Nextdeal newsroom, 9/1/2012 - 10:15 facebook twitter linkedin Πωλήσεις: Μήλα και αχλάδια και ασφαλιστές Nextdeal newsroom, 9/1/2012 facebook twitter linkedin Πολλές φορές οι ασφαλιστές είναι υποχρεωμένοι μέσα στις διαδικασίες πώλησης να υποβάλλουν προσφορές επειδή ο αγοραστής δεν θέλει ραντεβού για συζήτηση. Εκεί πρέπει να προσέξουν επειδή συνήθως όλες οι προσφορές, δικές τους και ανταγωνιστών μοιάζουν μεταξύ τους γενικώς ως προσφορές όπως «μοιάζουν» όλα τα φρούτα ως ποικιλία όμως τα «αχλάδια» αν και φρούτα δεν είναι «μήλα» που και αυτά είναι «φρούτα».Το σημείο που πρέπει να επιμείνουν είναι το γεγονός ότι ο καθένας υποψήφιος πελάτης είναι δύσκολο να συγκρίνει τις προσφορές μεταξύ τους και πιθανό να χάσει αν δεν κάνει αναλυτική συζήτηση… Δεν έχει να συγκρίνει «σταθερά» πράγματα όπως ένα ψυγείο με ένα άλλο ψυγείο, αλά ζητήματα με πολλούς συνδυασμούς και πολλές προϋποθέσεις… Ο αγγλικός όρος «APPLES AND PEARS» υποδηλώνει ότι στη διεθνή διαπραγματευτική διπλωματία είναι βασικό θέμα που πρέπει να προσέξει ο διαπραγματευτής. Το «παιγνίδι» έχει πολλούς συνδυασμούς που μόνο ικανοί ανακαλύπτουν. Ε.Σ.-Επάγγελμα ασφαλιστής Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Βαγγέλης Βερτόπουλος: Μήπως η πολλή εμπειρία βλάπτει; Διδάγματα από την Αθλητική Ψυχολογία στο επιχειρείν Γράφει ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΒΕΡΤΟΠΟΥΛΟΣ - Ψυχολόγος / MSc αθλητικός ψυχολόγος Μπορεί η εμπειρία να είναι υπερβολικά πολλή; Μερικές φορές φαίνεται πως... Βαγγέλης Βερτόπουλος, 13/03/2024 - 15:59 13/3/2024
Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση! Έχει πολλές φορές τονιστεί πως ο πελάτης αγοράζει με το συναίσθημα και δικαιολογείται με τη λογική. Στη συνέντευξη που κάνετε... Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2024 - 08:59 11/3/2024