ο Κώστας Παπαϊωάννου

Έχει κάνει σπουδές Οικονομικής κατεύθυνσης και κατέχει επίσης τίτλους σπουδών του CII και του ΕΙΑΣ στην ασφαλιστική επιστήμη. Μιλάει άριστα Αγγλικά. Εργάζεται στον ευρύτερο ασφαλιστικό και χρηματοοικονομικό χώρο από το 1983, όπου ξεκίνησε την καριέρα μου από την Interamerican σαν διοικητικό στέλεχος και από το 1991 ασχολείται με την εκπαίδευση και την ανάπτυξη ανθρωπίνου δυναμικού, στον τομέα των πωλήσεων, αλλά και στη διοίκηση.

Έχει διατελέσει διευθυντής εκπαίδευσης σε μερικές από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες (όπως η Allianz και η ING) και τράπεζες (όπως ο όμιλος της Τράπεζας Πειραιώς), που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά, με αντικείμενα τόσο ασφαλιστικά, όσο και τραπεζικά.

Αυτή τη στιγμή συνεργάζεται με την KPMG σε θέματα πιστοποιήσεων του EFICERT στο Financial Planning, καθώς και με την τράπεζα Πειραιώς, για την εκπαίδευση στο Bancassurance και τις αντίστοιχες πιστοποιήσεις του ομίλου.

Είνα σύμβουλος εκπαίδευσης και τακτικός εισηγητής στα ετήσια προγράμματα, καθώς και στα προγράμματα πιστοποίησης, του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ), και senior training consultant του Ινστιτούτου Χρηματοοικονομικών Σπουδών (ΙΧΟΣ).

Έχει μετάσχει στη συγγραφή των επίσημων εγχειριδίων πιστοποίησης των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών του ΕΙΑΣ, καθώς και των συνδεδεμένων τραπεζικών διαμεσολαβητών του Ελληνικού Τραπεζικού Ινστιτούτου (ETI/EET), καθώς επίσης και στις αντίστοιχες επιτροπές της Τράπεζας της Ελλάδος, για τη δημιουργία των ερωτήσεων των εξετάσεων πιστοποίησης των διαμεσολαβούντων, που έχουν αναρτηθεί στο site της και αποτελούν την επίσημη εξεταστέα ύλη.

Έχει στο ενεργητικό του περισσότερες από 10.000 ώρες εκπαίδευσης και έχει διδάξει σε σεμινάρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό (Κύπρο, Αγγλία κ.α.), καθώς και σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ως προσκεκλημένος εισηγητής. Ακόμα έχει συνεργαστεί με το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο, σε θέματα διδασκαλίας τραπεζικών/επενδυτικών πιστοποιήσεων.

Έχει μεταφράσει και διδάξει στην Ελλάδα προγράμματα της LIMRA (FMDP) και του CII (ICFA), μέσω των οποίων έχουν πιστοποιηθεί στην Ελλάδα αρκετοί διαμεσολαβούντες.

Είναι μέλος του Συνδέσμου Εκπροσώπων και Στελεχών Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ποια προϊόντα περιλαμβάνει ο κλάδος VII «Διαχείριση συλλογικών συνταξιοδοτικών κεφαλαίων ή οργανισμών»;
    Κώστας Παπαϊωάννου, 10/06/2025 - 09:20

    Ποια προϊόντα περιλαμβάνει ο κλάδος VII «Διαχείριση συλλογικών συνταξιοδοτικών κεφαλαίων ή οργανισμών»;

  • Φυσικές καταστροφές. Οι μεγαλύτερες ζημιές των τελευταίων 30 ετών στην Ελλάδα ήταν από υπασφαλισμένες, μέχρι ανασφάλιστες!
    Κώστας Παπαϊωάννου, 06/06/2025 - 09:12

    Φυσικές καταστροφές. Οι μεγαλύτερες ζημιές των τελευταίων 30 ετών στην Ελλάδα ήταν από υπασφαλισμένες, μέχρι ανασφάλιστες!

  • The uninsured Greeks, their money available and the penetration of insurers in the market!
    Κώστας Παπαϊωάννου, 05/06/2025 - 11:55

    The uninsured Greeks, their money available and the penetration of insurers in the market!

  • Οι ανασφάλιστοι Έλληνες, τα διαθέσιμα χρήματά τους και η διείσδυση των ασφαλιστών στην αγορά!
    Κώστας Παπαϊωάννου, 05/06/2025 - 11:35

    Οι ανασφάλιστοι Έλληνες, τα διαθέσιμα χρήματά τους και η διείσδυση των ασφαλιστών στην αγορά!

  • Στο α’ τρίμηνο του 2025 οι πωλήσεις ασφαλειών ζωής μειώθηκαν κατά -11,3%, ενώ οι καταθέσεις των νοικοκυριών αυξήθηκαν +4,2%!

    Στο α’ τρίμηνο του 2025 οι πωλήσεις ασφαλειών ζωής μειώθηκαν κατά -11,3%, ενώ οι καταθέσεις των νοικοκυριών αυξήθηκαν +4,2%!

    Στο α’ τρίμηνο του 2025 οι πωλήσεις ασφαλειών ζωής μειώθηκαν κατά -11,3%, ενώ οι καταθέσεις των νοικοκυριών αυξήθηκαν +4,2%! Δεν έχουμε...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 03/06/2025 - 10:00
  • Ποιες είναι οι παροχές/εγγυήσεις του Εγγυητικού Κεφαλαίου Ιδιωτικής Ασφάλισης Ζωής;

    Ποιες είναι οι παροχές/εγγυήσεις του Εγγυητικού Κεφαλαίου Ιδιωτικής Ασφάλισης Ζωής;

    Οι αποζημιώσεις έναντι εκκρεμών ζημιών και πληρωτέων παροχών από ασφαλιστήριο ζωής, σε περίπτωση ανάκλησης άδειας ελληνικής ασφαλιστικής επιχείρησης ζωής δίνονται...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 30/05/2025 - 09:16
  • Οι επιπτώσεις της κακής ή ελλιπούς περιγραφής του κινδύνου στις γενικές ασφαλίσεις, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία!

    Οι επιπτώσεις της κακής ή ελλιπούς περιγραφής του κινδύνου στις γενικές ασφαλίσεις, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία!

    Η σωστή και πλήρης περιγραφή του προς ασφάλιση κινδύνου και η σημασία της για τον ασφαλιστή και για τον πελάτη! Η...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 28/05/2025 - 09:35
  • Πολλοί είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν τις συμβουλές του ασφαλιστικού πράκτορα στον πελάτη του!

    Πολλοί είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν τις συμβουλές του ασφαλιστικού πράκτορα στον πελάτη του!

    Το σημαντικότερο πρόβλημα για την παροχή ανώτατου επιπέδου προτάσεων  και πλήρους κάλυψης των ασφαλιστικών αναγκών των πελατών,  κρύβεται στην έλλειψη...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 26/05/2025 - 09:53
  • Ποια είναι τα επενδυτικά εργαλεία που προωθούν οι ασφαλιστικοί πράκτορες στους πελάτες τους;

    Ποια είναι τα επενδυτικά εργαλεία που προωθούν οι ασφαλιστικοί πράκτορες στους πελάτες τους;

    Ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά αυτών των προϊόντων/εργαλείων επένδυσης! Πως λειτουργούν αυτά τα προϊόντα και τι κινδύνους αναλαμβάνει ο πελάτης...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 23/05/2025 - 09:40
  • Ο ενδιαφέρον Κλάδος Εγγυήσεων (15) και η σημαντική μείωση της παραγωγής του το 2024!

    Ο ενδιαφέρον Κλάδος Εγγυήσεων (15) και η σημαντική μείωση της παραγωγής του το 2024!

    Ο κλάδος Εγγυήσεων (15) είναι ένας πολύ σημαντικός κλάδος για τους πελάτες των ασφαλιστικών εταιριών, που πολλές φορές εξαρτούν τις...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 21/05/2025 - 09:24

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αντώνης Δουνδουλάκης: Έκδοση τριών νέων λογοτεχνικών βιβλίων
12:32 Αντώνης Δουνδουλάκης: Έκδοση τριών νέων λογοτεχνικών βιβλίων
  • 12:17 Επιστημονική Ημερίδα στην Τήνο για την Γονιμότητα και την Υπογεννητικότητα με χορηγό το Health Next Generation
  • 11:37 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  • 11:30 ΙΕΛΚΑ: Χαμηλότερες οι τιμές του τυπικού καλαθιού του νοικοκυριού στα ελληνικά σούπερ μάρκετ σε σχέση με επτά άλλες χώρες της ΕΕ
  • 11:20 Η πανσέληνος στην κορυφή της Τριανταφυλλιάς
  • 11:06 Κυριάκος Πιερρακάκης: Διπλασιάζεται το ημερήσιο όριο συναλλαγών IRIS μέχρι τέλος του έτους
  • 11:00 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης και Επίδειξης για την πλέον προηγμένη τεχνική αντιμετώπισης της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη
  • 10:35 Κ.Κυρανάκης: «Πιλοτική 24ωρη λειτουργία των ΜΜΜ το Σάββατο 5 Ιουλίου»
  • 10:30 «Ένα Ψέμα που λέει πάντα την Αλήθεια!»: Μια βραδιά με αναγνώσματα και αφηγήσεις
  • 10:24 ΠΦΣ: Παραπληροφόρηση από δημοσίευμα για (δήθεν) δυνατότητα διάθεσης των ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ εκτός του φαρμακείου
  • 10:17 Το Μουσικό Σχολείο Αγρινίου τίμησε την Απελευθέρωση της πόλης
  • 10:13 Φωκίων Καραβίας (Eurobank): Ο τουρισμός κάλυψε πάνω από το 70% του ελλείμματος στο ισοζύγιο αγαθών - Στροφή στην Ινδία
  • 10:06 Η Φύση είναι τόπος ζωής και απαιτεί σεβασμό και γνώση
  • 10:00 Αποκαλυπτική έρευνα για την υπερκατανάλωση αντιβιοτικών: 1 στους 4 τα προμηθεύεται, χωρίς να επισκεφθεί γιατρό
  • 09:40 Η Daiichi Sankyo Γιορτάζει Ένα Χρόνο Παρουσίας στην Ελλάδα: Εξελίσσοντας τη Θεραπεία του Καρκίνου μέσω Καινοτομίας και Συνεργασίας
  • 09:36 ΕΑΕΕ: Εκδήλωση DG FISMA με θέμα «Stakeholder Forum on Retirement Savings»
  • 09:20 Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών: Εκφράζει τη βαθύτατη θλίψη του για τη μεγάλη απώλεια του Καθηγητή Γιώργου Δαΐκου
  • 09:14 Κάθαρσις: Εικαστική έκθεση στο Δημόσιο Απολυμαντήριο - Λυσσιατρείο
  • 09:08 BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;
  • 09:00 Η μουσική του Μίκη στον κινηματογράφο
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/6 Η Be Βrokers βραβεύει τους συνεργάτες της - Τι λένε στελέχη της αγοράς (βίντεο)
  2. 6/6 Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
  3. 11/6 Το «προσκλητήριο» του Αλέξη, η…αμνησία και τα «μαχαίρια» της Ζωής, η νέα «ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες, η Λάτση στην…Αττική Οδό και ο Παπαστράτος ο καλύτερος εργοδότης
  4. 6/6 Επανεκλογή του Σπύρου Μπαρκούζου, Διευθυντή Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea στο Διοικητικό Συμβούλιο της AMICE
  5. 10/6 Κ. Μητσοτάκης για νέο ΚΟΚ: Το 40% των νεκρών στα τροχαία είναι με μηχανή και το 25% δεν φορούσε ζώνη - Δεν θα συνθηκολογήσουμε με το χάος
  6. 10/6 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!
  7. 10/6 Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube