close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς γλύτωσε ο Νίκος…από τον φαύλο κύκλο παρακράτησης ασφαλίστρων. Ο Γιώργος…δεν τα κατάφερε να σωθεί.
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
26/7/2012 - 09:32
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς γλύτωσε ο Νίκος…από τον φαύλο κύκλο παρακράτησης ασφαλίστρων. Ο Γιώργος…δεν τα κατάφερε να σωθεί.

Nextdeal newsroom, 26/7/2012
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πριν 25 – 30 χρόνια το καθεστώς που ίσχυε με τις εισπράξεις και οφειλές ασφαλίστρων είχε κεντρικό πρωταγωνιστή τον ασφαλιστή. Αργότερα ήρθαν οι εισπράκτορες, οι πληρωμές με κάρτες τύπου VISA, οι ταχυπληρωμές και οι εταιρείες είσπραξης. Ο ασφαλιστής έκανε αίτηση για ασφάλιση έπαιρνε προκαταβολή, τα λεφτά τα κατέθετε στο κατάστημα ή την εταιρεία, περίμενε να εκδοθεί συμβόλαιο, το παρέδιδε, έπαιρνε την πρώτη δόση, τα κατέθετε αμέσως και ήταν υπεύθυνος να εισπραχθούν οι δόσεις. Οι εταιρείες έστελναν ειδοποιητήρια, άλλες είχαν τμήμα εισπράξεων άλλες όχι, κάποιοι είχαν μηχανογραφικό σύστημα κάποιοι όχι. Βασικός παίκτης ήταν ο ίδιος ο ασφαλιστής για το χαρτοφυλάκιο.

Ήμουν διευθυντής καταστήματος του Agency όταν ανάμεσα στα άλλα (στρατολόγηση, εκπαίδευση, παρακολούθηση, συγκεντρώσεις υποκαταστήματος κ.λ.π.) είχα και τον έλεγχο ταμείου – εισπράξεων. Είχα γραφείο στην Όθωνος 6, έδρα της εταιρείας με πάνω από 300 σημεία και μαζί με τις πληρωμές υποκαταστήματος είχα και ξένους περαστικούς. Τουλάχιστον μέρα παρά μέρα πρόσεχα τις εισπράξεις ανά ασφαλιστή και έβλεπα ποιοι καθυστερούσαν και τι αποδείξεις έκοβαν. Παρατήρησα ότι ο Νίκος «έκοβε» αποδείξεις για συμβόλαια που έφταναν την τελευταία ημέρα περιόδου χάριτος και αργούσε παραδόσεις πρόσφατες. Τέλος πάντων έκανα με μάτια συσχετισμούς και «έβλεπα» το πονηρό παιχνίδι όπου με τα λεφτά των πρόσφατων συμβολαίων πληρώνονταν «ανανεώσεις»… Σε πολλές περιπτώσεις περνούσαν και 2-3 μέρες από τη λήξη «χάριτος».. Έκανα συστάσεις – παρατηρήσεις στη συγκέντρωση υποκαταστήματος. Ο Νίκος Ε….κοκκίνιζε. Για «καλή» του τύχη κάποιος πελάτης πήρε να κάνει δήλωση εισαγωγής σε Νοσοκομείο για έλεγχο καρδιάς λόγω δυσφορίας. Το συμβόλαιο δεν τον κάλυπτε, είχαν περάσει εφτά μέρες. Αυτός όμως είχε πληρώσει στον ασφαλιστή…Έκανα μια κουβέντα με τον Νίκο και μετά τις παρατηρήσεις για καταγγελία κ.λ.π. δάκρυσε… «είχα κάτι γραμμάτια της αδερφής μου που πάντρεψα…μπερδεύτηκα…έπεσα έξω και …έσπασε ο διάολος το ποδάρι του και…» Του λέω φέρε τα γραμμάτια.. Ήταν κάπου 120.000 δρχ. όλα μαζί. Του λέω σκληρά ότι αν το ξανακάνει θα τον διώξω, θα τον εξευτελίσω, θα, θα, θα…Πάω στον Διευθυντή Πωλήσεων Κώστα Τσαμπούκο και μαζί στον Γ. Καπουράνη. «Γράψε» του λέω «πόσες δόσεις και ποιων πελατών χρωστάς». Ήταν γύρω στους δέκα πελάτες με μικροποσά που έπαιρνε του ενός και πλήρωνε τον άλλον… Δεν ήταν μεγάλο το σύνολο.. «ρε παιδί μου», του λέω, «τόσο άγχος και χρόνο που σπαταλάς, θα έκανες νέα συμβόλαια και θα ξεχρέωνες…». Θα ζητήσω δάνειο από Κοντομηνά να χρεωθούν στον κωδικό σου τα συμβόλαια σε εκκρεμότητα. Θα ελευθερωθείς και θα τρέξεις να κάνεις κάθε μήνα 4 νέα συμβόλαια ζωής, ένα την εβδομάδα. Στο ποσό θα βάλω και την δόση ενός μήνα για το γραμμάτιο με τα έπιπλα της αδερφής σου..(το γνώριζα ότι ήταν έτσι)… Αφού τρέχεις και δουλεύεις κάντο σωστά. Ο Νίκος ελευθερώθηκε, πέρασε στους πρώτους ασφαλιστές. Βραβεύτηκε. Έγινε Unit Manager και στη συνέχεια Διευθυντής υποκαταστήματος… Βοήθησε ο Θεός και ξεπέρασε το πρόβλημα. Αντίθετα δυο χρόνια αργότερα που εφήρμοσα τα ίδια με τον Γιώργο Τ…, η μέθοδος δεν έπιασε… Μόλις ξεπέρασε λίγο το άγχος, τεμπέλιασε και ξέφυγε από στόχους. Ξανάκανε τα ίδια. Η γυναίκα του τον χώρισε, παντρεύτηκε και ξαναχώρισε. Τον έδιωξα απ’ τη δουλειά χρεώνοντας του πρώτα τα συμβόλαια υπέρ των πελατών.. Μέσα στη μιζέρια από προμήθειες χαρτοφυλακίου έσβησε το χρέος αλλά η κακομοιριά του συνεχίστηκε από όσα μάθαινα. Έπιασε δουλειά κάπου αποθηκάριος…Μου τηλεφώνησε κανά δυο φορές και έπειτα χάθηκε από την πιάτσα…Δεν τα κατάφερε…

Σχεδόν τριάντα χρόνια μετά πολλές φορές βλέπω στον ύπνο μου ότι «έχω ανακατέψει λεφτά από ασφάλιστρα» και γεμάτος ντροπή και αγωνία ξυπνάω μούσκεμα στον ιδρώτα…Την «μοιράστηκα» αυτή την εποχή που οι ασφαλιστές μου είχαν τέτοιες εμπειρίες.. Σήμερα πιστεύω ότι το «σύστημα ωθούσε σε λάθη πολλούς ανθρώπους. Ήταν περισσότεροι οι συνεπείς αλλά κάποιοι υπέκυπταν. Μισθό δεν είχαν. Έξοδα να ζήσουν είχαν. Η οργάνωση δεν υπήρχε και ούτε εισπρακτικά έπαιρναν. Ήταν πολλά τα λάθη αυτής της εποχής.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η ασφάλιση ως πράξη αυτοσεβασμού
    Νικολέτα Μάρκου, 13/10/2025

    Η ασφάλιση ως πράξη αυτοσεβασμού

  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
    Δημήτρης Μπάτρης, 6/10/2025

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

  • Νικολέτα Μάρκου: Είσαι έτοιμος;

    Νικολέτα Μάρκου: Είσαι έτοιμος;

    Αν αύριο το βράδυ μια ξαφνική καταιγίδα πλημμυρίσει το σπίτι σου, είσαι έτοιμος; Αν η στέγη του σπιτιού σου υποστεί...
    Νικολέτα Μάρκου, 02/10/2025 - 12:54 2/10/2025
  • Το μέλλον σου θα είναι καλό, αν τακτοποιήσεις σωστά το παρόν - «Εὔ σοι τὸ μέλλον ἔξει, ἐὰν τὸ παρόν εὖ τιθῇς.» Ισοκράτης

    Το μέλλον σου θα είναι καλό, αν τακτοποιήσεις σωστά το παρόν - «Εὔ σοι τὸ μέλλον ἔξει, ἐὰν τὸ παρόν εὖ τιθῇς.» Ισοκράτης

    Στα πρώτα μου βήματα ως ασφαλιστής, η ανασφάλεια κι η έλλειψη πελατολογίου με βασάνιζαν. Ξεφύλλιζα διαρκώς τις λίστες μου, τις...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 01/10/2025 - 10:30 1/10/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ERB Ασφαλιστική: Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας 2025 - Δημοσιογραφική Διάσκεψη
16:20 ERB Ασφαλιστική: Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας 2025 - Δημοσιογραφική Διάσκεψη
  • 16:09 ARAG DAY 2025
  • 15:00 Λωρίδα της Γάζας: Η διάρκεια της ειρήνης και ο απρόβλεπτος παράγοντας που λέγεται «Χαμάς»
  • 13:18 Skroutz Plus Mastercard: Η νέα ψηφιακή πιστωτική κάρτα από την Εθνική Τράπεζα και την Skroutz
  • 11:01 Π. Μυλωνάς στον Economist: Χρειάζεται πιο ευέλικτη προσέγγιση στην πράσινη μετάβαση
  • 10:38 Νωρίτερα οι Συντάξεις Νοεμβρίου λόγω 28ης Οκτωβρίου - Πότε θα φανούν τα χρήματα στα ATM
  • 10:35 Που πρέπει να δείξουν οι Πράκτορες προσοχή;
  • 10:32 Η Euroins Ελλάδος ανακοινώνει Στρατηγική Συνεργασία με τη Carglass® για την Επισκευή και Αντικατάσταση Κρυστάλλων Οχημάτων
  • 10:29 Carglass® | Μεγάλη Συμμετοχή στη Δράση Δεντροφύτευσης στην Πεντέλη σε Συνεργασία με την We4all
  • 10:20 Roche Hellas: Αναδυόμενες ευκαιρίες για τα συστήματα υγείας στην Ελλάδα και την Ευρώπη
  • 10:05 ΟΑΣΕ: Συλλαλητήριο διαμαρτηρίας & 24ωρη απεργία σήμερα 14 Οκτωβρίου
  • 10:00 UBS: Στρατηγική κίνηση (επιθετική αλλά υπολογισμένη) με σημαντική οικονομική επίδραση η εξαγορά της Eurolife από Eurobank
  • 09:55 Νέο Υβριδικό Σεμινάριο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Επαναπιστοποίησης) για τη δραστηριότητα Διανομής Ασφαλιστικών και Αντασφαλιστικών Προϊόντων από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ
  • 09:44 Έρευνα ΕΑΕΕ: Εξέλιξη ποσοστού πλήθους ασφαλιστηρίων συμβολαίων οχημάτων με κάλυψη φυσικών καταστροφών
  • 09:30 City Portal: Το νέο εργαλείο της Airbnb στα χέρια του Δήμου Χανίων
  • 09:20 «Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican για την ανθεκτικότητα απέναντι στις φυσικές καταστροφές
  • 09:14 Στη Γάζα επετεύχθη κατάπαυση πυρός - Τί γίνεται στην Ουκρανία;
  • 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
  • 09:00 Μια ελιά που φύτρωσε στον κόρφο ενός πλατάνου
  • 10:41 Η ασφάλιση ως πράξη αυτοσεβασμού
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 8/10 Το νέο βιβλίο του Ευριπίδη Στυλιανίδη και η παρουσίαση με υψηλούς προσκεκλημένους
  2. 8/10 Groupama Ασφαλιστική: «Μένουμε Ελλάδα» – Η νέα εποχή με επένδυση σε ανθρώπους, καινοτομία και βιώσιμη ανάπτυξη
  3. 9/10 Η αξιοπρέπεια του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου
  4. 13/10 Η Eurobank προχώρησε στην υπογραφή Σχεδίου Συμφωνίας (Term Sheet) με τη Fairfax για την απόκτηση της Eurolife FFH Life Insurance
  5. 10/10 Ύστατο Χαίρε στον Τάκη Δρακάτο!
  6. 9/10 Ολοκληρώθηκε η συμφωνία PureHealth-CVC για το 60% της Hellenic Healthcare Group
  7. 10/10 Προειδοποιητική…βολή της ΑΑΔΕ σε ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων - Πόσοι είναι

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube