Nextdeal newsroom, 3/10/2012 - 10:09 facebook twitter linkedin Μήπως ο διευθυντής Πωλήσεων έχει μυωπία; Nextdeal newsroom, 3/10/2012 facebook twitter linkedin Το κυριότερο προσόν του διευθυντή Πωλήσεων μιας εταιρείας είναι να βλέπει πώς μέσω της ικανοποίησης των αναγκών των πωλητών του θα μπορεί ταυτόχρονα να βλέπει και την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών. Συνήθως οι πιο πολλοί έχουν μυωπία και δεν βλέπουν καλά γύρω τους και, δυστυχώς, δεν βλέπουν και τον διευθυντή Marketing για να του εξηγήσουν αυτήν τη σχέση. *Από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 126, Ιούλιος-Αύγουστος 2010 Διαβάστε το άρθρο πατώντας στο ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 20/5/2025 Ασφαλιστής χωρίς ασφάλιση; Είναι ώρα να γίνουμε το καλύτερο παράδειγμα
Τα μικρά πράγματα που μας προσφέρουν ασφάλεια στην καθημερινότητα Ασφάλεια δεν είναι μόνο τα μεγάλα, οργανωμένα σχέδια για το μέλλον. Είναι και τα απλά, καθημερινά πράγματα που μας βοηθούν να... Νικολέτα Μάρκου, 19/05/2025 - 10:49 19/5/2025
Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί (Τεύχος 213) - Στήλη 'Πωλήσεις' Επιμέλεια: Ευάγγελος Γ. Σπύρου ● Ποια η χρήση αυτού... Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 13/05/2025 - 11:46 13/5/2025