Nextdeal newsroom, 3/10/2012 - 10:19 facebook twitter linkedin Γιατί δεν πάει η παραγωγή; Ασφαλιστές που κουβαλάνε νερό με δίχτυ και κόσκινο σε πηγάδια δίχως πάτο! Nextdeal newsroom, 3/10/2012 facebook twitter linkedin Όλοι έχουν αντιληφθεί ότι για χρόνια πολλά οι διαμεσολαβούντες (και κυρίως οι άνθρωποι του Agency) κουβαλάνε νερό με το κόσκινο στις εταιρείες τους. Οι πελάτες δίνουν το «νεράκι» τους τις οικονομίες τους, τον ιδρώτα τους αλλά λίγο "μένει" στις εταιρείες και σχεδόν καθόλου δεν αποταμιεύεται για τους πελάτες. Εδώ η έννοια «Ασφαλιστής» είναι «εν ευρεία εννοία» όπως την αντιλαμβάνονται οι πελάτες. *Από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 126, Ιούλιος-Αύγουστος 2010 Διαβάστε το άρθρο πατώντας στο ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Βαγγέλης Βερτόπουλος: Μήπως η πολλή εμπειρία βλάπτει; Διδάγματα από την Αθλητική Ψυχολογία στο επιχειρείν Γράφει ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΒΕΡΤΟΠΟΥΛΟΣ - Ψυχολόγος / MSc αθλητικός ψυχολόγος Μπορεί η εμπειρία να είναι υπερβολικά πολλή; Μερικές φορές φαίνεται πως... Βαγγέλης Βερτόπουλος, 13/03/2024 - 15:59 13/3/2024
Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση! Έχει πολλές φορές τονιστεί πως ο πελάτης αγοράζει με το συναίσθημα και δικαιολογείται με τη λογική. Στη συνέντευξη που κάνετε... Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2024 - 08:59 11/3/2024