Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 21/7/2014 - 08:11 facebook twitter linkedin Η συνέχεια της ηγεσίας, οι απόγονοι, οι επίγονοι, οι ομόσπλαχνοι και οι διάδοχοι Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 21/7/2014 facebook twitter linkedin Ένα γεγονός, που είναι σίγουρο ότι θα συμβεί, είναι η συνέχεια, η διαδοχή σε κάθε ομάδα, όπως η οικογένεια, η εταιρία, ο όμιλος, η επιχείρηση, το κατάστημα, το κόμμα, η κυβέρνηση, το κράτος. Όλοι οι θνητοί άνθρωποι έρχονται και φεύγουν αφήνοντας απογόνους. Η ελληνική γλώσσα μας έχει πλάσει αρκετές ωραίες λέξεις γύρω από το θέμα: Απόγονοι, επίγονοι (απόγονοι μεταγενέστερης γενεάς), επίσποροι, έκγονοι, εγγονοί, έξαιμοι (εξ αίματος), άμναμοι (μεταφορικώς), οψίγονοι, μεταγενέστεροι, πρόγονοι, σύμβιοι, σύνευνοι, γαμβροί, νύμφες, γεννήτορες, γονείς, προπάτορες, θυγατρικοί, αδελφοί, ομόσπλαχνοι (εξ ιδίων σπλάχνων), ομογάλακτοι, συγγενείς, αυτόρριζοι, πρωτογενείς, ηγέτης, προστάτης, εξουσιαστής, αυθέντης, κυβερνήτης (κεφαλή = κύβη του νου), δημογέρων (γηραιός-έμπειρος-αρχηγός δήμου), διοικητής (διευθύνων οίκου), διευθυντής (ο ποιών κάτι ευθές), πρόεδρος (ο έχων το πρώτο κάθισμα), δαήρ (ανδράδελφος), όμαιμος, νονά, νονίς (η ανατρέφουσα νεαρά κόρη – νινί), δέσποινα, δεσπότης (κύριοι του οίκου), σύζυγοι, ομόζυγοι, διαζευγμένοι, υιοί [από τον γόνιμο υετό (βροχή) του πατρός], τέκνα, γόνοι, βλαστοί-κλάδοι, παίδες, γάμοι, πάροχοι (κουμπάροι) κ.λπ. κ.λπ. Πατήστε εδώ για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Βαγγέλης Βερτόπουλος, 13/3/2024 Βαγγέλης Βερτόπουλος: Μήπως η πολλή εμπειρία βλάπτει; Διδάγματα από την Αθλητική Ψυχολογία στο επιχειρείν
Δημήτρης Μπάτρης, 11/3/2024 Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση!
Δημήτρης Μπάτρης: Υπάρχει και Λανθασμένη μέθοδος παροχής Συμβουλών στην Πώληση; Ο χώρος των πωλήσεων είναι φυσικό να θέλει να προοδεύει, αποκτώντας αρκετές γνώσεις σχετικά με την Συμπεριφορά και την Λειτουργία... Δημήτρης Μπάτρης, 04/03/2024 - 09:43 4/3/2024
Δημήτρης Μπάτρης: Πώς παρακινείται ο πελάτης στην πώληση! Όπως έχει διαπιστωθεί, οι αρχές της παρακίνησης και οι σχέσεις μεταξύ αναγκών και επιθυμιών του υποψηφίου πελατών, είναι στοιχεία κλειδιά... Δημήτρης Μπάτρης, 26/02/2024 - 11:30 26/2/2024