close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πωλήσεις: Μα, είναι δυνατόν να κρύβετε το όνομά σας;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
26/2/2013 - 16:17
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πωλήσεις: Μα, είναι δυνατόν να κρύβετε το όνομά σας;

Nextdeal newsroom, 26/2/2013
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Από τις εμπειρίες μου τις δημοσιογραφικές παρατηρώ ότι σε πολύ μεγάλο βαθμό οι ασφαλιστές ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ να χρησιμοποιήσουν ούτε το όνομά τους στις πωλήσεις.
Κάποιοι προβάλλουν την εταιρία τους, άλλοι το όνομα του υπ/τος ή πρακτορείου, άλλοι τον κωδικό (!!!!) του υπ/τος, άλλοι το όνομα του Διευθυντή, άλλοι ένα άγνωστο στον κόσμο λογότυπο, άλλοι την λέξη ΚΕΝΤΡΙΚΑ της εταιρίας…

Δεν με παραξενεύουν όλα αυτά επειδή γνωρίζω ότι τουλάχιστον το πλήθος από αυτούς που είναι επικεφαλής των αρμόδιων στελεχών εκπαίδευσης και πωλήσεων είναι πιθανόν καλής διάθεσης αλλά ΑΣΧΕΤΟΙ και ανεκπαίδευτοι για το αντικείμενο. Δεν γνωρίζουν οι άνθρωποι βασικούς κανόνες πωλήσεων. Άλλοι είναι διορισμένοι επικεφαλής πωλήσεων μεγάλων δικτύων, άλλοι ήταν υπάλληλοι και προήχθησαν με αφορμές σκανδάλων κάποιων στις πωλήσεις, αλλά εξυπηρετούν αφεντικά, άλλοι λόγω παραγωγής – εν πολλοίς ευκαιριακής, αλλά ελλείψει ικανών, όλοι όμως με κοινό σημείο την έλλειψη πανεπιστημιακής μόρφωσης και την έλλειψη γνώσεων μακροπρόθεσμης θητείας σε αποτελεσματικές πωλήσεις.
Οι πωλητές πρώτα απ’ όλα πουλάνε τον ΕΑΥΤΟ τους!
Οι πελάτες δεν ψάχνουν καλά παιδιά (πόσο μάλλον κακά), ψάχνουν ενημερωμένους επαγγελματίες, για να στηρίξουν τα προβλήματά τους. Δεν ψάχνουν άτολμα άτομα χωρίς αυτοπεποίθηση και όνομα. Το όνομα στις πωλήσεις είναι υπ’ αριθμ 1 θέμα και δεν έχει σχέση με λάθος επιθυμίες του τύπου «εγώ δεν θέλω προβολή», ή «έχω χαμηλό προφίλ» και ασυναρτησίες… Αν ήταν έτσι η αλήθεια θα είχαν σβήσει όλες οι διαφημιστικές εταιρίες και τα γραφεία επικοινωνίας.
Στον «Κρατύλο» ο Πλάτων μιλά ότι «φύσει τα ονόματα είναι τοις πράγμασι». Το όνομα δηλώνει το πράγμα. Στην Οδύσσεια του Ομήρου όταν στο νησί των Φαιάκων ο Οδυσσέας ακούει τον τραγουδιστή Δημόδικο να τραγουδά για τον Δούρειο Ίππο, συγκινείται και δακρύζει, ο Αλκίνοος ο βασιλιάς του λέει: Πέσμου με ποιο όνομα σε αποκαλούσε ο πατέρας και μητέρα σου. Πέσμας ποιος είσαι. Κανένας δεν είναι ανώνυμος ούτε ο καλός ούτε ο κακός…» (Θ’ 548 - 554).
Και ο Αγαμέμνονας λέει στον Μενέλαο τους άνδρες που αγρυπνούν στη μάχη να τους φωνάζει με τόνομά τους και με τόνομα της γενιάς τους για να τους τιμάς…
Ο Καβάφης σ’ ένα ποίημά του οικτείρει τους Έλληνες που ξέχασαν τα Ελληνικά ονόματά τους στην παρηκμασμένη Ιταλία. Για το λαό μας τα άτομα είναι «νομάτοι», με όνομα.
Με όνομα πρέπει να συστήνονται οι ασφαλιστές που μπαίνουν στα σπίτια και την ζωή των πελατών τους. Και είναι κατάντια η μαιμουδίζουσα ξενόφερτη ονομασία σαν σύσταση στα Ελληνικά σπίτια.
Δηλαδή τι να καταλάβει με ποιον έχει να κάνει ο υποψήφιος όταν του συστήνεται ως MyMagna, ή youχάσμα, ή MyFront, yourMarket, inασφαλιστής, MyTrust ή LNPK τρust, ή ERFK, ή TRITRAST, ή TREMARSH και SUNRISE και INTERBULGARIA;
Πέστο καημένε τ’ όνομά σου που είσαι ΕΣΥ, ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ, ο ένας που ξεχωρίζεις να ξέρουν και οι άνθρωποι με ποιον μιλάνε! Τίμησέ το, πίστεψέ το, κάντο μοναδικό ν’ ακούγεται σαν γλυκόηχο τραγούδι!
Τα λογότυπα και τα διακριτικά είναι «ξένα» είναι για άλλο λόγο για την διακριτικότητα της εταιρίας για την ιστορία της, για τα κεφάλαιά της, για άλλα. Πρώτα το όνομά σας και μετά όλα τα άλλα. «Γεια σας είμαι ο Σπύρου Ευάγγελος, της Εταιρίας Τάδε, ασφαλιστής και Θέλω αυτό!» Ξεκάθαρα!
Εσείς θα μιλήσετε, εσείς θα υπογράψετε, εσείς θα υποσχεθείτε, εσείς θα ευθύνεστε, εσείς θα παρακολουθείτε, εσείς θα κάνετε service.

Πείτε το όνομά σας… και κάντε κάθε μέρα πεντακόσιες ακόμα ενέργειες να το λαμπρύνετε με τιμιότητα, ντομπροσύνη, σαφήνεια, εξυπηρέτηση, αίγλη, με αξίες, με επιτυχίες, με προσφορά, με ανθρωπιά.
Θέλει αγώνα μια ζωή!

Ε.Σ.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

  • Η ασφάλιση ως πράξη αυτοσεβασμού
    Νικολέτα Μάρκου, 13/10/2025

    Η ασφάλιση ως πράξη αυτοσεβασμού

  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Συνήθως μετά από διακοπές, πλησιάζοντας το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, και παράλληλα της επιτυχίας του στόχου, τόσο του εταιρικού όσο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24 6/10/2025
  • Νικολέτα Μάρκου: Είσαι έτοιμος;

    Νικολέτα Μάρκου: Είσαι έτοιμος;

    Αν αύριο το βράδυ μια ξαφνική καταιγίδα πλημμυρίσει το σπίτι σου, είσαι έτοιμος; Αν η στέγη του σπιτιού σου υποστεί...
    Νικολέτα Μάρκου, 02/10/2025 - 12:54 2/10/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Cyprus Airways ενώνει Κύπρο και Κρήτη με νέα απευθείας γραμμή
17:30 Η Cyprus Airways ενώνει Κύπρο και Κρήτη με νέα απευθείας γραμμή
  • 16:11 “Company of the Year” o ΟΦΕΤ στα Best In Pharmacy - Διακρίθηκε με 13 βραβεία
  • 16:00 Τι σηματοδοτεί η εξαγορά της Eurolife Ζωής από την Eurobank, στο NextDeal που κυκλοφορεί σε ηλεκτρονική μορφή
  • 13:43 Αντίστροφη μέτρηση για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας στις ασφαλιστικές: κυρώσεις από τον Νοέμβριο
  • 12:36 NN Care App: Ιατρικές υπηρεσίες που είναι πάντα δίπλα σου
  • 12:32 Ανασφάλιστα Οχήματα: Η δικαίωση του Δημήτρη Ζορμπά
  • 11:30 Η Αθηναϊκή Γενική Κλινική τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Όρασης
  • 10:45 Ξεκινάει ο 4ος κύκλος Start4Health από το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας της Pfizer
  • 10:25 Ασφαλιστική εταιρεία για την ασφάλιση αστικής ευθύνης και της αξίας των συνταγών των 3500 φαρμακείων του αναζητά ο ΦΣΑ
  • 10:15 Νέα συμφωνία MSD - Ομίλου ΒΙΑΝΕΞ για τη συν-προώθηση του εμβολίου Gardasil 9® για την προστασία του πληθυσμού από τον ιό HPV
  • 09:44 Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;
  • 09:30 Επιχειρήσεις: Το μέλλον συνδέεται - AI, Cloud και ασφάλεια οι τρεις πυλώνες της νέας ψηφιακής εποχής
  • 09:15 Εθνική Ασφαλιστική: Χρυσή Διάκριση από τον οργανισμό αξιολόγησης EcoVadis για τη δέσμευση στη βιώσιμη ανάπτυξη
  • 09:06 Η γνώση της τυπικής απόκλισης ενός προϊόντος Unit Linked μπορεί να βοηθήσει τους ασφαλιστικούς πράκτορες να πουλήσουν καλύτερα!
  • 09:00 ΥΠΕΚΑ Νίκη Κεραμέως στη Βουλή: «Πάνω από 60 οι ενσωματώσεις προτάσεων φορέων, κομμάτων, πολιτών στο εργασιακό νομοσχέδιο»
  • 08:58 Μηνάς Καμπιτάκης: «Γυρεύω τους παλιούς μου τόπους»
  • 08:55 Πλαγίως: Μια είδηση από τη Συρία
  • 08:50 Γιατί ξεχνάμε πως ο «νόμος της έλξης» ισχύει και για τους Διαμεσολαβητές;
  • 08:40 Για τη μάνα μου, την αγρότισσα
  • 23:16 Η Πρεσβεία της Αυστρίας γιόρτασε την Εθνική Ημέρα με μουσικό αφιέρωμα στα 200 χρόνια Johann Strauss
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 9/10 Η αξιοπρέπεια του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου
  2. 13/10 Η Eurobank προχώρησε στην υπογραφή Σχεδίου Συμφωνίας (Term Sheet) με τη Fairfax για την απόκτηση της Eurolife FFH Life Insurance
  3. 10/10 Ύστατο Χαίρε στον Τάκη Δρακάτο!
  4. 10/10 Προειδοποιητική…βολή της ΑΑΔΕ σε ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων - Πόσοι είναι
  5. 10/10 ΕΑΕΕ προς ξενοδόχους: Έρχεται σχέδιο για τις επιχειρήσεις που δεν βρίσκουν κάλυψη - Η εμπειρία του Ομίλου Μήτση από τις φωτιές στη Ρόδο
  6. 9/10 Έφυγε από την ζωή ο Τάκης Δρακάτος
  7. 15/10 Τι σηματοδοτεί η εξαγορά της Eurolife Ζωής από την Eurobank, στο NextDeal που κυκλοφορεί σε ηλεκτρονική μορφή

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube