Nextdeal newsroom, 3/10/2012 - 10:09 facebook twitter linkedin Μήπως ο διευθυντής Πωλήσεων έχει μυωπία; Nextdeal newsroom, 3/10/2012 facebook twitter linkedin Το κυριότερο προσόν του διευθυντή Πωλήσεων μιας εταιρείας είναι να βλέπει πώς μέσω της ικανοποίησης των αναγκών των πωλητών του θα μπορεί ταυτόχρονα να βλέπει και την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών. Συνήθως οι πιο πολλοί έχουν μυωπία και δεν βλέπουν καλά γύρω τους και, δυστυχώς, δεν βλέπουν και τον διευθυντή Marketing για να του εξηγήσουν αυτήν τη σχέση. *Από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 126, Ιούλιος-Αύγουστος 2010 Διαβάστε το άρθρο πατώντας στο ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 17/12/2025 Πώς να Χειριστείτε έναν Αγενή Συνάδελφο ή Πελάτη: Πρακτικός Οδηγός για Ψυχραιμία & Επαγγελματισμό
Δημήτρης Μπάτρης, 8/12/2025 Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!
Το «Σύνδρομο Αδράνειας» των Πωλήσεων Κάθε φορά που πλησιάζουμε στο τέλος της χρονιάς, λίγο πριν αγγίξουμε το νήμα του τερματισμού, ένα γνώριμο θέμα προς σκέψη... Αντώνιος Δουνδουλάκης, 05/12/2025 - 10:00 5/12/2025
Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε! Όπως έχει διαπιστωθεί, οι παραγωγές-πωλήσεις του τελευταίου μήνα είναι συνήθως τριπλάσιες από τους άλλους μήνες. Αυτό οφείλεται στο ότι βλέπουν... Δημήτρης Μπάτρης, 28/11/2025 - 09:40 28/11/2025