Nextdeal newsroom, 10/1/2012 - 13:59 facebook twitter linkedin Συμβουλές από το www.nextdeal.gr: Η στρατολόγηση ασφαλιστή και τι πάει στραβά στην αποτυχία Nextdeal newsroom, 10/1/2012 facebook twitter linkedin Η στρατολόγηση ασφαλιστού είναι ο υπ’ αριθμ. 1 βαθμός αποτυχίας. Εκεί οδηγούν υποψήφιοι με φτωχά προσόντα. Να θυμάσθε ότι από λάσπη δεν φτιάχνεις χρυσά δακτυλίδια. Κόψτε τους εξαρχής. Είναι ματαιοπονία να περιμένετε αλλαγή στο δρόμο…. Στην αποτυχία στρατολόγησης συμβάλλει η έλλειψη πλάνου-σχεδίου και ακόμα ότι δεν υπάρχει διαθέσιμος χρόνος. Αυτός που ψάχνει υποψήφιους για να τους κάνει ασφαλιστές χρήσιμο είναι να έχει σύστημα στρατολόγησης, σύστημα επιλογής και κυρίως να έχει προσόντα και ικανότητες για να το κάνει. Δεν μπορεί ο οποιοσδήποτε να κάνει αυτήν τη δουλειά και από τους Managers και από τους υποψηφίους. Χρειάζονται οι «κατάλληλοι» και από τις δυο πλευρές. Όταν υπάρχει χαμηλή ποιότητα τότε τα standards επιλογής δεν είναι σωστά προσδιορισμένα γύρω από την ηλικία και τα προσόντα του υποψηφίου. Πριν κάνετε οτιδήποτε καθορίστε κριτήρια επιλογής, φιλοσοφία, σχέδια αγορών, περιγραφή εργασίας που θέλετε να κάνει ο υποψήφιος. Ο Manager πρέπει να έχει ΣΦΟΔΡΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ για να στρατολογήσει, να εξετάσει τις πηγές στρατολόγησης που του «πάνε (αγγελία-συστάσεις-απευθείας πρόταση, γραφεία εξυπηρέτησης κλπ) να οργανωθεί καλά στις διαδικασίες και να προσέξει ακόμα και τον χώρο όπως και τον χρόνο που θα ξεκινήσει στρατολόγηση… Επιλέγει ανθρώπους δεν «ψωνίζει» πράγματα στα ράφια σούπερ-μάρκετ… Ε.Σ.-Επάγγελμα ασφαλιστής Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δημήτρης Μπάτρης, 28/11/2025 Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
Στόχοι πρωταγωνιστών και στόχοι επιβίωσης στην Ελλάδα το 2025! Αναδημοσίευση από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» (Τεύχος 216) που κυκλοφορεί - Στήλη "Πωλήσεις" Εδώ στο «ΝΑΙ», παρατηρήσαμε ότι ένας μικρός αριθμός... Nextdeal newsroom, 21/11/2025 - 12:10 21/11/2025
Τι δεν πρέπει να λέει ένας πωλητής στον πελάτη και πώς κερδίζεται πραγματικά η εμπιστοσύνη! Σε κάθε είδος πώλησης, από προϊόντα τεχνολογίας μέχρι υπηρεσίες ασφάλισης, οι λέξεις έχουν τεράστια σημασία. Ένας πωλητής μπορεί να κερδίσει... Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 19/11/2025 - 09:35 19/11/2025