Nextdeal newsroom, 9/1/2012 - 10:31 facebook twitter linkedin Πωλήσεις: Τι κάνει ο πωλητής-ασφαλιστής όταν ‘τρέμει το στυλό στην υπογραφή’; Nextdeal newsroom, 9/1/2012 facebook twitter linkedin Όταν έρχεται η στιγμή να υπογράψει ο αγοραστής τότε η αγωνία του πωλητή χτυπάει «κόκκινο». Η καρδιά του χτυπάει γρήγορα. Ο φυσιολογικός καρδιακός ρυθμός ενός ενηλίκου είναι 60-100 χτύποι το λεπτό. Σε κατάσταση ηρεμίας λένε οι γιατροί ότι είναι 50-90 χτύποι το λεπτό. Οι φυσιολογικοί ρυθμοί σε ηρεμία είναι στα παιδιά 100-120, στους ενήλικες 60-100 με μέγιστο δυνατό ρυθμό τους 200 χτύπους σε ηλικίες 25 ετών, 188 στα 35, 176 στα 45, 165 στα 55, 155 στα 65 (μέσοι ρυθμοί). Ο καρδιακός ρυθμός γίνεται ταχύτερος όταν τρέχουμε, όταν ασκούμεθα, όταν είμαστε άρρωστοι, όταν καπνίζουμε, όταν πίνουμε αλκοόλ και όταν έχουμε άγχος και πνευματικό στρες. Για τους πωλητές-ασφαλιστές όταν «τρέμει» το στυλό και δεν υπογράφει ο πελάτης «τρέμει» και η καρδιά τους.Το άγχος και στρες έρχεται μέχρι να μπει υ υπογραφή. Μέχρι εκείνη τη στιγμή όλα κυλούσαν αργά, χαρούμενα, όμορφα… Όμως εκεί πολλές φορές το θέμα «σκαλώνει». Τότε ο πωλητής δεν έχει άλλη επιλογή από το να κάνει «υπομονή» που είναι μια απ’ τις μεγαλύτερες αρετές των πωλητών.Αμέσως μετά να σκεφτεί ότι είναι «ΤΕΧΝΑΣΜΑ» του αγοραστή να πετύχει κάτι την τελευταία στιγμή. Να είναι έτοιμος να ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ την ΑΞΙΑ της υπογραφής. Να μην ΥΠΟΧΩΡΕΙ σε τίποτα. Να μην ΠΑΡΑΧΩΡΕΙ τίποτα. Να θυμάται ότι δεν τελειώνει η ζωή εδώ. Να έχει φροντίσει να έχει πολλούς υποψηφίους ως ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΛΥΣΗ για επιβίωση ώστε νε μειωθεί το stress.Να έχει «τυποποιημένες»φράσεις ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ και να τις επαναλαμβάνει… Τέλος να παρακαλάει το Θεό να υπογράψει σύντομα και να σηκωθεί να φύγει ΑΜΕΣΩΣ. Ε.Σ.-Επάγγελμα ασφαλιστής Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δημήτρης Μπάτρης, 28/11/2025 Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
Στόχοι πρωταγωνιστών και στόχοι επιβίωσης στην Ελλάδα το 2025! Αναδημοσίευση από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» (Τεύχος 216) που κυκλοφορεί - Στήλη "Πωλήσεις" Εδώ στο «ΝΑΙ», παρατηρήσαμε ότι ένας μικρός αριθμός... Nextdeal newsroom, 21/11/2025 - 12:10 21/11/2025
Τι δεν πρέπει να λέει ένας πωλητής στον πελάτη και πώς κερδίζεται πραγματικά η εμπιστοσύνη! Σε κάθε είδος πώλησης, από προϊόντα τεχνολογίας μέχρι υπηρεσίες ασφάλισης, οι λέξεις έχουν τεράστια σημασία. Ένας πωλητής μπορεί να κερδίσει... Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 19/11/2025 - 09:35 19/11/2025